ziieeekquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef majestik1 het volgende:
Zo hard kan een scooter dus ook gaan:
http://video.google.com/videosearch?q=Tiba+Karotsu
hardquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef majestik1 het volgende:
lol dat moet wel fake zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef majestik1 het volgende:
Kan je vertellen dat dit niet fake is, dit is trouwens nog zeker een dikke 0.8 seconde sneller dan nederlandse sprinters dit isop de philipeinen.quote:
ziet er nog best aardig uit ook, niet zo lelijk als die peugeot dingenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:15 schreef Drifter__ het volgende:
Wat ook erg hard gaat...Die 500cc dingen van Piaggio..![]()
[afbeelding]
Wil hierop wel een rondje maken![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:15 schreef Drifter__ het volgende:
Wat ook erg hard gaat...Die 500cc dingen van Piaggio..![]()
[afbeelding]
Wil hierop wel een rondje maken![]()
ja, je hoeft niet te schakelen...mooi voor inde stadquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
Handig als 2de motor toch![]()
Lekker voor in de stad ofzo![]()
Handig zijn ze zekerquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij rijdt niet vaak op een scooter?
Spiegels zijn zeker wel handig, alleen ik heb ze niet meer..
Mis ze af en toe wel, nu zit ik de hele tijd achterom te kijken, zeker wel irritant..
Is een mpeg file, kan dus niet uploaden..quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:45 schreef mister_dog het volgende:
http://www.filecabi.net/upload-video.html
beetje late reactie maar bij je achterwiel zit een vertanding.. ook bij scooters jaquote:Op donderdag 13 april 2006 09:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ik meen ooit een keer gelezen hebben op scootparts.nl dat het een wielbegrenzing was....maar ok...
verstandigquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
beetje late reactie maar bij je achterwiel zit een vertanding.. ook bij scooters ja
die zitten in da stukkie waar je olie in gooi
en bij honda is dat een "korte vertanding" en dat is je begrenzing.. en nee dan wiltie niet hard
ik heb altijd honda gehad, 2x MBX 80, 3X NS1 en nu een honda vision oud model voor kroegjes![]()
hoe groot?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:55 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Is een mpeg file, kan dus niet uploaden..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:49 schreef mister_dog het volgende:
http://www.filecabi.net/u.php?file=1145393289.mov mijn scooter in betere tijden
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef Drifter__ het volgende:
http://video.tinypic.com/player.php?v=vsp8p2
http://video.tinypic.com/player.php?v=vspa9j
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:02 schreef majestik1 het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat dit niet fake is, dit is trouwens nog zeker een dikke 0.8 seconde sneller dan nederlandse sprinters dit isop de philipeinen.
Maar verder dezelfde spullen als die hier te verkrijgen zijn, met een aangepast yamaha jog frame
er zitten veel voordelen aan dat lessen, bijvoorbeeld bij een nieuwe scooter 50 procent korting op datatag hiero en korting op rijbewijs.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:27 schreef Geqxon het volgende:
Gast, lees dat boek 2 keer. Ben je 6 uur mee bezig, en de kans dat je slaagt gok ik zo op 80%.
Lessen volgen voor je certificaat vind ik echt voor gehandicapten
Maar het is minder aantrekkelijk om je scooter te stelen..quote:Op woensdag 19 april 2006 12:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Datatag![]()
Heb erop laten zetten 6 jaar geleden, maar nooit op gecontroleerd.
Oh ik kan het best zelf leren, verwacht dat ik zelf ook amper het boek nodig heb, maarja, het lessen is misschien wel dom maar ach, het maakt me niet zoveel uit, voor mij is het alleen maar meer lesuitval.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:42 schreef Geqxon het volgende:
Waarom krijg je 50% korting op datatag of je korting op je rijbewijs als je incompetent bent om zelfstandig het theorie-examen voor de bromfiets te leren, mij lijkt het dat je dan niet echt geweldig slim bent
Iets wat ik van Dimitri trouwens totaal niet verwacht had...
Wat is datatag eigenlijk precies? Weet het wel in grote lijnen, maar niet echt precies, iemand info?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Datatag![]()
Heb erop laten zetten 6 jaar geleden, maar nooit op gecontroleerd.
Aah zo..quote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef Geqxon het volgende:
Microchips die ze in je kappen stoppen. De politie heeft dan weer een scanner en dan kunnen ze kijken of het als gestolen staat geregistreerd.
?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:09 schreef Drifter__ het volgende:
erg grappig
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Aah zo..
Niet nodig, hier hebben ze nog geen marokkanen uitgevonden.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Aah zo..
Niet nodig, hier hebben ze nog geen marokkanen uitgevonden.
Wonen de marokanen ook al in Egypte dan?quote:
ja das nieuwquote:Op woensdag 19 april 2006 17:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wonen de marokanen ook al in Egypte dan?
Zijn allebei Afrikanen, dus komt ongeveer op hetzelfde neer, hoewel Marokkanen wel een heel ander volk zijn dan Egyptenaren.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Neej, was ook maar een garpje.![]()
Egypte > Arabisch > Marokkoquote:Op woensdag 19 april 2006 17:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Neej, was ook maar een garpje.![]()
whehe probeer het uitquote:Op woensdag 19 april 2006 18:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar ik zat te denken he, als ik hier nou Tubgirl zou posten, hoe lang zou het duren voor een modje erachter komt?
Ik zie hier eignelijk nooit een modje rondwandelen.
Ik ben hier ook vaste klant, maar je moet een brommert hebben om in de op te komenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:53 schreef Ayaxola het volgende:
Ik sta er ook niet in, terwijl ik volgens mij ook wel een vaste klant ben![]()
Moet je straks even proberen, we zitten toch op de laatste paginaquote:Op woensdag 19 april 2006 18:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar ik zat te denken he, als ik hier nou Tubgirl zou posten, hoe lang zou het duren voor een modje erachter komt?
Ik zie hier eignelijk nooit een modje rondwandelen.
Ik kan wel weer zien dat je geen verstand heb van scooters.quote:
k vond dr wel gehylquote:Op woensdag 19 april 2006 19:54 schreef Messenga het volgende:
Tubgirl ist weg.
hahaquote:Op woensdag 19 april 2006 20:20 schreef C2C het volgende:
[..]
laat maar ik dacht dat het over een andere tub girl ging
tssss...moet je geen arsenol - villereal kijken?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ben even voetballen, en dan gaan ze hier gelijk Tubgirl posten he!
Wat is dat voor nonsens! [afbeelding]
Heb net zelf gevoetbald, nu even rustig Fok!ken..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:14 schreef mister_dog het volgende:
[..]
tssss...moet je geen arsenol - villereal kijken?![]()
hmmkey, 1-0quote:Op woensdag 19 april 2006 21:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb net zelf gevoetbald, nu even rustig Fok!ken..![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb net zelf gevoetbald, nu even rustig Fok!ken..![]()
Ysselsteyn B1.quote:
lol!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:23 schreef junkiesietze het volgende:
die is wel lelijk ja... die bandstrip dan he...
nog zoetermeerders hier? morgen is scooter meeting op noord aa
8uur verzamelen bij de eerste parkeerplaats.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
lol!
hoelaat enzo, gooi ik slaolie in mn tank en kom ik dr rondjes rijden![]()
Ik heb een brommer hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 18:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik ben hier ook vaste klant, maar je moet een brommert hebben om in de op te komen
net 50 pleuro voor en nieuwe band....quote:Op donderdag 20 april 2006 15:53 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, weet ik, maarja toch weer 10 euro.
ikke nietquote:Op donderdag 20 april 2006 16:01 schreef Ayaxola het volgende:
Jij hebt een scooter
Staat nu trouwens een rollerbank bij het zwembad in Hoogland, zijn jullie niet genaaid?
neinquote:Op donderdag 20 april 2006 16:01 schreef Ayaxola het volgende:
Jij hebt een scooter
Staat nu trouwens een rollerbank bij het zwembad in Hoogland, zijn jullie niet genaaid?
Ik heb 1 week rondgereden met een open helm. Dus vizier 's avonds openen is geen probleemquote:Op donderdag 20 april 2006 16:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb ook al een tijdje een donker vizier. maar het is echt irri zeker als je 's avonds of in het donker rijdt...
Thanksquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
8uur verzamelen bij de eerste parkeerplaats.
Nou en met sneeuw en regen dan, doet echt wel pien aan de oogjesquote:Op donderdag 20 april 2006 16:22 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik heb 1 week rondgereden met een open helm. Dus vizier 's avonds openen is geen probleem
[..]
Okay dat weer wel. Daar gaat weer geld voor bierquote:Op donderdag 20 april 2006 15:53 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, weet ik, maarja toch weer 10 euro.
Dan doe je je vizier gewoon dicht en ga je puur op de lijnen georienteerd rijdenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou en met sneeuw en regen dan, doet echt wel pien aan de oogjes
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan doe je je vizier gewoon dicht en ga je puur op de lijnen georienteerd rijden
je weet toch wel al die parkeerplaatsen bij het noord aa?quote:
sneeuw ?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou en met sneeuw en regen dan, doet echt wel pien aan de oogjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |