Nee liefdesrelaties ook niet, inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2006 23:01 schreef Helaaz het volgende:
Om even op de openingspost terug te komen: als ik naar een mooie man kijk, dan kijk ik er naar met het idee van seks in mijn achterhoofd. Liefdesrelaties komen dan per definitie niet in me op.
Ja hoor, die heb ik ook wel eens. Je punt? de relevantie van deze opmerking?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:35 schreef xenophoniac het volgende:
[..]
wat dacht je van sexuele instincten/ driften? of ben je nog niet zover?
mijn punt: gezonde heteromannen kunnen er niet om heen om ook sexueel (al dan niet onbewust) over een aantrekkelijke mooie vrouw te denken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:58 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Ja hoor, die heb ik ook wel eens. Je punt? de relevantie van deze opmerking?
Dat slaat ook nergens op natuurlijk. Punt 1 betekent het feit dat je fantaseert over bijv. een liefdesrelatie niet dat daar geen seks bij komt kijken. Punt 2 is het misschien wel zo dat vrouwen seksuele opwinding niet metéén omzetten in puur seksuele gedachten omdat ze gewoon wat meer 'randvoorwaarden' nodig hebben voor seks, zoals dat ze goed in hun vel moeten zitten, over het algemeen meer een band willen hebben met mannen waar ze seks mee hebben en wat meer opwarmende handelingen nodig hebben. Geldt natuurlijk niet voor alle vrouwen, maar de meeste hebben volgens mij wat meer nodig dan slechts de gelegenheid om het naar hun zin te kunnen hebben.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:48 schreef pberends het volgende:
Het zou in ieder geval goed verklaren waarom vrouwen wel vaker meer moeite hebben om klaar te komen dan mannen... ze vinden de wezens met wie ze het toen totaal niet seksueel opwindend, ook al is het Johnny Depp![]()
.
Niet met je eens. Op het eerste gezicht is het toch de afweging die je maakt: kan ik het daarop of niet?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:11 schreef GinzaGirl het volgende:
Nou ik DENK dat het over het algemeen zo si:
mannen >>. vrouwen SEXXXX
Vrouwen >>> mannen LIEFDE!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:11 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Niet met je eens. Op het eerste gezicht is het toch de afweging die je maakt: kan ik het daarop of niet?
(dit komt er lomper uit dan ik bedoel)
Eensch. Helaas zijn het er idd niet zo heel veel, en zit 't 'm dan ook nog eens vaak in bepaalde blikken. Maar om dan gelijk aan sex te denken, nee. Wel de spreekwoordelijke * DOINK-feeling *quote:Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn wel mannen met echt sex-appeal
Heeft dan weer niet echt iets te maken met het mooie van de genoemde filmsterren, maar meer met uitstraling. Het zijn er wel maar weinig. Echt opgewonden raak ik daar niet van, maar dan kijk ik een keer extra en wat langer
Nou ik kijk soms gewoon naar de schoonheid, sommige hugo boss modellen daar hoef ik echt niet mee te sexen, die vind ik gewoon alleen mooi om naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:11 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Niet met je eens. Op het eerste gezicht is het toch de afweging die je maakt: kan ik het daarop of niet?
(dit komt er lomper uit dan ik bedoel)
Ja, daarom is bij 1 op 8 mensen de vader iemand anders dan zij daadwerkelijk denken. Vrouwen willen evenveel, dan wel niet meer sex dan mannen. Wat een ouderwetse gedachte zeg, vrouwen genieten net zoveel van sex als mannen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:11 schreef GinzaGirl het volgende:
Nou ik DENK dat het over het algemeen zo si:
mannen >>. vrouwen SEXXXX
Vrouwen >>> mannen LIEFDE!
dus als jij naar een mooie vrouw kijkt, dan ben je dr in gedachten al aan het neuken? ik heb dat niet zo. Ik heb wel een "die zou ik best wel eens willen neuken"-gevoel, maar toch kijk ik gewoon voor het kijkplezier.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Opmerkelijk, das dus een totaal andere point of view dan de meeste mannen dus. Vreemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |