Ik ga me lekker volvreten met afbakbroodjes met allemaal lekkere soorten brie en schimmeltenenkaas en filet, en roomkaasjesquote:Op zondag 16 april 2006 12:33 schreef Luchtbel het volgende:maar Mous de grote vraag is nu; heb je wel wat lekkers in huis?
heerlijk, de eerste de beste die nog tegen me gaat katten gaat hier kruipend op zn tandvlees vandaanquote:Op zondag 16 april 2006 12:38 schreef Luchtbel het volgende:
Oh nou dat scheelt al weer wat tochmisschien juist wel goed. Lekker rustig thuis alleen
quote:Op zondag 16 april 2006 12:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb nog een héérlijk brieachtig geitenkaasje in de koelkast van de bijkeuken liggenHet stinkt verschrikkelijk als die koelkast opengaat, vandaar dat ie niet in de keukenkoelkast ligt
Die gaat straks op een afbakbroodje!
Ik twijfelde tussen 1 tussen mn tong en mn hierodaaro, maar dat durf ik toch nietquote:Op zondag 16 april 2006 13:28 schreef coolbabe het volgende:
Weet ik nog niet, ik twijfel tussen m`n tepel en de onderkant van m`n navel
quote:Op zondag 16 april 2006 13:35 schreef moussy het volgende:hierodaaro
Tepel lijkt mij anders net zo gevoelig als tong... Oeh aaaaah ik krijg al pijnscheuten als ik er alleen maar aan dénk. En dan heb ik het maar helemaal niet over hierodaaro oewauwaaaaahquote:Op zondag 16 april 2006 13:37 schreef coolbabe het volgende:
In je downunder is ook wel gaaf, al weet ik ook niet of ik dat wel durf
Tong durf ik helemáál niet, sinds ik bijna tegen de vlakte ging bij m`n labret
Poes vindt het heerlijk thuis, ze is nog aanhankelijker dan ze al was. Maar toch... ik heb er een hard hoofd in. Wat ook heel jammer is, is dat ze behoorlijk urine lekt en dus loop ik neurotisch met glorix doekjes rond waar ik me dan weer een klein beetje schuldig over voel, maar aan de andere kant... ik ga niet mijn hele huis onder laten piesen zeg maar.quote:Op zondag 16 april 2006 10:48 schreef snoopy het volgende:
Hoe gaat het met de poes BE? Vindt ze het lekker thuis?
Tepel schijnt pijnlijker te zijn dan tongquote:Op zondag 16 april 2006 13:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tepel lijkt mij anders net zo gevoelig als tong... Oeh aaaaah ik krijg al pijnscheuten als ik er alleen maar aan dénk. En dan heb ik het maar helemaal niet over hierodaaro oewauwaaaaah![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |