Wie?quote:Op maandag 17 april 2006 14:44 schreef Geqxon het volgende:
Kolere zeg, zo te horen zit iemand voor mijn deur zichzelf goed te vermaken
Ow nee, de muziek staat daar te hard voorquote:Op maandag 17 april 2006 14:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoor je die tyfusherrie van die minibikes niet om de 2 minuten?
DIe eppo is al uren bezig man
Succes manquote:Op maandag 17 april 2006 14:48 schreef Geqxon het volgende:
Een of andere krullenbol
Ik ga hem denk ik eraf trappen.
Zoiets ja.quote:
Whehe, dan kom je weer in de telegraafquote:Op maandag 17 april 2006 14:48 schreef Geqxon het volgende:
Een of andere krullenbol
Ik ga hem denk ik eraf trappen.
Ik krijg toch echt moordneigingen, die krengen maken meer herrie dan een 70cc scooter zonder uitlaatquote:Op maandag 17 april 2006 14:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik ga tenminste niet stoer lopen praten op een forum hoe ik kleintje kindjes van hun brommer afschop en het vervolgens toch niet doen
Nou, doe het dan gewoonquote:Op maandag 17 april 2006 15:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt moordneigingen, die krengen maken meer herrie dan een 70cc scooter zonder uitlaat
quote:Op maandag 17 april 2006 13:12 schreef Drifter__ het volgende:
Foto:
[afbeelding]
Ik toer trouwens rond op mijn standaard uitlaat.
hoe hard gaat ie nuquote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef fs180 het volgende:
cillinder voor mn puch, 65cc trekt in hoge toeren in een stuk door
SUPER MOOI!quote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef mister_dog het volgende:
net de letters op me carterkap wit gemaakt en lijntjes getrokken super vet geworden
[afbeelding]
sommige stukkies lijken beetje lelijk maar in het echt is het gewoon mooi![]()
thanks!quote:Op maandag 17 april 2006 22:16 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
SUPER MOOI!
Wat heb je allemaal gebruikt?
Ik heb hier nog een carterkap liggen....![]()
met 5/6 gas haal ik de autos redelijk in op 70km wegenquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef mister_dog het volgende:
net de letters op me carterkap wit gemaakt en lijntjes getrokken super vet geworden
[afbeelding]
sommige stukkies lijken beetje lelijk maar in het echt is het gewoon mooi![]()
merciquote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb je zeer netjes gedaan![]()
Alles me dunkt. Cilinder 'n shitquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:48 schreef fs180 het volgende:
lol! wat wordt er dan wel niet gereviseerd?
Uurloonquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:48 schreef fs180 het volgende:
lol! wat wordt er dan wel niet gereviseerd?
Spiegels..quote:Op maandag 17 april 2006 13:12 schreef Drifter__ het volgende:
Foto:
[afbeelding]
Ik toer trouwens rond op mijn standaard uitlaat.
Jij rijdt niet vaak op een scooter?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:16 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
Spiegels.... Verder mooie scoot
![]()
je bent echt een mongoolquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef mister_dog het volgende:
naja, net beetje fout bezig met me vario, geen cilinderstop of luchtsleuter (of hoe heet zo'n kut ding) gebruikt schiet die vario weg uit die tang....kling stukje van me zuiger af...die kan dus ook vernieuwd worden...kon der nog wel bij
thanks broquote:
cilinder is er afquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef MaximumRush het volgende:
Ik snap niet hoe je zuiger kapot kan gaan door te klooien aan je vario?
Ik doe het altijd zonder zuigerstop. Er sneuvelen alleen wel eens stukjes van me koelvin.Maarja, dat maakt toch niet uit.
nu maakt het geen sodemieter meer uit... morgen gaat ie naar de dealer pfff....quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:08 schreef MaximumRush het volgende:
Je moet tussen je carter en je koelvin een steeksleutel doen. Dat werkt wel.
Kan niet meer zonder zequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:16 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
Spiegels.... Verder mooie scoot
![]()
ja dar wist ik welquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:34 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Kan niet meer zonder ze![]()
Mister_Dog, je bent een BEUNHAAS![]()
Je hebt helemaal geen zuigerstop(kan niet eens op ditech) nodig...![]()
ik eet het liever op dan dat ik het weg gooi aan zuigers.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:54 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ach, gaat m'n zuurverdiende geld teminste niet op aan broodjes bal en zakken snoep
ziieeekquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef majestik1 het volgende:
Zo hard kan een scooter dus ook gaan:
http://video.google.com/videosearch?q=Tiba+Karotsu
hardquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef majestik1 het volgende:
lol dat moet wel fake zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef majestik1 het volgende:
Kan je vertellen dat dit niet fake is, dit is trouwens nog zeker een dikke 0.8 seconde sneller dan nederlandse sprinters dit isop de philipeinen.quote:
ziet er nog best aardig uit ook, niet zo lelijk als die peugeot dingenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:15 schreef Drifter__ het volgende:
Wat ook erg hard gaat...Die 500cc dingen van Piaggio..![]()
[afbeelding]
Wil hierop wel een rondje maken![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:15 schreef Drifter__ het volgende:
Wat ook erg hard gaat...Die 500cc dingen van Piaggio..![]()
[afbeelding]
Wil hierop wel een rondje maken![]()
ja, je hoeft niet te schakelen...mooi voor inde stadquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
Handig als 2de motor toch![]()
Lekker voor in de stad ofzo![]()
Handig zijn ze zekerquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij rijdt niet vaak op een scooter?
Spiegels zijn zeker wel handig, alleen ik heb ze niet meer..
Mis ze af en toe wel, nu zit ik de hele tijd achterom te kijken, zeker wel irritant..
Is een mpeg file, kan dus niet uploaden..quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef mister_dog het volgende:
http://www.filecabi.net/upload-video.html
beetje late reactie maar bij je achterwiel zit een vertanding.. ook bij scooters jaquote:Op donderdag 13 april 2006 09:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ik meen ooit een keer gelezen hebben op scootparts.nl dat het een wielbegrenzing was....maar ok...
verstandigquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
beetje late reactie maar bij je achterwiel zit een vertanding.. ook bij scooters ja
die zitten in da stukkie waar je olie in gooi
en bij honda is dat een "korte vertanding" en dat is je begrenzing.. en nee dan wiltie niet hard
ik heb altijd honda gehad, 2x MBX 80, 3X NS1 en nu een honda vision oud model voor kroegjes![]()
hoe groot?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:55 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Is een mpeg file, kan dus niet uploaden..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:49 schreef mister_dog het volgende:
http://www.filecabi.net/u.php?file=1145393289.mov mijn scooter in betere tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |