abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 april 2006 @ 16:00:35 #51
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36924312
Je kan natuurlijk overdrijven he mensen. Hebben we het nou over het ROC of gaan we willekeurig leraren afzeiken?

Ik heb zelf op het ROC Rijn IJssel in Arnhem gezeten (dan wel Havo, geen mbo) en er werd inderdaad verbouwd
Ik was overigens wel tevreden over de gang van zaken daar, en ook over de meeste leraren. Het was in elk geval stukken beter dan de middelbare scholen waar ik heb gezeten.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_36925698
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef pberends het volgende:
De baas van InHolland;

[afbeelding]

Hopelijk kookt ie helemaal gaar in z'n eigen sop, deze volgevreten baklap.
Volgens de HBO-magazine verdiende hij in z'n functie ¤ 172.000 euro, excl. bonussen (vorig jaar).
pi_36925970
3 jaar ROC Zadkine (Rotterdam), 3 jaar feest, 3 jaar NIETS geleerd, en toch je diploma halen. Rara hoe kan dat. De school krijgt extra subsidie als een leerling slaagt

Volgend jaar stage lopen, hopelijk leer ik daar wat, anders gaan ze me uitlachen op t HBO, of is het daar ook z'n rotzooi?
pi_36926153
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:37 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Volgens de HBO-magazine verdiende hij in z'n functie ¤ 172.000 euro, excl. bonussen (vorig jaar).
Hij kreeg onder andere zeker een bonus omdat ie dit jaar weer 100 managers extra tewerk heeft gesteld .
pi_36926826
AAAAAAARGH, dit versterkt alleen mijn plannen. Onderwijskunde studeren en minister worden . O yeah, wat ga ik hard aan de slag...
pi_36926916
Ik heb op ROC Midden Nederland in A'foort gezeten (toen nog ROC de Amerlanden). Ik heb ICT-Lycreum gedaan en was de eerste lichting. Over het algemeen gezien vond ik het een best een goed opleiding, behalve het niveau van het vak Engels. Dat was té slecht, maar ik kreeg veel klassikaal les, waarnaar een opdracht volgde. In de tweede kwam ineens het fenomeen PROJECTEN helemaal in. Misschien was dit al wel in de 1e, maar boeiend. Toen ging het fout.

De ene docent wist van de ander niet wat waar en hoe...Zei de ene docent het ene, bleek de ander daar niets van te weten. Ga zo maar door. Heel verwarrend en erg jammer vooral!! In de 3e weer zo'n project: Hier is het project.. succes ermee. Geen lessen meer, maar workshops. Die waren wel van kwaliteit, maar het ging weer zo rommelig. Het ging overigens om 2 best wel zware projecten. Stage in de 3e was leuk.

4e klas: Jullie hebben een half jaar om een haalbaarheidsonderzoek te maken! Ik dacht: sorry...!? Ja, dat is een documentje van zo'n 15 pagina's waar je een half jaar moest doen.... VAAG. Waarom is dat niet anders ingedeeld?! Waarom hebben we in de 3e 2 projecten tegelijk moeten doen en nu in de 4e doen we geen reet!? Rare indeling.

Collega van me doet nu deze opleiding en het gaat nu helemaal nergens meer over. Men moet nu verplicht laptop aanschaffen en je krijgt als het ware via de laptop les... Bijna geen klassikale lessen meer. Je zoekt het maar uit...(zoals ik hierboven al meerdere keren heb gelezen). Je bent een nummer en meer ben je ook niet. Niks begeleiding. Erg jammer is dat.
  donderdag 13 april 2006 @ 17:18:10 #57
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_36927162
quote:
Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef Typmuts het volgende:
Ik heb op ROC Midden Nederland in A'foort gezeten (toen nog ROC de Amerlanden). Ik heb ICT-Lycreum gedaan en was de eerste lichting. Over het algemeen gezien vond ik het een best een goed opleiding, behalve het niveau van het vak Engels. Dat was té slecht, maar ik kreeg veel klassikaal les, waarnaar een opdracht volgde. In de tweede kwam ineens het fenomeen PROJECTEN helemaal in. Misschien was dit al wel in de 1e, maar boeiend. Toen ging het fout.

De ene docent wist van de ander niet wat waar en hoe...Zei de ene docent het ene, bleek de ander daar niets van te weten. Ga zo maar door. Heel verwarrend en erg jammer vooral!! In de 3e weer zo'n project: Hier is het project.. succes ermee. Geen lessen meer, maar workshops. Die waren wel van kwaliteit, maar het ging weer zo rommelig. Het ging overigens om 2 best wel zware projecten. Stage in de 3e was leuk.

4e klas: Jullie hebben een half jaar om een haalbaarheidsonderzoek te maken! Ik dacht: sorry...!? Ja, dat is een documentje van zo'n 15 pagina's waar je een half jaar moest doen.... VAAG. Waarom is dat niet anders ingedeeld?! Waarom hebben we in de 3e 2 projecten tegelijk moeten doen en nu in de 4e doen we geen reet!? Rare indeling.

Collega van me doet nu deze opleiding en het gaat nu helemaal nergens meer over. Men moet nu verplicht laptop aanschaffen en je krijgt als het ware via de laptop les... Bijna geen klassikale lessen meer. Je zoekt het maar uit...(zoals ik hierboven al meerdere keren heb gelezen). Je bent een nummer en meer ben je ook niet. Niks begeleiding. Erg jammer is dat.
Tell me about it
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  Moderator donderdag 13 april 2006 @ 19:44:00 #58
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36931551
Ik kan er heel kort over zijn.
Verkapte middelbare school (roosterproblemen, ongemotiveerde mensen, veel te veel pauze, veel te laksheid tov. ons "ga maar eerder weg, ik heb nog nakijkwerk" , veel te veel 'maakwerk' en te weinig uitleg, veel computers, veel 'vrije tijd' achter die computers, leraren zonder verstand van zaken) met dan nog de 'domme dingen' zoals een administratiekantoor van lik me vestje (10 min wachten is niets) en dan nog een examencomissie waar je tegen zegt en gewoon leraren die niet weten hoe hun eigen ding is.
Verder hebben we nog (niet te vergeten) een domme organisatie (nieuw lesrooster 2 dagen voordat de nieuwe periode begint) Je word in feite gewoon aan je lot overgelaten vervolgens - ik weet bij god niet wat voor vakken ik heb Dubbelgeboekte klassen. Toetsrooster die 4 keer aangepast word. Te laat afbellen van leraren

Blablabla..
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')