abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38559721
quote:
Op maandag 5 juni 2006 14:28 schreef mrkanarie het volgende:
Hier ook weer een mooi voorbeeldje van HDR:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond onderstaande ook wel vrij mooi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38559844
quote:
Op maandag 5 juni 2006 15:20 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik vond onderstaande ook wel vrij mooi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das overigens een mega spoiler als je einde nog niet wil zien!! (en als je hem nog niet uitgespeeld heb wil je dat ZEKER niet hier zien!

het plaatje is trouwens ontzettend gaaf!! (ging bij mij trouwens de eerste keer een beetje te snel.. ik wist allemaal niet waar ik naar moest kijken daarom nog keertje gedaan.. en dik genieten het einde!
Dit keer zonder signature
pi_38559920
quote:
Op maandag 5 juni 2006 15:24 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

das overigens een mega spoiler als je einde nog niet wil zien!! (en als je hem nog niet uitgespeeld heb wil je dat ZEKER niet hier zien!

het plaatje is trouwens ontzettend gaaf!! (ging bij mij trouwens de eerste keer een beetje te snel.. ik wist allemaal niet waar ik naar moest kijken daarom nog keertje gedaan.. en dik genieten het einde!
Daarom heb ik hem voor de zekerheid ook maar in spoilertags gezet. Dan klikken ze er niet zomaar op. Althans, dat hoop ik dan maar.
pi_38560145
quote:
Op maandag 5 juni 2006 15:27 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Daarom heb ik hem voor de zekerheid ook maar in spoilertags gezet.
op een of andere manier word ik altijd uitgedaagt om de spoilertags te gaan lezen (of te klikken)
Dit keer zonder signature
pi_38560543
haha ik heb na het formateren van mijn pc ep 1 opnieuw gestart en delen die hiervoor gewoon zwart werden (meeste hdr) kan ik nu gewoon zien beeld gaat niet meer op zwart met zware gedeeltes.. en ik moet zeggen dat het graisch best mooi is
pi_38561798
Uitgespeeld. Geweldige game voor dat geld

Staan die muziekfiles nog ergens los? (om naar te luisteren dus)
  maandag 5 juni 2006 @ 16:51:40 #207
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_38562532
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:27 schreef Xrenity het volgende:
Uitgespeeld. Geweldige game voor dat geld

Staan die muziekfiles nog ergens los? (om naar te luisteren dus)
Ze staan verpakt in een *.GCF bestand. Die kun je openen met GCFscape.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_38562855
Hoeveel ep's komen er nu precies dan? En is er al iets bekend van een box van alle ep's?
pi_38563096
3 episode's, en daarna gaan ze waarschijnlijk beginnen aan HL3 (maar das upcomming eind 2008 minimaal

Episode 2: eind 2006, begin 2007

Episode 3: eind 2007, Begin 2008
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_38563454
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:10 schreef X-qlusive. het volgende:
3 episode's, en daarna gaan ze waarschijnlijk beginnen aan HL3 (maar das upcomming eind 2008 minimaal

Episode 2: eind 2006, begin 2007

Episode 3: eind 2007, Begin 2008
Zo lang voor zo'n korte game ?

Kheb een vraag. Ik moet zo'n spin met een bazooka neerknallen alleen die rakketen komen weer terug
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg ik dat beest neer ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dj_Day-V op 05-06-2006 17:29:35 ]
pi_38563657
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zo lang voor zo'n korte game ?

Kheb een vraag. Ik moet zo'n spin met een bazooka neerknallen alleen die rakketen komen weer terug
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hope krijg ik dat beest neer ?
na HL2, zijn ze meteen begonnen met Episode One, dus mja duurt best lang

stuur is een screen, want een spin (je zal wel een combine strider bedoelen) bij een lift met een bazooka zegt me op t moment weinig.... en vergeet niet die Bazooka moet je leiden met die laser (sturen dus totdat je missile de doel heeft geraakt of je raket uit bereik is
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_38563869
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zo lang voor zo'n korte game ?
Er zit heel veel tijd in het bouwen van een game. Het maken van Half-Life 2 heeft 6 jaar geduurt
pi_38563951
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:37 schreef babba het volgende:

[..]

Er zit heel veel tijd in het bouwen van een game. Het maken van Half-Life 2 heeft 6 jaar geduurt
daar zit tijd tussen het, verzinnen van een volgend verhaal, schetsen van nieuwe dingen, bouwen van andere games, nieuwe engine maken. Episode one heeft de engine van HL2, meeste schetsen zijn der al, Episode 1, 2 + 3 zijn nu een prioriteit. dat is HL2 de eerste jaren na de HL trilogie niet geweest.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_38563982
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:29 schreef X-qlusive. het volgende:
En vergeet niet die Bazooka moet je leiden met die laser (sturen dus totdat je missile de doel heeft geraakt of je raket uit bereik is

(Gebruik IE)

ik dacht dat de achterkant van de trein een lift was
pi_38564031
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:37 schreef babba het volgende:

[..]

Er zit heel veel tijd in het bouwen van een game. Het maken van Half-Life 2 heeft 6 jaar geduurt
Mar het gebruikt toch dezelfde engine ? Dus nu hoeven ze alleen nog die levels en stemmen te maken
pi_38564083
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Mar het gebruikt toch dezelfde engine ? Dus nu hoeven ze alleen nog die levels en stemmen te maken
De helft van het werk zit daar ongeveer in, dus dan nog zouden ze 3 jaar nodig hebben om net zo'n lange game als HL2 te maken

Daar komt ook nog bij dat er elke episode nieuwe technologie bijkomt, bij Episode 1 was dat HDR, bij Episode 2 komt er weer een nieuwe belichtingstechniek bij.
pi_38564401
Mooi spel, jammer dat hij bij mij crashed als ik HDR aan heb staan :/
Vreemde is dat hij het wel doet, en dan werkt het ook (hdr dan) maar naar een minuut crashed hij
Bij lost coast werkte het trouwens prima

Verder was het vet, maar wel te kort; ik heb liever een hele game dan steeds kleine stukjes..
pi_38564459
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:51 schreef Zombine het volgende:

[..]

Ze staan verpakt in een *.GCF bestand. Die kun je openen met GCFscape.
ben der nu ook in aan het zoeken maar kan geen muziek bestanden vinden???
pi_38565720
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zo lang voor zo'n korte game ?

Kheb een vraag. Ik moet zo'n spin met een bazooka neerknallen alleen die rakketen komen weer terug
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg ik dat beest neer ?
haha dat had ik in het begin ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer zonder signature
  maandag 5 juni 2006 @ 18:47:17 #220
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_38566224
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:57 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ben der nu ook in aan het zoeken maar kan geen muziek bestanden vinden???
Ga naar je SteamApps map met dat programmatje. Daar open je de episode 1 shared map.
en dan episodic-->sound-->music.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_38566349
Vind de muziek op zich maar mwoah als ik het zo luister
Van HL2 (source sounds.cfg) is nummer 16 bijv. al veel toffer
/edit
HL2_Song14 ownt het hardst
  maandag 5 juni 2006 @ 18:53:12 #222
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_38566430
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef Xrenity het volgende:
Vind de muziek op zich maar mwoah als ik het zo luister
Van HL2 (source sounds.cfg) is nummer 16 bijv. al veel toffer
Tja, als je het zo luisterd dan is het niet echt super. Maar in de game werkt de muziek bijzonder goed vind ik. Al in half life 1 was die prima voor elkaar.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  maandag 5 juni 2006 @ 19:08:27 #223
113406 Travis
Drayson
pi_38567019
Zo, ook net uitgespeeld, mooi einde. Nu een keer spelen met comment.,
"Some day a real rain will come and wash all this scum off the streets."
pi_38569121
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef Travis het volgende:
Zo, ook net uitgespeeld, mooi einde. Nu een keer spelen met comment.,
ik vind de commentator maar een dooie lul iemand zou hem maar is paar schoppen moeten geven

je ken trouwens de skill.cfg aanpassen als je het moeilijker wilt maken!

heel simpel (kladblok nodig): open skill_episodic.cfg (episodic\cfg\skill.cfg) en de skill.cfg (hl2\cfg\skill.cfg) en pas de healt aan van je enemies (als je het een beetje goed doet dan heb je een strijdt tussen je ammo, medpacks en de vijanden (oftewel geen overvloed maar aan suplies)

[ Bericht 28% gewijzigd door X-qlusive. op 05-06-2006 20:11:57 ]
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_38570351
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

ik vind de commentator maar een dooie lul iemand zou hem maar is paar schoppen moeten geven


Die commentaries worden geleverd door verschillende werknemers, zijn alle HL2 makers dan dooie lullen
pi_38571438
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef Zombine het volgende:

[..]

Ga naar je SteamApps map met dat programmatje. Daar open je de episode 1 shared map.
en dan episodic-->sound-->music.
tnx!

zat in het verkeerde gcf file te zoeken dus


wat is trouwens het nummer dat je in het ziekenhuis te horen krijgt? HL2_SONG14 is dat toch?

[ Bericht 5% gewijzigd door BlueCurl op 05-06-2006 21:33:36 ]
pi_38578473
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef babba het volgende:

[..]



Die commentaries worden geleverd door verschillende werknemers, zijn alle HL2 makers dan dooie lullen
jah,

als dit een presentatie zou zijn dan zou ik gaan en ik weet dat je zelfs saai je onderwerpen leuk ken vertellen zodat 't je wel ken boeien....
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_38582816
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 00:00 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

jah,

als dit een presentatie zou zijn dan zou ik gaan en ik weet dat je zelfs saai je onderwerpen leuk ken vertellen zodat 't je wel ken boeien....
Ik vind het zelf best interessant anders
pi_38614609
Met cheats en console commands kan je leuke dingen doen.
De ministrider waar we in ep2 meer van zullen zien..denk ik.
http://img.photobucket.co(...)rsen/ministrider.jpg
(npc_create npc_ministrider) hij mist nog het een en ander in Ep1, nog niet helemaal af.
"Some day a real rain will come and wash all this scum off the streets."
pi_38616984
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 01:26 schreef Travis het volgende:
Met cheats en console commands kan je leuke dingen doen.
De ministrider waar we in ep2 meer van zullen zien..denk ik.
http://img.photobucket.co(...)rsen/ministrider.jpg
(npc_create npc_ministrider) hij mist nog het een en ander in Ep1, nog niet helemaal af.
Ik had het al geprobeerd ja, hij schiet wel, maar je ziet hem niet schieten En voor de rest huppelt hij alleen een klein beetje, lopen kan hij volgens mij niet.
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:37:19 #231
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_38617309
Damm ik heb hem al uitgespeeld gisteravond...
Erg gaaf
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:26:28 #232
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38628370
Uitgespeeld, raar einde.
2000 light years from home
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:27:26 #233
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_38628405
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:26 schreef Merkie het volgende:
Uitgespeeld, raar einde.
yup alles staat open voor deel 2
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:34:02 #234
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38630737
Teaser voor episode 2 gezien. Stoer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2000 light years from home
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:41:44 #235
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_38630980
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moeten wij dat nou weten ?
Ook geen sig dus
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:44:53 #236
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_38631081
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:41 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Hoe moeten wij dat nou weten ?
(nog) niet volgens de trailer voor Episode 3...
Era Vulgaris
pi_38631643
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:44 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

(nog) niet volgens de trailer voor Episode 3...
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:52:49 #238
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_38639479
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:34 schreef Merkie het volgende:
Teaser voor episode 2 gezien. Stoer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kan ik die vinden?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_38640695
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:44 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

(nog) niet volgens de trailer voor Episode 3...
en waar ken ik die vinden, of bedoelde je 2?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_38656736
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:52 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Waar kan ik die vinden?
http://www.insidegamer.nl/pc/halflife2episodetwo/videos/464
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:40:57 #241
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_38656948
quote:
Te kort veel te kort
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_38658069
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:25 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

en waar ken ik die vinden, of bedoelde je 2?
Trailer van episode 2 staat ook hier: X:\Steam\SteamApps\username\half-life 2 episode one\episodic\media
pi_38661805
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Trailer van episode 2 staat ook hier: X:\Steam\SteamApps\username\half-life 2 episode one\episodic\media
idd

iemand anders trailer van Deel 3 gezien?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_38664378
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:45 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

idd

iemand anders trailer van Deel 3 gezien?
Lijkt me niet dat die al bestaat, ze zijn nog nieteens aan EP3 begonnen (het werk aan EP1 en EP2 is tegelijk gestart)
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:08:19 #245
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_38664536
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:25 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

en waar ken ik die vinden, of bedoelde je 2?
ow ja, 2 ja
Era Vulgaris
pi_38758653
Half-Life 2: Episode One rockt echt!! Nu maar al die games blijven uitspelen totdat het volgende deel er is. Of zelf levels gaan ontwerpen. Ik had ooit het idee een soort spel te maken waarin er ook een Citadel ergens in Nederland staat, in City 24 bijvoorbeeld. Maar in je eentje is dat denk ik veel werk. Toch maar eens aan beginnen.
pi_38762318
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:45 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

idd

iemand anders trailer van Deel 3 gezien?
zal stomme zet zijn als ze nu al trailer 3 laten zien! hoef je 2 niet te kopen, want je weet awt d'r ongeveer gaat gebeuren in 3..
Dit keer zonder signature
pi_38851222
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:02 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

zal stomme zet zijn als ze nu al trailer 3 laten zien! hoef je 2 niet te kopen, want je weet awt d'r ongeveer gaat gebeuren in 3..
world domination
world damnation
world explosion

niet veel mogelijkheden waar we uit kunnen kiezen
pi_38868570
Erg leuke toevoeging moet ik zeggen, in één dag wel uitgespeeld, denk zo'n 5 uurtjes in totaal. Ben erg benieuwd naar E2, ik hoop dat we daar wat meer massale veldslagen in de open lucht te zien krijgen, hoewel urban fights ook nooit weg zijn natuurlijk .

Ik kijk ook wel uit naar een nieuw wapen, beetje H&K G36 achtig, nauwkeurig en toch vrij snel schieten. Die crossbow werkt echt niet als sniper, gebruik hem nooit.

Niveau viel me ook wel een beetje tegen trouwens, nergens echt gezeten van whooo dit is moeilijk. Alleen toen in het donker bij die lift kreeg ik niet alles dood, dus maar een beetje met wat grenades en met m'n shotgun gestrooid totdat de lift er was.

Ziekenhuis onderdeel is erg leuk, wel drie keer overnieuw gedaan totdat ik er helemaal vloeiend doorheen walsde .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 16 juni 2006 @ 18:24:42 #250
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_38925907
Ik heb dit helemaal gemist zeg.
Snel een nieuwe computer aanschaffen en dan spelen.
pi_38929244
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Erg leuke toevoeging moet ik zeggen, in één dag wel uitgespeeld, denk zo'n 5 uurtjes in totaal. Ben erg benieuwd naar E2, ik hoop dat we daar wat meer massale veldslagen in de open lucht te zien krijgen, hoewel urban fights ook nooit weg zijn natuurlijk .

Ik kijk ook wel uit naar een nieuw wapen, beetje H&K G36 achtig, nauwkeurig en toch vrij snel schieten. Die crossbow werkt echt niet als sniper, gebruik hem nooit.

Niveau viel me ook wel een beetje tegen trouwens, nergens echt gezeten van whooo dit is moeilijk. Alleen toen in het donker bij die lift kreeg ik niet alles dood, dus maar een beetje met wat grenades en met m'n shotgun gestrooid totdat de lift er was.

Ziekenhuis onderdeel is erg leuk, wel drie keer overnieuw gedaan totdat ik er helemaal vloeiend doorheen walsde .
Tsjah, speel hem dan meteen op Hard
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:45:12 #252
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_38932526
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:28 schreef Steephh het volgende:

[..]

Tsjah, speel hem dan meteen op Hard
Dan nog is die niet echt moeilijk!
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_38934834
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:45 schreef Zombine het volgende:

[..]

Dan nog is die niet echt moeilijk!
Ik kan dat KUTlevel met die lift niet halen, die beesten met handgranaten maken me de hele tijd dood en ik zie ook nog eens geen ene fuck.
pi_38937038
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:13 schreef LSS het volgende:

[..]

Ik kan dat KUTlevel met die lift niet halen, die beesten met handgranaten maken me de hele tijd dood en ik zie ook nog eens geen ene fuck.
schiet ze dan ook op tijd af, of loop weg voor die nades.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 09:12:59 #255
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_38938215
Ik vond het een mooi spel,
Ook op hard haal je de 6uur gameplay niet. Maar zeker een mooie toevoeging aan de collectie van half life
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
  zaterdag 17 juni 2006 @ 09:14:54 #256
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_38938228
Ik vond alleen dat heen en weer geloop op het einde echt zwaar kut, ging nergens over.
Was echt TE saai
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_38943571
zoals ik al zei, je ken de cfg's aanpassen en dan ken je je hitpoint verhogen en de hp van je enemies verhogen... wedden als een zombie 2 x zoveel hp heeft 't moeilijker wordt, en wat denk je als er op je geschoten wordt dat t opeens 2 x zoveel schade aan je doet

maarja jullie willen niet luisteren
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_38944111
Ze zouden toch ook nog Half Life1 remaken met de source engine? Is dat ook echt gedaan of niet? Lijtk me namelijk wel vet om het eerste spel weer helemaal opnieuw te spelen maar dan met de graphics en physics van today .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 17 juni 2006 @ 14:57:38 #259
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38944390
Als je HL2 koopt kan je idd HL1 met de source-engine spelen. Alleen die physics e.d. zitten er niet in omdat je dan een ander spel krijgt.
2000 light years from home
pi_38945638
Black Mesa Source!

http://www.blackmesasource.com/flash/index.html

met een HL2 engine !
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_38946081
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:57 schreef Merkie het volgende:
Als je HL2 koopt kan je idd HL1 met de source-engine spelen. Alleen die physics e.d. zitten er niet in omdat je dan een ander spel krijgt.
In Half-Life: Source zitten de physics juist wel Alleen geen nieuwe textures/models en dergelijke
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:49:50 #262
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_38959564
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:17 schreef X-qlusive. het volgende:
zoals ik al zei, je ken de cfg's aanpassen en dan ken je je hitpoint verhogen en de hp van je enemies verhogen... wedden als een zombie 2 x zoveel hp heeft 't moeilijker wordt, en wat denk je als er op je geschoten wordt dat t opeens 2 x zoveel schade aan je doet

maarja jullie willen niet luisteren
Ik kon de bestanden die je opnoemde niet vinden. Dus kon ook de game niet moeilijker maken.
Als je precies zou willen aangeven waar ze staan. Zou mooi zijn
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  zondag 18 juni 2006 @ 13:24:09 #263
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38968959
Is er ook een topic van de normale HL2?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zondag 18 juni 2006 @ 13:31:59 #264
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38969155
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_38972945
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:49 schreef Zombine het volgende:

[..]

Ik kon de bestanden die je opnoemde niet vinden. Dus kon ook de game niet moeilijker maken.
Als je precies zou willen aangeven waar ze staan. Zou mooi zijn
CFG van HL2 (alle enemies die al bestonden)

hl2 >> cfg >> skill.cfg

------------------------------------------------------------------

CFG voor de nieuwe dingen van E1 (zombine, etc)

episodic >> cfg >> skill_episodic.cfg

------------------------------------------------------------------

de skill.cfg en skill_episodic.cfg openen met kladblok!!

en ik zou er ff goed naar kijken, want je ken ook die suit chargers in de citadel aanpassen dat je bijv maar max 50 armor ken hebben inplaats 200, healt en hitpoint verhogen, ook van voertuigen, mijnen, wapens, etc etc. Gewoon je cfg aanpassen en dan opslaan (backup is misschien handig van de cfg's.

------------------------------------------------------------------
CFG Half Life 2
quote:
// ===========
// NPCs
// ============
// Barnacle
sk_barnacle_health "35"

// Barney
sk_barney_health "35"

// Bullseye
sk_bullseye_health "35"

// Bullsquid
//sk_bullsquid_health "120"
//sk_bullsquid_dmg_bite "15"
//sk_bullsquid_dmg_whip "25"

// Citizen
sk_citizen_health "40"

// Combine Soldier
sk_combine_s_health "50"
sk_combine_s_kick "10"


// Combine Guard
sk_combine_guard_health "70"
sk_combine_guard_kick "15"


// strider
sk_strider_health "350"
sk_strider_num_missiles1 "5"
sk_strider_num_missiles2 "7"
sk_strider_num_missiles3 "7"


// Headcrab
sk_headcrab_health "10"
sk_headcrab_melee_dmg "5"

// Fast Headcrab
sk_headcrab_fast_health "10"

// Poison Headcrab
sk_headcrab_poison_health "35"

// Houndeye
//sk_houndeye_health "80"
//sk_houndeye_dmg_blast "25"

// Manhack
sk_manhack_health "25"
sk_manhack_melee_dmg "20"

// Metropolice
sk_metropolice_health "40"
sk_metropolice_stitch_reaction "1.0"
sk_metropolice_stitch_tight_hitcount "2"
sk_metropolice_stitch_at_hitcount "1"
sk_metropolice_stitch_behind_hitcount "3"
sk_metropolice_stitch_along_hitcount "2"

// Rollermine
sk_rollermine_shock "10"
sk_rollermine_stun_delay "3"
sk_rollermine_vehicle_intercept "1"

// Scanner (City)
sk_scanner_health "30"
sk_scanner_dmg_dive "25"

// Stalker
sk_stalker_health "50"
sk_stalker_melee_dmg "5"

// Vortigaunt
sk_vortigaunt_health "100"
sk_vortigaunt_dmg_claw "10"
sk_vortigaunt_dmg_rake "25"
sk_vortigaunt_dmg_zap "50"
sk_vortigaunt_armor_charge "30"

// Zombie
sk_zombie_health "50"
sk_zombie_dmg_one_slash "10"
sk_zombie_dmg_both_slash "25"

// Poison Zombie
sk_zombie_poison_health "175"
sk_zombie_poison_dmg_spit "20"

//Antlion
sk_antlion_health "30"
sk_antlion_swipe_damage "5"
sk_antlion_jump_damage "5"

//Antlion Guard
sk_antlionguard_health "500"
sk_antlionguard_dmg_charge "20"
sk_antlionguard_dmg_shove "10"

//Antlion Grub
//sk_antliongrub_health "5"

//Ichthyosaur
sk_ichthyosaur_health "200"
sk_ichthyosaur_melee_dmg "8"

// Combine Gunship
sk_gunship_burst_size "15"
sk_gunship_health_increments "5"
sk_npc_dmg_gunship "40"
sk_npc_dmg_gunship_to_plr "3"

// Combine Helicopter
sk_npc_dmg_helicopter "6"
sk_npc_dmg_helicopter_to_plr "3"
sk_helicopter_grenadedamage "30"
sk_helicopter_grenaderadius "275"
sk_helicopter_grenadeforce "55000"

// Combine Dropship
sk_npc_dmg_dropship "2"

// Combine APC
sk_apc_health "750"


// =================
// WEAPONS
// =================

sk_plr_dmg_ar2 "8"
sk_npc_dmg_ar2 "3"
sk_max_ar2 "60"
sk_max_ar2_altfire "3"

sk_plr_dmg_alyxgun "5"
sk_npc_dmg_alyxgun "3"
sk_max_alyxgun "150"

sk_plr_dmg_pistol "5"
sk_npc_dmg_pistol "3"
sk_max_pistol "150"

sk_plr_dmg_smg1 "4"
sk_npc_dmg_smg1 "3"
sk_max_smg1 "225"

sk_plr_dmg_buckshot "8"
sk_npc_dmg_buckshot "3"
sk_max_buckshot "30"

sk_plr_dmg_rpg_round "100"
sk_npc_dmg_rpg_round "50"
sk_max_rpg_round "3"

sk_plr_dmg_smg1_grenade "100"
sk_npc_dmg_smg1_grenade "50"
sk_max_smg1_grenade "3"
sk_smg1_grenade_radius "250"

//sk_plr_dmg_gauss "25"
//sk_plr_max_dmg_gauss "30"

sk_plr_dmg_sniper_round "20"
sk_npc_dmg_sniper_round "100"
sk_max_sniper_round "30"

sk_plr_dmg_357 "40"
sk_npc_dmg_357 "30"
sk_max_357 "12"

sk_plr_dmg_crossbow "100"
sk_npc_dmg_crossbow "10"
sk_max_crossbow "10"

sk_plr_dmg_airboat "3"
sk_npc_dmg_airboat "3"

//sk_dmg_sniper_penetrate_plr "10"
//sk_dmg_sniper_penetrate_npc "100"

sk_plr_dmg_grenade "150"
sk_npc_dmg_grenade "75"
sk_max_grenade "5"

sk_plr_dmg_crowbar "10"
sk_npc_dmg_crowbar "5"

sk_plr_dmg_stunstick "10"
sk_npc_dmg_stunstick "40" // Kill a citizen in one hit

//sk_plr_dmg_satchel "150"
//sk_npc_dmg_satchel "75"
//sk_satchel_radius "150"

// Mortar Synth projectile
//sk_dmg_energy_grenade "2"
//sk_energy_grenade_radius "100"

sk_dmg_homer_grenade "20"
sk_homer_grenade_radius "100"

// Bullsquid spit
//sk_dmg_spit_grenade "5"
//sk_spit_grenade_radius "50"

//sk_plr_dmg_tripmine "150"
//sk_npc_dmg_tripmine "125"
//sk_tripmine_radius "200"

sk_plr_dmg_fraggrenade "125"
sk_npc_dmg_fraggrenade "75"
sk_fraggrenade_radius "250"

// HEALTH/SUIT CHARGE DISTRIBUTION
sk_suitcharger "75"
sk_suitcharger_citadel "500"
sk_suitcharger_citadel_maxarmor "200"
sk_battery "15"
sk_healthcharger "50"
sk_healthkit "25"
sk_healthvial "10"


// Combine balls
sk_combineball_seek_angle "15"
sk_combineball_guidefactor "1.0"

// NPC damage adjusters
sk_npc_head "3"
sk_npc_chest "1"
sk_npc_stomach "1"
sk_npc_arm "1"
sk_npc_leg "1"


// player damage adjusters
sk_player_head "3"
sk_player_chest "1"
sk_player_stomach "1"
sk_player_arm "1"
sk_player_leg "1"


// Allies
sk_ally_regen_time "0.2"

// Jeep
sk_max_gauss_round "30"
------------------------------------------------------------------
CFG Episode One
quote:
// zombine
sk_zombie_soldier_health "100"

// Episodic APC - Experimental
sk_apc_missile_damage "50"

// Antlion air attack
sk_antlion_air_attack_dmg "10"
Ik zou niet met de wapens kloten (ervaring verteld mij dat je game dat kuren krijgt maar alles wat dik gedrukt is moet je maar ff mee kloten, en doe dat vooral met de hitdamage van enemies de healt van die enemies is al redelijk goed
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  zondag 18 juni 2006 @ 19:29:15 #266
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_38978701
Dank je X-Qlusive. Ik zal er op een later tijdstip eens naar kijken.

Ga ik het lekker moeilijk maken voor mezelf
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_39032457
Damn, helemaal vergeten

tvp dus

-edit- maar mn videokaart is dood en daar heb ik pas na de vakantie geld voor
pi_39037161
Ik heb t ook gisteren aangeschaft via steam en in 1 woord wow

Ben nog niet zo ver, zit nu een beetje te kloten na die treincrash

Feit is dat het weer echt helemaal super uitziet!

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:19:35 #269
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39037237
Ik ben 'm nu weer aan het spelen met commentaar aan. Zeer intressant om te horen hoe ze je aandacht ongemerkt naar iets toe leiden dmv van telefoonpalen die je helemaal niet opvallen als je er niet oplet. Maar je kijkt dus wel naar het gene waar ze je naar toe willen kijken
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:31:40 #270
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_39045949
Zo ik heb hem binnen voor 15 euro, nu nog een computer
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:01:11 #271
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39047091
Is ie zo goedkoop dan?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:03:10 #272
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39047184
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:01 schreef X-fi het volgende:
Is ie zo goedkoop dan?
Yup. Als je gaat rushen heb je 'm ook in 3 uur uitgespeeld.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:45:07 #273
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_39051905
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Yup. Als je gaat rushen heb je 'm ook in 3 uur uitgespeeld.
Als je hem rusht moet je ook niet zeuren dat je er zo snel door heen loopt.

Ik vind 10 uur (want zo lang doe ik er wel over) speeltijd heel mooi voor 15 euro, en al helemaal omdat we het over een Half-Life game hebben.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:25:54 #274
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39056863
Doug van Valve heeft gezegt dat Episode 2 gewoon uitkomt ronde de kerst
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_39057176
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef -skippybal- het volgende:
Doug van Valve heeft gezegt dat Episode 2 gewoon uitkomt ronde de kerst
Dus met Pasen komt die uit ?
pi_39138690
ik ben nu bij het ziekenhuis, ben ik in zo'n gat gevallen
en nou staat het water onder stroom
dus hoe kan ik aan de andere kant komen?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:40:12 #277
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_39145471
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 08:30 schreef Detlev het volgende:
ik ben nu bij het ziekenhuis, ben ik in zo'n gat gevallen
en nou staat het water onder stroom
dus hoe kan ik aan de andere kant komen?
Ergens terug in dit topic vind je het antwoord.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_39145737
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 08:30 schreef Detlev het volgende:
ik ben nu bij het ziekenhuis, ben ik in zo'n gat gevallen
en nou staat het water onder stroom
dus hoe kan ik aan de andere kant komen?
kom op .. seriues.. zo moeilijk is dat toch niet! beetje logisch nadenken en je komt d'r uit!!
Dit keer zonder signature
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:25:40 #279
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_39148829
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:48 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

kom op .. seriues.. zo moeilijk is dat toch niet! beetje logisch nadenken en je komt d'r uit!!
Ik ben daar ook niet zonder kleerscheuren afgekomnen, je moet wel heel even in dat water gaan namelijk...
Era Vulgaris
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:26:17 #280
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39148854
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ik ben daar ook niet zonder kleerscheuren afgekomnen, je moet wel heel even in dat water gaan namelijk...
Nietus
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_39151028
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ik ben daar ook niet zonder kleerscheuren afgekomnen, je moet wel heel even in dat water gaan namelijk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:38:13 #282
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_39151287
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ik ben daar ook niet zonder kleerscheuren afgekomnen, je moet wel heel even in dat water gaan namelijk...
Doe je toch iets verkeerd
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_39152468
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:13 schreef LSS het volgende:

[..]

Ik kan dat KUTlevel met die lift niet halen, die beesten met handgranaten maken me de hele tijd dood en ik zie ook nog eens geen ene fuck.
moet je die granaten packen met de gravity gun en weg schieten wanneer ze bijna exploderen ( wel op die zombines
----
pi_39152529
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef -skippybal- het volgende:
Doug van Valve heeft gezegt dat Episode 2 gewoon uitkomt ronde de kerst
ow dat zal wel weer een half jaartje vertraging krjgen
----
pi_39159454
Zit er online multyplayer in deze game? anders is het wel heel erg verleidelijk om hem voor 15 euro te gaan halen
  vrijdag 23 juni 2006 @ 20:39:18 #286
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_39159711
Zit dm multiplayer bij ( dezelfde als bij hl2 geloof ik, heb ik nog niet eens getest ). Maar dm van hl2 was altijd wel lachen met die gravity gun.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_39203295
okee.
dat stukje is gelukt waar het water onder stroom stond
maar nou moet ik die citizens naar de treinen loodsen
dat al 2 keer gedaan, maar nou is er een sniper
maar nou sta ik bij Barney
en hoe moet ik hem nou uitschakelen?
  zondag 25 juni 2006 @ 13:01:18 #288
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39203755
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 20:39 schreef Zombine het volgende:
Zit dm multiplayer bij ( dezelfde als bij hl2 geloof ik, heb ik nog niet eens getest ). Maar dm van hl2 was altijd wel lachen met die gravity gun.
Van die ontplofbare tonnen overgooien en degene die miste was gefragged
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zondag 25 juni 2006 @ 13:01:47 #289
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39203770
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:45 schreef Detlev het volgende:
okee.
dat stukje is gelukt waar het water onder stroom stond
maar nou moet ik die citizens naar de treinen loodsen
dat al 2 keer gedaan, maar nou is er een sniper
maar nou sta ik bij Barney
en hoe moet ik hem nou uitschakelen?
Rochet launcher of erheen lopen en een granaat er in lobben
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_39312752
Heb hem gister ook gekocht. Ik kreeg gelijk het gevoel, van Half-Life 2 weer,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_39312866
kan ik hiermee ook ccs spelen?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_39351204
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:19 schreef deepart het volgende:
kan ik hiermee ook ccs spelen?
Nee.

Ik zit vast bij wat ik vermoed laatste stukje in van die buizen. Een waar je omhoog kunt, en waar je wegzakt naar dat wijf weer. En een waar je in een val komt te zitten. Ik snap dat ik het stroom aan moet doen, maar hoe?
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_39354679
bij mij lukt het niet ik krijg een foutmelding ( 0xc000012d )

en men hl2 loop dat vast
Every war is different, every war is the same.
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:37:08 #294
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_39359247
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Ipho het volgende:

[..]

Nee.

Ik zit vast bij wat ik vermoed laatste stukje in van die buizen. Een waar je omhoog kunt, en waar je wegzakt naar dat wijf weer. En een waar je in een val komt te zitten. Ik snap dat ik het stroom aan moet doen, maar hoe?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet trouwens niet zeker of je dit stuk wel bedoeld. Maar dan moet je het ook maar wat beter uitleggen
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_39360000
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:37 schreef Zombine het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet trouwens niet zeker of je dit stuk wel bedoeld. Maar dan moet je het ook maar wat beter uitleggen
Mja, had ook beter uitgelegt moeten worden, maar vlak naar het bericht was het me zelf al gelukt. Leuk stuk
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:59:12 #296
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_39360235
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Ipho het volgende:

[..]

Mja, had ook beter uitgelegt moeten worden, maar vlak naar het bericht was het me zelf al gelukt. Leuk stuk
En hoe heb je het gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_39418495
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:59 schreef Zombine het volgende:

[..]

En hoe heb je het gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  zondag 2 juli 2006 @ 17:13:40 #298
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_39451942
Tering ik zit nu alweer in level 4/5, dit is wel heel erg kort.
  zondag 2 juli 2006 @ 17:17:43 #299
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_39452002
Mag ook wel vol.
  zondag 2 juli 2006 @ 17:18:06 #300
45563 Djaser
Holy monk yorp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')