Je kan dus altijd nog bij een krant gaan werkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zulke spellingsfouten maak ik nog niet eens, en dat staat in de krant?![]()
Vergeet niet dat dit een Rotterdamse krant is. Dan moet je je natuurlijk aanpassen aan je doelgroep.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zulke spellingsfouten maak ik nog niet eens, en dat staat in de krant?![]()
stadionverbod hoeft van mij niet, maar er wat grappen over maken mag best vind ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Tvduijn het volgende:
Pfff waarom zouden we hem een stadionverbod geven, laat hem volgend jaar maar lekker komen om ajax dit keer dik terecht van az te zien winnen.
Moeten er gewoon bovenstaan, scheringa maakt zichzelf belachelijk, gewoon lekker negeren.
in de woorden van mijn vroegere wiskunde-leraar: "dat verhaal gaat nog een staartje krijgen..."quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax![]()
En dat gezeur met AZ, heerlijk gewoon![]()
quote:My neighbour asked me what I did for a living. Because I didn't want to sound arrogant by saying I'm a standup-comedian, I decided to describe what my job was.
"I travel from city to city and people laugh at me."
My neighbour replies: "Oh, you play for Feyenoord..."
Canadees was het.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef twi het volgende:
Net een standup-comedian bij Raymann is laat:
[..]
Goeie humor hebben die Amerikanen
Ook goed, viel er halverwege inquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Canadees was het.
En dat stukje over Kessler staat wel zonder taalfout in het AD, dus degene die het overgetypt heeft zit fout.
Ge-wel-digquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vond de grap van scheringa beter
quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Een gelijkspelletje tegen RKC moet te doen zijn!
het geluk houdt een keertje op.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Ik zie ze er echt voor aan om zondag te verliezen, om vervolgens 6de te eindigen.
zou een goeie zaak zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Ik zie ze er echt voor aan om zondag te verliezen, om vervolgens 6de te eindigen.
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |