Ja, maar die verdwijnen helaas één voor één. Ook de Kuip zal ooit kunstgras hebben...quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ooit van charmes van voetbal gehoord?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:38 schreef M0NTANA het volgende:
Kunstgras is voor hockey-homo's.
Voetballen op een kolenveld waar de bal bijna niet meer wil rollen door de regen, heeft zo nu en dan ook zijn charme.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik ben een absolute voorstander van kunstgras, speel dr al een tijd op, en het mooie is dat het veld altijd hetzelfde is (behalve als het regend, maar daar heb je dan een dak voor)
Nooitquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook de Kuip zal ooit kunstgras hebben...
Al zul je er persoonlijk voor zorgen?quote:
Feyenoord was de eerste club uit NL die de Europa Cup I won, laat ze ook als eerste het kunstgras invoeren. Als Ajacied ben ik namelijk niet echt trots op ons dak en al helemaal niet als we straks ook kunstgras hebben, laten we het hele spelletje niet teveel moderniseren. Voetbal is toch altijd al volkssport nummer één geweest? Waarom wordt er dan ieder jaar zoveel aan veranderd?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar die verdwijnen helaas één voor één. Ook de Kuip zal ooit kunstgras hebben...
Bij ons is dat heel niet nodig. Ik weet niet de precieze cijfers, maar volgens mij word de grasmat in de Kuip maar 1 keer in de 5 jaar vernieuwd ofzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Al zul je er persoonlijk voor zorgen?
Veranderen om met de tijd mee te gaan is absoluut niet verkeerd, maar kunstgras gaat mij gewoon een stap te ver.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voetbal is toch altijd al volkssport nummer één geweest? Waarom wordt er dan ieder jaar zoveel aan veranderd?
Een echte voetballer speelt op elke mat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Charmant is het wel, gewoon gras. Maar kunstgras maakt het wel eerlijker, je hebt bij alle clubs min of meer dezelfde omstandigheden.....
Tuurlijk. Maar bijv het gras in de arena was jaren zo KUT soms, dat heb je dan gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:47 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Een echte voetballer speelt op elke mat.
Yep, afwachten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar bijv het gras in de arena was jaren zo KUT soms, dat heb je dan gewoon niet meer.
We zullen zien.
Flikker eerst die admirals maar het stadion uit, dat scheelt al een hoop volgens mij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar bijv het gras in de arena was jaren zo KUT soms, dat heb je dan gewoon niet meer.
We zullen zien.
Goed bezig, selectie van Ajax.quote:Steun van spelers doet Blind goed
Door Jop van Kempen
Vrijdag 14 april 2006 - AMSTERDAM – Ajax-trainer Danny Blind is blij met de steun die hij krijgt van zijn spelers. Hedwiges Maduro en Klaas Jan Huntelaar spraken woensdag na de 2-1-zege op Vitesse het vertrouwen uit in hun trainer. „Steun van spelers doet een trainer altijd goed“, zegt Blind. „Zij zijn de mensen met wie ik dag in dag uit op een directe wijze werk. Als daar het vertrouwen niet zit, dan zou de zaak ook niet in orde zijn.“ Op het uitblijven van steun van directie en voorzitter wil Blind niet reageren. „Daar stop ik geen energie in.“
Maduro vindt het vreemd dat de kopstukken zwijgen. „Als zij de trainer niet willen steunen, doen de spelers het wel. Ik weet niet waarom er wordt gezwegen. Misschien zit er iets achter, maar ik weet niet wat.“
Voor de wedstrijd van zondag tegen RKC kan Blind niet rekenen op Wesley Sneijder. Gisterochtend kreeg hij tijdens de training opnieuw last van een hamstringblessure die hem eerder al twee maanden aan de kant hield. Steven Pienaar en Urby Emanuelson zijn wel weer speelklaar. Hatem Trabelsi is voor zondag een twijfelgeval.
De Amsterdammers hebben tegen RKC genoeg aan een gelijkspel om zich te kwalificeren voor de play-offs. Blind wil tijdens de wedstrijd niet gaan rekenen om zijn club op de vierde of de vijfde plek te laten eindigen. Ajax staat op dit moment vierde met 57 punten. FC Utrecht en Groningen staan gedeeld vijfde met 55 punten. De eindstand is van invloed op de play-offs. Als Ajax vijfde wordt, treft het AZ. Eindigt Ajax als vierde, dan speelt de club tegen Feyenoord.
Blind toont zich na de moeizame zege op Vitesse erg tevreden over de rol van de Griekse invaller Angelos Charisteas. „Hij heeft een positieve instelling en leverde een positieve bijdrage aan het resultaat.“
Dat zou zeker fijn zijn ja...... niets tegen Football, maar moet dat hier?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Flikker eerst die admirals maar het stadion uit, dat scheelt al een hoop volgens mij.
Helaas kan Ajax daar niets aan doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou zeker fijn zijn ja...... niets tegen Football, maar moet dat hier?
Arena KOPEN!quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Helaas kan Ajax daar niets aan doen![]()
Net of ik niks beters te doen hebquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:56 schreef the_hunter het volgende:
dirk, heb je nou al posts van mij gevonden tijdens een Ajax wedstrijd?
Dirk, prima dat je hier post. Maar probeer nou eens wat minder op de man te spelen. Het irriteert. Vreselijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel wat heb jij nou te zeggen? Jij boycot je club het hele seizoen al.
Jij komt zelf met een opmerking dat ik tijdens wedstrijden van Ajax post. Laat dan zien wanneer. Maar dat zal je niet lukken, want ik ben elke wedstrijd in het stadion...quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of ik niks beters te doen heb![]()
Drijf het nog verder de spits op. Nergens voor nodig. Een persbericht met "ik wil niet eens meer bij AZ komen, daar voel ik me veel te veel Ajacied en te goed voor" zou beter zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:58 schreef twi het volgende:
Als ik Martin van Geel was zou ik per direct een persbericht de deur uit doen waarin staat dat Ajax interesse heeft in Denny Landzaat, Joris Mathijsen, Haris Medunjanin en Louis van Gaal. En wellicht nog een handvol andere spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |