abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36943155
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 01:41 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Dat konden ze wel, ze hadden TEGEN kunnen stemmen net als PSV maar Ajax stemde dus voor. Dus door niet te gaan laat je wel degelijk blijken dat de directie van Ajax naar de supporters had moeten luisteren ipv alleen maar $$$$ te zien.
2 mensen tegen had wel veel uitgemaakt zeg
pi_36944089
Schitterend shirt dat moet gezegd worden.
* Camplo plaatst order
JOHNNY HEITINGA
pi_36944153
Jullie "god" Martin van Geel heeft een stadionverbod bij AZ
pi_36944280
Ben benieuwd welke regels hij geschonden heeft...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 14 april 2006 @ 08:24:45 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36944388
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 01:41 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Dat konden ze wel, ze hadden TEGEN kunnen stemmen net als PSV maar Ajax stemde dus voor. Dus door niet te gaan laat je wel degelijk blijken dat de directie van Ajax naar de supporters had moeten luisteren ipv alleen maar $$$$ te zien.
Niet gaan betekent dat Ajax jouw kaart verkoopt aan een ander, niemand merkt jouw afwezigheid.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 14 april 2006 @ 08:29:16 #281
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36944412
Zoals het er nu uitziet speelt Ajax komende donderdag (20 april 2006) al thuis tegen Feyenoord en volgt de zondag daarop (23 april 2006) de terugwedstrijd, meer informatie op Ajax.nl (linkje).
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36944432
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 07:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie "god" Martin van Geel heeft een stadionverbod bij AZ
Ik hoor het net ook op de radio haha.
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:20:15 #283
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36945019
quote:
AFC AJAX – AZ of Feyenoord
Play-off wedstrijd
Donderdag 20 april 2006 Aanvangstijd: 20:15u

Start voorverkoop: Maandag 17-04-06 09:00u
Ajax.nl meldt dus dat de voorverkoop komende maandag begint, tweede Paasdag.
pi_36945031
BOYCOTTEN!
pi_36945047
quote:
De liefde tussen AZ en Martin van Geel was al danig bekoeld nadat laatstgenoemde afgelopen zomer de overstap maakte naar Ajax. De technisch directeur is nu zelfs de toegang tot het stadion van de Alkmaarders ontzegd.

Van Geel ontving een aangetekende brief van AZ, waarin de club aan zijn ex-werknemer te kennen geeft dat hij gedurende vijf jaar niet welkom is. De brief is ondertekend door voorzitter Dirk Scheringa. 'Dit slaat nergens op', reageert Van Geel in De Telegraaf. 'Dit gaat wel heel erg ver.'

AZ onthoudt zich van commentaar, maar de actie heeft zeer waarschijnlijk te maken met het feit dat Van Geel spelers van zijn oude club heeft benaderd om voor Ajax te komen spelen. De poging om Ron Vlaar (inmiddels Feyenoord) in te lijven strandde en eindigde zelfs in een felle woordenstrijd. Ajax en Van Geel hadden meer succes toen zij zich meldden voor Kenneth Perez. De Deense international is vanaf komend seizoen in Amserdam te bewonderen.

Van Geel is zich van geen kwaad bewust. 'Ik zou in mijn huidige functie gebruik maken van kennis opgedaan in mijn tijd bij AZ. Maar wat is dat? Bijna alles is bij iedereen bekend. Ik kan toch niet mijn geheugen even uitwissen?'

Ajax laat uitzoeken welke betekenis het stadionverbod voor Van Geel precies heeft.
Het begint wel een beetje een treurige man te worden die Scheringa
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:23:22 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36945075
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
BOYCOTTEN!
Boycotten helpt niet, want óf de kaart die jij niet koopt, wordt door een andere gekocht óf je koopt een kaart, maar bezoekt de wedstrijd niet. In beide gevallen verdient Ajax hetzelfde en denk je dat het de club kan schelen wie er wel en wie er niet in het stadion zitten? Ik ben ook tegen play-offs en ik vind het ook kut dat je extra moet betalen voor de wedstrijden van de play-offs, maar een boycot heeft geen zin, dan maar op een andere manier actievoeren.
pi_36945081
Scheringa lijkt wel een beetje op Loek
pi_36945127
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Boycotten helpt niet, want óf de kaart die jij niet koopt, wordt door een andere gekocht óf je koopt een kaart, maar bezoekt de wedstrijd niet. In beide gevallen verdient Ajax hetzelfde en denk je dat het de club kan schelen wie er wel en wie er niet in het stadion zitten? Ik ben ook tegen play-offs en ik vind het ook kut dat je extra moet betalen voor de wedstrijden van de play-offs, maar een boycot heeft geen zin, dan maar op een andere manier actievoeren.
Waarschijnlijk helpt het niet nee. Maar ik heb dan in ieder geval wel voor mezelf een statement gemaakt. Ik hoef niet alles te pikken. Gelukkig gaat van onze groep bijna niemand naar de plee offs, dus we gaan gezellig met z'n allen in de kroeg kijken
pi_36945133
Whahah AZ ... wat een pauperig provincieclubje is dat zeg... ze laten zich wel enorm kennen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_36945150
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
BOYCOTTEN!
Kerel wat heb jij nou te zeggen? Jij boycot je club het hele seizoen al.
pi_36945158
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kerel wat heb jij nou te zeggen? Jij boycot je club het hele seizoen al.
Waar heb jij het over pik?
pi_36945181
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Waar heb jij het over pik?
Je hebt niet eens een seizoenskaart. Tenminste dat denk ik, want je bent vaak zat hier op FOK! te vinden als ajax thuis speelt.
pi_36945192
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je hebt niet eens een seizoenskaart. Tenminste dat denk ik, want je bent vaak zat hier op FOK! te vinden als ajax thuis speelt.
Laat dan maar eens zien wanneer. Ben er elke wedstrijd. Uit en thuis haha. Maar zoek het maar op. Denk toch echt dat je in de war bent met iemand anders...
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:31:08 #294
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36945210
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Waarschijnlijk helpt het niet nee. Maar ik heb dan in ieder geval wel voor mezelf een statement gemaakt. Ik hoef niet alles te pikken. Gelukkig gaat van onze groep bijna niemand naar de plee offs, dus we gaan gezellig met z'n allen in de kroeg kijken
Een boycot is een statement maken, iets waardoor de ogen van Ajax geopend worden. Maar wat jij (en nog wel meer) doet, is uit principe en puur voor jezelf niet gaan, maar daar ligt Ajax niet wakker van. Als je echt zo prinicipieel tegen de play-offs bent, ga je mee naar Zeist of protesteer je op een andere manier, maar zo'n boycotje helpt niet.
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:38:42 #295
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36945350
Bij PSV zaten de playoffs gewoon bij de prijs van de seizoenskaart in.
Maar misschien was het ook wel een beetje te obvious dat ...........
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:42:34 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36945422
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:38 schreef PyTh het volgende:
Bij PSV zaten de playoffs gewoon bij de prijs van de seizoenskaart in.
Maar misschien was het ook wel een beetje te obvious dat ...........
Werden de prijzen van de SCC's niet voorafgaand aan het seizoen verhoogd?
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:46:41 #297
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36945498
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Werden de prijzen van de SCC's niet voorafgaand aan het seizoen verhoogd?
Met ¤ 10,-

Ik betaal ¤ 210,- voor 17 wedstrijden + eventuele playoffs
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_36945607
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Met ¤ 10,-

Ik betaal ¤ 210,- voor 17 wedstrijden + eventuele playoffs
Nette prijzen, alleen krijg je er Italiaansvoetbal voor en een kut sfeer
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:55:18 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36945667
PSV is de enige club die tegen de play-offs stemde (ook al is de initiatiefnemer een PSV’er), daarbij valt het ook te prijzen dat de club geen extra kosten in rekening brengt voor de play-offs. Maar als Ajacied moet je je erbij neerleggen dat de play-offs er nu eenmaal zijn en de drie komende seizoenen ook. Actievoeren kan, want als je tegen de play-offs bent, moet je je mening laten horen, maar een boycot heeft geen zin. Het stadion komt (zeker tegen Feyenoord) tóch wel vol, dus met een boycot heb je alleen jezelf. Daarbij vind ik de 13,20 euro die ik moet betalen voor een thuiswedstrijd tegen Feyenoord nog best meevallen, het is wél de mooiste thuiswedstrijd van het jaar, dus ik ga sowieso.
pi_36945677
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nette prijzen, alleen krijg je er Italiaansvoetbal voor en een kut sfeer
Hou maar weer op met je originele opmerkingen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')