Groter dan in eigen land, met name de UK loopt weg met "crack and smack".quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:31 schreef ScottTracy het volgende:
Yes, leuke muziek. Zijn ze zo beroemd in de rest van Europa dan?
Zoals ik al aangaf, ik kon ze niet he. Bij een naam hoort toch altijd een beeldvorming?quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:54 schreef Longmen het volgende:
Wat maakt de naam nu uit? t gaat toch om de muziek?![]()
Als je nu gewoon goed leest zul je zien dat ik dat al gedaan hebquote:Op zondag 16 april 2006 13:30 schreef Longmen het volgende:
Luister het nu maar eens gewoon ipv je druk maken om de naam![]()
Ja hoor minimaal 5 man op t podium, wisselende zang (de drummer "zingt" ook solo nu en dan), vaste DJ, live gespeeld en tenslotte de zangeres erbij...quote:Op zondag 16 april 2006 14:20 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Als je nu gewoon goed leest zul je zien dat ik dat al gedaan heb![]()
Hoe moet ik me het live voorstellen? Met echte muzikanten/gastvocalisten enzo?
Krijg je ze de kans live te zien (bv pinkpop) Gaan!! Live zijn ze nog beter (en een leuke zangeres btwquote:Op zondag 30 april 2006 04:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Goeie muziek ja, ik hoorde net weer "Money In The Bag" en dat klonk heel relaxed
Kraak en Smaak is chill
Weet je wel...
Ik ga ze zien op het Sonar festival in Barcelona - verwacht er veel vanquote:Op donderdag 4 mei 2006 07:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Krijg je ze de kans live te zien (bv pinkpop) Gaan!! Live zijn ze nog beter (en een leuke zangeres btw)
![]()
En in 2005 een single van Jamiroquai!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef Bigs het volgende:
Lekkere muziek inderdaad.. ze hebben ook een keer een nummer van Chris Joss geremixed, dat klonk ook erg goed (veel beter dan het origineel eigenlijk).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |