abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36979862
Nee, dat is DD-AR, ook wel DDM2/3.
pi_36979875
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
donderdag waarschijnlijk combi naar ajax

uit welk jaar komen deze treinen, en zijn dit de 1e generatie van de dubbeldekkers ?

[afbeelding]
als het dubbeldekkers zijn vast wel, aangezien de supporters het toch maar slopen
pi_36979882
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mwoa, maakt toch niet uit hoor Ik zou bij Jupiter niet weten hoe ik iets van welke nieuwsgroep dan ook af moest halen. Ruksysteem ook
werkt prima

bahnstracken zijn ook mooi
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:12:26 #254
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_36981273
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 21:18 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

na dat de cabines voor de machinist zo onveilig bleken bedoelde ik
Die zijn helemaal niet onveilig.

Als je met 130 km/uur op 35 ton staal in rijdt, zijn er verdomd weinig constructies die daar weerstand tegen kunnen bieden.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:17:05 #255
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_36981376
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 02:50 schreef petre86 het volgende:

[..]

bahnTV... leuk programma
Programma?

Het is gewoon een hele zender die 24 uur per dag niets anders uitzendt dan DB-info, ook over verkeersleiding, mensen achter het beroep en infrawerkzaamheden.

Alleen te ontvangen met Canal Digital (ook met het goedkoopste abonnement geloof ik).
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:18:15 #256
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36981401
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:12 schreef MREn het volgende:

[..]

Die zijn helemaal niet onveilig.

Als je met 130 km/uur op 35 ton staal in rijdt, zijn er verdomd weinig constructies die daar weerstand tegen kunnen bieden.
Mwoa, die constructies zouden op zich wel bouwbaar zijn, maar ze moeten ook nog botsingsenergie opvangen. Op zich is het wel mogelijk om een trein te maken die met een botsing van 130 km/h nog geen vervorming vertoont, maar ja, dan smak je dus zelf binnen die trein met 130 tegen de voorruit.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_36981438
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:17 schreef MREn het volgende:

[..]

Programma?

Het is gewoon een hele zender die 24 uur per dag niets anders uitzendt dan DB-info, ook over verkeersleiding, mensen achter het beroep en infrawerkzaamheden.

Alleen te ontvangen met Canal Digital (ook met het goedkoopste abonnement geloof ik).
nou en ik slurp het wel binnen
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:22:53 #258
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_36981495
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 00:05 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

aah okee mijn fout, je hoort toch alleen de slechte dingen,

van mij mogen ze zo wat V-IRM bij bestellen om mat64 weg te draaien,
Er zijn al treinen besteld om mat'64 te vervangen.
Maar dat wordt ook ongeveer in elk topic egvraagd, dus ik heb het maar in de topicstart gezet ooit. Nieuwe sprinters, gemodelleerd naar BauReihe 425 van de DB. Foto: zie TS of http://home.student.utwente.nl/m.i.n.rorik/foto/trein/Br425/
quote:
ICMs als stoppers? of zijn die daar nou niet geschikt voor?
Hangt van het traject af. Op drukke trajecten, of met veel stations op korte afstand van elkaar haalt ICM de tijden van mat'64 niet. Maar als stations (vele) kilometers uit elkaar liggen zoals Aml-Dv en Zl-Gn is het prima te doen.

Practisch gezien is er niet genoeg ICM om stopdiensten te rijden, omdat ze hard nodig zijn in de noordoost-IC's en deels in de 3500-serie. M.i.v. nieuwe drgl is zelfs geen ICM 'over' om stoptreinen (Apd-)Dv-Aml te rijden, zodat daar na 2 jaar afwezigheid weer mat'64 terug komt.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:27:41 #259
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36981614
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:22 schreef MREn het volgende:

[..]

Er zijn al treinen besteld om mat'64 te vervangen.
Maar dat wordt ook ongeveer in elk topic egvraagd, dus ik heb het maar in de topicstart gezet ooit. Nieuwe sprinters, gemodelleerd naar BauReihe 425 van de DB. Foto: zie TS of http://home.student.utwente.nl/m.i.n.rorik/foto/trein/Br425/
hmm jammer.. Ik vond deze veel mooier eigenlijk



geen idee wat voor BR nummer dit was trouwens..
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_36981736
De NS-stellen krijgen overigens een andere kop (t.o.v. BR425) en naar het zich laat aanzien ook een beter interieur.
pi_36981776
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:17 schreef MREn het volgende:

[..]

Programma?

Het is gewoon een hele zender die 24 uur per dag niets anders uitzendt dan DB-info, ook over verkeersleiding, mensen achter het beroep en infrawerkzaamheden.

Alleen te ontvangen met Canal Digital (ook met het goedkoopste abonnement geloof ik).
Oh, dat is waar ook! Heb ik ook een tijdje kunnen ontvangen...

Maar vooral het nachtprogramma op de duitse zenders is tof. En geniaal. Want overdag hoef ik zoeits niet te zien...
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:35:54 #262
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36981793
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:33 schreef Tfz het volgende:
De NS-stellen krijgen overigens een andere kop (t.o.v. BR425) en naar het zich laat aanzien ook een beter interieur.
Hmm dat boeit me niet echt eigenlijk Als die displays met info maar blijven
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_36981884
Vast wel ja, de stellen krijgen een infosysteem aan boord als ik me niet vergis.
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:42:17 #264
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36981916
ook zo relaxt in die NS @TV bakken van tegenwoordig. Soms rijden ze weleens op Hlm - Mt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_36981995
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ook zo relaxt in die NS @TV bakken van tegenwoordig. Soms rijden ze weleens op Hlm - Mt
Ow... nog nooit in gezetten.

Waarom staan op die tekstbakken in de IRM alleen maar het eindstation, en niet het volgende station? Moet toch kunnen?
pi_36982039
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:45 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Ow... nog nooit in gezetten.

Waarom staan op die tekstbakken in de IRM alleen maar het eindstation, en niet het volgende station? Moet toch kunnen?
mja net als in de Linten?
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:49:09 #267
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36982075
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:45 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Ow... nog nooit in gezetten.


cool hoor

reisinfo afgewisseld met nieuws, weer, sport etc. En in die rijtuigen hebben ze op proef gratis wifi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_36982163
en dan de gedachte dat die trein uit mstrg (koefnoen ) ooit door zal gaan rijden naar alkmaar
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 15 april 2006 @ 16:20:55 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36982798
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
en dan de gedachte dat die trein uit mstrg (koefnoen ) ooit door zal gaan rijden naar alkmaar
mstrg?

en al zouden ze dat doen, wat is daar lollig aan dan?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_36983070
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ook zo relaxt in die NS @TV bakken van tegenwoordig. Soms rijden ze weleens op Hlm - Mt
Dat setje rijtuigen reed mee op Hlm-Mt/Hrl, is er nu echter uit t.b.v. ritten op de HSL.

Het infosysteem in IRM kan ook andere dingen tonen. Een maatje kwam er van de week eentje tegen met tekst over doorrijden als stoptrein naar Emmerich....
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

mstrg?

en al zouden ze dat doen, wat is daar lollig aan dan?
Hij zal wel bedoelen dat de 800/900 met ingang van de nieuwe dienstregeling Hrl/Mt-Amr (en in de spits door naar Sgn) gaat rijden, maar wat daar verder opmerkelijk aan is (en dan de gedachte...) snap ik ook niet....
pi_36983369
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:22 schreef MREn het volgende:

[..]

Er zijn al treinen besteld om mat'64 te vervangen.
Maar dat wordt ook ongeveer in elk topic egvraagd, dus ik heb het maar in de topicstart gezet ooit. Nieuwe sprinters, gemodelleerd naar BauReihe 425 van de DB. Foto: zie TS of http://home.student.utwente.nl/m.i.n.rorik/foto/trein/Br425/
[..]

Hangt van het traject af. Op drukke trajecten, of met veel stations op korte afstand van elkaar haalt ICM de tijden van mat'64 niet. Maar als stations (vele) kilometers uit elkaar liggen zoals Aml-Dv en Zl-Gn is het prima te doen.

Practisch gezien is er niet genoeg ICM om stopdiensten te rijden, omdat ze hard nodig zijn in de noordoost-IC's en deels in de 3500-serie. M.i.v. nieuwe drgl is zelfs geen ICM 'over' om stoptreinen (Apd-)Dv-Aml te rijden, zodat daar na 2 jaar afwezigheid weer mat'64 terug komt.
mja als je bakken met nieuw IC materiaal koopt kan je t oude IC (ICMs) mooi over op andere lijnen gebruiken
pi_36983568
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
mja als je bakken met nieuw IC materiaal koopt kan je t oude IC (ICMs) mooi over op andere lijnen gebruiken
Maar wat heb je daar aan? Aan IC-materieel is op zich geen tekort (hoewel per drgl 2007 de voorraad wel op is). Wil je van Mat '64 af binnen een x-aantal jaren, dan heb je veel meer aan nieuw stoptreinmaterieel. ICM kun je, qua rijkarakteristiek, nu eenmaal niet zo goed in de diverse stoptreinseries inzetten. Zoals al gezegd kan dat op bv. Gn-Zl makkelijker.
  zaterdag 15 april 2006 @ 16:55:16 #273
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36983639
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:33 schreef Tfz het volgende:

Dat setje rijtuigen reed mee op Hlm-Mt/Hrl, is er nu echter uit t.b.v. ritten op de HSL.
ik zag er gisteren nog 2 met een 1600/1700 loc staan afgerangeerd op het oude PTTstation in Ht
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 15 april 2006 @ 16:56:37 #274
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36983679
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:52 schreef Tfz het volgende:

[..]

Maar wat heb je daar aan? Aan IC-materieel is op zich geen tekort (hoewel per drgl 2007 de voorraad wel op is). Wil je van Mat '64 af binnen een x-aantal jaren, dan heb je veel meer aan nieuw stoptreinmaterieel. ICM kun je, qua rijkarakteristiek, nu eenmaal niet zo goed in de diverse stoptreinseries inzetten. Zoals al gezegd kan dat op bv. Gn-Zl makkelijker.
ja precies, ICM "afdanken" naar de stoplijntjes is zinloos. Op stoplijntjes moet je snel, licht materieel hebben. En ICM is dat bepaald niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_36983827
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja precies, ICM "afdanken" naar de stoplijntjes is zinloos. Op stoplijntjes moet je snel, licht materieel hebben. En ICM is dat bepaald niet
vind een ICM toch ook best wel lekker optrekken hoor
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:02:53 #276
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36983844
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:02 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

vind een ICM toch ook best wel lekker optrekken hoor
tegen een sprintert of een matje 64 op bijvoorbeeld Ht-Nm? Of de zoetermeerlijn, om eens wat te noemen? Legtie DIK af
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_36983876
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

tegen een sprintert of een matje 64 op bijvoorbeeld Ht-Nm? Of de zoetermeerlijn, om eens wat te noemen? Legtie DIK af
mja tov een SGM 2/3 wel
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:07:43 #278
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_36983950
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:04 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

mja tov een SGM 2/3 wel
tov mat '64 ook hoor, er rijdt wel eens ICM in de stopdienst Nm-Ht maar dan kan je er donder op zeggen dat je te laat bent. Maar wel comfortabel te laat
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_36983997
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:22 schreef MREn het volgende:

[..]

Er zijn al treinen besteld om mat'64 te vervangen.
Maar dat wordt ook ongeveer in elk topic egvraagd, dus ik heb het maar in de topicstart gezet ooit. Nieuwe sprinters, gemodelleerd naar BauReihe 425 van de DB. Foto: zie TS of http://home.student.utwente.nl/m.i.n.rorik/foto/trein/Br425/
[..]

Hangt van het traject af. Op drukke trajecten, of met veel stations op korte afstand van elkaar haalt ICM de tijden van mat'64 niet. Maar als stations (vele) kilometers uit elkaar liggen zoals Aml-Dv en Zl-Gn is het prima te doen.

Practisch gezien is er niet genoeg ICM om stopdiensten te rijden, omdat ze hard nodig zijn in de noordoost-IC's en deels in de 3500-serie. M.i.v. nieuwe drgl is zelfs geen ICM 'over' om stoptreinen (Apd-)Dv-Aml te rijden, zodat daar na 2 jaar afwezigheid weer mat'64 terug komt.
Dus dat worden de nieuwe sprinters?
Wat een grafbakken zeg
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:26:19 #280
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36984489
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:07 schreef MREn het volgende:

[..]

tov mat '64 ook hoor, er rijdt wel eens ICM in de stopdienst Nm-Ht maar dan kan je er donder op zeggen dat je te laat bent. Maar wel comfortabel te laat
Precies, ook wat waard en een mooie smoes voor een biertje op Ht

Leuk meisje werkt daar bij de kiosk op spoor 3/4, vaak
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:29:15 #281
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_36984570
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:09 schreef MREn het volgende:

[..]

Vond ik ook al, terwijl ik toch tegen de spits in rond 17:30 van Enschede naar Utrecht ben gegaan.

Maar op de weg was het ook enorm druk, erg op tijd waren de meesten niet voor die vergadering.

Op de terug weg (met die ene IC-stoptrein die na Amf op elk station tot Es stopt) nog leuk afvalspelletje gedaan: met 13 bakken ICM vetrokken uit Ut (en dat om 22:50), in Amf een drietje achter gelaten, en met een ander drietje afgesloten naar Dv gereden, aldaar afgesloten drietje+viertje achter gelaten en met een behoorlijk gevuld drietje verder naar Es.
Volgens mij waren ze al eerder op de dag aan het kloten, want ik zag toen ik op de A1 reed (van Amf ri. Apd) een tweetal ICM langskomen waarvan het eerste stel donker was, in het tweede zaten wel mensen. En vijf minuten later in de zelfde richting twee wčl verlichte stellen, dus er ging denk ik iets mis.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 15 april 2006 @ 18:44:35 #282
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_36986380
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

Volgens mij waren ze al eerder op de dag aan het kloten, want ik zag toen ik op de A1 reed (van Amf ri. Apd) een tweetal ICM langskomen waarvan het eerste stel donker was, in het tweede zaten wel mensen. En vijf minuten later in de zelfde richting twee wčl verlichte stellen, dus er ging denk ik iets mis.
Dat laatste stel afsluiten was denk ik vooral het gevolg van het feit dat we planmatig (handig dat somda-mobiel) met twee drietjes hadden moeten rijden van Amf-Es, maar dit waren 3+4+3.
Dus ik vermoed dat de ene hc dat net wat te veel vond voor zich alleen, en dus het laatste drietje af heeft gesloten.
Wel vaag dat we vanaf Dv met één stel reden ipv twee.

Op de heenweg was overigens combineren al mislukt, waardoor we ook maar met 3+4'tje verder reden naar Amf. Qua drukte niet echt een ramp, al verwacht ik dat een drietje naar Asd toch een beetje krap is geweest voor een IC van 18:57.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 15 april 2006 @ 18:53:38 #283
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_36986577
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:09 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Dus dat worden de nieuwe sprinters?
Wat een grafbakken zeg

Zoiets wordt het, volgens Bombardier (en die zullen het wel weten hoop ik )

Stoelen zullen wel wat minder dramatisch worden, die zijn getest op Utrecht en toen konden reizigers zelf kiezen welke ze het fijnste vonden, dus het houtje-met-stofje uit de DB-treinen zullen we hier hopelijk niet terug zien.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 15 april 2006 @ 18:54:57 #284
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36986600
mannuh,

wie heeft er een linkje naar een beetje mooie hi-res spoorkaart van Nederland waar ALLE stations op staan?

Dus niet "Vlaardingen of -Oost of -West" maar gewoon alles apart. En niet die topografische kaart als ondergrond, die heb ik ook al. Rommelig ding

oh ja, ik heb hem nodig voor een site met foto's van stationsnaambordjes

ja ja ik ben gek, yadda yadda
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:02:28 #285
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_36986762
Die topografische zoals ook op de stations hangt is toch al wel redelijk duidelijk?

Anders pak je onderstaande, moet je alleen nog even wat ontbrekende stations zelf invullen, en nieuwe stations als Lent, Ahz, Ese, Gbr, Ypenburg, Bnn enzo er in zetten.

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:05:05 #286
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36986839
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:02 schreef MREn het volgende:
Die topografische zoals ook op de stations hangt is toch al wel redelijk duidelijk?

Anders pak je onderstaande, moet je alleen nog even wat ontbrekende stations zelf invullen, en nieuwe stations als Lent, Ahz, Ese, Gbr, Ypenburg, Bnn enzo er in zetten.

[afbeelding]
die op de stations hangt komt een heel eind idd Maar ik ga niet zo'n ruitje inbeuken voor een PDFje

de topografische die ik bedoel is gewoon een topo kaart van nederland, met alle bebouwing, waterpartijen, autowegen, bossen, natuurgebieden en nog duizend machtig interessante, maar nu even niet, dingen

Die kaart ziet er erg goed uit thx
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:12:34 #287
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_36987020
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_36987896
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:12 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]
jammer dat daar nog niet alle stations er op staan
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:48:04 #289
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36988067
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:12 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]
Goed!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:49:12 #290
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_36988094
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:42 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

jammer dat daar nog niet alle stations er op staan
Dan pruts je Ypenbrug, Tilburg-Reeshof, Barneveld Noord, Arnhem Zuid en Lent er even bij, zo veel stations zijn er niet open gegaan de laatste tijd.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_36988125
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:49 schreef MREn het volgende:

[..]

Dan pruts je Ypenbrug, Tilburg-Reeshof, Barneveld Noord, Arnhem Zuid en Lent er even bij, zo veel stations zijn er niet open gegaan de laatste tijd.
amersfoort vathorst niet te vergeten!
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:50:22 #292
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36988126
ik wil eigenlijk al die namen klikbaar maken en dan naar een foto van het bordje gaan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_36988150
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil eigenlijk al die namen klikbaar maken en dan naar een foto van het bordje gaan
Wat houdt je tegen?
pi_36988156
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil eigenlijk al die namen klikbaar maken en dan naar een foto van het bordje gaan
lijkt me leuk om te zien
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:56:39 #295
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36988272
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:51 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen?
dat ik geen klote weet van PHP of Macromedia of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:57:02 #296
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36988282
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:51 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

lijkt me leuk om te zien
ik heb pas van 60 bordjes in NL foto's
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:58:49 #297
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_36988329
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:50 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

amersfoort vathorst niet te vergeten!
Die is nog niet open, net als Apeldoorn De Maten, Apeldoorn Osseveld, Twello, Voorst, Gaanderen, Groningen Europark, Almere Poort, Nootdorp, Leidschenveen, Teil Paasewaaij en zo vast nog wel een paar anderen.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:59:09 #298
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36988345
Utrecht Zuilen niet te vergeten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:59:46 #299
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_36988364
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

dat ik geen klote weet van PHP of Macromedia of zo?
Dat hoeft ook niet, je kan gewoon (delen) van een afbeelding clickable maken.
Of je afbeelding opbouwen uit tientallen klikbare sub-afbeeldingen.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:00:33 #300
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36988388
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:59 schreef MREn het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, je kan gewoon (delen) van een afbeelding clickable maken.
Of je afbeelding opbouwen uit tientallen klikbare sub-afbeeldingen.
ik dacht eigenlijk aan tekstblokjes erop. Maar de meerderheid staat scheef, ook weer lastig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')