quote:
hoe weten hun nou dat je 70cc hebt?quote:Op maandag 17 april 2006 11:35 schreef C2C het volgende:
[..]
![]()
![]()
best wel erg.
helemaal grappig als de agenten bij de rollerbank nog steeds je cilinder er af schroeven
bij harold stond het ook gewoon op z'n cilinder.quote:Op maandag 17 april 2006 11:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
hoe weten hun nou dat je 70cc hebt?
quote:Op maandag 17 april 2006 11:38 schreef mister_dog het volgende:
[..]
kontvriend, die neukt ie iedere avond ff in z'n ster![]()
als ik op me sr een 70cc zet en ik heb gewoon een beetje fatsoenlijk geluid en ik word aan gehouden dan gaan ze echt niet checken of ik een 70cc heb, natuurlijk als ik tegen de 2kw aan zit gaan ze vast wel kijkenquote:Op maandag 17 april 2006 11:39 schreef C2C het volgende:
[..]
bij harold stond het ook gewoon op z'n cilinder.
70cc en fatsoenlijk geluid?quote:Op maandag 17 april 2006 11:43 schreef mister_dog het volgende:
[..]
als ik op me sr een 70cc zet en ik heb gewoon een beetje fatsoenlijk geluid en ik word aan gehouden dan gaan ze echt niet checken of ik een 70cc heb, natuurlijk als ik tegen de 2kw aan zit gaan ze vast wel kijken
mm, naja k weet het dan ook nietquote:Op maandag 17 april 2006 11:47 schreef Ayaxola het volgende:
Nee hoor, dat hoeft echt niet, sommige scooters met 70cc maken een prima geluid![]()
bijnaquote:Op maandag 17 april 2006 11:38 schreef mister_dog het volgende:
[..]
kontvriend, die neukt ie iedere avond ff in z'n ster![]()
jah dat begreep ik ook welquote:Op maandag 17 april 2006 11:54 schreef stijnn het volgende:
[..]
bijna
nee wij kloten altijd samen aan de scoots enzo![]()
waarom een aerox, dna is zo veel coolerquote:Op maandag 17 april 2006 10:30 schreef stijnn het volgende:
kzet mijne hier dan ook maar een neer
Dit ben ik op me DNA, is nu verkocht, nog steeds spijt van![]()
[afbeelding]
Hier mijn Aerox (rechts, doh) en de SR van me beunmattie
[afbeelding]
Toen me al me kappen eraf waren en we EVO50 erop hadden gezet (is me beunmattie op me scoot)
[afbeelding]
Ja, maar waarom verkoopt ie hem dan?quote:Op maandag 17 april 2006 11:56 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja er staat ook bij, dna is nu verkocht, nog steeds spijt van
my thoughts exactlyquote:Op maandag 17 april 2006 12:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja, maar waarom verkoopt ie hem dan?
dronkenquote:Op maandag 17 april 2006 12:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja, maar waarom verkoopt ie hem dan?
voor 700 euro een dna is niet veel geld 1100 ook niet miss had je hem wel voor nog meer kunnen verkopenquote:Op maandag 17 april 2006 12:22 schreef stijnn het volgende:
nee ik verkocht hem omdat ik hem voor 700 had gekocht, en iemand zomaar 1100 had gebodendus ja waarom een winst van 400eu laten schieten tog
dan zal er wel iets mis zijn geweest als jij em voor zo weinig hebt gekocht?!quote:Op maandag 17 april 2006 12:22 schreef stijnn het volgende:
nee ik verkocht hem omdat ik hem voor 700 had gekocht, en iemand zomaar 1100 had gebodendus ja waarom een winst van 400eu laten schieten tog
nee dat zal best dan maar bij de meeste brommers/scooters hoor je het wel als er 70 cc onder hangt..quote:Op maandag 17 april 2006 13:01 schreef Drifter__ het volgende:
C2C wilt het maar niet geloven he...! Je merkt echt niet aan mijn scooter dat het een 70cc is.
En op mijn cilinder staat alleen Polini(zeer moeilijk te zien).
Majah, als ie 0.7/0.8kw aangeeft, waarom zou die agent onder me scooter gaan liggen om te chekken wat voor cilinder erop zit?
Zet je voet eens even heel snel op je treeplankquote:Op maandag 17 april 2006 13:12 schreef Drifter__ het volgende:
Foto:
[afbeelding]
Ik toer trouwens rond op mijn standaard uitlaat.
Oh mijn god... Zo zie je maar weer waarom je hem verkocht hebt. Een DNA past totaal niet bij je.quote:Op maandag 17 april 2006 10:30 schreef stijnn het volgende:
kzet mijne hier dan ook maar een neer
Dit ben ik op me DNA, is nu verkocht, nog steeds spijt van![]()
[afbeelding]
Hier mijn Aerox (rechts, doh) en de SR van me beunmattie
[afbeelding]
Toen me al me kappen eraf waren en we EVO50 erop hadden gezet (is me beunmattie op me scoot)
[afbeelding]
whehe idd, waar zijn je treeplankjes dan voor,quote:Op maandag 17 april 2006 14:00 schreef Drifter__ het volgende:
Owww. zetten daarom al die paupers hun voetjes net boven de grond??
Ik ben wel eens mijn klomp verloren omdat ik zo reed.quote:Op maandag 17 april 2006 14:00 schreef Drifter__ het volgende:
Owww. zetten daarom al die paupers hun voetjes net boven de grond??
Die heb ik altijd aan naar het werk toe.. Omdat ik tussen de hennen werk, moeten mijn werkschoenen daarblijven, en zoiezo zijn klompen geweldige werkschoenen, met sleutelen ofzo heb k ze altijd aan..quote:
Houten klompen.quote:Op maandag 17 april 2006 14:19 schreef Ayaxola het volgende:
Klompen, wat een kutdingen, ik snap niet dat je op zo'n houten ding kan lopen![]()
paar kappen waren gebroken en me voetsteuntje was afgebroken (nieuw kost die iets van 90, maar kheb hem laten lassen voor 5 euquote:Op maandag 17 april 2006 12:37 schreef mister_dog het volgende:
[..]
dan zal er wel iets mis zijn geweest als jij em voor zo weinig hebt gekocht?!
Ik doe het altijd al ik met 10km/h door de files heenschuifquote:Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef Ayaxola het volgende:
Ik doe het zo af en toe ook wel eens, kan denk ik heel handig zijn
Wie?quote:Op maandag 17 april 2006 14:44 schreef Geqxon het volgende:
Kolere zeg, zo te horen zit iemand voor mijn deur zichzelf goed te vermaken
Ow nee, de muziek staat daar te hard voorquote:Op maandag 17 april 2006 14:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoor je die tyfusherrie van die minibikes niet om de 2 minuten?
DIe eppo is al uren bezig man
Succes manquote:Op maandag 17 april 2006 14:48 schreef Geqxon het volgende:
Een of andere krullenbol
Ik ga hem denk ik eraf trappen.
Zoiets ja.quote:
Whehe, dan kom je weer in de telegraafquote:Op maandag 17 april 2006 14:48 schreef Geqxon het volgende:
Een of andere krullenbol
Ik ga hem denk ik eraf trappen.
Ik krijg toch echt moordneigingen, die krengen maken meer herrie dan een 70cc scooter zonder uitlaatquote:Op maandag 17 april 2006 14:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik ga tenminste niet stoer lopen praten op een forum hoe ik kleintje kindjes van hun brommer afschop en het vervolgens toch niet doen
Nou, doe het dan gewoonquote:Op maandag 17 april 2006 15:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt moordneigingen, die krengen maken meer herrie dan een 70cc scooter zonder uitlaat
quote:Op maandag 17 april 2006 13:12 schreef Drifter__ het volgende:
Foto:
[afbeelding]
hoe hard gaat ie nuquote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef fs180 het volgende:
cillinder voor mn puch, 65cc trekt in hoge toeren in een stuk door
SUPER MOOI!quote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef mister_dog het volgende:
net de letters op me carterkap wit gemaakt en lijntjes getrokken super vet geworden
[afbeelding]
sommige stukkies lijken beetje lelijk maar in het echt is het gewoon mooi![]()
thanks!quote:Op maandag 17 april 2006 22:16 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
SUPER MOOI!
Wat heb je allemaal gebruikt?
Ik heb hier nog een carterkap liggen....![]()
met 5/6 gas haal ik de autos redelijk in op 70km wegenquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef mister_dog het volgende:
net de letters op me carterkap wit gemaakt en lijntjes getrokken super vet geworden
[afbeelding]
sommige stukkies lijken beetje lelijk maar in het echt is het gewoon mooi![]()
merciquote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb je zeer netjes gedaan![]()
Alles me dunkt. Cilinder 'n shitquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:48 schreef fs180 het volgende:
lol! wat wordt er dan wel niet gereviseerd?
Uurloonquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:48 schreef fs180 het volgende:
lol! wat wordt er dan wel niet gereviseerd?
Spiegels..quote:Op maandag 17 april 2006 13:12 schreef Drifter__ het volgende:
Foto:
[afbeelding]
Jij rijdt niet vaak op een scooter?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:16 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
Spiegels.... Verder mooie scoot
![]()
je bent echt een mongoolquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef mister_dog het volgende:
naja, net beetje fout bezig met me vario, geen cilinderstop of luchtsleuter (of hoe heet zo'n kut ding) gebruikt schiet die vario weg uit die tang....kling stukje van me zuiger af...die kan dus ook vernieuwd worden...kon der nog wel bij
thanks broquote:
cilinder is er afquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef MaximumRush het volgende:
Ik snap niet hoe je zuiger kapot kan gaan door te klooien aan je vario?
Ik doe het altijd zonder zuigerstop. Er sneuvelen alleen wel eens stukjes van me koelvin.Maarja, dat maakt toch niet uit.
nu maakt het geen sodemieter meer uit... morgen gaat ie naar de dealer pfff....quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:08 schreef MaximumRush het volgende:
Je moet tussen je carter en je koelvin een steeksleutel doen. Dat werkt wel.
Kan niet meer zonder zequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:16 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
Spiegels.... Verder mooie scoot
![]()
ja dar wist ik welquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:34 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Kan niet meer zonder ze![]()
Mister_Dog, je bent een BEUNHAAS![]()
Je hebt helemaal geen zuigerstop(kan niet eens op ditech) nodig...![]()
ik eet het liever op dan dat ik het weg gooi aan zuigers.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:54 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ach, gaat m'n zuurverdiende geld teminste niet op aan broodjes bal en zakken snoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |