Gelukkig zijn er nog genoeg fatsoenlijke mensenquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:40 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Soms bestaat er ook nog geluk!
Blijkbaar ben ik hem verloren bij het in de auto stappen net!
Er belt heel lief een meneer aan dat die een camera gevonden heeft en of het de onze is. Hij herkende het huis van de fotos.Zo lief!
Ik had wel in en om de auto gekeken, maar niet bij de plek waar ik net stond.
Oh men... echt een pak van mijn hart!
Jessie bedoelt PTAquote:
We hebben aantal maanden geleden een huisje gehuurdmaar dat viel lichtelijk tegen. Althans het huisje was prima, het zwembad stelde alleen niet zoveel voor. En nu met die aanbiedingen van centerparcs is dat ook helemaal niet zo duur. Maar goed heb nog even paar daagjes om na te denken, rond te neuzen op internet en te vergelijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef renzell het volgende:
Tex; huur lekker een huisje ergens. Dan kun je zelf koken en doen met Noah wat je fijn vindt. Ik ben net enorm aan het zoeken geweest onmdat vriendlief er een paar dagen tussenuit gaat (beetje overspannen) en er zijn echt fantastische aanbiedingen. Je kunt vaak in zo'n huisjespark ook kinderbedjes huren ed. Goede site is vakantie.pagina.nl Je kijkt dan gewoon bij huisjes en klikt verder op de verschillende parken. Is echt voor 150 euro ofzo wel te doen als je even zoekt. sander gaat nu zelfs 3 nachten weg voor 67 euro. Bizar weingi dus!!! Succes. Ben benieuwd.![]()
quote:
Die tas gaat echt gelijk de deur uit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:05 schreef E.T. het volgende:
Wat een geluk BE!Misschien tijd voor een tas met een rits?
![]()
Veel plezier met kroelen met je poezebeest!
Ik ben even nieuwsgierigquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:20 schreef m@x het volgende:
Wij hebben net kennis gemaakt met ons nieuwe buurjongetje. Onze buurvrouw heeft een kindje uit China geadopteerd en gisteren zijn ze samen teruggekomen. Hij is maar 6 maandjes ouder dan Kai dus als ze elkaar leuk vinden kunnen ze straks lekker samen spelen.
Ik heb net in/op de online brochure gekeken, maar ik kan alleen 20 inch fietsjes vinden..quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:24 schreef jessie het volgende:
We krijgen net de folder van de hema. Staan leuke kinderfietsjes in (16 inch) En nog eens 15 procent korting stickers. Ik ga disndag gelijk kijken want de meisjesuitvoering is bet wel erg leuk (lime met turkois) en komt dan op 75 euro.
De onlinefolder is de huidige folder..die loopt nog tot en met vandaag....de folders die thuis zijn bezorgd zijn de nieuwe folders voor volgende week..quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:09 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ik heb net in/op de online brochure gekeken, maar ik kan alleen 20 inch fietsjes vinden..
Zijn dat dezelfde of bedoel je die niet?
(oh wacht, kan ook nog wezen dat het een plaatselijke aanbieding is?)
Die heb ik wel maar die kan ik hiervandaan nog niet plaatsen. Even geduld tot maandagquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:29 schreef jessie het volgende:
Rewimo fotooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Gewoon naar de klantenservice van één (of van allebeiquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:44 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg nooit de Hema-folder (terwijl er toch twee hema's op loopafstand zitten). Dus ook geen 15% stickers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |