Internet-contacten zijn bijzonder vluchtig.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:37 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit mails uit 2001 terug te lezen..
Ik realiseer me ineens dat ik nog maar met heel weinig leuke mensen uit die tijd contact heb.. *zucht*
Niet als je ermee trouwtquote:Op donderdag 13 april 2006 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Internet-contacten zijn bijzonder vluchtig.
of gewoon zowiezo een relatie mee hebtquote:
niet als je ze omzet naat RL-contacten..quote:Op donderdag 13 april 2006 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Internet-contacten zijn bijzonder vluchtig.
en hier al 8 maandquote:Op donderdag 13 april 2006 21:04 schreef creno het volgende:
[..]
of gewoon zowiezo een relatie mee hebt(jaja al weer meer dan 10 maanden)
jaja alweer 6 jaar en euhm...2 maandenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:04 schreef creno het volgende:
[..]
of gewoon zowiezo een relatie mee hebt(jaja al weer meer dan 10 maanden)
You beat mequote:Op donderdag 13 april 2006 21:05 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
jaja alweer 6 jaar en euhm...2 maanden
met een internetcontact ?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:05 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
jaja alweer 6 jaar en euhm...2 maanden
Jij hupst sporadisch binnen en weer weg..quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Waxxer het volgende:
Hallo-hoo?Wat heb ik misdaan?!
Jullie eigen Number One?!
![]()
![]()
Het laatste is trouwens niet het onprettigste van de 2.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hupst sporadisch binnen en weer weg..![]()
Ik zit in een reintegratieproject, aangezien ik thuis nog geen intyernet heb, poes.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hupst sporadisch binnen en weer weg..![]()
Uit het oog, uit het hart?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Waxxer het volgende:
Hallo-hoo?Wat heb ik misdaan?!
Jullie eigen Number One?!
![]()
![]()
Was een grapje.quote:
quote:
Hooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 13 april 2006 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het laatste is trouwens niet het onprettigste van de 2.
hoort daartussen ICQ niet te staan ?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:09 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
yes, via de mIRC en daarna op MSN (v1.0 waarschijnlijk)
Goedendag, ik ben Waxxer, postte hier veel voor mijn topfunctie binnen de verzekeringssector en in het verleden een geadoreerd user, maar doordat ik nog niet beschik over Internet ben ik hier een tijdje niet geweest, met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:14 schreef HuubTuub het volgende:
pardon, ik ken u niet.
HuubTuub is Erik, aangenaam...
Pedoparadijs?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:20 schreef Cairon het volgende:
waar is Burner82 eigenlijk?
Je gaat erg ver.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poes Poets je het zelf weer weg, skattieeee??
Het doet je geen goed.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb mijn grenzen verlegd op het kantoor, Creesje..
Nee die heb ik niet lang gebruikt, vond het maar een kutprogramma.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:18 schreef creno het volgende:
[..]
hoort daartussen ICQ niet te staan ?
Owkee... Ik ben recentelijk aan het posten geslagen hier in het [HOMO] topic. Ik ben wel al langer op den Fok!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goedendag, ik ben Waxxer, postte hier veel voor mijn topfunctie binnen de verzekeringssector en in het verleden een geadoreerd user, maar doordat ik nog niet beschik over Internet ben ik hier een tijdje niet geweest, met alle gevolgen van dien.
oh.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel een heel heet hangijzer he?
En hoe oud is dat dan, of is dat geheim?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:24 schreef Cairon het volgende:
ik ben de oudste fokker op heel Homo
Owquote:Op donderdag 13 april 2006 21:23 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet lang gebruikt, vond het maar een kutprogramma.
[..]
Owkee... Ik ben recentelijk aan het posten geslagen hier in het [HOMO] topic. Ik ben wel al langer op den Fok!
M.a.w jij verjaard niet meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:24 schreef Cairon het volgende:
ik ben de oudste fokker op heel Homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |