Groter dan in eigen land, met name de UK loopt weg met "crack and smack".quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:31 schreef ScottTracy het volgende:
Yes, leuke muziek. Zijn ze zo beroemd in de rest van Europa dan?
Zoals ik al aangaf, ik kon ze niet he. Bij een naam hoort toch altijd een beeldvorming?quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:54 schreef Longmen het volgende:
Wat maakt de naam nu uit? t gaat toch om de muziek?![]()
Als je nu gewoon goed leest zul je zien dat ik dat al gedaan hebquote:Op zondag 16 april 2006 13:30 schreef Longmen het volgende:
Luister het nu maar eens gewoon ipv je druk maken om de naam![]()
Ja hoor minimaal 5 man op t podium, wisselende zang (de drummer "zingt" ook solo nu en dan), vaste DJ, live gespeeld en tenslotte de zangeres erbij...quote:Op zondag 16 april 2006 14:20 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Als je nu gewoon goed leest zul je zien dat ik dat al gedaan heb![]()
Hoe moet ik me het live voorstellen? Met echte muzikanten/gastvocalisten enzo?
Krijg je ze de kans live te zien (bv pinkpop) Gaan!! Live zijn ze nog beter (en een leuke zangeres btwquote:Op zondag 30 april 2006 04:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Goeie muziek ja, ik hoorde net weer "Money In The Bag" en dat klonk heel relaxed
Kraak en Smaak is chill
Weet je wel...
Ik ga ze zien op het Sonar festival in Barcelona - verwacht er veel vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 07:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Krijg je ze de kans live te zien (bv pinkpop) Gaan!! Live zijn ze nog beter (en een leuke zangeres btw)
![]()
En in 2005 een single van Jamiroquai!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef Bigs het volgende:
Lekkere muziek inderdaad.. ze hebben ook een keer een nummer van Chris Joss geremixed, dat klonk ook erg goed (veel beter dan het origineel eigenlijk).
Heb het album vandaag ook even beluisterd ja... lekker album!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:09 schreef Maisnon het volgende:
Het nieuwe album is er nu! Plastic People, heerljik!
Dat is al een tijd zo hoor, je meldt oud nieuwsquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:52 schreef Brizo het volgende:
hier *engeland* zijn ze nu ook uitgevonden.
de naam is echt briljant, want word hier dus uitgesproken als crack and smack.
quote:Op zondag 27 april 2008 00:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is al een tijd zo hoor, je meldt oud nieuws
Super relaxed liedje iddquote:Op donderdag 3 april 2008 00:42 schreef Maisnon het volgende:
Toe di doe doe
Toe di doe doe
Toe di doe doe
Toe di doe doe
I'm mad as hell!
I Aint gonna take it no more!
Moke mag daar af, dat is wel degelijk een aanwinst. De rest: eens.quote:Op maandag 28 april 2008 00:48 schreef Aoristus het volgende:
1000x liever dan crappy bandjes als Moke, Leaf of Krezip in de categorie gratisch Nederlands-we-maken-er-het-beste-maar-van-popbandjes
Dat dacht ik aanvankelijk ook, tot ik Moke een keer live door een anderhalf uur lange set heen zag worstelen. Wat een martelgang voor het publiek was dat, zeg.quote:Op maandag 28 april 2008 07:47 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moke mag daar af, dat is wel degelijk een aanwinst. De rest: eens.
Intro lijkt wel een beetje op Punjabi MCquote:Op zondag 27 april 2008 00:29 schreef Roi het volgende:
Super album! Bij 'Man of constant sorrow' heb ik echt het gevoel dat ik het ergens van ken, zo relaxt/vertrouwd.. Is het gesampeld of gewoon een geniaal nummer?
Er is echt veel muziek van Nederlandse bodem die echt goed is, maar dat komt nooit in de publiciteit. De laatste jaren wordt wel via de media duidelijk dat Nederland veelzijdiger is dan alleen het genre Marco Borsato/René Froger/Jan Smit/etc. Maar we zijn een klein land en we denken in het klein. Jammer, want we hebben in muzikaal opzicht veel te bieden.quote:Op maandag 28 april 2008 00:48 schreef Aoristus het volgende:
1000x liever dan crappy bandjes als Moke, Leaf of Krezip in de categorie gratisch Nederlands-we-maken-er-het-beste-maar-van-popbandjes
Ja zeker.quote:Op maandag 28 april 2008 15:24 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
Er is echt veel muziek van Nederlandse bodem die echt goed is, maar dat komt nooit in de publiciteit. De laatste jaren wordt wel via de media duidelijk dat Nederland veelzijdiger is dan alleen het genre Marco Borsato/René Froger/Jan Smit/etc. Maar we zijn een klein land en we denken in het klein. Jammer, want we hebben in muzikaal opzicht veel te bieden.
Best vaak al gezongen die tekst, Bob Dylan bvbquote:Op zondag 27 april 2008 00:29 schreef Roi het volgende:
Super album! Bij 'Man of constant sorrow' heb ik echt het gevoel dat ik het ergens van ken, zo relaxt/vertrouwd.. Is het gesampeld of gewoon een geniaal nummer?
Zo was ik laatst bij een optreden van Claw Boys Claw. Ik kende ze alleen van hun hitje 'Rosie'. Maar wat een goede muziek zeg, van internationale allure. Maar we dwalen afquote:Op maandag 28 april 2008 15:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja zeker.
Johan, Voicst, K&S, zZz, etc. de voorbeelden zijn talrijk.
Wat vond je goed?quote:Op maandag 28 april 2008 15:24 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
Er is echt veel muziek van Nederlandse bodem die echt goed is, maar dat komt nooit in de publiciteit. De laatste jaren wordt wel via de media duidelijk dat Nederland veelzijdiger is dan alleen het genre Marco Borsato/René Froger/Jan Smit/etc. Maar we zijn een klein land en we denken in het klein. Jammer, want we hebben in muzikaal opzicht veel te bieden.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:38 schreef Longmen het volgende:
Bobby&Whitney, geweldig nummer maar gaat dat over Whitney Houston?![]()
In het cd boekje staat dat de sample afkomstig is van You're the best in the world van Norma Toney.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:58 schreef Evertjan het volgende:
Weet iemand wat het orgineel is van ''Sqeeuze me''?? Ik hoorde het pas wel ergens op de radio maar kreeg de titel niet mee.![]()
quote:
Stilzitten kan niet bij dit nummer haha GEWELDIG!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
, khoorde het nummer voorbij komen tijdens een preview van het Tele2-voetbalkanaal en het swingt de figuurlijke pan uit!
Ik moet zeggen dat de stem wel erg leek op het origineel. Ik vond alles super vet alleen die balled niet ik weet de titel niet meer.quote:Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef zjroentje het volgende:
Was er gisteren ook bij in de Effenaar.
Ben niet zo goed met gezichten, maar een vriend van me waarmee ik daar was herkende Pim ook niet op het podium. Man of constant sorrow is al een heel oud nummer. Zanglijn is gesampled door Kraak & Smaak, dus die gast op het podium (gaaf pak overigens) is niet de stem van de cd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |