Nee jij mag dan weer wel het Stakemakanaal of zo zeggen maar dan wel met die Aequote:Op woensdag 12 april 2006 22:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En als ik dat nu eens op z'n Gronings spreek?
Dan helpt zeker alle jargon van de wereld niet om het nog goed te maken![]()
Ze deden het ook elk in een aparte badkuip..quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat had met één van de twee ook al wel gelukt denk ik...
'k zelf zou zeggen "Stoakemoaknoal"quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee jij mag dan weer wel het Stakemakanaal of zo zeggen maar dan wel met die Ae![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alias Capriccio Dieu Donné
Welke kleur?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
*kwast neerleg*
Lime green?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vandaag ook geschilderd, op de wc... ik denk dat als ik 's ochtends half slaperig ene lampje aanknip op de wc... dat ik dan ACCUUT wakker ben
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Gronings toetje met tien letters?Running gag met Groninger studenten op de HBO was altijd de vraag hoe doet de sirene van de ambulance in Groningen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de betekenis van je nickname?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:26 schreef Vlarp het volgende:
Asje!
Lijstje al ingevuld om je voor te stellen?
Ik weet waar de volgende meet isquote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Wat voor studie/werk doe je?
Café-uitbater.
Een stuk chiquer dan barmanquote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Wat voor studie/werk doe je?
Café-uitbater.
Mensen die boers doen over het Gronings spreken in de regel natuurlijk ook over reserve belgen als ze het hebben over iedereen die ten zuiden van Utrecht woontquote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nja, men doet altijd wel boers wat het Gronings betreft, maar de betere Neerlandici/taalkundigen weten wel beter wat betreft de kwaliteiten van de taal - door onder andere de gedichten die dat weergeven.
Hij is weer weg hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wil wel eens wat meer weten over die kroeg
is het een homokroeg
waar?
ben je vroeg bij iig
Ach da's wel flauw hoor dan moet Aangebrande-Phonix hard werken aan de andere kant van de bar als waar wij dan staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |