Geen idee, ik heb hem nog nooit zien keepenquote:Op zondag 23 april 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Kan die Huiskamp een beetje keepen mannen?
Gelukkig kan die redelijk keepen. Is echter nog geen top keeper.quote:Op zondag 23 april 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Het zal wel vreselijk lastig gaan worden om thuis met 3-0 te gaan winnen, vrees ik. Ze gaan van desillusie naar desillusie.
Sorry hoor, maar ik zie dat niet zo. De plaatsen worden nu verdeeld door de play-offs. Feyenoord en AZ delen samen de 4de/5de plek. Als wij verliezen staan we gewoon 9de/8ste.quote:Op zondag 23 april 2006 13:49 schreef thaduck het volgende:
Zeikerds.. Een 6e plek is helemaal zo gek nog niet hoor.
2004-2005 11e
2003-2004 10e
2002-2003 8e
2001-2002 7e
2000-2001 5e
We moeten dus nogal een stukje terug voor deze plek. Dus in dat opzicht is het absoluut geen slecht seizoen geweest!
En ik heb vertrouwen in Daan!
Hij moet na die wedstrijd de club verlaten, dus goed lijkt ie me niet nee. (zijn contract wordt niet verlengd)quote:Op zondag 23 april 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Het zal wel vreselijk lastig gaan worden om thuis met 3-0 te gaan winnen, vrees ik. Ze gaan van desillusie naar desillusie.
Mwoah, dat heeft 2 kanten. Hij moet zich natuurlijk ook bewijzen nu wil ie aan de bak blijven als keeper. Tevens is er natuurlijk nu een kans op verlenging van zijn contract. Het herstel van Grandel gaat niet echt rap naar mijn idee en Terol is vreselijk blessuregevoelig (hoofd en bovenbeen met name) dus een 3e keeper zoals we hadden (behalve dit seizoen) is geen overbodige luxe lijkt me. Op Vorm hoeven we nog niet te rekenen, en ik zie niet zo snel een nieuwe keeper komen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij moet na die wedstrijd de club verlaten, dus goed lijkt ie me niet nee. (zijn contract wordt niet verlengd)
Daar ben ik ook heel bang voorquote:Woensdag a.s. gaan we gewoon weer de boot in, simpel, team is mentaal op.
Klopt, en dat zegt absoluut iets over zijn huidige kwaliteiten. Maar Terol was bv ook een laatbloeier.quote:Op maandag 24 april 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Toch is dat ergens wel een teken aan de wand. Ze kiezen er bijvoorbeeld dan dus niet voor om de man te verhuren, zoals met Vorm.
Wapenaar zat met die club uit 020 te sjansen en wou weg. Terug halen is nooit een optie geweest omdat je voldoende andere keepers had.quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef thaduck het volgende:
[..]
Klopt, en dat zegt absoluut iets over zijn huidige kwaliteiten. Maar Terol was bv ook een laatbloeier.
Wat mij betreft wordt Terol er trouwens uitgegooid en dit keer een fatsoenlijke keeper aangekocht (waarom hebben ze Wapenaar en Ponk laten gaaaan????)
Had.. Maar ik voorzie volgend seizoen problemen in de aanval en in het doel op dit moment. Tenzij er nog mooie aankopen worden gedaan. En volgens mij was het niet een kwestie van willen (ala Zwaanswijk) maar ook een geldkwestiequote:Op maandag 24 april 2006 20:08 schreef Druppel het volgende:
[..]
Wapenaar zat met die club uit 020 te sjansen en wou weg. Terug halen is nooit een optie geweest omdat je voldoende andere keepers had.
Tjah, Ponk is ook niet mijn nummer 1 hoor. Maar vind hem een stuk zekerder overkomen in het doel en dat is ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op maandag 24 april 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Zo goed is Ponk op zich toch ook weer niet? Hoewel hij het bij Sparta prima doet, maakt hij ook wel eens rare slippertjes.
Bron Forza Utreg / ADquote:De toekomst van de ‘eeuwige belofte’ begint er, althans bij FC Utrecht, beroerd uit te zien. De kansen die hij afgelopen seizoen van trainer Booy kreeg, heeft hij niet benut. Tactisch komt Kruys nog te kort en ook voetballend heeft hij, in tegenstelling tot zijn generatiegenoten Braafheid en Tiendalli, geen enkele vooruitgang geboekt. Met de komst van Gregoor van Dijk en de aanstaande terugkeer van Tim Cornelisse als rechsback waardoor Dwight Tiendalli weer kan opschuiven naar het middenveld, is nu al gemakkelijk te voorspellen dat normaliter volgend seizoen wederom geen basisplaats is weggelegd voor Kruys. In Tiendalli, De Jong, Somers, Caluwé en Van Dijk heeft hij zo veel sterke concurrenten dat hij amper speelminuten zal krijgen.
Hoewel de clubleiding er geen enkele uitspraak over wil doen, ligt het voor de hand dat FC Utrecht er voor open staat de bijna 21-jarige Kruys, die een contract heeft tot medio 2009, te verkopen of te verhuren. Het is geen toeval dat bij Sparta al is geďnformeerd naar de vraagprijs van Ricky van den Bergh, die hoog op het Utrechtse verlanglijstje staat als de club er in slaagt minimaal één middenvelder te verkopen. Vooralsnog is de komst van Van den Bergh daardoor nog niet aan de orde. Te meer niet omdat Sparta de ‘hoofdprijs’ voor hem vraagt: minimaal 800.000 euro of een ruil met spits Robin Nelisse, plus nog een bijbetaling van enkele tonnen.
Hehe Kuyt... alhoewel hij bij ons wel prijzen heeft gewonnen!quote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef thaduck het volgende:
In de aanval is het met name de balvastheid en de snelheid. Een snelle spits die weet hoe het werkt (Kuyt, kom terug!!!) zou heel veel schelen.
Ruil Nellisse maar lekker in , en Kruys ookquote:Op maandag 24 april 2006 22:48 schreef thaduck het volgende:
[..]
Bron Forza Utreg / AD
Toch opvallend, ik had hetzelfde idee hierboven over Kruys. Goed nieuws ook over Cornelisse en daardoor Tiendalli.
En wat betreft ruilen tussen Ricky vd Bergh (Ja, er hoort bij onze FC gewoon een vd Bergh te zijn) en Nelisse zou ik zeggen: Pak Nelisse in met een strikje, 50 ruggen in zijn kont en:
![]()
![]()
![]()
Kortom, niemand is perfect. Misschien moet je dat streven loslaten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:19 schreef Eilanden het volgende:
Ponk was ook niets. Utrecht moet gewoon zorgen dat ze een degelijke keeper in het doel hebben. Terol kost en kostte punten, Grandel heeft ons punten gekost en Ponk heeft ons ook punten gekost.
Kutvoetballer, en middelvinger-man.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:48 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis met Boukhari
Met bijvoorbeeld Wapenaar hadden we wél een goede keeper. En het lijkt me echt geen slechte ambitie om een betrouwbare doelman te hebbenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Kortom, niemand is perfect. Misschien moet je dat streven loslaten.
Tuurlijk niet, maar Wapenaar heeft ook wel punten laten liggen natuurlijk. Iemand moet ook een beetje het vertrouwen krijgen - als je de druk zo opvoert, zal een doelman ook sneller falen. Maar ik vond dat jonkie wel een lekker dingquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met bijvoorbeeld Wapenaar hadden we wél een goede keeper. En het lijkt me echt geen slechte ambitie om een betrouwbare doelman te hebben
Nou dan zetten we hem speciaal voor jou woensdag op het doel!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar Wapenaar heeft ook wel punten laten liggen natuurlijk. Iemand moet ook een beetje het vertrouwen krijgen - als je de druk zo opvoert, zal een doelman ook sneller falen. Maar ik vond dat jonkie wel een lekker ding![]()
Zet hem liever op een bankje in het Lepelenburg.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nou dan zetten we hem speciaal voor jou woensdag op het doel!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef venomsnake het volgende:
Hoi SCH.![]()
dus je leeft nog..
Utrecht, tyf dat twente eruit aub.
Jammer dat Kruys weggaat ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Grandel onze eerste keeper is komend seizoen.
Verder hoop ik op Leiwakabessy mocht Braafheid vertrekken.
Kruys zal inderdaad wel verhuurd gaan worden, jammer, maar het is niet anders.
Een vervanger voor vd Bergh weet ik zo gauw niet, zolang het maar niet Boukhari wordt
Maachi is iig te licht om als basis-speler aan te wijzen lijkt me, en als Ramzi vertrekt heb je dus gewoon weer 2 nieuwe buitenspelers nodig.
Zelf zou ik graag Rossini en Fortuné zien in een 2-spitsen systeem, want ondanks dat Rossini nogal een ongelukkige uitstraling heeft, vind ik m toch vooruit gegaan, en is het een typische Utrecht spits, type John van Loen, en een beweeglijke Fortuné eromheen kan best leuk zijn !?
Rossini is inderdaad een goede pinchhitter. De laatste keren dat hij inviel vervulde hij die rol ook gewoon goed met dat lange lijf van hem.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Gregoor van Dijk en Gijs van Manen zijn toch de enige aanwinsten tot nu toe?
Ik denk inderdaad dat het handig als ik er een goede spits bij komt, Nelisse is altijd wisselvallig. In goede jaren schiet hij er 15 in, maar die komen helaas minder vaak voor dan de mindere jaren. Het is ook geen oorlogmaker, zoals PBateman in Rossini wel ziet. Past wel inderdaad.
jammer genoeg niet zo veel rendementquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Rossini is inderdaad een goede pinchhitter. De laatste keren dat hij inviel vervulde hij die rol ook gewoon goed met dat lange lijf van hem.
Inderdaad! Het rendement mag inderdaad omhoog! Of dat de mensen om hem heen van dat onrust stoken profiterenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:00 schreef Poepoog het volgende:
[..]
jammer genoeg niet zo veel rendement
Het is altijd jammer als jongens van de stad moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jammer dat Kruys weggaat ?ben er erg blij mee
![]()
Boukhari van mij komen zou een goeie aanwinst zijn alleen zie ik het niet zo snel gebeuren, een ajacied bij FC Utrecht , zitten waarschijnlijk de meeste FCU fans ook niet op te wachten ... maar goed.
Ik hoop dat FCU nog opzoek gaat naar een andere keeper, maar daar moet dan ook het geld voor zijn allemaal.
Dat hebben we al gedaan zowatquote:Op woensdag 26 april 2006 23:22 schreef Eilanden het volgende:
Seizoen heeft lang genoeg geduurd. Goed dat het nu over is. Elftal zit er door heen en we hadden anders inderdaad spelers uit de C2 weg moeten plukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |