Goed bezig, selectie van Ajax.quote:Steun van spelers doet Blind goed
Door Jop van Kempen
Vrijdag 14 april 2006 - AMSTERDAM – Ajax-trainer Danny Blind is blij met de steun die hij krijgt van zijn spelers. Hedwiges Maduro en Klaas Jan Huntelaar spraken woensdag na de 2-1-zege op Vitesse het vertrouwen uit in hun trainer. „Steun van spelers doet een trainer altijd goed“, zegt Blind. „Zij zijn de mensen met wie ik dag in dag uit op een directe wijze werk. Als daar het vertrouwen niet zit, dan zou de zaak ook niet in orde zijn.“ Op het uitblijven van steun van directie en voorzitter wil Blind niet reageren. „Daar stop ik geen energie in.“
Maduro vindt het vreemd dat de kopstukken zwijgen. „Als zij de trainer niet willen steunen, doen de spelers het wel. Ik weet niet waarom er wordt gezwegen. Misschien zit er iets achter, maar ik weet niet wat.“
Voor de wedstrijd van zondag tegen RKC kan Blind niet rekenen op Wesley Sneijder. Gisterochtend kreeg hij tijdens de training opnieuw last van een hamstringblessure die hem eerder al twee maanden aan de kant hield. Steven Pienaar en Urby Emanuelson zijn wel weer speelklaar. Hatem Trabelsi is voor zondag een twijfelgeval.
De Amsterdammers hebben tegen RKC genoeg aan een gelijkspel om zich te kwalificeren voor de play-offs. Blind wil tijdens de wedstrijd niet gaan rekenen om zijn club op de vierde of de vijfde plek te laten eindigen. Ajax staat op dit moment vierde met 57 punten. FC Utrecht en Groningen staan gedeeld vijfde met 55 punten. De eindstand is van invloed op de play-offs. Als Ajax vijfde wordt, treft het AZ. Eindigt Ajax als vierde, dan speelt de club tegen Feyenoord.
Blind toont zich na de moeizame zege op Vitesse erg tevreden over de rol van de Griekse invaller Angelos Charisteas. „Hij heeft een positieve instelling en leverde een positieve bijdrage aan het resultaat.“
Dat zou zeker fijn zijn ja...... niets tegen Football, maar moet dat hier?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Flikker eerst die admirals maar het stadion uit, dat scheelt al een hoop volgens mij.
Helaas kan Ajax daar niets aan doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou zeker fijn zijn ja...... niets tegen Football, maar moet dat hier?
Arena KOPEN!quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Helaas kan Ajax daar niets aan doen![]()
Net of ik niks beters te doen hebquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:56 schreef the_hunter het volgende:
dirk, heb je nou al posts van mij gevonden tijdens een Ajax wedstrijd?
Dirk, prima dat je hier post. Maar probeer nou eens wat minder op de man te spelen. Het irriteert. Vreselijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel wat heb jij nou te zeggen? Jij boycot je club het hele seizoen al.
Jij komt zelf met een opmerking dat ik tijdens wedstrijden van Ajax post. Laat dan zien wanneer. Maar dat zal je niet lukken, want ik ben elke wedstrijd in het stadion...quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of ik niks beters te doen heb![]()
Drijf het nog verder de spits op. Nergens voor nodig. Een persbericht met "ik wil niet eens meer bij AZ komen, daar voel ik me veel te veel Ajacied en te goed voor" zou beter zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:58 schreef twi het volgende:
Als ik Martin van Geel was zou ik per direct een persbericht de deur uit doen waarin staat dat Ajax interesse heeft in Denny Landzaat, Joris Mathijsen, Haris Medunjanin en Louis van Gaal. En wellicht nog een handvol andere spelers.
Dat ging bij ons toch al moeilijk met dat dak...quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:00 schreef PyTh het volgende:
Ik vind het echt een slechte zaak dat het echte gras straks vervangen gaat worden door kunstgras.
Je moet als voetballer toch lekker die natte grasmat ruiken tijdens het voetbal, en van die lekkere doorglij-slidings maken![]()
Het lijkt er wel op als ik naar het aantal posts van jou in een Ajax topic kijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of ik niks beters te doen heb![]()
Gewoon de Kuip restaureren, niks een nieuw stadion. We hebben het mooiste stadion van Nederland, waarom zouden we die inruilen voor een multifunctioneel stadion met een dakquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Even uit het vorige topic.
[..]
Verder, de Kuip staat er ook niet lang meer. Helaas zal ook bij jullie de afweging kunstgras gemaakt gaan worden, net als bij ons. En hopelijk voor jullie wachten ze hopelijk net als bij ons nog heel erg lang met het aanleggen van kunstgras...
Grasmat van de Kuip wordt over het algemeen in de zomer en in de winterstop vernieuwd. Op last van Feyenoord is de grasmat vorig seizoen zelfs een extra keer vernieuwd, omdat het toen zo slecht was geworden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij ons is dat heel niet nodig. Ik weet niet de precieze cijfers, maar volgens mij word de grasmat in de Kuip maar 1 keer in de 5 jaar vernieuwd ofzo.
Bedoel het ook meer in z'n algemeenheid.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat ging bij ons toch al moeilijk met dat dak...
Of: "AZ? Leuk opstapje om uiteindelijk bij Ajax terecht te komen!"quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Drijf het nog verder de spits op. Nergens voor nodig. Een persbericht met "ik wil niet eens meer bij AZ komen, daar voel ik me veel te veel Ajacied en te goed voor" zou beter zijn.
Kan niet anders dan het met je eens zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bedoel het ook meer in z'n algemeenheid.
Waarom? Er komt geen dak op ofzo? Het gras is bij ons gewoon groen. Niks aan doen doen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Als het gerestaureerd gaat worden, komt ook de kunstgrasvraag om de hoek kijken, zelfde situatie.
Kunstgras is geen consequentie van een dak hoor?! Het wordt de nieuwe trend in voetballand.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Er komt geen dak op ofzo? Het gras is bij ons gewoon groen. Niks aan doen doen.
Niet bij onsquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kunstgras is geen consequentie van een dak hoor?! Het wordt de nieuwe trend in voetballand.
Inderdaad, maar die gast zei dat het tot de beste velden van de wereld behoorde. Wat natuurlijk absolute bull is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet zeggen dat het veld er redelijk tot goed bijlag...
Velden in Engeland zien er over het algemeen gezien het beste uit. (behalve die van Chelseaquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die gast zei dat het tot de beste velden van de wereld behoorde. Wat natuurlijk absolute bull is.
quote:
Natuurlijk niet, je weet toch dat hij het bij Feyenoord voor het zeggen heeft?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]Pff, nee hoor, vooruit, bij voorbaat bij jullie niet...
Waarom zou feyenoord een nieuw stadion krijgen als het oude nog het mooiste van Nederland is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zou de Kuip een kunstgrasveld nemen als het gras goed groeid, en het er altijd goed bij ligt?
Metaal-moeheid.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom zou feyenoord een nieuw stadion krijgen als het oude nog het mooiste van Nederland is?
komt omdat jullie vaak voor de winterstop al uit de UEFA-cup liggen en bij het nationale bekertoernooi het ook niet ver schoppen. Speel je minder wedstrijden en blijft je mat langer goed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zou de Kuip een kunstgrasveld nemen als het gras goed groeid, en het er altijd goed bij ligt?
Calimeroquote:Marco Materazzi is woedend op Udinese-trainer Giovanni Galeone. Volgens Galeone zou de verdediger van Inter Milan tijdens de onderlinge bekerwedstrijd van deze week voortdurend de aanvallers van Udinese hebben geprovoceerd en gekleineerd.
“Ik heb nog nooit zulke praktijken in mijn carrière toegepast en heb tegen Udinese op geen enkel moment de tegenstander geprovoceerd. Vraag maar na bij Iaquinta en Rossini (aanvallers van Udinese,red.).”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |