abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37013355
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:37 schreef Eilanden het volgende:
WAT EEN ONGELOOFLIJKE WANPRESTATIE!!!!

Ik heb hier geen woorden voor!!
Eens.

Maar als je zo speelt in de belangrijkste wedstrijd van het jaar, verdien je ook helemaal niks eigenlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 april 2006 @ 19:54:12 #52
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37014280
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon drie keer op rij verliezen ... hoe is dat in hemelsnaam mogelijk
choked ...

(enig leedvermaak heb ik wel bij zo'n wanprestatie ; 3 keer op rij)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 16 april 2006 @ 20:56:24 #53
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37015921
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:54 schreef Doc het volgende:

[..]

choked ...

(enig leedvermaak heb ik wel bij zo'n wanprestatie ; 3 keer op rij)
Gelukkig hebben sommigen onder ons dan nog wel een leuke avond
pi_37016048
Met name Eilandje
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37016606
Ben blij dat mijn cluppie vijfde is geworden maar tegelijkertijd leef ik mee met Utrecht. Heb vier jaar in Amersfoort gewoond en kwam met regelmaat in Utrecht, mijn vriendin werkte in Utrecht.

Zonde, ik vind dat Utrecht het meeste recht heeft op de laatste plek en ik spreek bij deze dan ook de hoop uit dat het recht zal zegevieren.

Succes mensen.

Fd
pi_37017985
Ik ben zo blij voor ons maar Utreg had zo'n slot van de competitie niet verdiend. Succes tegen FC Twente, versla die Tukkers!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37029463
Tja we hebben wel het snelste doelpunt van het seizoen; op de klok stonden 10 seconden....

Ik dacht nog, als ze nu maar niet inkakken... en na een kwartiertje half uur zei ik nog tegen mijn vriendin (die een keertje mee was) dat ze op dat moment meestal wel weer beter gingen spelen.... Niet dus!

Ik zie het niet gebeuren dat wij volgend jaar Europa in gaan; Twente heeft nog de meeste kans. Nummer 6 gaat niet europa in, nummer 9 wel.....

We hebben in ieder geval Foeke nog voor een jaar! Dat vond ik wel zeer positief nieuws/
  maandag 17 april 2006 @ 14:11:58 #58
26251 Eilanden
pi_37031734
Dat eerbetoon aan DiTo moet ook emotioneel zijn geweest. Erg jammer dat dat dan net na zo'n wedstrijd gebeurde...

Succes in de playoffs!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37033444
Denk dat die erg zwaar gaan worden. Na zo'n desillusie de knop omzetten is erg moeilijk.

Booy bijgetekend is dan wel mooi!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37033471
Succes in de playoffs. Ergens gun ik het Utrecht wel .
pi_37033803
Jah,succes in de Play-offs..dat wordt overwinning nr 3 en 4 dit jaar voor ons tegen Utrecht
Hebben nog wat goed te maken na die vervelende bekerfinale 2 jaar geleden en dit is het ideale moment ervoor!
pi_37036979
quote:
Op maandag 17 april 2006 15:42 schreef NeedeRadicals het volgende:
Jah,succes in de Play-offs..dat wordt overwinning nr 3 en 4 dit jaar voor ons tegen Utrecht
Hebben nog wat goed te maken na die vervelende bekerfinale 2 jaar geleden en dit is het ideale moment ervoor!
Zit het jullie nog steeds dwars ?
  maandag 17 april 2006 @ 18:14:29 #64
26251 Eilanden
pi_37038013
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het zit hem zo dwars dat hij zijn post heeft aangepast en dat van de bekerfinale later heeft toegevoegd
pi_37041023
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:37 schreef Eilanden het volgende:
WAT EEN ONGELOOFLIJKE WANPRESTATIE!!!!

Ik heb hier geen woorden voor!!
Een wanprestatie van de spelers maar ook zeker van de supporters. Je ziet toch dat de spelers de steun nodig hadden.

En daarbij als er word gezongen STAND UP IF YOU LOVE UTRECHT moet je niet op gaan staan en 3 sec mee doen maar blijven ziitten en ook je bek optreken. Of blijf GVD thuis.

Note: Eilanden is niet richting jou bedoelt.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 17 april 2006 @ 21:18:18 #66
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_37043675
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef Druppel het volgende:

[..]

Een wanprestatie van de spelers maar ook zeker van de supporters. Je ziet toch dat de spelers de steun nodig hadden.

En daarbij als er word gezongen STAND UP IF YOU LOVE UTRECHT moet je niet op gaan staan en 3 sec mee doen maar blijven ziitten en ook je bek optreken. Of blijf GVD thuis.

Note: Eilanden is niet richting jou bedoelt.
Het was idd best stil op de bunnikside , ik en nog een groepje probeerde nog de bunnikside te laten zingen. Maar goed bijna niemand wou meedoen om er nog flink achter te gaan staan
De trommel was ook nog kapot gegaan ! En het luchtalarm was er ook niet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_37044120
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:

Als het eenmaal tegenzit.........
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37044817
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Het was idd best stil op de bunnikside , ik en nog een groepje probeerde nog de bunnikside te laten zingen. Maar goed bijna niemand wou meedoen om er nog flink achter te gaan staan
Best stil vind ik erg positief hoor.
pi_37044947
quote:

[..]

Ja
Цой жив
  maandag 17 april 2006 @ 21:52:38 #70
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37045182
quote:

[..]

Jazeker. Stomme zondag's schot van van der Bergh
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_37045594
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als het eenmaal tegenzit.........
Murphy enzo.

Ach, ik hoor Utrechters ook nog over Wamberto, dus tja; zullen we het er op houden dat het menselijk is?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37047496
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Murphy enzo.

Ach, ik hoor Utrechters ook nog over Wamberto, dus tja; zullen we het er op houden dat het menselijk is?
Goed verwoord!
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:12:26 #73
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_37054097
Ik ben er nog steeds niet overheen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:44:50 #74
26251 Eilanden
pi_37055655
Het is nog steeds kut, maar we moeten verder, dus laten we ons nu maar richten op Twente. Zoals Foeke verwoordde: We hebben wel de slag verloren, maar nog niet de oorlog ... dus laten we ten strijde trekken tegen die Tukkers!
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:10:15 #75
40967 Takemenow
Freelance is good!
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:36:39 #76
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_37058391
Gratis met bus naar Twente!

Datum: 18-04-2006

FC Utrecht betaalt bussen naar Twente

FC Utrecht stelt voor haar supporters de bussen beschikbaar voor de eerste play-offwedstrijd van aanstaande zaterdag, uit tegen FC Twente. 'We zullen de steun van onze supporters zaterdag hard nodig hebben', zegt voorzitter Jan Wilem van Dop. 'Daarom betalen wij de achttien bussen die naar Enschede gaan'.

Dat betekent, dat de supporters alleen betalen voor het toegangskaartje. Dat kost ¤ 9,- lus de ticketboxtoeslag van ¤ 1,10. Er zijn zaterdag voor de Utrecht-aanhangers die in het bezit zijn van een uitkaart, achthonderd plaatsen beschikbaar. De verkoop via ticketbox begint woensdag.

Bron: FC Utrecht

Voor 10 Euro naar Twente, tis geen geld.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:11:37 #77
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37066618
Ze stoppen die bus maar ergens waar de zon niet schijnt...

Wat een wanprestatie zondag.. Net als tegen Fietstas.. Ongeloofelijk...
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_37071751
Ach, jullie aanwinst Gijs van Manen is in ieder geval kampioen. Om maar een positieve noot in te voegen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:02:34 #79
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_37072688
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:11 schreef thaduck het volgende:

Ik ben er ook goed ziek van.

Maar toch moet je het seizoen over 34 wedstrijden beoordelen.
Je verliest die 5e plek namelijk niet alleen door de wedstrijden tegen Vitesse en Willem 2.
Als je gaat voor de 5e plek had je eerder dit seizoen thuis tegen Ado en Sparta niet 2 keer met 1-1 gelijk moeten spelen, hier lieten we namelijk ook 4 belangrijke punten liggen, wat niet nodig was geweest.

Juist nu denk ik dat het erg belangrijk is om de club te steunen, en het is best nog mogelijk om Europees te halen. Zeker als je bedenkt dat we dit seizoen wel van Feyenoord, AZ en 2 keer van Ajakkes winnen.

Reken maar dat Heerenveen, Twente, en Roda alles gaan geven in de play offs, waarom zouden wij dat dan niet proberen.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 18 april 2006 @ 20:05:12 #80
80791 crew  Paul
pi_37072802
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
Ach, jullie aanwinst Gijs van Manen is in ieder geval kampioen. Om maar een positieve noot in te voegen.
Zag het net op RTV Utrecht
pi_37086946
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:11 schreef thaduck het volgende:

Een goede winnaar moet ook zijn verlies erkennen. Dus gewoon voor de 100 % weer achter de club gaan staan.
pi_37088413
Ik hoop dat we elkaar treffen in de volgende wedstrijd.
  woensdag 19 april 2006 @ 11:15:17 #83
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37090052
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:54 schreef Druppel het volgende:

[..]

Een goede winnaar moet ook zijn verlies erkennen. Dus gewoon voor de 100 % weer achter de club gaan staan.
Ow maar dat doe ik ook, we hebben terecht verloren!

Maar ik ga zowiezo nooit naar uitwedstrijden, dus deze ook nie
pi_37090197
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:54 schreef Druppel het volgende:

[..]

Dat was afgelopen zondag toch wel duidelijk; het stond nog behoorlijk vol na een half uur, ookal was het behoorlijk koud! (Stond ik daar in mijn shirt....)
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 19 april 2006 @ 12:01:14 #85
80791 crew  Paul
pi_37091271
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:15 schreef zatoichi het volgende:

En wat dacht je! Toch nog een dag waarop ik gewoon in mijn shirt kan komen dit seizoen!
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:25 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Niet overdrijven
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:21 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat was afgelopen zondag toch wel duidelijk; het stond nog behoorlijk vol na een half uur, ookal was het behoorlijk koud! (Stond ik daar in mijn shirt....)
Ik zei het toch !
pi_37092573
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:01 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik zei het toch !
Ja ik moest er nog aan denken... Maar de eerste helft was het prima in het zonnetje!
  woensdag 19 april 2006 @ 14:11:11 #87
26251 Eilanden
pi_37094513
FC Utrecht een interessant geval voor psychologen
Door HANS WESTERVOORDE

De onverwachte nederlaag zondag betekende dat FC Utrecht de bijna zekere play-offs voor de Champions League moet missen. Wat rest is de opdracht om de koppies leeg te maken voor de volgende opgave: de onverwachte play-off tegen FC Twente. FC Utrecht, ongetwijfeld een interessant geval voor psychologen.

Het was stil zondag. De hoofden waren vol verdriet, strak gericht op de vloerbedekking. De spelersogen speurden in het rond, op zoek naar een antwoord op zoveel vragen.

Vanaf woensdag richten Foeke Booy cum suis hun vizier op Enschede, waar zaterdagavond om 19.00 uur het ongeplande weerzien met FC Twente begint. De Belgische middenvelder Tom Caluwé was zondag niet zo ontgoocheld, om toch een nieuw motief voor zichzelf en zijn medespelers te ontdekken: ,,We hebben deze week om deze enorme domper te verwerken. We moeten hier als ploeg doorheen zien te komen. Misschien helpt het dat we tegen FC Twente spelen; dat heeft ons ook niet echt geholpen door gelijk te spelen tegen FC Groningen.’’

Ook aanvoerder Jean-Paul de Jong wist meteen wat er nodig is: ,,We moeten als FC Utrecht normaal onze mouwen kunnen opstropen, maar we moeten ook ons normale spelpeil halen. Dat zal deze week nog een hele klus zijn.’’

Niettemin was het ook voor De Jong moeilijk om het verlies te accepteren. Maar de routinier herinnerde zich uit zijn dertien seizoenen bij FC Utrecht wel gekkere dingen: ,,In 2001 was het op de laatste speeldag 6-0 tegen FC Groningen, waardoor wij Europees voetbal haalden. Toen hadden we het niet zelf in de hand en hadden wij die onbevangenheid. Nu waren de rollen omgedraaid.’’

Over onverwacht effect gesproken: Galgenwaard veranderde door de schokkende 4-1 nederlaag in een tranendal. De beoogde feestelijke uitreiking van de David Di Tommaso-trofee door Audrey Di Tommaso - voor het eerst terug in de schijnwerpers na alle ellende in november/december vorig jaar - kreeg een nog pijnlijker tintje dan die op voorhand al had.

Zo werd het afscheidsfeestje van Dave van den Bergh - op weg naar Kansas - verknald. Van den Bergh had zich een heel ander vaarwel voorgesteld en moet niet blij zijn geweest met de goedbedoelde bloemen.

En zo werd het ongepast om champagne te schenken bij de contractverlenging van Foeke Booy, als hoofdtrainer van FC Utrecht. Terwijl in normale omstandigheden het bijtekenen van de populaire trainer alom met instemming en stralende gezichten in het Utrechtse kamp zou zijn verwelkomd.

Het programma van afgelopen zondag - zo vol met feestelijkheden, misschien wel te vol - verwerd zo tot een bizarre samenkomst voor mensen met een FC Utrecht-hart. Waarbij vreugde omsloeg in verdriet.

Strikt genomen is er in en om Galgenwaard niet zo veel aan de hand. Als zesde eindigen, is zo slecht nog niet voor FC Utrecht. Vooraf was het een plek waar men voor zich hebben getekend.

Het huis zal wel weer vol zitten, volgende week woensdag in de hernieuwde jacht op Europees voetbal. De eerste stappen moeten zaterdag in het Arkestadion worden gezet. Maar het is de vraag of de selectie van FC Utrecht zich in een bizar seizoen nog een keer kan oppompen om de gewenste kroon op het werk te zetten. Dat zou pas echt een topprestatie zijn.

Bron: UN
pi_37105491
Hier een overzicht van de Utrecht-selectie met het aantal gespeelde duels en gemaakte goals:
quote:
1. TEROL, Joost 25 0
2. CORNELISSE, Tim 13 0
3. STEENSEL, Leendert van 14 1
4. DI TOMMASO, David (FRA) † 13 1
5. SHEW-ATJON, Etienne 15 0
6. JONG, Jean-Paul de 28 0
7. DOUGLAS, Darl 26 1
8. BROERSE, Joost 24 2
10. TANGHE, Stefaan (BEL) 11 1
11. BERGH, Dave van den 30 6
12. TIENDALLI, Dwight 29 2
14. NELISSE, Robin * 32 9
15. FORTUNÉ, Marc-Antoine (FRA) 31 6
16. GRANDEL, Franck (FRA) 11 0
17. SCHUT, Alje 0 0
19. ALISIC, Adnan 1 0
20. BRAAFHEID, Edson 31 2
21. KRUYS, Rick 26 1
22. KELLER, Sander 30 1
23. SOMERS, Hans (BEL) 30 2
42. MOOY, Bas 0 0
43. ROSSINI, Giuseppe (ITA) 8 0
37. MAACHI, Nassir 10 3
10. CALUWÉ, Tom (BEL) 15 3
9. RAMZI, Adil (MAR) 15 7
39. BUUREN, Kees van 4 0
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 april 2006 @ 20:10:47 #89
26251 Eilanden
pi_37105957
Afgelopen zondag voltrok zich een rampscenario in Galgenwaard. Doordat FC Utrecht niet van Willem II kon winnen, verspeelde de club de vijfde plek en is Europees voetbal ineens heel ver weg. Stomme pech of niet? Aan de vooravond van de play-offs een analyse van het tot nu toe gespeelde seizoen.

Wisselvalligheid staat centraal bij het huidige FC Utrecht. Fantastische resultaten en onnodige nederlagen volgen elkaar dit seizoen in rap tempo op. Deze grilligheid heeft in de slotfase van de competitie haar tol geëist. Na een fantastische maand maart stonden de mannen van Foeke Booy met nog drie duels voor de boeg vierde. Een eindklassering bij de top vijf - die deelname aan de Champions League play offs zou betekenen en in elk geval een UEFA-cupticket – leek in de pocket. Drie nederlagen op rij zorgden echter afgelopen zondag voor een desillusie in Galgenwaard. Extra pijnlijk is de manier waarop FC Utrecht dit seizoen cruciale punten heeft laten liggen. Verdedigende missers op beslissende momenten en ineffectiviteit van de spitsen vormden de basis.

FALEN

Het verdedigende falen van centrumverdediger Sander Keller is van de afgelopen weken. De slapheid waarmee hij de laatste wedstrijden duels ingaat en de ruimtes die hij weggeeft, hebben tot een paar fatale tegentreffers geleid.
De backs Dwight Tiendalli en Edson Braafheid zijn na een goede eerste seizoenshelft allebei door het ijs gezakt. Voor de winterstop verdedigde Braafheid goed en was hij gevaarlijk over de flanken. Feyenoord bekeek hem regelmatig. Nu hij zich al geruime tijd soms kinderlijk in de luren laat leggen en zijn opbouw te wensen overlaat, is het maar de vraag of de Rotterdammers nog altijd interesse hebben. Dwight Tiendalli – rechtsback sinds de blessure die Tim Cornelisse afgelopen december opliep – was voor de winterstop eveneens één van de uitblinkers. Zijn verval is zelfs nog groter dan dat van Braafheid.
Juist in de eindfase werden de langdurig geblesseerde en geroutineerde verdedigers Alje Schut, Tim Cornelisse en Etienne Shew-Atjon gemist.
Alleen Joost Broerse, die sinds de dood van de altijd betrouwbare David Di Tommaso afgelopen november centraal achterin staat, onttrekt zich als basisspeler aan de verdedigende malaise.

Het optreden van de keepers kan ook zeker in de eerste competitiehelft als verdedigend falen worden beschouwd. Franck Grandel begon onder de lat, maar werd na een aantal blunders verdrongen door Joost Terol. Na een onzeker begin, heeft de Noordwijker zich knap hersteld. Zijn timing laat soms nog wel te wensen over. Komend seizoen keert Jong Oranje-international Michel Vorm waarschijnlijk weer terug van FC Den Bosch en zal de strijd om een plek onder de lat volop losbarsten.

SCOREN

De vijfde plaats had voorafgaand aan de laatste duels al verzekerd kunnen zijn als spitsen Robin Nelisse en Marc-Antoine Fortuné dit seizoen hadden gedaan waarvoor ze zijn aangetrokken: scoren.
Hans van der Haar, afgelopen zomer naar RKC Waalwijk vertrokken, ontbrak het volgens de technische staf met zijn negen competitietreffers aan effectiviteit. De trieste eindconclusie na 34 wedstrijden is dat Nelisse in competitieverband eveneens tot negen goals is gekomen, Fortuné tot zes.
De in de winterstop overgekomen rechtsbuiten Adil Ramzi en nummer tien Tom Caluwé zijn de revelatie van de tweede competitiehelft. Waar Stefaan Tanghe na maanden van ondermaats presteren vertrok, onderscheidt Caluwé zich wekelijks door zijn loopvermogen, inzichtelijke steekpasjes en knappe schot.
AZ-huurling Ramzi maakte zich in zijn tweede duel meteen onsterfelijk door zijn drie treffers in de 1-4 gewonnen wedstrijd tegen Ajax. Soms is hij nog iets te egoïstisch en lijdt hij onnodig balverlies. Maar met zijn acties en lef is Ramzi een echte smaakmaker. Hij heeft meer inzicht en een betere eindpass dan directe concurrent Darl Douglas.
Ramzi kwam naar Utrecht om zich in de kijker te spelen bij de top drie van Nederland en het buitenland. Mocht geen topclub zich melden, kan Utrecht hem komend seizoen goed gebruiken.
Zeker ook omdat linkerflankspeler Dave van den Bergh de club verruilt voor het Amerikaanse Kansas City Wizards. Nassir Maachi is de eerste gegadigde voor deze positie. De jongeling verdient lof voor zijn acties, snelheid en fanatisme. Maar zijn voorzet haalt het echter niet bij die van Van den Bergh. Aangezien Maachi als enige linksbuiten in de A-selectie overblijft, is versterking op deze plek geen overbodige luxe.

Het middenveld, naast Tom Caluwé bestaande uit Jean-Paul de Jong en Hans Somers, staat goed. De Jong toont zich opnieuw dé perfecte stofzuiger en neemt zijn team regelmatig op sleeptouw. Hans Somers is misschien wel de meest constante factor deze competitie. Betrouwbaar, fel en goed in de opbouw. Met de komst van Gregoor van Dijk belooft deze linie volgend seizoen nog sterker te worden.

Een klassering bij de eerste vijf is in het water gevallen. De pijnlijke 1-4 nederlaag tegen Willem II illustreerde perfect waar het FC Utrecht dit seizoen aan ontbreekt: defensieve meedogenloosheid op cruciale momenten en trefzekere spitsen. Een enorme domper in de wetenschap dat nu twee play-off-rondes op rij gewonnen moeten worden om als nog een UEFA Cup ticket af te dwingen.

Bron: Ons Utrecht - Door Marieke van der Voort
  woensdag 19 april 2006 @ 20:12:45 #90
26251 Eilanden
pi_37106043
Ik denk dat diegene die dat stukje heeft geschreven, wel een punt heeft wat de verdediging betreft. Die laat ons de laatste tijd behoorlijk in de steek. Wat in het stuk ontbreekt naar mijn mening, is dat Joost Terol, na een iets sterkere periode, in mijn ogen weer minder keept. Daarnaast laat Ramzi de laatste tijd in mijn ogen te weinig zien.
pi_37111550
Fortune toch nog 31 wedstrijden? Dat had ik niet gedacht zeg... Had toch gehoopt dat hij meer kansen zou krijgen, ben namelijk absoluut niet kapot van Nelisse. Maar doelpunten maken is ook een aardig manco van deze ploeg nu helaas....

Terol, tja... de 4-1 tegen willem II komt niet op zijn conto vind ik persoonlijk... als de verdediging zo faalt voor je neus en iedereen zo goed als vrij doorgang geeft ben je als keeper ook kansloos. Komt wel bij dat ik ook niet echt gek ben op Terol, hoewel hij het zeker heel aardig heeft gedaan.

Ramzi, man van momenten.... helaas niet constant genoeg en en niet vaak genoeg. Vaak onnodig en dom balverlies. Ook fijn van Nelisse en Ramzi, 3 doelpunten in 1 wedstrijd (en wat voor, feyenoord en ajax) maar daarnaast niet veel kunnen waarmaken. Toch is iemand als Ramzi wel goed om te hebben, iemand die tenminste een aktie kan en durft te maken.

Maar wat een ellende nog steeds, ben benieuwd of ze zich snel genoeg kunnen opladen voor de wedstrijden die nu nog volgen...
pi_37114885
Het is eigenlijk gewoon weer het oude verhaal he, de FC presteert ineens goed, de bladen staan er vol van, en er zijn gelijk weer spelers die denken dat ze niet 110% meer hoeven te geven, want oh wat zijn ze toch goed, en dan zakken ze door het ijs.

Ach ja, we zullen zien zaterdag.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 20 april 2006 @ 00:22:29 #93
80791 crew  Paul
pi_37115138
Ik denk a.s zaterdag: 2-1

pi_37118212
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk a.s zaterdag: 2-1

En in de return 3-0!
  donderdag 20 april 2006 @ 09:38:59 #95
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_37119206
Goed stuk hoor! Ben het er 100% mee eens. Vooral Nelisse, wat is die me ontzettend tegengevallen zeg.
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:06:26 #96
26251 Eilanden
pi_37199042
Lekker dan Terol zware hersenschudding en is er aanstaande woensdag niet bij
  zondag 23 april 2006 @ 00:32:07 #97
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_37204667
Het was dat Terol een goede dah had, anders was het veel erger uitgepakt. Laten we positief zijn en hopen op 3-0
pi_37207684
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:06 schreef Eilanden het volgende:
Lekker dan Terol zware hersenschudding en is er aanstaande woensdag niet bij
Grandel kan ook niet spelen....

Wat een drama, als je op plek 6 eindigt kan je seizoen alleen maar tegenvallen....
  zondag 23 april 2006 @ 13:49:14 #100
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_37211048
Zeikerds.. Een 6e plek is helemaal zo gek nog niet hoor.

2004-2005 11e
2003-2004 10e
2002-2003 8e
2001-2002 7e
2000-2001 5e

We moeten dus nogal een stukje terug voor deze plek. Dus in dat opzicht is het absoluut geen slecht seizoen geweest!

En ik heb vertrouwen in Daan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')