abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36958508
Sjonge ik ben nog steeds aldoor huilerig en aldoor kijken bij Thijs die ik straks weer wakker ga maken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:27:35 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36959363
Poeslief hobbelt hier door het huis alsof er niets aan de hand is.
Je ziet het omdat ze nog een beetje strammig is en haar staart achter haar aan sleept maar verder...

Baal alleen als een stekker omdat ik ergens vandaag mijn spiksplinternieuwe camera verloren ben.
Speciaal gekocht omdat Kyra hier dit weekend is en mijn andere kapot was en ik dacht er nu dus ook een hele berg fotos van Vampy van te maken maar mooi niet dus. Mijn enige hoop is dat hij mss toevallig op mijn werk uit mijn tas gegleden is maar ik vrees in de trein en ik zal wel niet de mazzel hebben dat iemand hem netjes naar de spoorwegpolitie brengt...
Vorige week was het mijn mobiel en toen werd ik heel lief gebeld door de jongen die hem vond.
Needless to say dat ik weer even in een rotbui ben.
Moet over anderhalf uur op het veld staan voor mijn eerste wedstrijd van het seizoen maar het liefst ging ik diep onder de dekens liggen.
pi_36959454
He bah BE, het zit niet echt mee he? Succes met de wedstrijd. Misschien is het achteraf wel lekker dat je even buiten bent en gesport hebt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:32:53 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36959510
Ik ga voor homeruns slaan. Even lekker mijn aggressie eruit werken.
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:40:08 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36959687
Soms bestaat er ook nog geluk!
Blijkbaar ben ik hem verloren bij het in de auto stappen net!
Er belt heel lief een meneer aan dat die een camera gevonden heeft en of het de onze is. Hij herkende het huis van de fotos. Zo lief!
Ik had wel in en om de auto gekeken, maar niet bij de plek waar ik net stond.

Oh men... echt een pak van mijn hart!
pi_36959707
Goed heeeeeeeeeeeeeee
Hi Ha Homerun
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36960586
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
Soms bestaat er ook nog geluk!
Blijkbaar ben ik hem verloren bij het in de auto stappen net!
Er belt heel lief een meneer aan dat die een camera gevonden heeft en of het de onze is. Hij herkende het huis van de fotos. Zo lief!
Ik had wel in en om de auto gekeken, maar niet bij de plek waar ik net stond.

Oh men... echt een pak van mijn hart!
Gelukkig zijn er nog genoeg fatsoenlijke mensen

sterkte met poezekind, maak maar heel heel veel foto's
  vrijdag 14 april 2006 @ 18:40:06 #158
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36961272
Wat een geluk BE! Hopelijk blijft het geluk aan jullie kant en knapt je poezebeestje gauw op
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 14 april 2006 @ 18:43:11 #159
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36961374
Ik zit te twijfelen over m'n verjaardag. Heb geen zin het te vieren, maar wil wel iets leuks doen. Maar weet niet zo goed weg. Dacht weekendje weg ofzow. Maar dan met z'n tweetjes, of met z'n drietjes... Het is óók nog moederdag dat weekend, dus vind ik niet leuk zonder Noah. Nu zag ik net dat er bij CenterParcs weer aanbiedingen zijn voor in de maand mei, maar dan moet je het dit paasweekend boeken. En Micha is net weg voor een weekendje België, dus ook niet veel tijd om te overleggen...

Hmmm... Nog maar even 2 nachtjes over slapen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:05:49 #160
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36961989
Wat een geluk BE! Misschien tijd voor een tas met een rits?

Veel plezier met kroelen met je poezebeest!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 19:18:11 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36962317
Poes is thuis en camera weer terecht, hulde voor die eerlijke meneer Straks lekker gaan sporten en bij thuiskoms poes plat (niet al te plat) knuffelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:32:47 #162
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36962686
Net onder de douche er nog eens over nagedacht, en ik denk dat we het gewoon maar moeten doen. Nog even en paar vraagjes voor de ervaringsdeskundigen...

Het is neem ik aan niet zo dat je het hele weekend 'vast' zit in dat park? Het is geen gevangenis lijkt me? Dus dat je wel uitstapjes kunt maken, ergens lekker wandelen, winkelen, etc?
Hoe zit het met eten daar? Zit vast niet bij de prijs in? Als je een appartement neemt, kun je daar dan zelf koken? Is het eten daar duur?
Wat is handiger/beter: hotelkamer of appartement?
©Dumbo
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:40:18 #163
3011 E.T.
pi_36962887
tuurlijk, het is gewoon een huisje en dat staat nu eenmaal met een hoop andere huisjes bij elkaar. Daar hebben ze een zwembad bij gezet en toen heette het 'een park'

Maarreh... Erg leuk al dat gebabbel en gevraag enzo over weekendjes weg de afgelopen dagen.. Maar ook dat kan prima in Travel Daar zitten niet alleen maar verre reizen enzo hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36963491
Ja enne ET ga jij dan is met je auto naar vraag en aanbod, want al die bezoekjes aan de garage is nu ook wel genoeg geweest
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:20:06 #165
3011 E.T.
pi_36964038
Ik ga m'n auto niet verkopen hoor
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:24:36 #166
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_36964213
Tex; huur lekker een huisje ergens. Dan kun je zelf koken en doen met Noah wat je fijn vindt. Ik ben net enorm aan het zoeken geweest onmdat vriendlief er een paar dagen tussenuit gaat (beetje overspannen) en er zijn echt fantastische aanbiedingen. Je kunt vaak in zo'n huisjespark ook kinderbedjes huren ed. Goede site is vakantie.pagina.nl Je kijkt dan gewoon bij huisjes en klikt verder op de verschillende parken. Is echt voor 150 euro ofzo wel te doen als je even zoekt. sander gaat nu zelfs 3 nachten weg voor 67 euro. Bizar weingi dus!!! Succes. Ben benieuwd.
pi_36964260
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:20 schreef E.T. het volgende:
Ik ga m'n auto niet verkopen hoor
Jessie bedoelt PTA
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Jubileum moderator vrijdag 14 april 2006 @ 20:26:50 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36964297
Hahaha Jessie

Wat was het heerlijk weer vandaag he? Ik heb zo genoten van mijn dagje vrij met Iris . We zijn heerlijk naar mijn ouders geweest op de koffie, daarna naar de markt en boodschapjes doen. Onderweg kwamen we een draaiorgel tegen waar Iris ging dansen en waar ze graag een "centje" wou doen in het bakkie, en toen weer thuis in het zonnetje met de zandbak spelen.
Wat een zalige dag, ik wil vaker zo'n goede vrijdag, dat mag van mij elke week wel.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36964606
Gelukkig BE
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:50:52 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36965085
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:24 schreef renzell het volgende:
Tex; huur lekker een huisje ergens. Dan kun je zelf koken en doen met Noah wat je fijn vindt. Ik ben net enorm aan het zoeken geweest onmdat vriendlief er een paar dagen tussenuit gaat (beetje overspannen) en er zijn echt fantastische aanbiedingen. Je kunt vaak in zo'n huisjespark ook kinderbedjes huren ed. Goede site is vakantie.pagina.nl Je kijkt dan gewoon bij huisjes en klikt verder op de verschillende parken. Is echt voor 150 euro ofzo wel te doen als je even zoekt. sander gaat nu zelfs 3 nachten weg voor 67 euro. Bizar weingi dus!!! Succes. Ben benieuwd.
We hebben aantal maanden geleden een huisje gehuurdmaar dat viel lichtelijk tegen. Althans het huisje was prima, het zwembad stelde alleen niet zoveel voor. En nu met die aanbiedingen van centerparcs is dat ook helemaal niet zo duur. Maar goed heb nog even paar daagjes om na te denken, rond te neuzen op internet en te vergelijken
©Dumbo
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:57:06 #171
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36965261
Ga dan naar Duinrell! Leuke zwemdingen, park erbij en strand in de buurt.

Toen ik thuis kwam lag er een videoband met de uitzending van Lost van vorige week op de deurmat. Precies op tijd. Ik ben weer b(l)ij.
  FOK!fossiel vrijdag 14 april 2006 @ 21:03:24 #172
2628 Karin
pi_36965448
BE wat fijn dat je camera weer gevonden is

Tex gewoon wat boeken! Ik heb dit jaar ook mijn verjaardag met een weekendje weg gevierd en dat was echt super. Wij waren naar Landall het Vennebos. http://www.landal.nl/template1.aspx?cp=parkcontentalgemeen1&menu=parken&mid=parkenalgemeen&contentcode=algemeen&parkcode=VBS
Echt een aanrader! Leuk zwembad voor die kleintjes en ook een ballenbak-achtig iets. Leuke speeltuintjes en dierenboerderij. Restaurant wat helemaal op die kleintjes is ingespeeld. Gewoon helemaal super. Had het als last minute geboekt, scheelde best veel geld.
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:12:56 #173
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36965707
M`n poesjes zijn geboren
Ik was dus op zoek naar kittens, toen mijn moeder zei dat een van haar katten zwanger was. 3 Weken terug ofzo was ze ineens 2 kittens verloren dus we dachten dat het het eind van de zwangerschap was, maar nu is poezebeest gisteravond bevallen van de rest Kerngezond op het eerste oog te zien
Een witte met grijze vlekjes en een cypertje
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:21:38 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36965954
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:40 schreef snoopy het volgende:
Goed heeeeeeeeeeeeeee
Hi Ha Homerun

Ok, ok. Niet helemaal eruit, ik moest er nog aardig hard voor lopen, maar toch... het wás een homerun!
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:22:41 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36965985
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:05 schreef E.T. het volgende:
Wat een geluk BE! Misschien tijd voor een tas met een rits?

Veel plezier met kroelen met je poezebeest!
Die tas gaat echt gelijk de deur uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')