Precies. Dit zal wel om heras gaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Valverde rijdt voor Caisse d'Epargne toch?
Vinokourov neem ik aan, want Heras mag niet meer.quote:
Inderdaad een fout van de sportweeksite.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Zal ook wel weer lomp zijn gegaan bij de Sportweek (baggerblad overigensquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Falco het volgende:
[..]
quote:"Hey Henk, jij volgt wel een beetje wielrennen hé??"
"Mwah, wel wat ja. Hoezo?"
"Ken jij een bekende van Lieburtie Zegoeros??"
"Uhhhhhh, hoe heet 'ie ook alweer?? Hij heeft LBL gewonnen."
"LBL gewonnen?? Ik zoek het wel even op op internet. Bedankt hé, Henk!!"
"Graag gedaan."
Tis geen baggerblad ,ik hoop dat ze hun fout nog herstellen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zal ook wel weer lomp zijn gegaan bij de Sportweek (baggerblad overigens):
[..]
Tis wel een een baggerbladquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:24 schreef maril het volgende:
[..]
Tis geen baggerblad ,ik hoop dat ze hun fout nog herstellen.
Ze hebben dat gedeelte van het foute berichtal verwijdertquote:
Ik heb het ook over het bladquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:28 schreef maril het volgende:
[..]
Ze hebben dat gedeelte van het foute berichtal verwijdert![]()
Idd, sommige houden van baggerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:41 schreef maril het volgende:
[..]
Dat was duidelijk, maar hee ieder zeune meug hee.![]()
Ja klopt wij stonden op de lange raarberg en zijn toen naar hulsberg gereden om ze op de schoolstraat te zien. Bij het uitrijden van Haasdal naar Hulsberg toe kwamen we die van @Work tegen. Daar zat toen idd nog ander volk bij. Mss was jij dat welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:19 schreef Zjwegel het volgende:
Een zwarte Saab in Beek (zat je alleen in meen ik).
Dat van Schimmert, bedoel je niet Haasdal? waar ze rechtsaf aan de afdaling begonnen.
Heras is gepakt in de Vuelta, misschien daarom nog verhoren o.i.d.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vinokourov neem ik aan, want Heras mag niet meer.
Unibet.com met VDB als kopman die beter kan als Vinokourovquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:53 schreef Ereinion het volgende:
De enige link met Basso schijnt te zijn dat Fuentes bevriend is met Cecchini, die dan weer de trainer is van Basso. Maar waarom ze dan alleen de naam Basso noemen, en niet bijvoorbeeld die van Ullrich, Cancellara of Petacchi, die ook allemaal met Cecchini werken, is me een raadsel. Dit lijkt me een beetje een beschuldiging in het wilde weg.
Wat wel serieus is, is de link met Saiz en Communidad Valencia. Reken er maar op dat de Tour die wildcard voor Valencia snel intrekt als deze zaak zich doorzet. En de sponsor Liberty-Seguros heeft al eerder overwogen te stoppen, na o.a. de problemen met Nozal, Ribeiro, Caruso en Heras. In het ergste geval betekend dat geen Vinokourov, Kashechkyn en Contador aan de start van de Tour...Maar deze onderzoeken duren vaak maanden, dus dat zal wel meevallen.
Dat is snel voor een beslissende kogroepquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:46 schreef Ereinion het volgende:
Vandaag wordt er ook gefietst in Belgie (waarvoor de Giro moet wijken), volgende kopgroep is weg:
Boonen, Cretskens, de Jongh, Knaven en Rosseler (QuickStep), Steegmans en Van Bon (Davitamon-Lotto), Van Heeswijk (Discovery), Thijs (Unibet), Eeckhout en De Fauw (Chocolade Jacques), Amorison en Van Loocke (Landbouwkrediet), Tjalingii, Van Hummel en Meschenmoser (Skil-Shimano), Planckaert (Jartazi), Nys, Boom, Reus en Stamsnijder (Rabobank), Marzoli (LPR) en Steven De Champs (Profel Ziegler Continental Team)
1 minuut 10 op de achtervolgende groep, de derde groep heeft al 3 minuten achterstand.
Daar heeft onze vriend J-M Leblanc dus maling aan, die weigert ook ploegen die in onderzoek zijn als het hem uitkomt. Zeker als er daardoor een Franse ploeg bij kan komen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:53 schreef Ereinion het volgende:
Wat wel serieus is, is de link met Saiz en Communidad Valencia. Reken er maar op dat de Tour die wildcard voor Valencia snel intrekt als deze zaak zich doorzet. En de sponsor Liberty-Seguros heeft al eerder overwogen te stoppen, na o.a. de problemen met Nozal, Ribeiro, Caruso en Heras. In het ergste geval betekend dat geen Vinokourov, Kashechkyn en Contador aan de start van de Tour...Maar deze onderzoeken duren vaak maanden, dus dat zal wel meevallen.
De voorsprong op het tweede peloton is intussen 1:30. Wel opvallend dat Discovery hier zo de slag mist, met de nieuwe VDB en Hoste hadden ze misschien wel de 2 beste tijdrijders van het peloton. Nu is Lars Boom waarschijnlijk de beste tijdrijder van dit groepjequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is snel voor een beslissende kogroep!!
Dat is echt te erg ja, maar wel begrijpelijk. Ook die etappe naar Huy hebben ze heel onlogisch gemaakt, terwijl je daar een veel leukere etappe kunt doen. Maar dan is het waarschijnlijk te zwaar voor Boonen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:37 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De voorsprong op het tweede peloton is intussen 1:30. Wel opvallend dat Discovery hier zo de slag mist, met de nieuwe VDB en Hoste hadden ze misschien wel de 2 beste tijdrijders van het peloton. Nu is Lars Boom waarschijnlijk de beste tijdrijder van dit groepjeMaar ja, het zal wel niet uitmaken, de organisatie heeft zoveel mogelijk vlakke ritten in het parcours gedaan, zodat Boonen wel moet winnen door de boni's die hij daar verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |