AAAAAAAAAAAAAH, die 2 had ik net verdrongen.....quote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
logisch toch, na zo'n traumatische jeugd....
ik bedoel, je zou Lotus maar als stiefmoeder hebben....... of Suzy
verkeerde topic, pbquote:Op maandag 17 april 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Vreemd dat Janine zo wraakzuchtig is, dat zou je eerder van Ludo verwachten.
de S en L word zou hier niet meer genoemd worden...quote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Als ik zo'n stiefmoeders had gehad zou nog meer berengeil op meiden zijn!quote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
Kan ie ze meteen pimpenquote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt geen ogen in je kopquote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Als ik zo'n stiefmoeders had gehad zou nog meer berengeil op meiden zijn!
Chrisquote:Op maandag 17 april 2006 21:50 schreef Viking84 het volgende:
de actrice die Malú speelt zei enige tijd geleden over haar rol: twee honden vechten om een been en een derde gaat ermee heen.
De eerste twee honden zijn natuurlijk Joost en Tonnie, maar wie zou die derde hond zijn? Daan?![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 21:50 schreef Viking84 het volgende:
De eerste twee honden zijn natuurlijk Joost en Tonnie, maar wie zou die derde hond zijn? Daan?![]()
Dat wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lijkt me wel duidelijk wie die derde hond is.![]()
zouden we dat echt zo letterlijk moeten opvatten? Don't think soquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lijkt me wel duidelijk wie die derde hond is.![]()
het kan verkeren hè tussen die twee. Het is niet voor niets dat Daan erbij gehaald wordt (al is Daan misschien wel de meest logische persoon voor Joost én Tonnie om aan te vertellen dat ze verliefd zijn)quote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Chris.
Maar Daan lijkt gezien vandaag wel logisch idd.
Waarom niet? Die hond is toch wel logischquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zouden we dat echt zo letterlijk moeten opvatten? Don't think so![]()
Heb dat mormel ook nog niet gezien trouwens
Er wordt gefluisterd dat ze helemaal niet meer terugkomt.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
Het wordt tijd dat Nikkie terugkomt.
ik heb haar toevallig vorige week toegevoegd aan 't Archief:quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Er wordt gefluisterd dat ze helemaal niet meer terugkomt.
ik kan het wel begrijpen dat mevrouw plessen denkt ajuu met de parapluquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er wordt gefluisterd dat ze helemaal niet meer terugkomt.
En geef haar eens ongelijk.
Annemarie naaide in het huwelijk ook al buiten de deur. Is ze geen haar beter dan Dr. van Nix.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:35 schreef babette21 het volgende:
hoe komen Marnix en Annemarie toch aan die blonde kinderen....?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |