Dat gezicht op het laatstquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat gezeik met Ilyas en Elif begint me behoorlijk de keel uit te hangen. Komt pa Cabar ook nog met een nieuwe koter aanzetten.Ja, alsof we er nog niet genoeg hadden.
Neem Yousef maar in huis! Opvallend trouwens dat hij van Kaspers taart snoepte!
![]()
zapmomentjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat gezeik met Ilyas en Elif begint me behoorlijk de keel uit te hangen.
Ik weet nooit wanneer ik dan weer terug kan zappen dus dan laat ik het wel ff staan.quote:
Ja, die Yousef zag eruit of hij zijn laatste maagdje versnoept had.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[Neem Yousef maar in huis! Opvallend trouwens dat hij van Kaspers taart snoepte!]
Dat gezicht op het laatst![]()
Mwah, dat zal wel niet. Maar Yous had zo'n smerige grijns op z'n gezicht.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat zou Kas in die taart hebben gespoten?
Misschien schijt hij Kas' auto vol?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mwah, dat zal wel niet. Maar Yous had zo'n smerige grijns op z'n gezicht.![]()
Geen idee, we zullen het wel zien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Misschien schijt hij Kas' auto vol?
quote:CLIFFHANGER SEIZOEN 13 ?
Esmee en Kasper hebben een ultieme wraakactie bedacht! In de Galaxy drogeren ze Junior en Yousef door een slaapmiddel in hun (alcoholvrije) cocktails te doen. Met hulp van Taxi Tonnie worden de twee loverboys, die inmiddels knock out zijn gegaan, naar de Waalberg gebracht en ingecheckt. De volgende ochtend ontwaken de beide heren in één bed in de bruidssuite.
YOUSEF: Hey Djuun, wakker worden... wakker worden Djuun.
JUNIOR: (nog half verdoofd) Hmmm... laat me nog ff slapen Esmee.
YOUSEF: Ik ben Esmee niet.
JUNIOR: (Junior draait zich verbaasd om) Wat doe jij hier? Waar zijn we?
YOUSEF: Je kunt beter vragen waar onze kleren zijn.
JUNIOR: (kijkt om zich heen) Het lijkt wel een hotelkamer.
YOUSEF: (kijkt naar nachtkastje) Wat doen die gebruikte condooms daar? (Junior en Yousef kijken verschrikt naar elkaar)
JUNIOR: Gatver Yous, we hebben toch niet... gatverdamme!
YOUSEF: Wat denk je wel, ben geen mietje of zo!
JUNIOR: Ja, daag, en wat is dat dan?! (Junior wijst naar bobbel onder lakens)
YOUSEF: Dit is niet wat het lijkt Djuun.
Beiden weten niet hoe snel ze hun bed uit moeten komen terwijl ze krampachtig hun mannelijkheid bedekken met één van de rode hartvormige kussens die op hun bed liggen.
Er wordt op de deur geklopt...
MANNELIJKE STEM: Room service!
JUNIOR/YOUSEF: Wacht, niet binnenkomen!
(MUZIEK: Y.M.C.A.)
Esmee (met in haar hand een vette boombox) en Kasper komen de kamer binnengewandeld met in hun kielzog Just, Marnix, Annemarie, Tonnie, Sanne, Daan en JP, die met open mond kijken naar het tweetal, dat van schrik weer het bed in duikt.
JP: Is dit nou dat programma 'Herken de Homo'?
Iedereen barst in lachen uit... maar het gezicht van Junior staat op ontploffen!
(AFTITELING)
quote:
quote:
2 kwakjes van Just en Kasper, en daarom was het ook een kwaktaart.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat zou Kas in die taart hebben gespoten?
Ik moet nog eten hoor!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
2 kwakjes van Just en Kasper, en daarom was het ook een kwaktaart.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:05 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Ik moet nog eten hoor!!![]()
Anita Donk, beter bekend als Lenie Valk in Onderweg naar morgen heeft een rol van 4 tot 5 weken. Hier enkele Anita facts.
[img=left]http://img163.imageshack.us/img163/7017/lenie4xn.jpg[/img]* Anita heeft in alle nederlandse soapseries gespeeld : Onderweg naar morgen, GTST, Het Glazen Huis en Goudkust.
* Vorig jaar was Anita te zien in 'Het Glazen Huis', als een keurige moeder. Dit keer in ONM als prostituée.
* Anita speelde de (stief)moeder van Sarah Chronis in Het Glazen Huis, in ONM was Sarah te zien als Dionne, de vriendin van Kasper. BRON
Ja, op mijn laptop welquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:06 schreef pberends het volgende:
[..].
Imageshack doet het trouwens niet op FOK, je icon doet het ook niet.
Orgi?? Ik gaf alleen de bron aan, omdat dat op de site staat dat dat moet. Btw. Vraag anders maar aan marly dat ik geef Original ben, Ben erriequote:Op zaterdag 22 april 2006 17:11 schreef Svensational het volgende:
Zeg Orgi, je weet dat je niet mag spammen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |