Hetzelfde, nee. Op hetzelfde spectrum, absoluut wel. Ik wil alleen zeggen dat je geen enorme geestverruimende ontdekkingen hoeft te verwachten op de Balkan als dat je dat bijvoorbeeld in Afrika of ZO-Azië zou krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel eens gedaan, ik haal in mijn post dit ook aan. Dat er natuurlijk een groot verschil tussen zit.
Maar zeggen dat Europese culturen hetzelfde zijn of slechts een variatie van elkaar zijn is echt veel te kort door de bocht.
In Europa weinig verschillende cultuur inderdaad. Zeker West-Europa heeft niets unieks meer.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga maar eens naar de Arabische wereld of sub-sahara, dan begrijp je wel wat ie bedoelt met andere cultuur. Dan zijn de verschillende culturen in Europa eigenlijk maar variaties op hetzelfde.
Staat in de OP.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
In Europa weinig verschillende cultuur inderdaad. Zeker West-Europa heeft niets unieks meer.
Qua Cultuur staat Peru wel op 1 bij mij. Cusco genot.Hoe vullen jullie dat kaartje in qua map? Lijkt mij ook wel leuk
Het is geen Zuid-Amerika of Azie, vooral ook omdat we Europa gewend zijn voelt het minder ´´extreem´´.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
In Europa weinig verschillende cultuur inderdaad. Zeker West-Europa heeft niets unieks meer.
Qua Cultuur staat Peru wel op 1 bij mij. Cusco genot.Hoe vullen jullie dat kaartje in qua map? Lijkt mij ook wel leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |