Ergens terug in dit topic vind je het antwoord.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:30 schreef Detlev het volgende:
ik ben nu bij het ziekenhuis, ben ik in zo'n gat gevallen
en nou staat het water onder stroom
dus hoe kan ik aan de andere kant komen?
kom op .. seriues.. zo moeilijk is dat toch niet! beetje logisch nadenken en je komt d'r uit!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:30 schreef Detlev het volgende:
ik ben nu bij het ziekenhuis, ben ik in zo'n gat gevallen
en nou staat het water onder stroom
dus hoe kan ik aan de andere kant komen?
Ik ben daar ook niet zonder kleerscheuren afgekomnen, je moet wel heel even in dat water gaan namelijk...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:48 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
kom op .. seriues.. zo moeilijk is dat toch niet! beetje logisch nadenken en je komt d'r uit!!
Nietusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet zonder kleerscheuren afgekomnen, je moet wel heel even in dat water gaan namelijk...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet zonder kleerscheuren afgekomnen, je moet wel heel even in dat water gaan namelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je toch iets verkeerdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
moet je die granaten packen met de gravity gun en weg schieten wanneer ze bijna exploderen ( wel op die zombinesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:13 schreef LSS het volgende:
[..]
Ik kan dat KUTlevel met die lift niet halen, die beesten met handgranaten maken me de hele tijd dood en ik zie ook nog eens geen ene fuck.![]()
ow dat zal wel weer een half jaartje vertraging krjgenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef -skippybal- het volgende:
Doug van Valve heeft gezegt dat Episode 2 gewoon uitkomt ronde de kerst![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:39 schreef Zombine het volgende:
Zit dm multiplayer bij ( dezelfde als bij hl2 geloof ik, heb ik nog niet eens getest ). Maar dm van hl2 was altijd wel lachen met die gravity gun.
Rochet launcher of erheen lopen en een granaat er in lobbenquote:Op zondag 25 juni 2006 12:45 schreef Detlev het volgende:
okee.
dat stukje is gelukt waar het water onder stroom stond
maar nou moet ik die citizens naar de treinen loodsen
dat al 2 keer gedaan, maar nou is er een sniper
maar nou sta ik bij Barney
en hoe moet ik hem nou uitschakelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Nee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:19 schreef deepart het volgende:
kan ik hiermee ook ccs spelen?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:32 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nee.
Ik zit vast bij wat ik vermoed laatste stukje in van die buizen. Een waar je omhoog kunt, en waar je wegzakt naar dat wijf weer. En een waar je in een val komt te zitten. Ik snap dat ik het stroom aan moet doen, maar hoe?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet trouwens niet zeker of je dit stuk wel bedoeld. Maar dan moet je het ook maar wat beter uitleggen
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:37 schreef Zombine het volgende:
[..]Mja, had ook beter uitgelegt moeten worden, maar vlak naar het bericht was het me zelf al gelukt. Leuk stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet trouwens niet zeker of je dit stuk wel bedoeld. Maar dan moet je het ook maar wat beter uitleggen![]()
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
En hoe heb je het gedaan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Ipho het volgende:
[..]
Mja, had ook beter uitgelegt moeten worden, maar vlak naar het bericht was het me zelf al gelukt. Leuk stuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:59 schreef Zombine het volgende:
[..]
En hoe heb je het gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |