lol!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:23 schreef junkiesietze het volgende:
die is wel lelijk ja... die bandstrip dan he...
nog zoetermeerders hier? morgen is scooter meeting op noord aa
8uur verzamelen bij de eerste parkeerplaats.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
lol!
hoelaat enzo, gooi ik slaolie in mn tank en kom ik dr rondjes rijden![]()
Ik heb een brommer hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 18:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik ben hier ook vaste klant, maar je moet een brommert hebben om in de op te komen
net 50 pleuro voor en nieuwe band....quote:Op donderdag 20 april 2006 15:53 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, weet ik, maarja toch weer 10 euro.
ikke nietquote:Op donderdag 20 april 2006 16:01 schreef Ayaxola het volgende:
Jij hebt een scooter
Staat nu trouwens een rollerbank bij het zwembad in Hoogland, zijn jullie niet genaaid?
neinquote:Op donderdag 20 april 2006 16:01 schreef Ayaxola het volgende:
Jij hebt een scooter
Staat nu trouwens een rollerbank bij het zwembad in Hoogland, zijn jullie niet genaaid?
Ik heb 1 week rondgereden met een open helm. Dus vizier 's avonds openen is geen probleemquote:Op donderdag 20 april 2006 16:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb ook al een tijdje een donker vizier. maar het is echt irri zeker als je 's avonds of in het donker rijdt...
Thanksquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
8uur verzamelen bij de eerste parkeerplaats.
Nou en met sneeuw en regen dan, doet echt wel pien aan de oogjesquote:Op donderdag 20 april 2006 16:22 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik heb 1 week rondgereden met een open helm. Dus vizier 's avonds openen is geen probleem
[..]
Okay dat weer wel. Daar gaat weer geld voor bierquote:Op donderdag 20 april 2006 15:53 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, weet ik, maarja toch weer 10 euro.
Dan doe je je vizier gewoon dicht en ga je puur op de lijnen georienteerd rijdenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou en met sneeuw en regen dan, doet echt wel pien aan de oogjes
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan doe je je vizier gewoon dicht en ga je puur op de lijnen georienteerd rijden
je weet toch wel al die parkeerplaatsen bij het noord aa?quote:
sneeuw ?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou en met sneeuw en regen dan, doet echt wel pien aan de oogjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |