SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit trouwens voor de eerste ker vast. ik heb net het water onder stroom gezet. maar nu uhm sta ik daar op dat ijzer dat half in het water wiebelt.... hoe kom ik nu verder?
[ Bericht 41% gewijzigd door BlueCurl op 03-06-2006 16:07:45 ]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:57 schreef BlueCurl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit trouwens voor de eerste ker vast. ik heb net het water onder stroom gezet. maar nu uhm sta ik daar op dat ijzer dat half in het water wiebelt.... hoe kom ik nu verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt hé!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:43 schreef BlueCurl het volgende:
ik haat zombies/zombinesik schrik er tevaak van
nu in het ziekenhuis aangelend..
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:21 schreef Zombine het volgende:
[..]tnx! had net al uitgevonden hoe het zat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En bedankt hé!
ik haat jou nietik ken je nieteens
maar die in het spel:+
Emailtje naar Valve sturen. Zijn vaak heel snel en doen niet moeilijk over dat soort dingen. Fotootje erbij van je code en doosje is misschien handig om erbij te doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:47 schreef SilverGun het volgende:
Probleempje: heb het spel per ongeluk geregistreerd onder m'n broer zijn account. Opnieuw registreren onder m'n eigen account lukt dan dus niet meer, vanwege de CD-key die al is ingevoerd. Is er een mogelijkheid om het spel te un-registeren en opnieuw te registreren on mijn eigen account o.i.d.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Mooie kikkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kom niet verder. Als ik dit wil omdraaien dan vallen die beesten mij aan :S
[afbeelding]
Antwoorden in spoiler(ga nou niet zeggen: mooie kikker)
Even het topic teruglezen. Daar staan al tips over deze puzzel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kom niet verder. Als ik dit wil omdraaien dan vallen die beesten mij aanEn dan valt het hek weer naar beneden.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:17 schreef -skippybal- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe ben je een stukje eerder er dan voorbij gekomen vraag ik me af?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kom niet verder. Als ik dit wil omdraaien dan vallen die beesten mij aanEn dan valt het hek weer naar beneden.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:17 schreef -skippybal- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo heb hem vanacht uitgespeeld. Gister overdag kon ik niet spelen omdat alles op mijn game pc brak liep dus hem ff geformatteerd! Ik moet zeggen dat ik hem wat kort vond maar zeker de moeite waard!
Mijn opmerkingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, uitgespeeld![]()
Meesterlijke ervaring weer, zoals bij alle (behalve Blue Shi(f)t) HL games. Ook weer een nieuw grafisch hoogtepuntje voor mij. Was eerst die bol in FEAR, en nu....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even over die trailer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:30 schreef -skippybal- het volgende:
Nog even over die trailer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
uitgespeeld in 3 uur 30
Wat een suf eind stuk trouwens, het begin van de add on was suf tot je de guns krijgt
en het eind stuk waar jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde was wel coolRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Ik zit vast
Ik zat net in een trein, en die crashte, nu komen die ventjes opeens tot leven en zit die chick vast.
Maar wat moetg ik hier doen dan
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )![]()
Teh_Gravity gun is your friendquote:Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef kippiej het volgende:
Ik zit vast
Ik zat net in een trein, en die crashte, nu komen die ventjes opeens tot leven en zit die chick vast.
Maar wat moetg ik hier doen danRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Dat stukje was echt goed gedaan. Ik was helemaal gedesorienteerdquote:Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef kippiej het volgende:
Ik zit vast
Maar wat moetg ik hier doen dan
LastFM
Hmmm, via auto's kan je op plekken komen wat niet helemaal de bedoeling was. (nee tis geen noclip of id) http://img.photobucket.co(...)ersen/HL2ep1_002.jpg
"Some day a real rain will come and wash all this scum off the streets."![]()
Het lijkt erop dat we dit keer eindelijk echte dynamic shadows krijgen in Episode 2! :
http://www.hl2world.com/bbs/new-technology-for-ep2-vt44745.html![]()
Nicequote:Op zondag 4 juni 2006 15:04 schreef babba het volgende:
Het lijkt erop dat we dit keer eindelijk echte dynamic shadows krijgen in Episode 2! :
http://www.hl2world.com/bbs/new-technology-for-ep2-vt44745.html!!
LastFM
Moet je 'm kopen....quote:LastFM
Das wel vreemd danquote:![]()
Je kan 'm ook bekijken op oa insidegamer en gamershell.LastFM
Hij staat ook in de map ...\SteamApps\jesteamaccountnaam\half-life 2 episode one\episodic\mediaquote:
Of wil dat ook niet?pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik![]()
Die is wel mooier ja, high-resquote:Op zondag 4 juni 2006 17:45 schreef Zombine het volgende:
[..]
Hij staat ook in de map ...\SteamApps\jesteamaccountnaam\half-life 2 episode one\episodic\media
Of wil dat ook niet?
LastFM
Heb hem net geïnstalleerd en zit nu in een kamer met Alecx en 2 van die ballen die op je af komen. 1 bal heeft Alecx al zo gemaakt dat hij niet op je af komt, maar die andere bal komt steeds op je af omdat Alecx erop blijft schieten![]()
Wat moet je daar doen om verder te komen?![]()
Bal vastpakken met je grav-gun en dan aan haar laten zien en dan gaat ze die ook wel fixenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:20 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb hem net geïnstalleerd en zit nu in een kamer met Alecx en 2 van die ballen die op je af komen. 1 bal heeft Alecx al zo gemaakt dat hij niet op je af komt, maar die andere bal komt steeds op je af omdat Alecx erop blijft schieten![]()
Wat moet je daar doen om verder te komen?
LastFM
uitgespeeld in 5 uurtjes, eerst dacht ik tering wat een korte spel, maar vergeet natuurlijk dat t een episode is
was het spelen zeker waard !(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:27 schreef mrkanarie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:43 schreef Zombine het volgende:
[..]Ziet er inderdaad zeer mooi uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://xs101.xs.to/xs101/06231/ep1_c17_010002.jpg![]()
keb hem ook uitgespeeld.. keb gewoon normaal gespreeld.. ben d'r 5 uur mee bezig geweest!
één klein nadeel aan hun aanpak is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature![]()
Heb t net uitgespeeld, en ik vind het warempel beter dan dat hele Half Life 2 origineel bij elkaar.
Goede levels, goede sfeer, en met de HDR aan is het echt een pareltje hier en daar.
Jammer dat de combine er nog steeds errug gay uitziet en hetzelfde domheidsniveau heeft van HL2.Era Vulgaris![]()
Dr is gewoon een mod dat meteen automatisch HDR in half life 2 toevoegt. Het is weliswaar niet per kamer geraffineerd, maar je krijgt hetzelfde effect. Zeer mooi.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als ze HDR bij HL2 willen doen, moeten ze alles opnieuw "bouwen".
En Valve doet ook nooit nieuwe maps ofzo![]()
De trailer voor episode 2 ziet er magisch uit.
T verhaal gaat volgens mij zow: voor de seven hour war kampte de mensheid nog met de naweeën van wat er in Black Mesa is gebeurd. Dat alles heeft een Alien ras op de aarde af gelokt die, gecombineerd met de Xen en Combine (buitenaards of human?)technologie, de aarde wilt koloniseren/veroveren. Natuurlijk met behulp van de mensen zelf. (Dr Green)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Vassili_Z op 05-06-2006 13:34:13 ]Era Vulgaris![]()
Dat is bloom, en is veeeel lelijker dan echte HDRquote:Op maandag 5 juni 2006 13:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dr is gewoon een mod dat meteen automatisch HDR in half life 2 toevoegt. Het is weliswaar niet per kamer geraffineerd, maar je krijgt hetzelfde effect. Zeer mooi.
De trailer voor episode 2 ziet er magisch uit.![]()
![]()
das waar. Maar het heeft wel mooie effecten hier en daar!quote:Op maandag 5 juni 2006 13:30 schreef babba het volgende:
[..]
Dat is bloom, en is veeeel lelijker dan echte HDR
Heeft iemand t gespeeld met de commentatory AAN?Era Vulgaris![]()
Hier ook weer een mooi voorbeeldje van HDR:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup, heb hem de tweede keer volledig met commentaar gespeelt. Vond het erg interessant, dus hoop dat ze dit in de andere episodes ook doen.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:35 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
das waar. Maar het heeft wel mooie effecten hier en daar!
Heeft iemand t gespeeld met de commentatory AAN?
Wat betreft de moeilijkheidsgraad. Die kan wat mij betreft STUKKEN hoger. Je mag wel wat sneller doodgaan, en de AI is nou ook niet echt geweldig. Op sommige punten stond ik gewoon met een shotgun bij een hoekje wachtend op de combine soldiers, zodat ik ze 1 voor 1 neer kon halen. ( mooie zin)
En je krijgt ook veel te veel ammo en healthpacks. Als je wat minder ammo hebt denk je meer na van welk wapen je op welke vijand inzet, ipv domweg je huidige geweer legen op aanstormende combines. Zelfs op het einde als je alles en iedereen dood hebt vind je nog een krat met health
Dat is 1 van de dingen waar ze wel wat meer aan kunnen werken.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens het lijkt allemaal wel nog simpel maar ik denk dat Valve de Episodes zo maakt dat als je ze achter elkaar speelt je zoiets krijgt van..... DAMN dit was egt een super spel, dat kreeg ik ook van HL2, je kreeg zoveel te zien en je kon zoveel doen, egt super
(__/)
(")_(") signature to help him gain world domination![]()
dat zal ook wel zo zijn, maar tog een scanner heeft 4 kleppen rond z'n oog en dog maar 3, dus dog komt er dichter in de buurtquote:Op maandag 5 juni 2006 14:57 schreef babba het volgende:
Die "kop van Dog" is gewoon een verotte scanner!
(__/)
(")_(") signature to help him gain world domination
Forum Opties Forumhop: Hop naar: