quote:Op maandag 5 juni 2006 14:28 schreef mrkanarie het volgende:
Hier ook weer een mooi voorbeeldje van HDR:Ik vond onderstaande ook wel vrij mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vond onderstaande ook wel vrij mooi.das overigens een mega spoiler als je einde nog niet wil zien!! (en als je hem nog niet uitgespeeld heb wil je dat ZEKER niet hier zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het plaatje is trouwens ontzettend gaaf!! (ging bij mij trouwens de eerste keer een beetje te snel.. ik wist allemaal niet waar ik naar moest kijkendaarom nog keertje gedaan.. en dik genieten het einde!
Dit keer zonder signature
Daarom heb ik hem voor de zekerheid ook maar in spoilertags gezet. Dan klikken ze er niet zomaar op. Althans, dat hoop ik dan maar.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:24 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
das overigens een mega spoiler als je einde nog niet wil zien!! (en als je hem nog niet uitgespeeld heb wil je dat ZEKER niet hier zien!
het plaatje is trouwens ontzettend gaaf!! (ging bij mij trouwens de eerste keer een beetje te snel.. ik wist allemaal niet waar ik naar moest kijkendaarom nog keertje gedaan.. en dik genieten het einde!
op een of andere manier word ik altijd uitgedaagt om de spoilertags te gaan lezen (of te klikken)quote:Op maandag 5 juni 2006 15:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem voor de zekerheid ook maar in spoilertags gezet.
Ze staan verpakt in een *.GCF bestand. Die kun je openen met GCFscape.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:27 schreef Xrenity het volgende:
Uitgespeeld. Geweldige game voor dat geld
Staan die muziekfiles nog ergens los? (om naar te luisteren dus)
Zo lang voor zo'n korte game ?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef X-qlusive. het volgende:
3 episode's, en daarna gaan ze waarschijnlijk beginnen aan HL3 (maar das upcomming eind 2008 minimaal
Episode 2: eind 2006, begin 2007
Episode 3: eind 2007, Begin 2008
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg ik dat beest neer ?![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Dj_Day-V op 05-06-2006 17:29:35 ]
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo lang voor zo'n korte game ?![]()
Kheb een vraag. Ik moet zo'n spin met een bazooka neerknallen alleen die rakketen komen weer terug
na HL2, zijn ze meteen begonnen met Episode One, dus mja duurt best langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hope krijg ik dat beest neer ?![]()
stuur is een screen, want een spin (je zal wel een combine strider bedoelen) bij een lift met een bazooka zegt me op t moment weinig.... en vergeet niet die Bazooka moet je leiden met die laser (sturen dus totdat je missile de doel heeft geraakt of je raket uit bereik is(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
Er zit heel veel tijd in het bouwen van een game. Het maken van Half-Life 2 heeft 6 jaar geduurtquote:
daar zit tijd tussen het, verzinnen van een volgend verhaal, schetsen van nieuwe dingen, bouwen van andere games, nieuwe engine maken. Episode one heeft de engine van HL2, meeste schetsen zijn der al, Episode 1, 2 + 3 zijn nu een prioriteit. dat is HL2 de eerste jaren na de HL trilogie niet geweest.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:37 schreef babba het volgende:
[..]
Er zit heel veel tijd in het bouwen van een game. Het maken van Half-Life 2 heeft 6 jaar geduurt
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:29 schreef X-qlusive. het volgende:
En vergeet niet die Bazooka moet je leiden met die laser (sturen dus totdat je missile de doel heeft geraakt of je raket uit bereik is
Mar het gebruikt toch dezelfde engine ? Dus nu hoeven ze alleen nog die levels en stemmen te makenquote:Op maandag 5 juni 2006 17:37 schreef babba het volgende:
[..]
Er zit heel veel tijd in het bouwen van een game. Het maken van Half-Life 2 heeft 6 jaar geduurt
De helft van het werk zit daar ongeveer in, dus dan nog zouden ze 3 jaar nodig hebben om net zo'n lange game als HL2 te makenquote:Op maandag 5 juni 2006 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mar het gebruikt toch dezelfde engine ? Dus nu hoeven ze alleen nog die levels en stemmen te maken
ben der nu ook in aan het zoeken maar kan geen muziek bestanden vinden???quote:Op maandag 5 juni 2006 16:51 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ze staan verpakt in een *.GCF bestand. Die kun je openen met GCFscape.
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo lang voor zo'n korte game ?![]()
Kheb een vraag. Ik moet zo'n spin met een bazooka neerknallen alleen die rakketen komen weer terug
haha dat had ik in het begin ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg ik dat beest neer ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Ga naar je SteamApps map met dat programmatje. Daar open je de episode 1 shared map.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ben der nu ook in aan het zoeken maar kan geen muziek bestanden vinden???
Tja, als je het zo luisterd dan is het niet echt super. Maar in de game werkt de muziek bijzonder goed vind ik. Al in half life 1 was die prima voor elkaar.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef Xrenity het volgende:
Vind de muziek op zich maar mwoah als ik het zo luister
Van HL2 (source sounds.cfg) is nummer 16 bijv. al veel toffer
ik vind de commentator maar een dooie lulquote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef Travis het volgende:
Zo, ook net uitgespeeld, mooi einde. Nu een keer spelen met comment.,![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
ik vind de commentator maar een dooie luliemand zou hem maar is paar schoppen moeten geven
![]()
tnx!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ga naar je SteamApps map met dat programmatje. Daar open je de episode 1 shared map.
en dan episodic-->sound-->music.
jah,quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef babba het volgende:
[..]
Die commentaries worden geleverd door verschillende werknemers, zijn alle HL2 makers dan dooie lullen
Ik vind het zelf best interessant andersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:00 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
jah,![]()
als dit een presentatie zou zijn dan zou ik gaanen ik weet dat je zelfs saai je onderwerpen leuk ken vertellen zodat 't je wel ken boeien....
Ik had het al geprobeerd ja, hij schiet wel, maar je ziet hem niet schietenquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:26 schreef Travis het volgende:
Met cheats en console commands kan je leuke dingen doen.![]()
De ministrider waar we in ep2 meer van zullen zien..denk ik.
http://img.photobucket.co(...)rsen/ministrider.jpg
(npc_create npc_ministrider) hij mist nog het een en ander in Ep1, nog niet helemaal af.
yupquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:26 schreef Merkie het volgende:
Uitgespeeld, raar einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Hoe moeten wij dat nou weten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:44 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
(nog) niet volgens de trailer voor Episode 3...
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:34 schreef Merkie het volgende:
Teaser voor episode 2 gezien. Stoer!Waar kan ik die vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
en waar ken ik die vinden, of bedoelde je 2?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:44 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
(nog) niet volgens de trailer voor Episode 3...
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:34 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl/pc/halflife2episodetwo/videos/464![]()
Trailer van episode 2 staat ook hier: X:\Steam\SteamApps\username\half-life 2 episode one\episodic\mediaquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:25 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
en waar ken ik die vinden, of bedoelde je 2?
iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Trailer van episode 2 staat ook hier: X:\Steam\SteamApps\username\half-life 2 episode one\episodic\media
Lijkt me niet dat die al bestaat, ze zijn nog nieteens aan EP3 begonnen (het werk aan EP1 en EP2 is tegelijk gestart)quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:45 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
idd
iemand anders trailer van Deel 3 gezien?
ow ja, 2 jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:25 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
en waar ken ik die vinden, of bedoelde je 2?
zal stomme zet zijn als ze nu al trailer 3 laten zien! hoef je 2 niet te kopen, want je weet awt d'r ongeveer gaat gebeuren in 3..quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:45 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
idd
iemand anders trailer van Deel 3 gezien?
world dominationquote:Op zondag 11 juni 2006 22:02 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zal stomme zet zijn als ze nu al trailer 3 laten zien! hoef je 2 niet te kopen, want je weet awt d'r ongeveer gaat gebeuren in 3..
Tsjah, speel hem dan meteen op Hardquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Erg leuke toevoeging moet ik zeggen, in één dag wel uitgespeeld, denk zo'n 5 uurtjes in totaal. Ben erg benieuwd naar E2, ik hoop dat we daar wat meer massale veldslagen in de open lucht te zien krijgen, hoewel urban fights ook nooit weg zijn natuurlijk.
Ik kijk ook wel uit naar een nieuw wapen, beetje H&K G36 achtig, nauwkeurig en toch vrij snel schieten. Die crossbow werkt echt niet als sniper, gebruik hem nooit.
Niveau viel me ook wel een beetje tegen trouwens, nergens echt gezeten van whooo dit is moeilijk. Alleen toen in het donker bij die lift kreeg ik niet alles dood, dus maar een beetje met wat grenades en met m'n shotgun gestrooid totdat de lift er was.
Ziekenhuis onderdeel is erg leuk, wel drie keer overnieuw gedaan totdat ik er helemaal vloeiend doorheen walsde.
Dan nog is die niet echt moeilijk!quote:
Ik kan dat KUTlevel met die lift niet halen, die beesten met handgranaten maken me de hele tijd dood en ik zie ook nog eens geen ene fuck.quote:
schiet ze dan ook op tijd af, of loop weg voor die nades.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:13 schreef LSS het volgende:
[..]
Ik kan dat KUTlevel met die lift niet halen, die beesten met handgranaten maken me de hele tijd dood en ik zie ook nog eens geen ene fuck.![]()
In Half-Life: Source zitten de physics juist welquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:57 schreef Merkie het volgende:
Als je HL2 koopt kan je idd HL1 met de source-engine spelen. Alleen die physics e.d. zitten er niet in omdat je dan een ander spel krijgt.
Ik kon de bestanden die je opnoemde niet vinden. Dus kon ook de game niet moeilijker maken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:17 schreef X-qlusive. het volgende:
zoals ik al zei, je ken de cfg's aanpassen en dan ken je je hitpoint verhogen en de hp van je enemies verhogen... wedden als een zombie 2 x zoveel hp heeft 't moeilijker wordt, en wat denk je als er op je geschoten wordt dat t opeens 2 x zoveel schade aan je doet
maarja jullie willen niet luisteren![]()
Wauwquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:34 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl/pc/halflife2episodetwo/videos/464![]()
CFG van HL2 (alle enemies die al bestonden)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:49 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ik kon de bestanden die je opnoemde niet vinden. Dus kon ook de game niet moeilijker maken.
Als je precies zou willen aangeven waar ze staan. Zou mooi zijn![]()
------------------------------------------------------------------quote:// ===========
// NPCs
// ============
// Barnacle
sk_barnacle_health "35"
// Barney
sk_barney_health "35"
// Bullseye
sk_bullseye_health "35"
// Bullsquid
//sk_bullsquid_health "120"
//sk_bullsquid_dmg_bite "15"
//sk_bullsquid_dmg_whip "25"
// Citizen
sk_citizen_health "40"
// Combine Soldier
sk_combine_s_health "50"
sk_combine_s_kick "10"
// Combine Guard
sk_combine_guard_health "70"
sk_combine_guard_kick "15"
// strider
sk_strider_health "350"
sk_strider_num_missiles1 "5"
sk_strider_num_missiles2 "7"
sk_strider_num_missiles3 "7"
// Headcrab
sk_headcrab_health "10"
sk_headcrab_melee_dmg "5"
// Fast Headcrab
sk_headcrab_fast_health "10"
// Poison Headcrab
sk_headcrab_poison_health "35"
// Houndeye
//sk_houndeye_health "80"
//sk_houndeye_dmg_blast "25"
// Manhack
sk_manhack_health "25"
sk_manhack_melee_dmg "20"
// Metropolice
sk_metropolice_health "40"
sk_metropolice_stitch_reaction "1.0"
sk_metropolice_stitch_tight_hitcount "2"
sk_metropolice_stitch_at_hitcount "1"
sk_metropolice_stitch_behind_hitcount "3"
sk_metropolice_stitch_along_hitcount "2"
// Rollermine
sk_rollermine_shock "10"
sk_rollermine_stun_delay "3"
sk_rollermine_vehicle_intercept "1"
// Scanner (City)
sk_scanner_health "30"
sk_scanner_dmg_dive "25"
// Stalker
sk_stalker_health "50"
sk_stalker_melee_dmg "5"
// Vortigaunt
sk_vortigaunt_health "100"
sk_vortigaunt_dmg_claw "10"
sk_vortigaunt_dmg_rake "25"
sk_vortigaunt_dmg_zap "50"
sk_vortigaunt_armor_charge "30"
// Zombie
sk_zombie_health "50"
sk_zombie_dmg_one_slash "10"
sk_zombie_dmg_both_slash "25"
// Poison Zombie
sk_zombie_poison_health "175"
sk_zombie_poison_dmg_spit "20"
//Antlion
sk_antlion_health "30"
sk_antlion_swipe_damage "5"
sk_antlion_jump_damage "5"
//Antlion Guard
sk_antlionguard_health "500"
sk_antlionguard_dmg_charge "20"
sk_antlionguard_dmg_shove "10"
//Antlion Grub
//sk_antliongrub_health "5"
//Ichthyosaur
sk_ichthyosaur_health "200"
sk_ichthyosaur_melee_dmg "8"
// Combine Gunship
sk_gunship_burst_size "15"
sk_gunship_health_increments "5"
sk_npc_dmg_gunship "40"
sk_npc_dmg_gunship_to_plr "3"
// Combine Helicopter
sk_npc_dmg_helicopter "6"
sk_npc_dmg_helicopter_to_plr "3"
sk_helicopter_grenadedamage "30"
sk_helicopter_grenaderadius "275"
sk_helicopter_grenadeforce "55000"
// Combine Dropship
sk_npc_dmg_dropship "2"
// Combine APC
sk_apc_health "750"
// =================
// WEAPONS
// =================
sk_plr_dmg_ar2 "8"
sk_npc_dmg_ar2 "3"
sk_max_ar2 "60"
sk_max_ar2_altfire "3"
sk_plr_dmg_alyxgun "5"
sk_npc_dmg_alyxgun "3"
sk_max_alyxgun "150"
sk_plr_dmg_pistol "5"
sk_npc_dmg_pistol "3"
sk_max_pistol "150"
sk_plr_dmg_smg1 "4"
sk_npc_dmg_smg1 "3"
sk_max_smg1 "225"
sk_plr_dmg_buckshot "8"
sk_npc_dmg_buckshot "3"
sk_max_buckshot "30"
sk_plr_dmg_rpg_round "100"
sk_npc_dmg_rpg_round "50"
sk_max_rpg_round "3"
sk_plr_dmg_smg1_grenade "100"
sk_npc_dmg_smg1_grenade "50"
sk_max_smg1_grenade "3"
sk_smg1_grenade_radius "250"
//sk_plr_dmg_gauss "25"
//sk_plr_max_dmg_gauss "30"
sk_plr_dmg_sniper_round "20"
sk_npc_dmg_sniper_round "100"
sk_max_sniper_round "30"
sk_plr_dmg_357 "40"
sk_npc_dmg_357 "30"
sk_max_357 "12"
sk_plr_dmg_crossbow "100"
sk_npc_dmg_crossbow "10"
sk_max_crossbow "10"
sk_plr_dmg_airboat "3"
sk_npc_dmg_airboat "3"
//sk_dmg_sniper_penetrate_plr "10"
//sk_dmg_sniper_penetrate_npc "100"
sk_plr_dmg_grenade "150"
sk_npc_dmg_grenade "75"
sk_max_grenade "5"
sk_plr_dmg_crowbar "10"
sk_npc_dmg_crowbar "5"
sk_plr_dmg_stunstick "10"
sk_npc_dmg_stunstick "40" // Kill a citizen in one hit
//sk_plr_dmg_satchel "150"
//sk_npc_dmg_satchel "75"
//sk_satchel_radius "150"
// Mortar Synth projectile
//sk_dmg_energy_grenade "2"
//sk_energy_grenade_radius "100"
sk_dmg_homer_grenade "20"
sk_homer_grenade_radius "100"
// Bullsquid spit
//sk_dmg_spit_grenade "5"
//sk_spit_grenade_radius "50"
//sk_plr_dmg_tripmine "150"
//sk_npc_dmg_tripmine "125"
//sk_tripmine_radius "200"
sk_plr_dmg_fraggrenade "125"
sk_npc_dmg_fraggrenade "75"
sk_fraggrenade_radius "250"
// HEALTH/SUIT CHARGE DISTRIBUTION
sk_suitcharger "75"
sk_suitcharger_citadel "500"
sk_suitcharger_citadel_maxarmor "200"
sk_battery "15"
sk_healthcharger "50"
sk_healthkit "25"
sk_healthvial "10"
// Combine balls
sk_combineball_seek_angle "15"
sk_combineball_guidefactor "1.0"
// NPC damage adjusters
sk_npc_head "3"
sk_npc_chest "1"
sk_npc_stomach "1"
sk_npc_arm "1"
sk_npc_leg "1"
// player damage adjusters
sk_player_head "3"
sk_player_chest "1"
sk_player_stomach "1"
sk_player_arm "1"
sk_player_leg "1"
// Allies
sk_ally_regen_time "0.2"
// Jeep
sk_max_gauss_round "30"
Ik zou niet met de wapens kloten (ervaring verteld mij dat je game dat kuren krijgtquote:// zombine
sk_zombie_soldier_health "100"
// Episodic APC - Experimental
sk_apc_missile_damage "50"
// Antlion air attack
sk_antlion_air_attack_dmg "10"
Yup. Als je gaat rushen heb je 'm ook in 3 uur uitgespeeld.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:01 schreef X-fi het volgende:
Is ie zo goedkoop dan?
Als je hem rusht moet je ook niet zeuren dat je er zo snel door heen loopt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup. Als je gaat rushen heb je 'm ook in 3 uur uitgespeeld.
Dus met Pasen komt die uitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef -skippybal- het volgende:
Doug van Valve heeft gezegt dat Episode 2 gewoon uitkomt ronde de kerst![]()
Ergens terug in dit topic vind je het antwoord.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:30 schreef Detlev het volgende:
ik ben nu bij het ziekenhuis, ben ik in zo'n gat gevallen
en nou staat het water onder stroom
dus hoe kan ik aan de andere kant komen?
kom op .. seriues.. zo moeilijk is dat toch niet! beetje logisch nadenken en je komt d'r uit!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:30 schreef Detlev het volgende:
ik ben nu bij het ziekenhuis, ben ik in zo'n gat gevallen
en nou staat het water onder stroom
dus hoe kan ik aan de andere kant komen?
Ik ben daar ook niet zonder kleerscheuren afgekomnen, je moet wel heel even in dat water gaan namelijk...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:48 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
kom op .. seriues.. zo moeilijk is dat toch niet! beetje logisch nadenken en je komt d'r uit!!
Nietusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet zonder kleerscheuren afgekomnen, je moet wel heel even in dat water gaan namelijk...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet zonder kleerscheuren afgekomnen, je moet wel heel even in dat water gaan namelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je toch iets verkeerdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
moet je die granaten packen met de gravity gun en weg schieten wanneer ze bijna exploderen ( wel op die zombinesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:13 schreef LSS het volgende:
[..]
Ik kan dat KUTlevel met die lift niet halen, die beesten met handgranaten maken me de hele tijd dood en ik zie ook nog eens geen ene fuck.![]()
ow dat zal wel weer een half jaartje vertraging krjgenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef -skippybal- het volgende:
Doug van Valve heeft gezegt dat Episode 2 gewoon uitkomt ronde de kerst![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:39 schreef Zombine het volgende:
Zit dm multiplayer bij ( dezelfde als bij hl2 geloof ik, heb ik nog niet eens getest ). Maar dm van hl2 was altijd wel lachen met die gravity gun.
Rochet launcher of erheen lopen en een granaat er in lobbenquote:Op zondag 25 juni 2006 12:45 schreef Detlev het volgende:
okee.
dat stukje is gelukt waar het water onder stroom stond
maar nou moet ik die citizens naar de treinen loodsen
dat al 2 keer gedaan, maar nou is er een sniper
maar nou sta ik bij Barney
en hoe moet ik hem nou uitschakelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Nee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:19 schreef deepart het volgende:
kan ik hiermee ook ccs spelen?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nee.
Ik zit vast bij wat ik vermoed laatste stukje in van die buizen. Een waar je omhoog kunt, en waar je wegzakt naar dat wijf weer. En een waar je in een val komt te zitten. Ik snap dat ik het stroom aan moet doen, maar hoe?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet trouwens niet zeker of je dit stuk wel bedoeld. Maar dan moet je het ook maar wat beter uitleggen
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:37 schreef Zombine het volgende:
[..]Mja, had ook beter uitgelegt moeten worden, maar vlak naar het bericht was het me zelf al gelukt. Leuk stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet trouwens niet zeker of je dit stuk wel bedoeld. Maar dan moet je het ook maar wat beter uitleggen![]()
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
En hoe heb je het gedaan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Ipho het volgende:
[..]
Mja, had ook beter uitgelegt moeten worden, maar vlak naar het bericht was het me zelf al gelukt. Leuk stuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:59 schreef Zombine het volgende:
[..]
En hoe heb je het gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |