Internet-contacten zijn bijzonder vluchtig.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:37 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit mails uit 2001 terug te lezen..
Ik realiseer me ineens dat ik nog maar met heel weinig leuke mensen uit die tijd contact heb.. *zucht*
Niet als je ermee trouwtquote:Op donderdag 13 april 2006 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Internet-contacten zijn bijzonder vluchtig.
of gewoon zowiezo een relatie mee hebtquote:
niet als je ze omzet naat RL-contacten..quote:Op donderdag 13 april 2006 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Internet-contacten zijn bijzonder vluchtig.
en hier al 8 maandquote:Op donderdag 13 april 2006 21:04 schreef creno het volgende:
[..]
of gewoon zowiezo een relatie mee hebt(jaja al weer meer dan 10 maanden)
jaja alweer 6 jaar en euhm...2 maandenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:04 schreef creno het volgende:
[..]
of gewoon zowiezo een relatie mee hebt(jaja al weer meer dan 10 maanden)
You beat mequote:Op donderdag 13 april 2006 21:05 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
jaja alweer 6 jaar en euhm...2 maanden
met een internetcontact ?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:05 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
jaja alweer 6 jaar en euhm...2 maanden
Jij hupst sporadisch binnen en weer weg..quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Waxxer het volgende:
Hallo-hoo?Wat heb ik misdaan?!
Jullie eigen Number One?!
![]()
![]()
Het laatste is trouwens niet het onprettigste van de 2.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hupst sporadisch binnen en weer weg..![]()
Ik zit in een reintegratieproject, aangezien ik thuis nog geen intyernet heb, poes.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hupst sporadisch binnen en weer weg..![]()
Uit het oog, uit het hart?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Waxxer het volgende:
Hallo-hoo?Wat heb ik misdaan?!
Jullie eigen Number One?!
![]()
![]()
Was een grapje.quote:
quote:
Hooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 13 april 2006 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het laatste is trouwens niet het onprettigste van de 2.
hoort daartussen ICQ niet te staan ?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:09 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
yes, via de mIRC en daarna op MSN (v1.0 waarschijnlijk)
Goedendag, ik ben Waxxer, postte hier veel voor mijn topfunctie binnen de verzekeringssector en in het verleden een geadoreerd user, maar doordat ik nog niet beschik over Internet ben ik hier een tijdje niet geweest, met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:14 schreef HuubTuub het volgende:
pardon, ik ken u niet.
HuubTuub is Erik, aangenaam...
Pedoparadijs?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:20 schreef Cairon het volgende:
waar is Burner82 eigenlijk?
Je gaat erg ver.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poes Poets je het zelf weer weg, skattieeee??
Het doet je geen goed.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb mijn grenzen verlegd op het kantoor, Creesje..
Nee die heb ik niet lang gebruikt, vond het maar een kutprogramma.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:18 schreef creno het volgende:
[..]
hoort daartussen ICQ niet te staan ?
Owkee... Ik ben recentelijk aan het posten geslagen hier in het [HOMO] topic. Ik ben wel al langer op den Fok!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goedendag, ik ben Waxxer, postte hier veel voor mijn topfunctie binnen de verzekeringssector en in het verleden een geadoreerd user, maar doordat ik nog niet beschik over Internet ben ik hier een tijdje niet geweest, met alle gevolgen van dien.
oh.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel een heel heet hangijzer he?
En hoe oud is dat dan, of is dat geheim?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:24 schreef Cairon het volgende:
ik ben de oudste fokker op heel Homo
Owquote:Op donderdag 13 april 2006 21:23 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet lang gebruikt, vond het maar een kutprogramma.
[..]
Owkee... Ik ben recentelijk aan het posten geslagen hier in het [HOMO] topic. Ik ben wel al langer op den Fok!
M.a.w jij verjaard niet meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:24 schreef Cairon het volgende:
ik ben de oudste fokker op heel Homo
Geen idee.quote:
24... maar ik heb het over mijn tijd op Fok!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:29 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
En hoe oud is dat dan, of is dat geheim?
ik doe niks anders...quote:Op donderdag 13 april 2006 22:02 schreef Cairon het volgende:
getver ik heb in SEX gereplied
Maar wel een reply die tot nadenken stemt.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:02 schreef Cairon het volgende:
ach.. Cairon vindt het gewoon jammer dattie geen hetero's meer aan de haak slaatquote:Op donderdag 13 april 2006 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar wel een reply die tot nadenken stemt.
Had ik een heel pretentieus lulverhaal verwacht,quote:Op donderdag 13 april 2006 22:02 schreef Cairon het volgende:
Hoeveel heb je er nodig om de tijd door te komen totdat morgennochtend de winkels open gaanquote:
Er is nog Early Grey. No worriesquote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nodig om de tijd door te komen totdat morgennochtend de winkels open gaan
want ik kan er hier nog wel een paar missen hoor
OKquote:Op donderdag 13 april 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er is nog Early Grey. No worries
wie weet, wetende dat hij het adres heeft van het agencyquote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef Stroekie het volgende:
En zou het nu al zover zijn.........
Hai I am TehRockStar from The Netherlands, please tell me were to find Jake
I desperately need to see him.
of zou hij nu al verdwaald zijn bij Saksquote:Op donderdag 13 april 2006 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie weet, wetende dat hij het adres heeft van het agency
Zeg da's wel heel veel uit het water voor iemand die niet van visjes houdtquote:Op donderdag 13 april 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Uhm... het waren 5 gangen. Voorafje waren tapas (gefrituurde olijven, tapenade, gebakken spekjes in truffelsaus), daarna zeebaars met spinazie en gamba's, daarna zeewolf omhuld door ham en toen reebiefstuk en als toetje heel veel soorten chocolade en kokos en ijs en zo
O die met dat jasje van ham?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Niet echt een gebruikelijke combinatie vlees-vis, maar goed, ik zou geen nee zeggen tegen zulks op 't heden moment :-S
toch een rijkelijk zware maaltijd zo vlak voor den nachtrust hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Niet echt een gebruikelijke combinatie vlees-vis, maar goed, ik zou geen nee zeggen tegen zulks op 't heden moment :-S
ja jij welquote:
Ah hoe later op de avond.. hoe schoonder het volkquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
tralala
hallooowww.. hoe is het met meneer stroekie?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ah hoe later op de avond.. hoe schoonder het volk
welkom Blubberzwijn![]()
Ach vanavond in de stad wezen eten met een vriend van me, dus dat was wel gezellig, maar dat was ook hard nodig want op het werk hadden er weer een paar grapjassen een paar "geintjes" uitgehaald waardoor driekwart van m'n klantjes van de rel waren geraakt, en dat zo voor het paasrecesquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hallooowww.. hoe is het met meneer stroekie?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach vanavond in de stad wezen eten met een vriend van me, dus dat was wel gezellig, maar dat was ook hard nodig want op het werk hadden er weer een paar grapjassen een paar "geintjes" uitgehaald waardoor driekwart van m'n klantjes van de rel waren geraakt, en dat zo voor het paasreces![]()
dus heb ik mij nogal ondiplomatiek uitgelaten in het vorige topic en geroepen dat er vrijdag wellicht in Eindhoven iemand Live aan het kruis gespijkerd gaat worden![]()
![]()
daarom houd ik hier ook de gordijnen strak dichtquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
door mn raampje zie ik heel eng de maan achter wat wolkjes.. net of het einde der tijden eraan komt![]()
Sweet Dreams Aangebrande-Phonixquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:39 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
* Aangebrande-Phonix luisterd naar Vangelis - Blade Runner (Bladerunner Blues), en nadien slapen gaat, truste.
ik val weer met mijn neus in de boterquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef wonderer het volgende:
Jongens die zich (laten) beschilderen als wolf, tijger of zebra voor ze seks met elkaar hebben... *wist niet dat dat bestond*
Roomboterquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:27 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ik val weer met mijn neus in de boter![]()
Rightquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:31 schreef Excess_All het volgende:
hmm jah ik wil mezelf helemaal invetten
Ik wil wel een screenshot maken maar het zijn allemaal expliciete beeldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |