24... maar ik heb het over mijn tijd op Fok!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:29 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
En hoe oud is dat dan, of is dat geheim?
ik doe niks anders...quote:Op donderdag 13 april 2006 22:02 schreef Cairon het volgende:
getver ik heb in SEX gereplied
Maar wel een reply die tot nadenken stemt.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:02 schreef Cairon het volgende:
ach.. Cairon vindt het gewoon jammer dattie geen hetero's meer aan de haak slaatquote:Op donderdag 13 april 2006 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar wel een reply die tot nadenken stemt.
Had ik een heel pretentieus lulverhaal verwacht,quote:Op donderdag 13 april 2006 22:02 schreef Cairon het volgende:
Hoeveel heb je er nodig om de tijd door te komen totdat morgennochtend de winkels open gaanquote:
Er is nog Early Grey. No worriesquote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nodig om de tijd door te komen totdat morgennochtend de winkels open gaan
want ik kan er hier nog wel een paar missen hoor
OKquote:Op donderdag 13 april 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er is nog Early Grey. No worries
wie weet, wetende dat hij het adres heeft van het agencyquote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef Stroekie het volgende:
En zou het nu al zover zijn.........
Hai I am TehRockStar from The Netherlands, please tell me were to find Jake
I desperately need to see him.
of zou hij nu al verdwaald zijn bij Saksquote:Op donderdag 13 april 2006 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie weet, wetende dat hij het adres heeft van het agency
Zeg da's wel heel veel uit het water voor iemand die niet van visjes houdtquote:Op donderdag 13 april 2006 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Uhm... het waren 5 gangen. Voorafje waren tapas (gefrituurde olijven, tapenade, gebakken spekjes in truffelsaus), daarna zeebaars met spinazie en gamba's, daarna zeewolf omhuld door ham en toen reebiefstuk en als toetje heel veel soorten chocolade en kokos en ijs en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |