Ik heb het gezienquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er viel aardig wat over te ouwehoeren.
Ik vind Anita Donk een opmerkelijke keuze voor de rol van prostituée. In Fok Jou!, dat ook gaat over loverboys, speelt ze namelijk een hulpverlener van Bureau Jeugdzorg.quote:
Ik vind haar nog erg aanwezig in de leader.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:37 schreef pberends het volgende:
Mist iemand Kyra trouwens al?
Talpa en comedy... nou ja, ze kunnen de titel nog altijd veranderen in Rouw.quote:Robin in 'Rauw'
Talpa start op dinsdag 2 mei, rond 22.00 uur, met de nieuwe Nederlandse comedy Rauw. De serie wordt geheel geïmproviseerd voor de ogen van een live publiek. De acteurs kennen alleen de beginsituatie van iedere aflevering, verder zijn ze volledig blanco.
De onzichtbare spelleider Harm Edens geeft ze opdrachten die ze ter plekke moeten uitvoeren, wat volgens een woordvoerder van Talpa 'onverwachte en grappige situaties' oplevert. Er staan voorlopig zes afleveringen van Rauw gepland. Mocht de serie een succes zijn, dan zullen er uiteraard nieuwe afleveringen volgen op Talpa.
De serie gaat over Anouk (Jennifer Hofman) en Kiki (Georgina Verbaan) die een appartement in Amsterdam delen. Beiden komen uit een volslagen ander milieu. Anouk komt uit het keurige en tamelijk elitaire Loenen aan de Vecht en Kiki komt uit Boxtel. Anouk is beschaafd, Kiki is een tikje ordinair. De televisiekijkers krijgen te zien hoe het de beide dames vergaat in de grote stad, met hun seksueel geobsedeerde buurman (Vincent Croiset) en zijn jaloerse vrouw (Miryanna van Reeden). In Rauw duiken ook geregeld oude en nieuwe vrienden op om ze te helpen of om juist een geheel nieuw probleem te veroorzaken. Acteurs als Waldemar Torenstra, Mimoun Oaissa, Gijs Naber, Robin Rienstra en Diede Zillinger Molenaar zullen in Rauw te zien zijn. "Tevens zullen diverse bekende gezichten uit soms onverwachte hoek langskomen voor een gastoptreden", verklapt de zegsman.
bron
Wie?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:37 schreef pberends het volgende:
Mist iemand Kyra trouwens al?
Waarom zou je dat niet eisen aan een straatarm land van 200 miljoen mensen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Brazilie is een NIET-visumplichtig land. Brazilianen kunnen zonder visum vrij reizen in europa (voor 3 maanden) ze hebben hun huiswerk niet goed gedaan bij onm. Ik weet dat toevallig omdat ik diverse Brazilianen ken die regelmatig naar Nederland reizen.
Brazilie is geen arm land ten eerste (ook al wonen er wel kwantitatief vrij veel arme mensen, maar puur omdat het een groot land is) en er is een verdrag mee. Brazilianen hebben geen visum nodig om binnen de EU vrij te reizen en v.v. Ze krijgen wel een stempel, maar dat kost hun niks, dat is puur voor het feit dat ze niet langer dan 3 maanden blijven. Ze kunnen de EU uitgaan (bv Marokko) en dan de volgende dag weer terug en ze kunnen weer 3 maanden blijven. Check de site van de IND als je het niet gelooft.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet eisen aan een straatarm land van 200 miljoen mensen?
Ik geloof je wel, maar het is vrij onlogisch. Waarom trekken die arme Brazilianen niet massaal naar Europa?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Brazilie is geen arm land ten eerste (ook al wonen er wel kwantitatief vrij veel arme mensen, maar puur omdat het een groot land is) en er is een verdrag mee. Brazilianen hebben geen visum nodig om binnen de EU vrij te reizen en v.v. Ze krijgen wel een stempel, maar dat kost hun niks, dat is puur voor het feit dat ze niet langer dan 3 maanden blijven. Ze kunnen de EU uitgaan (bv Marokko) en dan de volgende dag weer terug en ze kunnen weer 3 maanden blijven. Check de site van de IND als je het niet gelooft.
Dat is meestal zo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
grappig dat dat "raam" direct achter de deur is van die huiskamer.
Ja, kan ONM niet alleen daar over gaan? Dan betaal ik ervoor! Ai... blijk ik toch een ordinaire hoerenloper te zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De eerste keer dat Esmee voor de ramen moet zitten op commando van tante sjaan lijkt me erg leuk... grappig dat dat "raam" direct achter de deur is van die huiskamer.
Welkom in mijn wereld....quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:07 schreef Drammer het volgende:
Ja, kan ONM niet alleen daar over gaan? Dan betaal ik ervoor! Ai... blijk ik toch een ordinaire hoerenloper te zijn.![]()
En een afgrijselijke, fascinerende, heerlijke wereld is het. Ik had me echt verheugd op 4 a 5 weken bordelisme zoals beloofd, maar nu realiseer me tot mijn domme verdriet dat er in ONM zoveel meer verhaaltjes moeten worden verteld dat de hoerenkast er soms helemaal niet in voorkomt....quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
[Ja, kan ONM niet alleen daar over gaan? Dan betaal ik ervoor! Ai... blijk ik toch een ordinaire hoerenloper te zijn]
Welkom in mijn wereld....
Dat gezeik met Ilyas en Elif begint me behoorlijk de keel uit te hangen. Komt pa Cabar ook nog met een nieuwe koter aanzetten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:49 schreef Drammer het volgende:
En ik maar wachten op die hoerenkast! Ik vond de rest een beetje niksig alhoewel dat allochtone stel wel iets had. Die Malu boeit echt niet.
Dat gezicht op het laatstquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat gezeik met Ilyas en Elif begint me behoorlijk de keel uit te hangen. Komt pa Cabar ook nog met een nieuwe koter aanzetten.Ja, alsof we er nog niet genoeg hadden.
Neem Yousef maar in huis! Opvallend trouwens dat hij van Kaspers taart snoepte!
![]()
zapmomentjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat gezeik met Ilyas en Elif begint me behoorlijk de keel uit te hangen.
Ik weet nooit wanneer ik dan weer terug kan zappen dus dan laat ik het wel ff staan.quote:
Ja, die Yousef zag eruit of hij zijn laatste maagdje versnoept had.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[Neem Yousef maar in huis! Opvallend trouwens dat hij van Kaspers taart snoepte!]
Dat gezicht op het laatst![]()
Mwah, dat zal wel niet. Maar Yous had zo'n smerige grijns op z'n gezicht.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat zou Kas in die taart hebben gespoten?
Misschien schijt hij Kas' auto vol?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mwah, dat zal wel niet. Maar Yous had zo'n smerige grijns op z'n gezicht.![]()
Geen idee, we zullen het wel zien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Misschien schijt hij Kas' auto vol?
quote:CLIFFHANGER SEIZOEN 13 ?
Esmee en Kasper hebben een ultieme wraakactie bedacht! In de Galaxy drogeren ze Junior en Yousef door een slaapmiddel in hun (alcoholvrije) cocktails te doen. Met hulp van Taxi Tonnie worden de twee loverboys, die inmiddels knock out zijn gegaan, naar de Waalberg gebracht en ingecheckt. De volgende ochtend ontwaken de beide heren in één bed in de bruidssuite.
YOUSEF: Hey Djuun, wakker worden... wakker worden Djuun.
JUNIOR: (nog half verdoofd) Hmmm... laat me nog ff slapen Esmee.
YOUSEF: Ik ben Esmee niet.
JUNIOR: (Junior draait zich verbaasd om) Wat doe jij hier? Waar zijn we?
YOUSEF: Je kunt beter vragen waar onze kleren zijn.
JUNIOR: (kijkt om zich heen) Het lijkt wel een hotelkamer.
YOUSEF: (kijkt naar nachtkastje) Wat doen die gebruikte condooms daar? (Junior en Yousef kijken verschrikt naar elkaar)
JUNIOR: Gatver Yous, we hebben toch niet... gatverdamme!
YOUSEF: Wat denk je wel, ben geen mietje of zo!
JUNIOR: Ja, daag, en wat is dat dan?! (Junior wijst naar bobbel onder lakens)
YOUSEF: Dit is niet wat het lijkt Djuun.
Beiden weten niet hoe snel ze hun bed uit moeten komen terwijl ze krampachtig hun mannelijkheid bedekken met één van de rode hartvormige kussens die op hun bed liggen.
Er wordt op de deur geklopt...
MANNELIJKE STEM: Room service!
JUNIOR/YOUSEF: Wacht, niet binnenkomen!
(MUZIEK: Y.M.C.A.)
Esmee (met in haar hand een vette boombox) en Kasper komen de kamer binnengewandeld met in hun kielzog Just, Marnix, Annemarie, Tonnie, Sanne, Daan en JP, die met open mond kijken naar het tweetal, dat van schrik weer het bed in duikt.
JP: Is dit nou dat programma 'Herken de Homo'?
Iedereen barst in lachen uit... maar het gezicht van Junior staat op ontploffen!
(AFTITELING)
quote:
quote:
2 kwakjes van Just en Kasper, en daarom was het ook een kwaktaart.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat zou Kas in die taart hebben gespoten?
Ik moet nog eten hoor!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
2 kwakjes van Just en Kasper, en daarom was het ook een kwaktaart.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:05 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Ik moet nog eten hoor!!![]()
Anita Donk, beter bekend als Lenie Valk in Onderweg naar morgen heeft een rol van 4 tot 5 weken. Hier enkele Anita facts.
[img=left]http://img163.imageshack.us/img163/7017/lenie4xn.jpg[/img]* Anita heeft in alle nederlandse soapseries gespeeld : Onderweg naar morgen, GTST, Het Glazen Huis en Goudkust.
* Vorig jaar was Anita te zien in 'Het Glazen Huis', als een keurige moeder. Dit keer in ONM als prostituée.
* Anita speelde de (stief)moeder van Sarah Chronis in Het Glazen Huis, in ONM was Sarah te zien als Dionne, de vriendin van Kasper. BRON
Ja, op mijn laptop welquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:06 schreef pberends het volgende:
[..].
Imageshack doet het trouwens niet op FOK, je icon doet het ook niet.
Orgi?? Ik gaf alleen de bron aan, omdat dat op de site staat dat dat moet. Btw. Vraag anders maar aan marly dat ik geef Original ben, Ben erriequote:Op zaterdag 22 april 2006 17:11 schreef Svensational het volgende:
Zeg Orgi, je weet dat je niet mag spammen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |