Vergeet hem dan niet mee te nemen he!quote:Op zondag 16 april 2006 09:49 schreef jessie het volgende:
Hopelijk hangt ie er nog en dan plak ik er een 15 procent korting sticker op.
Wij hadden een bedrijfsfeestje van Marco zijn werk, straks gaan we Thijs weer ophalenquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:48 schreef jessie het volgende:
Waar ga je heen dan Bar? Een weekend weg zonder Thijs?
das mijn tekstquote:Op zondag 16 april 2006 09:26 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan straks paasbrunchen bij opa en oma.
Ik ben snotverkouden met hoofdpijn. Jammer.
Cas is net wakker, dus wij komen wat laterquote:Op zondag 16 april 2006 11:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Klinkt weer gezellig, Jessie![]()
Wij gaan pas tegen vier uur naar mijn schoonouders. Kan ik me er de hele dag nog geestelijk op voorbereiden
He heerlijk, zo'n jongetje dat wil uitslapen. * Spuuglokje is jaloersquote:Op zondag 16 april 2006 11:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas is net wakker, dus wij komen wat later![]()
Tristan heeft dat ook als een dag extreem vol indrukken was. Zoals laatst een keer, toen hij bij het kdv intensief buitengespeeld had met Dominique.'s Nachts hoorde je Tristan roepen: 'Dominique! Kijk uiuiuiuiuiuit! Waar ben je dan? Daar kom ik aaaaaaan!' Enzovoorts.quote:Op zondag 16 april 2006 08:24 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie slaapt ook nog maar die werd vannacht een keer helemaal overstuur wakker. 'Ria wa ben je? Koekoek?' en dan niet op het leuke toontje waar het normaal mee gaat maar gillend
Wij gaan vandaag ergens eten en voor de rest even helemaal niks, lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |