abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 21:20:13 #251
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_37641071
zat door de lijst van ebay shit van iemand op m'n forum te kijken en kwam dit tegen
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 7 mei 2006 @ 21:25:37 #252
6536 dwerg
chagrijn
pi_37641269
Heb je politie nog gebeld, AoD?
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 7 mei 2006 @ 21:27:37 #253
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37641350
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef dwerg het volgende:
Heb je politie nog gebeld, AoD?
Ja, die waren hier vannacht al. En vanmiddag is de technische recherche ook nog geweest.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zondag 7 mei 2006 @ 22:34:10 #254
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_37643620
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Litpho was ook echt onze vedette trouwens.
.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 7 mei 2006 @ 22:42:49 #256
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_37643692
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Eikels.
Da's echt kut, AoD!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 8 mei 2006 @ 00:45:13 #257
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_37646951
Het idee is wel even kut. Dat er zomaar mensen in je huis hebben gelopen.

De schade aan het kozijn ook, dat zal het duurste zijn om te herstellen. Mijn iPod is weg, dat is jammer want de Mini wordt niet meer gemaakt, maar ik zoek wel iets anders uit. En mijn moeder mp3-speler is ook weg, maar die was toch aan een nieuwe toe. En mijn vader moet even een nieuwe zonnebril uitzoeken

Eigenlijk zijn het best prutsers geweest. Wel prutsers met smaak, de lamp die ze bijna mee hadden genomen, was duurder dan de mp3-spelers en zonnebril bij elkaar.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Moderator maandag 8 mei 2006 @ 02:43:58 #258
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37648022
ga ik een weekje weg gaat han reiziger dood Ik keek altijd reiziger in de muziek nadat ik net deed of ik heel hard sliep als mn moeder vroeg of ik mee naar de kerk ging en soms liet ze me dan liggen

mooie herinneringen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_37654877
Zo AoD, dat zuigt inderdaad. Het idee alleen al, stelletje lijers.
Bij ons hebben we een aantal jaren terug een brandje gehad wat leidde tot een complete nieuwe benedenverdieping: van die typische dingen waarvan je denkt dat het JOU nooit zal overkomen.
quote:
Op maandag 8 mei 2006 02:43 schreef Bosbeetle het volgende:
ga ik een weekje weg gaat han reiziger dood Ik keek altijd reiziger in de muziek nadat ik net deed of ik heel hard sliep als mn moeder vroeg of ik mee naar de kerk ging en soms liet ze me dan liggen

mooie herinneringen
Zeg BB, ik zat even jouw log door te lezen: dat malibu hotel waar je het over hebt (en waar jullie kamer niet bestond als ik het goed las ( ) bedoel je daarmee dat hotel wat vlakbij het restaurant van Seinfeld zit? In de 103de straat o.i.d.? klein ingangetje, trap op etc.etc. Zo ja: grappig, daar heb ik namelijk ook 2 keer gezeten
  Moderator maandag 8 mei 2006 @ 15:53:54 #260
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37659481
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:09 schreef Man_Made_God het volgende:
Zo AoD, dat zuigt inderdaad. Het idee alleen al, stelletje lijers.
Bij ons hebben we een aantal jaren terug een brandje gehad wat leidde tot een complete nieuwe benedenverdieping: van die typische dingen waarvan je denkt dat het JOU nooit zal overkomen.
[..]

Zeg BB, ik zat even jouw log door te lezen: dat malibu hotel waar je het over hebt (en waar jullie kamer niet bestond als ik het goed las ( ) bedoel je daarmee dat hotel wat vlakbij het restaurant van Seinfeld zit? In de 103de straat o.i.d.? klein ingangetje, trap op etc.etc. Zo ja: grappig, daar heb ik namelijk ook 2 keer gezeten
ja dat hotel we hadden daar een kamer geboekt voor 2 personen gedeelde douche. We're sorry but we don't have those rooms anymore. We CAN offer you a room with six other people.

maarja na een dagje huntington (waar ik een kamertje heb) is het het mount royal hotel geworden op 94th street. En dat was goedkoper wel een beetje vieze douche en verder alleen een bed. Maar het belangrijkst was dat ik weer een weekje herrenigd was met mn vriendin
  Moderator maandag 8 mei 2006 @ 15:56:51 #261
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37659573
Ohja het muzikale gedeelte van de reis :

(die trouwens schuin tegenoverelkaar zitten)

Hihi ik heb me bij de laatste kunnen inhouden en slechts 9 cds gekocht
  maandag 8 mei 2006 @ 15:59:41 #262
6536 dwerg
chagrijn
pi_37659684
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Hihi ik heb me bij de laatste kunnen inhouden en slechts 9 cds gekocht
Wat lijkt het me geweldig als sebbo een weekje naar New York gaat. Hij zal waarschijnlijk zijn buit met de boot terug moeten sturen, omdat hij over het maximum gewicht voor het vliegtuig gaat.
  Moderator maandag 8 mei 2006 @ 16:02:07 #263
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37659759
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef dwerg het volgende:

[..]

Wat lijkt het me geweldig als sebbo een weekje naar New York gaat. Hij zal waarschijnlijk zijn buit met de boot terug moeten sturen, omdat hij over het maximum gewicht voor het vliegtuig gaat.
Vast ik moet zeggen dat ik me echt heel erg moest inhouden daar. En dan gaat die gast achter de toonbank (met het meest wazige kapsel ooit) nog zeggen heb je dit dit en dit ook nog gezien. ja maar zoveel geld heb ik niet mafkees

Ik ben trouwens niet die hard zorn genoeg want ik had hem live kunnen zien in the stone maar dat ging me iets te ver want ik had al isis kaartjes voor die dag
pi_37695182
quote:

[..]

ik vcnd het lastig om een leuke cd winkel te vinden. En als je de invoerrechten en btw erbij telt, kun je ze echt beter hier kopen

Of is er een Tzadik outlet winkel ?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:11:52 #265
3878 Vork
Manisch creatief
pi_37695369
We hebben sinds gisteren een kat. Een ex-poes van een paar jaartjes oud uit het asiel en dat beest spoort niet. Ze is lomp en ligt op d'r rug languit op de bank.
  Moderator dinsdag 9 mei 2006 @ 18:32:42 #266
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37695995
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ik vcnd het lastig om een leuke cd winkel te vinden. En als je de invoerrechten en btw erbij telt, kun je ze echt beter hier kopen

Of is er een Tzadik outlet winkel ?
DMG is zo ongeveer de tzadik winkel en ik vind gemiddeld 14 dollar per cd netjes. Ik hoop alleen dat ze op het vliegveld niet moeilijk gaan doen
pi_37696321
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

DMG is zo ongeveer de tzadik winkel en ik vind gemiddeld 14 dollar per cd netjes. Ik hoop alleen dat ze op het vliegveld niet moeilijk gaan doen
+ new york sales tax, or included?
ik ben vast weer in de verkeerde winkels geweest ..... en de dollar stond natuurlijk slechter.

Mocht je trouwens iets van Roger Clyne & The Peacemakers tegenkomen, dan hou ik me van harte aanbevolen. Niet te krijgen in Europa namelijk. En ik kon het ook in NYC niet vinden in de platenzaken trouwens.

[ps: je weblog gelezen: leuk ]

[ Bericht 7% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 09-05-2006 18:55:20 ]
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:54:28 #268
9613 Seborik
I, Voyager
pi_37696549
quote:

[..]

DMG kent me al, want om de zoveel tijd bestel ik er een berg Tzadik-cd's.

Af en toe mailen ze ook dat er weer iets leuks is.

Ik heb voor de gein eens gekeken of er dingen zouden zijn waar ik naar toe zou willen. Ik kwam ongeveer op twee concerten per dag van artiesten waar ik cd's van heb. Vooral in de Stone waar elke dag wel iets staat wat ik wil zien.
  Moderator dinsdag 9 mei 2006 @ 19:15:18 #269
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37697146
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:54 schreef Seborik het volgende:

[..]

DMG kent me al, want om de zoveel tijd bestel ik er een berg Tzadik-cd's.

Af en toe mailen ze ook dat er weer iets leuks is.

Ik heb voor de gein eens gekeken of er dingen zouden zijn waar ik naar toe zou willen. Ik kwam ongeveer op twee concerten per dag van artiesten waar ik cd's van heb. Vooral in de Stone waar elke dag wel iets staat wat ik wil zien.
De week dat ik op vakantie was scheen zorn er veel te staan. Iets wat hij volgens de jongen in de winkel steeds minder doet. Maarja dat zijn natuurlijk ook reclame praatjes
  Moderator dinsdag 9 mei 2006 @ 19:38:31 #270
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37697629
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

+ new york sales tax, or included?
ik ben vast weer in de verkeerde winkels geweest ..... en de dollar stond natuurlijk slechter.

Mocht je trouwens iets van Roger Clyne & The Peacemakers tegenkomen, dan hou ik me van harte aanbevolen. Niet te krijgen in Europa namelijk. En ik kon het ook in NYC niet vinden in de platenzaken trouwens.

[ps: je weblog gelezen: leuk ]
Included Plus een leuke afronding van de kassajongen
pi_37731987
Whehehehe.

Voor alle mensen die graag lachen om Lindsey Lohan/Yoko Ono.
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:46:23 #272
6536 dwerg
chagrijn
pi_37731990
Heeft er nog iemand zin om morgenochtend mee te gaan naar de Bloemenveiling in Aalsmeer? Een beetje op tijd, ik wil er toch wel rond 7 uur zijn.
pi_37732759
Dan stap ik net de kroeg uit, dus waarom niet... pik je mij op? .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:43:01 #274
6536 dwerg
chagrijn
pi_37759610
Er staat weer een aardige column over muziek op de FP: De muziek van mijn vader.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:32:34 #275
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_37760993
Ik vind het ook een leuke column. Mijn pa is bijv. een groot fan van Randy Newman, volgens mij heeft 'ie elke plaat die de beste man heeft opgenomen. Vroeger kon ik heel weinig met die muziek, maar ik ben het de laatste jaren ook wel gaan waarderen.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')