Marinelloquote:Op donderdag 13 april 2006 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
San Marino(als daar de Ferrari fabrieken liggen in elk geval)
Wat denk je zelf Einstein?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Italie of San Marino?
Goh. Ik dacht dat Ferrari een Italiaans merk was.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
San Marino
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die nog nooit in Luxemburg is geweest. Het ligt verdomme nog geen 100 km hier vandaan
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die nog nooit in Luxemburg is geweest. Het ligt verdomme nog geen 100 km hier vandaan
Ach, echt veel heb je hebben jullie niet gemist imoquote:
Het is overigens Maranelloquote:Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef k_man het volgende:
Marinello
Ai, Urkquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:34 schreef babba het volgende:
Nederland
Duitsland
Belgie
Oostenrijk
Ik moet echt eens wat van de wereld gaan zien
bij leven en welzijn komen daar deze zomerquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:17 schreef LennyKravitz het volgende:
nederland
belgië
duitsland
frankrijk
verenigd koninkrijk
ierland
italië
san marino
vaticaanstad
griekenland
turkije
zwitserland
oostenrijk
kroatië
thailand
maleisië
singapore
china (incl. hong kong en macao)
taiwan
verenigde staten
(kroatië en taiwan waren tussenlandingen dus alleen vliegveld)
Maar geen Duitsland. Raar is dat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:07 schreef doeka het volgende:
Nederland
Belgie
Luxemburg
Frankrijk
Spanje
Portugal
Italie
Griekenland
Cyprus
Engeland
Canada
USA
Curacao
Ow dear,,,quote:Op donderdag 13 april 2006 23:37 schreef Lucille het volgende:
Nederland
Belgie
Luxemburg
Frankrijk
Spanje
Andorra
Duitsland
Oostenrijk
Zwitserland
Lichtenstein
Hongarije
Roemenie
Bulgarije
Griekenland
IJsland
Noorwegen
Zweden
Finland
Denemarken
Engeland
Italie
Rusland
Mongolie
China
Verenigde Arabische Emiraten
Pakistan
Tibet (vind ik wel een land)
Nepal
Marokko
Zuid Afrika
Zimbabwe
Botswana
Namibie
Singapore
Australie
Nieuw Zeeland
VS
Canada
Chili
Argentinie
Ecuador
Hopelijk niets vergeten
-edit-
Oops, voormalig Joegoslavie vergeten (Slovenie en Kroatie). Daar was ik 7 keer geweest als kind.
Ja in kaartjesvorm.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:03 schreef maartena het volgende:
Bestond er trouwens niet al een opsom topic voor landen?
Hey, dank je MartinLuther! Het was al laat !quote:Maar geen Duitsland. Raar is dat.
het is altijd te weinig, ik heb nog altijd het doel om voor mijn dood alle landen ter wereld minstens 1 keer bezocht te hebben, dus het is altijd te weinigquote:
Die is er ook al: Welke landen staan nog op je verlanglijstje?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:38 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Tja te weinig naar mijn smaak, er zijn nog veel mooie landen die ik zou willen zien.
Misschien moet er voor de record ook een topic komen; Welke 5 landen waar je nog niet geweest bent wil je nog beslist zien.
Ticket NZ kost ongeveer 250 euro retour incl taxes vanuit Oz.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:28 schreef Ripley het volgende:
Voor dit jaar staat australie in de planning
dat bestaat al ff niet meer, moet je natuurlijk nog wel ff updaten naar de huidige situatie, en als je dan in beiden bent geweest heb je nog gratis een alnd extra op je lijstje ookquote:
Curacao is geen land.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef Mobster273 het volgende:
dat bestaat al ff niet meer, moet je natuurlijk nog wel ff updaten naar de huidige situatie, en als je dan in beiden bent geweest heb je nog gratis een alnd extra op je lijstje ook
heb ik ook met Joegoslavië, 4 gratis landen
Heb het even aangepast !quote:
tja, maar aangezien het nu geen land meer is, is het niet meer een land waar je nu geweest bent...quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
Heb het even aangepast !
Ik dacht ik post de naam van het land hoe het heette toen ik er was
nee duidelijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, maar aangezien het nu geen land meer is, is het niet meer een land waar je nu geweest bent...
hoezo wazige uitleg
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
Heb het even aangepast !
Ik dacht ik post de naam van het land hoe het heette toen ik er was
Kaartje erbij:quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:10 schreef renz0r het volgende:
- Belgie (Vaak, over de 100x?)
- Duitsland (Vaak)
- Spanje 5x
- Oostenrijk 4x
- Frankrijk 3x
- Italie 3x
- Monaco 3x
- Groot brittannie 2x
- Polen 2x
- Portugal 2x
- Rusland 2x
- Malta 2x
- Roemenie 1x
- Zwitserland 1x
- Griekenland 1x
- San marino 1x
- Vaticaanstad 1x
- Cyprus 1x
- Luxemburg 1x
- China 1x
- Maleisie 1x
- Indonesie 1x
- Verenigde Staten 1x
- Verenigde Arabische Emiraten 1x
- Kenia 1x
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:05 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Waar maak je die kaartjes?
Kan daar ook meerdere kleuren zodat duidelijk is welke landen populair zijn?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:37 schreef DutchTrain het volgende:
En dit topic kan natuurlijk ook weer met kaartjes:
http://douweosinga.com/projects/visitedcountries
Ja, tuurlijk wel, maar Mallorca valt onder Spanje!!!! Mallorca op zich is dus geen land!quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef LoggedIn het volgende:
zijn er weleens fokkers naar mallorca geweest?
Hallo?! Caribean is geen land, tis een verzamelnaam voor een hoop (ei)landen, net zoiets als de Balkan/Midden-Oosten enzoquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:55 schreef mirannie het volgende:
Caribean (welk land valt dat eigenlijk onder??)
En volgende maand komt daar nog Griekenland bij.
dat weet ik, maar: Spanje != Mallorca..quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk wel, maar Mallorca valt onder Spanje!!!! Mallorca op zich is dus geen land!
Wat is je punt nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:45 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat weet ik, maar: Spanje != Mallorca..
ja, nee.. ik wou iets vragen, maar laat maar danquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat is je punt nou eigenlijk?
Dit topic gaat over de landen waar je geweest bent. Lijkt me niet zo moeilijk toch?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:24 schreef Mirri het volgende:
Canada (British Columbia + Alberta) Cindy![]()
Ondanks dat reizen een sport kan zijn is dit toch echt TRV en niet SPTquote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef Mirri het volgende:
Anders wordt Pfaf boos, of heeft ie geen macht over dit forum?![]()
Dat zou TS doen.quote:Op zondag 16 april 2006 22:56 schreef DutchTrain het volgende:
Is er iemand overigens nog die de stand bijhoudt van de meest populaire landen onder FOK!'ers ?
Ik houd de stand keurig bij ja. Ik moet weer even bijwerken, maar voorlopig staat Nederland nog bovenaanquote:Op maandag 17 april 2006 11:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zou TS doen.
En anders zal dat toch door door een modje moeten gebeuren...![]()
hier moet Denemarken ook nog bijquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:43 schreef Blik het volgende:
Nederland
België
Luxemburg
Frankrijk
Spanje
Duitsland
Oostenrijk
Zwitserland
Liechtenstein
Andorra
Slowakije
Italië
Griekenland
Noorwegen
Zweden
Groot-Brittannië
Canada
Amerika
Singapore
Indonesië
ga dit jaar nog naar Egypte en Thailand
Belgische users?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:27 schreef Falco het volgende:
En ohja er zijn dus zes personen die 'Nederland' niet op hun lijstje hebben staan.
Mjah ik heb zitten kijken in hun profielen, maar meestal staat daar wel een Nederlandse woonplaats bijquote:
Mjah, het probleem is dat sommigen Groot-Brittanië of Verenigd Koninkrijk in hun lijstje zetten. Ik vind het dan eigenlijk iets teveel gedoe om telkens te vragen of ze dan in Engeland, Schotland etc. zijn geweestquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef WRDA6 het volgende:
Leuk lijstje Falco! Goed gedaan!
Engeland, Wales, Noord-Ierland en Schotland zou ik apart vermelden omdat het toch over aparte landen gaat in mijn ogen maar ik kan me voorstellen dat je het bij elkaar zet als Verenigd Koninkrijk.
als je ze nog apart gaat noemen, dan kan je ze bij mij gelukkig allemaal opschrijvenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, het probleem is dat sommigen Groot-Brittanië of Verenigd Koninkrijk in hun lijstje zetten. Ik vind het dan eigenlijk iets teveel gedoe om telkens te vragen of ze dan in Engeland, Schotland etc. zijn geweest.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:14 schreef Battlefan het volgende:
Frankrijk
Belgie
Duitsland
Engeland
Italie
Spanje
Monaco
Verenigde Staten
Luxemburg
typisch, en toch nooit in Nederland geweest?quote:Woonplaats: Utrecht
Saba en Bonaire zijn geen landen. Ze horen beide bij de Nederlandse Antillen, en daar ben je al geweest, want je bent op Curaçao geweest.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:31 schreef Msx-Hinter het volgende:
Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Engeland, Amerika, Aruba, Curacao, Jamaica, Malta, Cyprus, Italie, Griekenland en telt hoe telt Disneyland (volgende week komen Saba en Bonaire erbij)
voor de twijfelaars, ja ik duik
En sinds wanneer is Corsica een land? Hoort gewoon bij Frankrijk hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 22:00 schreef Blinky het volgende:
Frankrijk
Nederland
Belgie
Corsica
Italie
Zwitserland
Denemarken
Noorwegen
Zweden
Duitsland
Luxemburg
Volgens mij maak je dan zelf ook een fout met Hong Kong als ik me niet vergist heeft dat land iets met China....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:47 schreef Denocorp het volgende:
[..]
Saba en Bonaire zijn geen landen. Ze horen beide bij de Nederlandse Antillen, en daar ben je al geweest, want je bent op Curaçao geweest.
Aruba is dan wél weer een apart land![]()
Dat klopt, en Macao ook. Ik wil echter niet beweren dat ik in China ben geweest omdat ik toevallig in HK en Macao ben geweest. Het zijn namelijk speciale regio's binnen China met een heel andere bestuurlijke structuur en economie etc.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:17 schreef Msx-Hinter het volgende:
[..]
Volgens mij maak je dan zelf ook een fout met Hong Kong als ik me niet vergist heeft dat land iets met China....
maar er zit wel een verschil tussen landen die China Chinees vindt en gebieden die algemeen geaccepteerd Chinees zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:42 schreef k_man het volgende:
Hong Kong hoort bij China, is officieel overgedragen van UK naar China. Geen apart land dus.
Aan de andere kant: als je alle landen China noemt, waarvan China vindt dat ze Chinees zijn, is het einde zoek.
Ja, hoe Frans is Parijs, hoe Amerikaans is New York, hoe Russisch is Moskou?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:08 schreef Levitation het volgende:
Maar -om me even in de Hong Kong discussie te mengen- het staat ook wel een beetje raar om heel China te vermelden als je alleen in Hong Kong bent geweest. Vooral omdat ik van iedereen hoor dat Hong Kong totaal niet Chinees is. Gevoelsmatig is Hong Kong toch iets anders dan China...
Maarja zo kun je natuurlijk eeuwig blijven discussieren over dit soort gebieden.![]()
Da's een ander verhaal. Ik vind gewoon niet dat ik in China geweest ben, want ik ben alleen in HK en Macao geweest. Hetzelfde zou voor Taiwan gelden. Als je in Frans Guyana geweest bent, ga je toch ook niet zeggen dat je Frankrijk gezien hebt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, hoe Frans is Parijs, hoe Amerikaans is New York, hoe Russisch is Moskou?
Oeh Taiwan.... lastige zaakquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:19 schreef k_man het volgende:
Taiwan is wél een land. Hongkong niet. Dus in een lijst met bezochte landen valt het gewoon onder China.
Hmm... ik ben wel in Rome geweest maar we moesten het vliegtuig halen en vanwege verkeersdrukte was er geen tijd meer voor Vaticaanstadquote:Op maandag 8 mei 2006 00:08 schreef Black_Tulip het volgende:
Oh ja, ik ben ook naar Vaticaanstad geweest
Uit de openingspost van Falcoquote:Op zondag 7 mei 2006 01:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En nu, gaan we nog wat doen met al deze info?
Dus we wachten afquote:Na een tijdje zal ik de lijstjes verzamelen en een top-zoveel ervan maken en kan nagegaan worden welke landen nou het populairst zijn onder de Fokkers . Game on!
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 8 mei 2006 00:35 schreef Falco het volgende:
Van de week ga ik wel een uitgebreide puike post d'rvan maken.
Wat heb je dan op die snelwegen in Duitsland gedaanquote:Op maandag 8 mei 2006 01:49 schreef Chokeme het volgende:
Komt ie:
Duitsland (Alleen snelweg)
België (2 km over de grens, 5 minuten)
Frankrijk (3 daagse excursie naar Parijs)
tenzij je naar Turkije bent gereden zijn er ook niet veel landen waar je alleen maar doorheen bent gereden lijkt me, dit is een netjes aaneensluitende verzameling landen....quote:Op maandag 8 mei 2006 13:42 schreef KlownJB het volgende:
Nederland
België
Duitsland
Luxemburg
Frankrijk
Spanje
Polen
Tsjechië
Turkije
Laat ik het daar maar even bij houden (doorrijden niet meegeteld btw)
Met m'n vader op de vrachtwagen, zodoendequote:Op maandag 8 mei 2006 01:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Wat heb je dan op die snelwegen in Duitsland gedaanbeetje doelloos rond gereden
![]()
Hoeveel van NL heb je gezien
Haha okay dan kan het wel iddquote:Op maandag 8 mei 2006 16:22 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Met m'n vader op de vrachtwagen, zodoende
NL heb ik gelukkig nog wel meer van gezien als ZO-Drenthe. Maarja volgend jaar als het goed is naar de stateseerste buitenlandse vakantie en meteen intercontinentaal
Yep. Ik ben daar ook geweest, op doorreis. De Finnen zelf noemen het overigens Ahvenanmaa.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:09 schreef Honingdrop het volgende:
Aland (das eigenlijk ook Finland)
Wel eiLANDENquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aruba, Curacao, Canarische eilanden zijn geen landen.
Aruba welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aruba, Curacao, Canarische eilanden zijn geen landen.
Aruba is een autonome regio in het koninkrijk der Nederlanden.quote:
Ondanks de status aparte valt het nog binnen het Koninkrijk der Nederlanden.quote:
Er vallen meerdere landen binnen het Koninkrijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 05:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ondanks de status aparte valt het nog binnen het Koninkrijk der Nederlanden.
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Er vallen meerdere landen binnen het Koninkrijk.
Nederland is ook een deelstaat van het Koninkrijk der Nederlanden.quote:
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandquote:Het land Nederland is, net zoals Aruba en de Nederlandse Antillen, een deelstaat van het Koninkrijk der Nederlanden. De verhoudingen zijn bepaald in het Statuut voor het Koninkrijk der Nederlanden.
aruba en curacao valt nog over te discussiëren, al is wat mij betreft alles wat onder het koninkrijk der nederlanden valt Nederland, maar om nou te gaan beweren dat de Canarische eilanden een eigen land zijn gaat wel heel verquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:41 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Nederland is ook een deelstaat van het Koninkrijk der Nederlanden.
Dus Nederland kun je ook niet als land noemen?![]()
Sorry, maar als je je druk maakt om dat Aruba en Curacoa en de Canarische eilanden geen landen zijn. Dan moet je toch erg graag gelijk willen hebben![]()
[..]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland
Nee, valt onder Spanje duhuh... Maar ligt toch wel ff iets verder wegquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
aruba en curacao valt nog over te discussiëren, al is wat mij betreft alles wat onder het koninkrijk der nederlanden valt Nederland, maar om nou te gaan beweren dat de Canarische eilanden een eigen land zijn gaat wel heel ver
Net als jij graag je gelijk wil halen in het aantonen dat Nederland dus ook niet als apart land mag worden gezien.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:41 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Sorry, maar als je je druk maakt om dat Aruba en Curacoa en de Canarische eilanden geen landen zijn. Dan moet je toch erg graag gelijk willen hebben![]()
[..]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland
En de Antillen liggen nog verder weg van Nederland dan de Canarische Eilanden van Spanje dus het zou nu ineens te maken hebben met afstand?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:40 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Nee, valt onder Spanje duhuh... Maar ligt toch wel ff iets verder weg
Net als Aruba en Curacoa... Ja dat is onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden... Net als Nederland.... Je zegt toch ook niet ik woon in een deelstaat van het koninkrijk der Nederlanden?Je noemt zelf Nederland, niet Koninkrijk der Nederlanden.
![]()
Nee. Het koninkrijk der Nederlanden is een federale constitutionele monarchie, en vormt de staat voor zowel het Nederlandse vasteland als de Antillen en Aruba, met Beatrix als staatshoofd. De mate van autonomie doet er niet toe voor de strikte definitie van wat een staat is. Verder wordt Aruba in het internationale verkeer meestal niet als een onafhankelijke staat erkend, Nieuw Zeeland bijvoorbeeld wel. Ook dat is van belang voor hoe je het definieert.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:41 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Never mind... Ik ga er niet eens meer op inquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Net als jij graag je gelijk wil halen in het aantonen dat Nederland dus ook niet als apart land mag worden gezien.![]()
Kom op zeg, het is gewoon bullshit om Curacao en Aruba als land te zien. Je noemt Friesland toch ook geen land omdat het toevallig binnen het Koninkrijk der Nederlanden valt?
[..]
En de Antillen liggen nog verder weg van Nederland dan de Canarische Eilanden van Spanje dus het zou nu ineens te maken hebben met afstand?![]()
Leuk dat jij ook de Nederlandse Antillen in je lijstje vermeldquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:53 schreef Jaguarized het volgende:
Prima hoor, goede manier om een lijstje langer te laten lijken door wat vage "landen" toe te voegen.
Volgens de Wikipediais een land:quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:58 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook de Nederlandse Antillen in je lijstje vermeld
quote:staat of geografische eenheid aangeduid met een onafhankelijke regering, wetgeving, krijgsmacht en volk;
Och germ.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:58 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook de Nederlandse Antillen in je lijstje vermeld
Psst, het is 'het land dat...'quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:20 schreef regularjoe het volgende:
Nederland
Belgie
Duitsland
Frankrijk
Engeland
Turkije
Oostenrijk
Iran (kom er vandaan)
en the mooiste en bijzonderste land : USA - california -San diego.
Volgende vakantie Texas en ik denk dat ik vanaf nu alleen maar op vakantie ga naar de USA..
Land die ik zeker een keertje zal bezoeken is Israel'het lijkt me echt een prachtig land met een ongelovelijke historie en veel mooie dames![]()
Dat is niet de gangbare definitie, indien je de begrippen "staat" en "land" gelijkstelt. De gangbare definitie van een staat omvat een territorium dat internationaal als onafhankelijk wordt erkend. dat laatste is met name van belang, aangezien een staat niet kan bestaan zonder dat andere staten haar erkennen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:05 schreef Dirty_Harry het volgende:
[..]
Volgens de Wikipediais een land:
[..]
Dus Nederlandse Antillen zijn geen land...
Geen onafhankelijkheidsverklaring, dus geen internationale erkenning als zodanig, dus geen staat, maar een autonome regio.quote:Status of Aruba
The island of Aruba formed a part of the Netherlands Antilles till 1986. On January 1 of that year Aruba stepped out of the Antilles and got its own status as a separate colony of the Netherlands. It was agreed that Aruba would achieve independence ten years later (thus in 1996). The governments of Aruba and the Netherlands however, agreed recently that Aruba will stay part of the Kingdom of the Netherlands and will not become an independent state in 1996. There is no other date set. Aruba has economic reasons to stay under the umbrella of The Netherlands.
Sealand is ook geen staat. Dat het internationaal genegeerd wordt betekent niet dat het internationaal erkend wordt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Nog niemand die in Sealand geweest is...
Kom je nu meequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef Falco het volgende:
Psst, ik hanteer de volgende regels:
Nederlandse Antillen --> geen land, hoort gewoon bij Nederland
Hetzelfde geldt ook voor de Canarische eilanden natuurlijk
Disneyland daarentegen houd ik wel apart bij
Inmiddels hebben al ruim 160 mensen lijstjes gepost in dit topic.
Er valt weinig over van mening te verschillen. Sealand is volgens de gangbare definitie domweg geen staat, alleen al omdat het geen territorium heeft. Waar je wel over kan twisten is de juistheid van die definitie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:46 schreef k_man het volgende:
Daarover verschillen de meningen.
Er is een speciaal topic over, dus laten we het hier niet overdoen.
Het is een object. Het heeft ook geen territoriale wateren, aangezien die per definitie worden afgeleid aan de hand van de kustlijn, die Sealand niet heeft.quote:
Je gaat hem zelf aan, bovendien heb ik daar allemaal niet zo'n boodschap aan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:51 schreef k_man het volgende:
Zei ik niet dat er een apart topic voor deze discussie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |