quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef Drifter__ het volgende:
http://video.tinypic.com/player.php?v=vsp8p2
http://video.tinypic.com/player.php?v=vspa9j
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:02 schreef majestik1 het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat dit niet fake is, dit is trouwens nog zeker een dikke 0.8 seconde sneller dan nederlandse sprinters dit isop de philipeinen.
Maar verder dezelfde spullen als die hier te verkrijgen zijn, met een aangepast yamaha jog frame
er zitten veel voordelen aan dat lessen, bijvoorbeeld bij een nieuwe scooter 50 procent korting op datatag hiero en korting op rijbewijs.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:27 schreef Geqxon het volgende:
Gast, lees dat boek 2 keer. Ben je 6 uur mee bezig, en de kans dat je slaagt gok ik zo op 80%.
Lessen volgen voor je certificaat vind ik echt voor gehandicapten
Maar het is minder aantrekkelijk om je scooter te stelen..quote:Op woensdag 19 april 2006 12:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Datatag![]()
Heb erop laten zetten 6 jaar geleden, maar nooit op gecontroleerd.
Oh ik kan het best zelf leren, verwacht dat ik zelf ook amper het boek nodig heb, maarja, het lessen is misschien wel dom maar ach, het maakt me niet zoveel uit, voor mij is het alleen maar meer lesuitval.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:42 schreef Geqxon het volgende:
Waarom krijg je 50% korting op datatag of je korting op je rijbewijs als je incompetent bent om zelfstandig het theorie-examen voor de bromfiets te leren, mij lijkt het dat je dan niet echt geweldig slim bent
Iets wat ik van Dimitri trouwens totaal niet verwacht had...
Wat is datatag eigenlijk precies? Weet het wel in grote lijnen, maar niet echt precies, iemand info?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Datatag![]()
Heb erop laten zetten 6 jaar geleden, maar nooit op gecontroleerd.
Aah zo..quote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef Geqxon het volgende:
Microchips die ze in je kappen stoppen. De politie heeft dan weer een scanner en dan kunnen ze kijken of het als gestolen staat geregistreerd.
?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:09 schreef Drifter__ het volgende:
erg grappig
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Aah zo..
Niet nodig, hier hebben ze nog geen marokkanen uitgevonden.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Aah zo..
Niet nodig, hier hebben ze nog geen marokkanen uitgevonden.
Wonen de marokanen ook al in Egypte dan?quote:
ja das nieuwquote:Op woensdag 19 april 2006 17:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wonen de marokanen ook al in Egypte dan?
Zijn allebei Afrikanen, dus komt ongeveer op hetzelfde neer, hoewel Marokkanen wel een heel ander volk zijn dan Egyptenaren.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wonen de marokanen ook al in Egypte dan?
Neej, was ook maar een garpje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |