nee dat zal best dan maar bij de meeste brommers/scooters hoor je het wel als er 70 cc onder hangt..quote:Op maandag 17 april 2006 13:01 schreef Drifter__ het volgende:
C2C wilt het maar niet geloven he...! Je merkt echt niet aan mijn scooter dat het een 70cc is.
En op mijn cilinder staat alleen Polini(zeer moeilijk te zien).
Majah, als ie 0.7/0.8kw aangeeft, waarom zou die agent onder me scooter gaan liggen om te chekken wat voor cilinder erop zit?
Zet je voet eens even heel snel op je treeplankquote:Op maandag 17 april 2006 13:12 schreef Drifter__ het volgende:
Foto:
[afbeelding]
Ik toer trouwens rond op mijn standaard uitlaat.
Oh mijn god... Zo zie je maar weer waarom je hem verkocht hebt. Een DNA past totaal niet bij je.quote:Op maandag 17 april 2006 10:30 schreef stijnn het volgende:
kzet mijne hier dan ook maar een neer
Dit ben ik op me DNA, is nu verkocht, nog steeds spijt van![]()
[afbeelding]
Hier mijn Aerox (rechts, doh) en de SR van me beunmattie
[afbeelding]
Toen me al me kappen eraf waren en we EVO50 erop hadden gezet (is me beunmattie op me scoot)
[afbeelding]
whehe idd, waar zijn je treeplankjes dan voor,quote:Op maandag 17 april 2006 14:00 schreef Drifter__ het volgende:
Owww. zetten daarom al die paupers hun voetjes net boven de grond??
Ik ben wel eens mijn klomp verloren omdat ik zo reed.quote:Op maandag 17 april 2006 14:00 schreef Drifter__ het volgende:
Owww. zetten daarom al die paupers hun voetjes net boven de grond??
Die heb ik altijd aan naar het werk toe.. Omdat ik tussen de hennen werk, moeten mijn werkschoenen daarblijven, en zoiezo zijn klompen geweldige werkschoenen, met sleutelen ofzo heb k ze altijd aan..quote:
Houten klompen.quote:Op maandag 17 april 2006 14:19 schreef Ayaxola het volgende:
Klompen, wat een kutdingen, ik snap niet dat je op zo'n houten ding kan lopen![]()
paar kappen waren gebroken en me voetsteuntje was afgebroken (nieuw kost die iets van 90, maar kheb hem laten lassen voor 5 euquote:Op maandag 17 april 2006 12:37 schreef mister_dog het volgende:
[..]
dan zal er wel iets mis zijn geweest als jij em voor zo weinig hebt gekocht?!
Ik doe het altijd al ik met 10km/h door de files heenschuifquote:Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef Ayaxola het volgende:
Ik doe het zo af en toe ook wel eens, kan denk ik heel handig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |