abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:53:11 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36946933
quote:
Steun van spelers doet Blind goed

Door Jop van Kempen

Vrijdag 14 april 2006 - AMSTERDAM – Ajax-trainer Danny Blind is blij met de steun die hij krijgt van zijn spelers. Hedwiges Maduro en Klaas Jan Huntelaar spraken woensdag na de 2-1-zege op Vitesse het vertrouwen uit in hun trainer. „Steun van spelers doet een trainer altijd goed“, zegt Blind. „Zij zijn de mensen met wie ik dag in dag uit op een directe wijze werk. Als daar het vertrouwen niet zit, dan zou de zaak ook niet in orde zijn.“ Op het uitblijven van steun van directie en voorzitter wil Blind niet reageren. „Daar stop ik geen energie in.“

Maduro vindt het vreemd dat de kopstukken zwijgen. „Als zij de trainer niet willen steunen, doen de spelers het wel. Ik weet niet waarom er wordt gezwegen. Misschien zit er iets achter, maar ik weet niet wat.“

Voor de wedstrijd van zondag tegen RKC kan Blind niet rekenen op Wesley Sneijder. Gisterochtend kreeg hij tijdens de training opnieuw last van een hamstringblessure die hem eerder al twee maanden aan de kant hield. Steven Pienaar en Urby Emanuelson zijn wel weer speelklaar. Hatem Trabelsi is voor zondag een twijfelgeval.

De Amsterdammers hebben tegen RKC genoeg aan een gelijkspel om zich te kwalificeren voor de play-offs. Blind wil tijdens de wedstrijd niet gaan rekenen om zijn club op de vierde of de vijfde plek te laten eindigen. Ajax staat op dit moment vierde met 57 punten. FC Utrecht en Groningen staan gedeeld vijfde met 55 punten. De eindstand is van invloed op de play-offs. Als Ajax vijfde wordt, treft het AZ. Eindigt Ajax als vierde, dan speelt de club tegen Feyenoord.

Blind toont zich na de moeizame zege op Vitesse erg tevreden over de rol van de Griekse invaller Angelos Charisteas. „Hij heeft een positieve instelling en leverde een positieve bijdrage aan het resultaat.“
Goed bezig, selectie van Ajax.

Steun DB nog twee tot zes wedstrijden, volgend jaar Louis van Gaal of Henk ten Cate.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:53:22 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36946937
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Flikker eerst die admirals maar het stadion uit, dat scheelt al een hoop volgens mij.
Dat zou zeker fijn zijn ja...... niets tegen Football, maar moet dat hier?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36946977
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zou zeker fijn zijn ja...... niets tegen Football, maar moet dat hier?
Helaas kan Ajax daar niets aan doen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:55:25 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36946991
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:54 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Helaas kan Ajax daar niets aan doen
Arena KOPEN!

.
Get woke, go broke!
pi_36947026
dirk, heb je nou al posts van mij gevonden tijdens een Ajax wedstrijd?
pi_36947043
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:56 schreef the_hunter het volgende:
dirk, heb je nou al posts van mij gevonden tijdens een Ajax wedstrijd?
Net of ik niks beters te doen heb
pi_36947073
Even uit het vorige topic.
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kerel wat heb jij nou te zeggen? Jij boycot je club het hele seizoen al.
Dirk, prima dat je hier post. Maar probeer nou eens wat minder op de man te spelen. Het irriteert. Vreselijk.

Verder, de Kuip staat er ook niet lang meer. Helaas zal ook bij jullie de afweging kunstgras gemaakt gaan worden, net als bij ons. En hopelijk voor jullie wachten ze hopelijk net als bij ons nog heel erg lang met het aanleggen van kunstgras...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:58:57 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36947085
Als ik Martin van Geel was zou ik per direct een persbericht de deur uit doen waarin staat dat Ajax interesse heeft in Denny Landzaat, Joris Mathijsen, Haris Medunjanin en Louis van Gaal. En wellicht nog een handvol andere spelers.
pi_36947092
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jij komt zelf met een opmerking dat ik tijdens wedstrijden van Ajax post. Laat dan zien wanneer. Maar dat zal je niet lukken, want ik ben elke wedstrijd in het stadion...
pi_36947117
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:58 schreef twi het volgende:
Als ik Martin van Geel was zou ik per direct een persbericht de deur uit doen waarin staat dat Ajax interesse heeft in Denny Landzaat, Joris Mathijsen, Haris Medunjanin en Louis van Gaal. En wellicht nog een handvol andere spelers.
Drijf het nog verder de spits op. Nergens voor nodig. Een persbericht met "ik wil niet eens meer bij AZ komen, daar voel ik me veel te veel Ajacied en te goed voor" zou beter zijn.
In Southern Sun
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:59:58 #51
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36947118
AJAX

Scheringa
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:00:26 #52
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36947127
Ik vind het echt een slechte zaak dat het echte gras straks vervangen gaat worden door kunstgras.
Je moet als voetballer toch lekker die natte grasmat ruiken tijdens het voetbal, en van die lekkere doorglij-slidings maken
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_36947141
ik heb weer gelachen om AZ.
pi_36947162
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:00 schreef PyTh het volgende:
Ik vind het echt een slechte zaak dat het echte gras straks vervangen gaat worden door kunstgras.
Je moet als voetballer toch lekker die natte grasmat ruiken tijdens het voetbal, en van die lekkere doorglij-slidings maken
Dat ging bij ons toch al moeilijk met dat dak...
In Southern Sun
pi_36947172
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op als ik naar het aantal posts van jou in een Ajax topic kijk.

ontopic:
Wat een heerlijke calimero die scheringa. Ik had al een hekel aan die vent maar het wordt alleen maar erger. Het kan echt een keer uit de klauwen gaan lopen.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_36947189
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Even uit het vorige topic.
[..]

Verder, de Kuip staat er ook niet lang meer. Helaas zal ook bij jullie de afweging kunstgras gemaakt gaan worden, net als bij ons. En hopelijk voor jullie wachten ze hopelijk net als bij ons nog heel erg lang met het aanleggen van kunstgras...
Gewoon de Kuip restaureren, niks een nieuw stadion. We hebben het mooiste stadion van Nederland, waarom zouden we die inruilen voor een multifunctioneel stadion met een dak
pi_36947194
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij ons is dat heel niet nodig. Ik weet niet de precieze cijfers, maar volgens mij word de grasmat in de Kuip maar 1 keer in de 5 jaar vernieuwd ofzo.
Grasmat van de Kuip wordt over het algemeen in de zomer en in de winterstop vernieuwd. Op last van Feyenoord is de grasmat vorig seizoen zelfs een extra keer vernieuwd, omdat het toen zo slecht was geworden.

Het vervangen van een grasmat hoort gewoon bij grote stadions. In Engeland deden de grote clubs dat al lang voordat we daar in Nederland mee begonnen. Daar lieten ze op verschillende plekken, zelfs bij een Nederlandse graskweker, matten kweken om als ze een mat nodig hadden de beste uit te kunnen kiezen. In Nederland heeft het een slechte bijklank gekregen, omdat ze in de ArenA er in het begin teveel mee hebben lopen klungelen. Maar nu spelen Ajax, PSV, Feyenoord en Vitesse over het algemeen op de betere velden, juist omdat ze de grasmat regelmatig vervangen. Bij Roda JC gebeurt dit niet en je zag hoe de mat daar er een tijdje bij lag.

Uit bezuinigingsoogpunt voor kunstgras kiezen vind ik echt belachelijk, maar ik begrijp de voordelen die mensen als Van Gaal noemen wel. Maar toch blijft voetbal op een echte grasmat veel mooier om naar te kijken. De mooie kleur groen, het wuiven en buigen van het gras, bij een scherpe sliding de pollen die omhoog komen.
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:03:23 #58
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36947200
Lijkt me trouwens onzin-nieuws, aangezien de ArenA-directeur pas heeft gezegd dat het gras (eindelijk) zo goed was. Niet dat ik die vent geloof, maar het betekent wel dat een gewoon goede grasmat nog altijd het streven is.

Kunstgras is werkelijk niet om aan te zien zo lelijk, dus laat het maar gewoon gras blijven. En dat gezeik om dat dak wat op de ArenA zit, dat is echt het laatste waar ik me druk om maak. Alleen bij extreem weer gaat dat dicht, echt niet bij het minste of geringste regenbuitje.
pi_36947202
Als het gerestaureerd gaat worden, komt ook de kunstgrasvraag om de hoek kijken, zelfde situatie.
In Southern Sun
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:03:55 #60
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36947217
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat ging bij ons toch al moeilijk met dat dak...
Bedoel het ook meer in z'n algemeenheid.
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:04:27 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36947232
AZ begint echt een kneuzenkermis te worden, geen wonder dat van gaal terug wil .
Get woke, go broke!
pi_36947235
Ik moet zeggen dat het veld er redelijk tot goed bijlag...
In Southern Sun
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:04:55 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36947252
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Drijf het nog verder de spits op. Nergens voor nodig. Een persbericht met "ik wil niet eens meer bij AZ komen, daar voel ik me veel te veel Ajacied en te goed voor" zou beter zijn.
Of: "AZ? Leuk opstapje om uiteindelijk bij Ajax terecht te komen!"
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36947253
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Bedoel het ook meer in z'n algemeenheid.
Kan niet anders dan het met je eens zijn.
In Southern Sun
pi_36947256
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Als het gerestaureerd gaat worden, komt ook de kunstgrasvraag om de hoek kijken, zelfde situatie.
Waarom? Er komt geen dak op ofzo? Het gras is bij ons gewoon groen. Niks aan doen doen.
pi_36947284
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom? Er komt geen dak op ofzo? Het gras is bij ons gewoon groen. Niks aan doen doen.
Kunstgras is geen consequentie van een dak hoor?! Het wordt de nieuwe trend in voetballand.
In Southern Sun
pi_36947300
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kunstgras is geen consequentie van een dak hoor?! Het wordt de nieuwe trend in voetballand.
Niet bij ons
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:07:51 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36947328
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet zeggen dat het veld er redelijk tot goed bijlag...
Inderdaad, maar die gast zei dat het tot de beste velden van de wereld behoorde. Wat natuurlijk absolute bull is.
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:10:27 #69
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36947396
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef twi het volgende:

[..]

Inderdaad, maar die gast zei dat het tot de beste velden van de wereld behoorde. Wat natuurlijk absolute bull is.
Velden in Engeland zien er over het algemeen gezien het beste uit. (behalve die van Chelsea )
In Nederland denk ik dat PSV en feyenoord over de beste (echte) grasmat beschikken.
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:13:44 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36947479
Ik denk niet dat die van Ajax, Feyenoord en PSV veel voor elkaar onder doen. Maar dat haalt het echt niet bij sommige velden in Engeland.
pi_36947482
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Niet bij ons
Pff, nee hoor, vooruit, bij voorbaat bij jullie niet...

In Southern Sun
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:15:05 #72
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36947514
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Pff, nee hoor, vooruit, bij voorbaat bij jullie niet...

Natuurlijk niet, je weet toch dat hij het bij Feyenoord voor het zeggen heeft?
pi_36947575
Waarom zou de Kuip een kunstgrasveld nemen als het gras goed groeid, en het er altijd goed bij ligt?
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:21:17 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36947702
Dirk-Kuijt heeft gelijk, het kunstgras zal zo lang mogelijk tegengehouden worden, dus als Feyenoord in de Kuip en straks in hun ArenA een goede échte grasmat tot hun beschikking heeft, zal er echt geen kunstgras komen. Bij Ajax zal het vooral financieel gezien niet tegen te houden zijn, want iedere tien jaar zo'n vier miljoen euro uitgeven aan nieuwe grasmatten is kapitaalvernietiging, als je er ook een kunstgrasmat in kan leggen.
pi_36947726
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zou de Kuip een kunstgrasveld nemen als het gras goed groeid, en het er altijd goed bij ligt?
Waarom zou feyenoord een nieuw stadion krijgen als het oude nog het mooiste van Nederland is?
In Southern Sun
pi_36947784
AZ wat een bah club is dat toch aan het worden zeg, gaan ze onschuldige mensen een beetje weren Verder is het natuurlijk goed wat de Ajax selectie doet, maarja het kan ook nog ervoor zorgen dat Blind er dus volgend jaar nog zit
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:24:56 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36947826
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom zou feyenoord een nieuw stadion krijgen als het oude nog het mooiste van Nederland is?
Metaal-moeheid.

Het stadion van Feyenoord wordt oud en de veiligheid kan niet blijvend worden gegarandeerd.
pi_36947882
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
komt omdat jullie vaak voor de winterstop al uit de UEFA-cup liggen en bij het nationale bekertoernooi het ook niet ver schoppen. Speel je minder wedstrijden en blijft je mat langer goed.
pi_36947902
Ik bedoel er maar mee dat er ook in rotterdam gedacht gaat worden aan een kunstgrasveld, net als in elke andere bvo stad in Nederland. Maar ja, koppige Dirk denkt dat dat niet gaat gebeuren.
In Southern Sun
pi_36948486
quote:
Marco Materazzi is woedend op Udinese-trainer Giovanni Galeone. Volgens Galeone zou de verdediger van Inter Milan tijdens de onderlinge bekerwedstrijd van deze week voortdurend de aanvallers van Udinese hebben geprovoceerd en gekleineerd.

“Ik heb nog nooit zulke praktijken in mijn carrière toegepast en heb tegen Udinese op geen enkel moment de tegenstander geprovoceerd. Vraag maar na bij Iaquinta en Rossini (aanvallers van Udinese,red.).”
Calimero
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')