Ik ben even nieuwsgierigquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:20 schreef m@x het volgende:
Wij hebben net kennis gemaakt met ons nieuwe buurjongetje. Onze buurvrouw heeft een kindje uit China geadopteerd en gisteren zijn ze samen teruggekomen. Hij is maar 6 maandjes ouder dan Kai dus als ze elkaar leuk vinden kunnen ze straks lekker samen spelen.
Ik heb net in/op de online brochure gekeken, maar ik kan alleen 20 inch fietsjes vinden..quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:24 schreef jessie het volgende:
We krijgen net de folder van de hema. Staan leuke kinderfietsjes in (16 inch) En nog eens 15 procent korting stickers. Ik ga disndag gelijk kijken want de meisjesuitvoering is bet wel erg leuk (lime met turkois) en komt dan op 75 euro.
De onlinefolder is de huidige folder..die loopt nog tot en met vandaag....de folders die thuis zijn bezorgd zijn de nieuwe folders voor volgende week..quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:09 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ik heb net in/op de online brochure gekeken, maar ik kan alleen 20 inch fietsjes vinden..
Zijn dat dezelfde of bedoel je die niet?
(oh wacht, kan ook nog wezen dat het een plaatselijke aanbieding is?)
Die heb ik wel maar die kan ik hiervandaan nog niet plaatsen. Even geduld tot maandagquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:29 schreef jessie het volgende:
Rewimo fotooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Gewoon naar de klantenservice van één (of van allebeiquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:44 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg nooit de Hema-folder (terwijl er toch twee hema's op loopafstand zitten). Dus ook geen 15% stickers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |