abonnement Unibet Coolblue
pi_36896316


Met haar komende Confessions Tour is ze van plan de wereld te veranderen in één grote dansvloer. Of dit haar ook daadwerkelijk lukt, valt nog te bezien. Eén ding staat als een paal boven water: Madonna zal een spetterend feestje houden in de Amsterdam ArenA. Of zeg maar gerust Feest met hoofdletter F, want de Queen of Pop zet een onvergetelijk muzikaal en visueel spektakel neer waarin haar vele hits de revue passeren.

De toon werd al gezet met Confessions on a Dance Floor: haar laatste hitalbum waarop alle songs als één lange dj-mix aan elkaar zijn gerijgd. Madge grijpt terug naar het geluid van onvervalste disco met hier en daar een toefje acidhouse. De repetities van de tournee zijn momenteel in volle gang en op 21 mei aanstaande vindt de aftrap in Los Angeles plaats. Danst vanaf dat moment de wereld aan Madonna's voeten? Kom uit je luie stoel en zweet!


Het moge duidelijk zijn: Madonna komt naar Nederland. 3 en 4 september zal ze het podium en de tribunes in de Amsterdam ArenA hopelijk om gaan toveren in een dans extravaganza die zijn weerga niet kent. Haar vorige concerttour, de Re-Invention Tour uit 2004 belooft in ieder geval veel goeds voor deze tour.

Behalve Nederland doet ze ook steden in de Verenigde Staten, Canada, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Italië en zelfs Japan aan.

De geruchtenmachine rondom de tour loopt ook op volle toeren. Wil je een spoiler plaatsen is het aan te raden dit in spoilertags te zetten, daar er ook mensen zijn die verrast willen worden.

Wat linkjes:

www.madonna.com
www.confessionstour.com
www.madonna.nu
www.madonnatribe.com
www.madonnalicious.com
www.drownedmadonna.com
www.madonna.nl

Vorig topic:

Madonna - Confessions on a Dance Floor #4

[ Bericht 50% gewijzigd door MadGuy op 12-04-2006 19:30:50 ]
pi_36896920
Ik ga lekker 3sept! Ben al opzoek naar roze rolschaatsjes
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_36898037
Dat wordt schaatsen naar de voorste regionen van het veld.
  Moderator woensdag 12 april 2006 @ 21:16:12 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36900450
Ben benieuwd naar de setlist.
Lekker veel nieuw werk wat mij betreft.
Laat die ouwe meuk maar zitten.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_36901949
Nou ja... ligt eraan welke oude meuk. Ik kan een paar oude dance klassiekers wel waarderen, eigenlijk. Er zal sowieso wel veel van Confessions gebruikt worden, dacht ik zo.

Wat wil iedereen eigenlijk horen?
  woensdag 12 april 2006 @ 21:48:46 #6
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_36902219
Mooie OP

Ik ga op 4 september, veldkaarten.
Gaat er nog een Fok Madonna Meet plaatsvinden op het stoepje van de Arena?
could you just [i]not[/i] breathe?
  Moderator woensdag 12 april 2006 @ 21:50:41 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36902355
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja... ligt eraan welke oude meuk. Ik kan een paar oude dance klassiekers wel waarderen, eigenlijk. Er zal sowieso wel veel van Confessions gebruikt worden, dacht ik zo.

Wat wil iedereen eigenlijk horen?
Wat lekkere Orbit-stuff, veel Confessions-werk, Justify My Love, Music, misschien nog Live To Tell als ballad tussendoor, dan ben ik dik tevreden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 12 april 2006 @ 22:06:52 #8
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_36903270
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef MadGuy het volgende:

Wat wil iedereen eigenlijk horen?
Toch ook wel wat oud werk. Like a virgin mag wel aan bod komen. Dress you up.
Eigenlijk een beetje van alles wel wat.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_36903395
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Ik wil zelf stiekem wel Let It Will Be Koko style horen en zien. Oftewel de Paper Faces mix. Dat was echt een gave performance recentelijk!
  woensdag 12 april 2006 @ 22:13:44 #10
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_36903600
Die zal ze dan ook wel doen. Het was waarschijnlijk een try out van de live versie.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_36903781
Ik neem aan van wel. Zoiets doet ze wel vaker. Het was echt een mooie dynamische performance. het had alles wat ik van Madonna verwacht: pit, seks. Echt, ze spuwde alle andere vrouwelijke entertainers met een vlammende passie in het gezicht!

Overigens!

Coachella Festival, Madonna's officiële eerste live performance in de Confessions Tour-reeks, zal live te volgen zijn via een webcast.
quote:
Coachella - streamed LIVE April 29th & 30th ONLY in the blue room

LIVE WEBCAST
The AT&T blue room will be bringing you hours of free uninterrupted live streaming coverage from Coachella. The webcast will feature live performances from your favorite Coachella artists as well as exclusive live performance footage that will be available on the blue room after the show. Stay tuned for all of this plus more starting on April 29th, 2006 and for updates on the webcast schedule sign up for the AT&T blue room newsletter at http://blueroom.att.com/newsletter/index.php .
Bron

pi_36904983
Ik heb gehoord dat ze veel oud materiaal ten gehore gaat brengen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Moderator woensdag 12 april 2006 @ 23:01:28 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36905673
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
Ik heb gehoord dat ze veel oud materiaal ten gehore gaat brengen.
Van kringen rond Madonna?

Toch niet..... van haar zélf hè?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_36909040
Kaartjes zijn nu ook fysiek binnen
pi_36915494
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
Ik heb gehoord dat ze veel oud materiaal ten gehore gaat brengen.
Dat heeft ze al met de Re-Invention Tour gedaan. Ik denk dat we nu - naast wat klassiekers - meer nieuw materiaal gaan horen.

calvobbes: woei!
  donderdag 13 april 2006 @ 11:49:38 #16
130081 manou
me love me boyfriend
pi_36916076
ik heb er vreselijk veelzin in!!!! en ik hoop dat ze where is the party ook gaat zingen!!
pi_36916199
Ik heb alles binnen: twee veldkaarten 3/9, 4 veldkaarten 4/9 en 4 zitplaatsen 4/9. WOOHOO!
Nothing takes the past away like the future!
pi_36916287

bron

Wat ziet ze er geweldig uit zeg .

Ik vind alleen de schoenkeuze wat minder.
pi_36916291
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja... ligt eraan welke oude meuk. Ik kan een paar oude dance klassiekers wel waarderen, eigenlijk. Er zal sowieso wel veel van Confessions gebruikt worden, dacht ik zo.

Wat wil iedereen eigenlijk horen?
Ik hoop op Don't Tell Me, Like A Prayer, Music (live 8 style) en Vogue. Maar ik geloof dat Don't Tell Me en Vogue dit keer niet op de setlist zullen staan. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_36916443
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
bron

Wat ziet ze er geweldig uit zeg .

Ik vind alleen de schoenkeuze wat minder.
Die broek vind ik eerlijk gezegd ook niet zo geweldig.
Maar verder ziet ze er erg goed uit ja. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_36917491
Ze ziet er heel goed uit... Guy ook!
Nothing takes the past away like the future!
pi_36918741
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ik hoop op Don't Tell Me, Like A Prayer, Music (live 8 style) en Vogue. Maar ik geloof dat Don't Tell Me en Vogue dit keer niet op de setlist zullen staan. .
Ik denk dat Music Live8-style ook niet opgevoerd zal worden, aangezien dat een kopie was van het optreden van Music dat ze op haar Re-Invention Tour deed.

Madonna ziet er inderdaad goed uit. Broek en schoenen vind ik maar zozo, maar haar gezicht: hoe blij en mooi. Ze heeft er zin in en dat belooft veel, heel veel goeds. Ik heb het idee dat ze op Coachella aan het einde van deze maand wat uit gaat proberen en gaat bekijken wat de reacties daarop zullen zijn.
  donderdag 13 april 2006 @ 17:06:02 #23
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36926785
Hier zijn de kaartjes inmiddels ook gearriveerd
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36927512
Same here!
pi_36929960
Cool!

Ik hoop eigenlijk op net zo'n betoverende opening als met de Re-Invention Tour.
pi_36933013
quote:
WORLD EXCLUSIVE - Here is a little update for our readers about Confessions show...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed .
pi_36933988
Dat klinkt zeker goed zeg. Het zal mij benieuwen!
  zondag 16 april 2006 @ 14:14:13 #28
16874 creno
born this way
pi_37004539
De setlist ziet er goed uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 16 april 2006 @ 14:19:04 #29
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37004640
In DWT deden ze ook zoiets, creno en dat pakte zeer leuk uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het podium lijkt me erg cool:



[ Bericht 14% gewijzigd door MadGuy op 16-04-2006 14:36:32 ]
  zondag 16 april 2006 @ 14:24:18 #30
16874 creno
born this way
pi_37004727
bedoel je dit gedeelte madguy ?
09. Mer Girl (Part I)
10. Sky Fits Heaven
11. Mer Girl (Part II)

dat het ene nummer overloopt naar het volgende en weer terug, dat zou weer wel leuk zijn
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 16 april 2006 @ 14:36:13 #31
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37005005
Jep, zoiets vermoed ik nu ook weer. Ik ben er natuurlijk niet zeker van. Ik laat me verrassen.
  Moderator maandag 17 april 2006 @ 12:14:35 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37028227
Nog steeds niet uitverkocht.
Voor zondag nog losse kaarten verkrijgbaar, voor maandag ook nog setjes.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_37033715
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:19 schreef MadGuy het volgende:

Het podium lijkt me erg cool:
Wat aanvullende info van Madonnatribe.com:

quote:
Let's have a closer look at the unique design of the Confessions Tour as appears on the seating charts of the North American venues.

The main stage is approximatively 19 metres wide with a center circular area with a 14 meters diameter.
The main catwalk is 18 meters in length and ends in front of Row 25 on the floor area.

The two smaller catwalks extend to Row 6 on the Floor with the stages at the end of each being 12x12 in size, and they go about 5-6 rows into the stands.

The main stage is approximatively 1,70 metres high from the floor, the runway goes down to 1,55 and the side platforms at the end of the stage rise up to 2,80 meters from the floor.

Of course, we can only guess what kind of action will take place on the various sections of such an articulated stage design, but for sure, everything will be very exciting and - as the show director Jamie King himself said in an interview a few weeks ago, Madonna will be "as close to her people - her fans, her dancers, her fellow supporters - as possible".
Klinkt leuk.
pi_37034933
Dat is het podium voor de "zalen" concerten. Het is nog niet duidelijk of een dergelijk podium ook voor de stadion concerten komt.
Heb in ieder geval bij de Engelse ticketmaster e.d. nog niet dergelijke tekeningen gezien.
pi_37035208
Meestal verandert Madonna die niet zo gauw. Voor het Gelredome gebruikte ze ook eenzelfde opstelling als in Earl's Court. Overigens worden in de stadions in de US ook die opstelling gebruikt...
pi_37035298
In Amerika treed ze toch niet in stadions op?
Tijdens de Reinvention tour trad ze "officieel" ook niet in stadions, maar in zalen op.

Maar goed, het was meer mijn bedoeling om niet te gaan hopen op een dergelijk podium om straks te merken dat het in Amsterdam totaal anders is...
pi_37058094
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:14 schreef Gert het volgende:
Nog steeds niet uitverkocht.
Voor zondag nog losse kaarten verkrijgbaar, voor maandag ook nog setjes.
Waar maak je je druk om, Gert? Who cares?!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37058319
Ik had mezelf voorgenomen om geen spoilers meer te lezen, maar ondertussen blijf ik iedere spoiler lezen die ik tegen kom. Ik kan het gewoon niet laten .

HBO gaat de Confessions Tour waarschijnlijk uitzenden. En dan het vijfde concert in de Madison Square Garden op 18 juli. De vorige keer was het de bedoeling dat CBS de Reinvention Tour zou uitzenden. Alleen wilde CBS reclameblokken er tussendoor plaatsen en Madonna niet. Dus ging de deal niet door.
pi_37069275
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:36 schreef calvobbes het volgende:
In Amerika treed ze toch niet in stadions op?
Tijdens de Reinvention tour trad ze "officieel" ook niet in stadions, maar in zalen op.

Maar goed, het was meer mijn bedoeling om niet te gaan hopen op een dergelijk podium om straks te merken dat het in Amsterdam totaal anders is...
Ik wil ook niet teleurgesteld worden, maar ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat het hetzelfde is. Bij de Re-Invention Tour schreeuwde ook iedereen om het hardst dat een dergelijke beweegbare catwalk nooit in Europese stadions zou kunnen, en voila, hij was er toch maar wel.

Ik denk dat we er wel gerust op kunnen zijn dat die catwalk er is hoor.

@ schatje:
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:30:35 #40
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37076170
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:23 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om, Gert? Who cares?!
Mensen zoals mij die nog zonder zitten ivm geld
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_37077729
Schatje, eat your heart out.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gepost door een member genaamd 'jason' van Madonnamad.com. Het kan allemaal dikke vette bullshit zijn, maar toch. Maar toch!
pi_37078168
De spoiler die ik toch had gelezen is deze:
quote:
Tour news from the NY Daily News
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37079108
Ik ben benieuwd wat dadelijk waarheid blijkt te zijn. Soms staan er echt zulke grootse dingen tussen waarvan ik denk 'Hoe gaan ze dat in godsnaam aanpakken?'
  Moderator dinsdag 18 april 2006 @ 23:29:07 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37081750
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:23 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om, Gert? Who cares?!
Ik kan wel verzinnen wie dat iets kan schelen.

Maar ik ga zélf, en een zinderend, vol stadion vind ik leuker en feestelijker dan een stadion met her en der lege plekken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_37085664
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik kan wel verzinnen wie dat iets kan schelen.

Maar ik ga zélf, en een zinderend, vol stadion vind ik leuker en feestelijker dan een stadion met her en der lege plekken.
Ik ga zelf ook, beide dagen en ga er maar vanuit dat het gewoon vol zit. Als rang 5 en 6 niet uitverkocht zijn, worden die kaarten gewoon business-wise weggegeven zodat het toch vol zit. Zitten de nieuwsgierigen gelukkig achterin, hebben de fans er geen last van!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 19 april 2006 @ 08:59:12 #46
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_37087032
Is het erg fout als ik het kaartje van mijn vriend of zus (ze moeten nog effe uitzoeken wie meegaat) ga ruilen voor een kaartje voor de zondag? Zodat ik zelf 2 keer kan gaan?
please advise...
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_37087379
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:59 schreef HuubTuub het volgende:
Is het erg fout als ik het kaartje van mijn vriend of zus (ze moeten nog effe uitzoeken wie meegaat) ga ruilen voor een kaartje voor de zondag? Zodat ik zelf 2 keer kan gaan?
please advise...
Altijd doen HuubTuub! Er gebeurt zo veel op het podium, dat je veel mist. Je moet altijd vaker naar een Madonna-concert gaan!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 19 april 2006 @ 14:04:12 #48
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_37094369
Ohhh.... dammnn.. Whoeeehoeeee!!!
Als ik alle spoilers lees, bühne tekeningen zie; "runway", "stage B"...

B E N Z Z Z Z Z O O O O O O B L I J J J J J J J met mijn veldkaartjes! Oh, man, kan écht niet wachten!!

(Heb trouwens ook nog kaartjes over; vrienden die toch twijfelen omdat 100,- duur is.. tja!? Ik heb 't geld er dubbel&dwars voor over! Damn!)
:: my weblog ::
pi_37103094
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:59 schreef HuubTuub het volgende:
Is het erg fout als ik het kaartje van mijn vriend of zus (ze moeten nog effe uitzoeken wie meegaat) ga ruilen voor een kaartje voor de zondag? Zodat ik zelf 2 keer kan gaan?
please advise...
Ehm... nou... ik doe hetzelfde. Eigenlijk.
pi_37117370
In de lijst van Mojo in de kranten staat deze week explicitiet: Madonna 'Confessions Tour' EN support act. Zou Cyndi Lauper dan toch meekomen? In Amerika wordt zij als voorprogramma genoemd! Dat zou erg cool zijn!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37117400
Hmmm... op de site van Cindy gekeken en ze heeft geen tour. Maar... er stond wel dit:

Tours & Special Shows
We will announce shows only when they are confirmed!

Zou het dan toch?
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 20 april 2006 @ 07:59:04 #52
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_37117884
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:45 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ehm... nou... ik doe hetzelfde. Eigenlijk.
Heb jij een extra zondagkaartje en nog geen maandagkaartje toevallig? of ben je al voorzien?

Cyndi als voorprogramma zou geweldig zijn. Na al die jaren bagger die ik voorbij heb zien komen mag het nu wel eens een fatsoenlijke artiest zijn.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_37121447
De vorige keer bij de Re-Invention Tour stond er expliciet dat er geen voorprogramma zou zijn, dus een voorprogramma zou zeer goed kunnen deze keer. Ik ben benieuwd.

@ Huubtuub: Helaas heb ik net een dealtje gesloten met iemand om kaarten te ruilen en hoewel ik het je graag gun vind ik het lullig diegene nu af te moeten zeggen.
pi_37122199
Meer spoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van Madonnalicious:-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt spannend. Zou ze die echt weer opgraven en gebruiken?
  donderdag 20 april 2006 @ 11:49:46 #55
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_37122659
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:33 schreef MadGuy het volgende:

Klinkt spannend. Zou ze die echt weer opgraven en gebruiken?
*dansje* oh yeah, oh yeah oh yeah....~!!
:: my weblog ::
  donderdag 20 april 2006 @ 16:06:13 #56
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_37130280
voor de fan zonder kaartje, ik heb nog 1 kaartje te koop!
[TK] 1 staanplaats kaartje Madonna Zondag 3 september Arena
  donderdag 20 april 2006 @ 16:48:55 #57
130081 manou
me love me boyfriend
pi_37131908
madonna moet geen voorprogramma meenemen! alleen madonna!
pi_37135585
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:24 schreef calvobbes het volgende:
Dat is het podium voor de "zalen" concerten. Het is nog niet duidelijk of een dergelijk podium ook voor de stadion concerten komt.
Heb in ieder geval bij de Engelse ticketmaster e.d. nog niet dergelijke tekeningen gezien.
Je kunt wel eens gelijk hebben. Op Madonnalicious staat dat de podiumopzet afhangt van de grootte van de venue. Dat is dus het verschil tussen een enkele catwalk of drie catwalks.
pi_37154429
Wat een toestanden om kaarten te krijgen voor Madonna in andere landen! In Denemarken werd de pre-sale na een half uur al afgekapt. Icon-leden hebben geen kaarten kunnen kopen en de voorverkoop is nu ook met een week uitgesteld.

In Rome begon de pre-sale ook slecht. Mensen blijken wel 5 keer betaald te hebben op de Credit Cards, maar er zijn geen kaarten gereserveerd. Hoe vreemd! Gisteren begon de voorverkoop en die werd na een uur op internet stilgelegd, omdat het systeem helemaal crashde. Degenen die in de rij lagen, kwamen ook van een koude kermis thuis. Die hadden 24 uur voor de verkooppunten gelegen, bleken de verkopers maar zes kaarten uit te draaien! Zes voor IEDEREEN! Lig je daar mooi voor Jan L.

En de Duitsers hebben nog steeds geen idee wanneer zij kaarten kunnen kopen! Volgens Ticketservice daar wordt er top secret over gedaan. De Duitse fans draaien inmiddels helemaal door!

Ben ik blij dat wij als een van de eerste een voorverkoop hadden en dat de kaartjes veilig in huis liggen!
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:12:33 #60
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_37154897
Schijnt nog erg moeilijk te zijn om kaarten te verkopen.
Zouden de italianen nu gratis mogen?
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_37155267
Pfff... ben ik even blij dat ik mijn kaartjes binnen heb
pi_37155919
Wat een gedoe hè? Je zou zeggen dat het toch allemaal gladjes moet kunnen verlopen...
pi_37156027
In Engeland, Amerika en hier is alles ook gladjes verlopen volgens mij!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37159210
Ik hoop dat het bij de verkoop van de Duitse concerten enigszins goed gaat. Ik wil graag nog een kaartje voor Düsseldorf.
pi_37159335
Volgende week vrijdag 9 uur voorverkoop Duitsland!!!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37159373
Duitsers kunnen vanaf de 25ste via icon kaarten bestellen. De andere vvk begint de 28ste om 9 uur.
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:23:47 #67
147288 juffie77
Dance like nobody is watching
pi_37165680
Heeft iemand nog 's nachts voor het postkantoor gelegen, zoals ik? Het was er minder druk dan 2 jaar geleden...Ik ga trouwens ook 2 keer, 3 sept. veldkaarten, 4 sept. zitten.
En als ik dan nog wat mis...koop ik wel de dvd. (waar blijft de dvd van Reinvention trouwens?) Ik heb er ZIINNNN in! cu there!
I juf you!
  vrijdag 21 april 2006 @ 20:16:05 #68
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_37169731
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:23 schreef juffie77 het volgende:
Heeft iemand nog 's nachts voor het postkantoor gelegen, zoals ik?
om 9.55 stapte ik de free record shop binnen en was ik als eerste aan de beurt
bij het postkantoor stond een rij van hier naar tokio
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:28:04 #69
147288 juffie77
Dance like nobody is watching
pi_37179911
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 20:16 schreef Elusive het volgende:

[..]

om 9.55 stapte ik de free record shop binnen en was ik als eerste aan de beurt
bij het postkantoor stond een rij van hier naar tokio
whahaha slimme actie!!
Stupid me....
I juf you!
pi_37196353
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:23 schreef juffie77 het volgende:
(waar blijft de dvd van Reinvention trouwens?)
Van Madonnalicious:-
quote:
Madonna's official fanclub ICON have confrimed the release of Madonna's tour documentary I'm Going To Tell You A Secret on DVD in June!

Amazon.com have the DVD listed for a release date of Tuesday 06 June in the USA.

Los Angeles magazine Odyssey also reported that the DVD will come with a live bonus audio CD from the Re-Invention tour - and interestingly Amazon.com are listing an audio CD for I'm Going To Tell You A Secret!

Now all fans need is the Re-Invention tour to finally be released on DVD....
Nog geen DVD, maar wel een live CD!
  zondag 23 april 2006 @ 08:27:15 #71
88775 HuubTuub
slurfmannetje
  zondag 23 april 2006 @ 14:20:04 #72
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37212355


Op links... Hadden we daar niet een of ander gerucht over gehoord?
  zondag 23 april 2006 @ 19:28:10 #73
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_37222427
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:20 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]

Op links... Hadden we daar niet een of ander gerucht over gehoord?
euhrrm... ik zou t niet direct weten?
:: my weblog ::
  zondag 23 april 2006 @ 19:33:09 #74
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37222597
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:28 schreef la.femme.nikita het volgende:

[..]

euhrrm... ik zou t niet direct weten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37225501
hier volgt mijn analyse van het artwork van het COADF album, dat gebasseerd is op de film/musical Tommy. Hieronder het hoe en waarom omtrent dat idee, MET visuals.

I know it was mentioned previously that Madonna's COADF album shoot was based on the movie "Tommy". And we all know Madonna and know that she didn't just do that for the sake of the pretty visuals. Here I'll present proof as to why it's so obvious and natural that she would use that movie as a guideline for the COADF album artwork. I mean the story of the movie "Tommy" poses a VERY distinct paralel with Madonna's own life before and during the COADF album. Let me try and explain:

First the story for the film version of Tommy in a nutshell:

Tommy is the fictitious biography of Tommy Walker. Tommy's father, Captain Walker, had been listed as missing in action during World War I, but he returns unexpectedly in 1921 kills his wife's new lover in front of the seven-year-old Tommy. Tommy's mother and father enjoin him that "you didn't hear it, you didn't see it ... you won't say nothing to no-one", and Tommy retreats into deafness, dumbness, and blindness as a consequence. He has a vision of a tall stranger dressed in silvery robes with a golden floor-length beard, and the vision sets him on an internal spiritual journey, learning to interpret all physical sensations as music. During the remainder of his childhood Tommy's parents seek out various treatments and cures for him, while Tommy suffers sexual and physical abuse at the hands of several extended family members. On Christmas, his parents despair about the fate of Tommy's soul, as they realize he is unaware of Jesus or prayer. However, Tommy learns to play a pinball machine and soon becomes the master of the game and an international celebrity. His parents eventually locate a doctor who promises a "miracle cure", but all tests indicate that Tommy is actually capable of sight, speech, and hearing, and that his condition is due to an "inner block". Tommy is finally cured when his mother, frustrated that Tommy seems only to see his own reflection, shatters the mirror in a fit of rage. Tommy's cure becomes a public sensation and he attains guru-like status. Thereafter he assumes a quasi-messianic mantle and tries to lead his fans to an "enlightenment" like his own (requiring followers to play pinball while wearing eyeshades, earplugs, and a cork), but the heavy-handedness of his cult and the exploitation of its followers by his family and associates causes his followers to revolt against him.

My perspective on this in relation to Madonna:

Storywise Tommy is much like Madonna's life, of course not literally but you'll know what I mean. Madonna has said time and time again that she was "trapped" in a certain state of mind, obsessed with the superficial aspects of life, glamour/fame etc, etc. Battling with her own religious demons, dogma's and questions. Then after releasing herself from the "inner block" she found hapiness and was "cured" of this mindset (thanks to kabbalah? ). She then set about to share this enlightenment with others (promoting kaballah in various ways, among them the "American Life" album) becoming a public sensation and getting guru-like status for her own "cult" with "merchandise", books, red string etc. But then due to the money factor and people getting sick and tired of the overkill of indoctrination and focus on that aspect of her life people started to revolt and call what she considers her saviour a cult and craze and question her sanity. I think Madonna's use of the movie "Tommy" is a sarcastic comment and view on what happened to her the last couple of years before "COADF". How many times has she not said that "she's been blind, but now she has seen the light", JUST like Tommy.

She visualized it by using several style elements from the movie Tommy, in which you can see tommy and his mother for instance going from church group to church group (one even adoring and praying to statues of Marilyn Monroe), seeking refuge in drugs (the acid queen), and eventually Tommy starting his own cult based around pinball, using that pinball as a trademark sign used in "religious symbols", merchandise etc, etc. You could even go as far as to say that the discoball she is holding in several shots is a refference to the pinball Tommy is holding and adoring in "Tommy".

Here are some visual relations between the movie Tommy and the COADF artwork:


pinball versus discoball on display


Tommy can only see his true self in the mirror, but it's also his "cage". The position of the mirrors for the COADF shoot is an exact replica of certain shots in the movie "Tommy".


Tina Turner as the acid queen, Madonna in the exact same outfit, also dancing wildly. Also look at the handwritten writing on the tina turner single cover. Look familiar?


In the movie a mirrored effect was used in certain scenes, which was also used in the LIWB footage for the Koko performance


Tommy's mother, consumed by superficial things such as good looks, clothes, glamourous lifestyles etc at one point resides in a completely white room, as does Madonna in part of the COADF shoot


Later, when she breaks Tommy's curse/cage she is seen wailing across the room trying to get HIM and herself out of their current state of being. Madonna is also seen throwing herself at the door...


After Tommy's cage is broken and he is back to normal again and starts his cult, Tommy's mother abandons all the things she was so consumed by. She rejects superficial things and goes through life without make-up, fancy clothes and hides her hair under a scarf. Which reminded me of this picture of Madonna from the shoot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hope that explains a few things for people unfamiliar with the movie Tommy. I can recommend you to rent or buy the movie and watch it on dvd and you'll be amazed by the parallels!

ROB
  zondag 23 april 2006 @ 21:33:24 #76
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37227084
Die Tommy-vergelijking is wel super-duidelijk inderdaad. Ik vraag me af waarom Madonna het eigenlijk niet genoemd heeft, en interviewers het eigenlijk totaal niet opgepikt hebben.
  maandag 24 april 2006 @ 13:51:02 #78
130081 manou
me love me boyfriend
pi_37243189
foto doet t niet
pi_37294636
De tracklisting van de DVD van I'm Going To Tell You A Secret:

Track Listings
1. DVD is full documentary; includes songs of:
2. VOGUE
3. AMERICAN LIFE
4. MOTHER AND FATHER
5. NOBODY KNOWS ME
6. MUSIC
7. HOLLYWOOD (remix)
8. LAMENT
9. LIKE A PRAYER
10. HOLIDAY
11. IMAGINE
12. CD track listing (live songs from Re-Invention Tour and tracks taken from the Documentary)
13. The Beast Within
14. Vogue
15. Nobody Knows Me
16. American Life
17. I Love New York (demo rock version)
18. Hollywood (Remix)
19. Die Another Day
20. Lament
21. Like A Prayer
22. Mother and Father
23. Into The Groove
24. Music
25. Holiday
26. Imagine

Het is wel tof dat de rock versie van ILNY ook wordt uigebracht. En een mooie live versie van The Beats Within, Nobody Knows Me (die mix was te gek), Lament (damn! Haar stem!) en Mother and Father (haunting! Haar stem weer!) kan ik ook zeker waarderen.
pi_37303398
I Love New York - rock demo version ?! WHOOOHOOO!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37322502
In Duitsland zijn de kaarten varierend van 79 euro tot 191,50. Jemig... 200 euro voor een goede plek in een stadion waar 60.000 mensen in kunnen. BELACHELIJK! Oh ja... de staanplaatsen zijn 107 euro!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37323414
Amsterdam's tweede concert is bijna uitverkocht... alleen nog enkele kaarten bovenste rijen rang 6 te koop! Wil je er nog bij zijn, dan moet je snel zijn!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 26 april 2006 @ 20:47:22 #84
130081 manou
me love me boyfriend
pi_37323491
zie je dan wel iets wanneer je op rang 6 zit?
pi_37323535
Nee... maar je bent er dan wel bij! Hahaha
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 26 april 2006 @ 20:55:25 #86
130081 manou
me love me boyfriend
pi_37323818
hihi! gelukig heb ik gewoon veldkaarten voor de 3e..ik ga vroeg heen !! wil haar van heeeel dichtbij zien
pi_37326742
Ik heb sinds vandaag ook een veldkaart voor de vierde september. Ik ga denk ik voor de zogenoemde nosebleed kaarten voor Düsseldorf. Goedkoop en ik ben er toch bij. Alvast even spotten waar ze komt.
pi_37342248
AMSTERDAM HEEFT TOCH DE AFSLUITING VAN DE CONFESSIONS TOUR! JAPANSE OPTREDENS ZIJN GEANNULEERD!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37342781
Er zijn weer tickets vrijgekomen voor de 2 laatste concerten van de Confessions Tour! Staanplaatsen welteverstaan... pakken wat je pakken kan!
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 27 april 2006 @ 13:53:56 #90
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_37343601
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:28 schreef Hapertje het volgende:
Er zijn weer tickets vrijgekomen voor de 2 laatste concerten van de Confessions Tour! Staanplaatsen welteverstaan... pakken wat je pakken kan!
Hapertje, je bent een engel!!

Heb net ook een kaartje gekocht voor zondag!
could you just [i]not[/i] breathe?
  donderdag 27 april 2006 @ 14:27:52 #91
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_37344600
Zouden de extra kaarten zijn vrijgekomen omdat de 2 uiterste catwalks niet in de arena komen?
Of is het een (geniale) actie om de zwarthandel een klap te geven?

Geen zwarthandel maar gewoon eerlijk... ik heb een staanplaats voor 4/9 over. Tegen kostprijs (incl servicekosten) ¤100,50. Als iemand interesse heeft, mailen kan via mijn profiel en ik heb het aankoopbewijs.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_37345710
Het zou best kunnen dat de twee uiterste catwalks niet in de Arena kunnen.

Wel een mooie gelegenheid voor mensen die toch een kaartje wilden.

En even spoileren wat betreft de setlist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 81% gewijzigd door MadGuy op 27-04-2006 15:12:21 ]
pi_37346782
Ook interessant, de release sheet van de I'm Going To Tell You A Secret:



Let vooral ook op de extra features: never before seen footage en een alternatieve versie van de American Life video. Zal ze hem dan eindelijk gaan uitbrengen?
  donderdag 27 april 2006 @ 16:10:56 #94
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37347860
Madonna will perform just after 8 p.m. Sunday in the dance-dominated Sahara Tent, and no act is scheduled opposite her on the main outdoor stage at that time.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_37348212
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Madonna will perform just after 8 p.m. Sunday in the dance-dominated Sahara Tent, and no act is scheduled opposite her on the main outdoor stage at that time.
Coachella, that is...
  donderdag 27 april 2006 @ 16:24:00 #96
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37348329
Oh, ja
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_37348434
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Coachella, that is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
  donderdag 27 april 2006 @ 17:28:37 #98
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_37350627
OHHHH zoooo vettt! Dus als ik op 4 sept. op het veld sta... is dat DE LAAAATTTSTTEEE tourdag voor Madonna. COOOLLLL, zal me een feessie worden!!
:: my weblog ::
pi_37353528
En wellicht worden eventuele opnames voor een DVD dan in Amsterdam gemaakt.
pi_37354623
@HuubTuub: Tof dat je nog een veldkaart voor de 3e hebt kunnen krijgen! TOF!

Een laatste concert is volgens mij altijd bijzonder. Leuk dat het Nederland een keer overkomt!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37356251
Het is nog even afwachten natuurlijk of het écht zo is.

Ik heb net even geprobeerd nog kaarten voor Düsseldorf te bestellen, maar ik kom er toch niet echt doorheen. Er staat nu wel een bestelling in mijn orderlist, maar daar staat storniert, geannuleerd bij - op magische wijze. Ach, het waren toch nosebleed kaartjes, maar toch!
pi_37356394
Ik wilde naar Duitsland, maar nu George Michael op 14 november in Antwerpen optreedt, wil ik daar ook naartoe! Wat een feest dit jaar!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37360399
Haha!

Jee, toch kaartjes voor Düsseldorf!
pi_37390209
3 september weer UITVERKOCHT!

Duitse concerten waren binnen 1 uur uitverkocht! Wonen natuurlijk ook miljoenen mensen meer dan in ons kikkerlandje!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37390411
Recapitulerend:

May 21 Los Angeles Forum UITVERKOCHT
May 23 Los Angeles Forum UITVERKOCHT
May 24 Los Angeles Forum
May 27 Las Vegas MGM Grand Garden Arena UITVERKOCHT
May 28 Las Vegas MGM Grand Garden Arena
May 30 San Jose HP Pavilion UITVERKOCHT
May 31 San Jose HP Pavilion

June 5 Fresno Save Mart Center UITVERKOCHT
June 6 Fresno Save Mart Center UITVERKOCHT
June 8 Phoenix Glendale Arena UITVERKOCHT
June 10 Phoenix Glendale Arena UITVERKOCHT
June 14 Chicago United Center UITVERKOCHT
June 15 Chicago United Center UITVERKOCHT
June 18 Chicago United Center UITVERKOCHT
June 21 Montreal Bell Centre UITVERKOCHT
June 22 Montreal Bell Centre UITVERKOCHT
June 25 Hartford Civic Centre UITVERKOCHT
June 26 Hartford Civic Centre
June 28 New York Madison Square Garden UITVERKOCHT
June 29 New York Madison Square Garden UITVERKOCHT

July 02 New York Madison Square Garden UITVERKOCHT
July 03 New York Madison Square Garden UITVERKOCHT
July 18 New York Madison Square Garden UITVERKOCHT
July 06 Boston TD Banknorth Garden UITVERKOCHT
July 09 Boston TD Banknorth Garden UITVERKOCHT
July 10 Boston TD Banknorth Garden
July 12 Philadelphia Wachovia Center UITVERKOCHT
July 13 Philadelphia Wachovia Center
July 16 Atlantic City Boardwalk Hall UITVERKOCHT
July 22 Miami AmericanAirlines Arena UITVERKOCHT
July 23 Miami AmericanAirlines Arena UITVERKOCHT

EUROPE:

July 30 Cardiff Millennium Stadium

Aug. 1 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 3 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 9 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 10 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 12 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 13 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 15 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 6 Rome Olympic Stadium UITVERKOCHT
Aug. 20 Dusseldorf LTU Arena UITVERKOCHT
Aug. 22 Hannover AWD Arena UITVERKOCHT
Aug. 24 Horsens (Denmark) Forum Horsens Outdoor
Aug. 27 Paris Bercy UITVERKOCHT
Aug. 28 Paris Bercy UITVERKOCHT
Aug. 30 Paris Bercy UITVERKOCHT
Aug. 31 Paris Bercy UITVERKOCHT

Sept. 3 Amsterdam Arena UITVERKOCHT
Sept. 4 Amsterdam Arena 95% UITVERKOCHT

[ Bericht 0% gewijzigd door Hapertje op 28-04-2006 22:22:43 ]
Nothing takes the past away like the future!
pi_37390478
Denemarken morgen in de voorverkoop!

Ik vraag me af of Cardiff uitverkocht raakt. Al een week in de verkoop en nog steeds kaarten. Raar voor Engeland!
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:19:33 #107
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37390514
Ze komt echt op rare plaatsen in Noord-Amerika.

Cardiff is op zich ook een rare plek, voor Madonna. Manchester was veel logischer geweest, me dunkt.
pi_37390784
Horsens dan... ook een rare plek! En inderdaad... Atlantic CIty, Hartford, Phoenix en bovenal Fresno. Ik ben in 1999 in Fresno geweest. Een echt leuke, kleine gezellige studentenstad. En ineens staat daar Madonna hahaha

Het staat ook raar in het tourboek straks. Ik vond Arnhem in 2004 ook zo'n maffe plaats op de T-shirts!

[ Bericht 20% gewijzigd door Hapertje op 29-04-2006 13:26:01 ]
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:31:32 #109
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37390920
Of Hannover.
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:24:56 #110
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37414820
Morgen Coachella. Helaas wordt het niet uitgezonden volgens de webcast schedule. Balen! Toch hoop ik dat er op een of andere manier opnames zullen verschijnen.

Hier alvast een voorproefje op de tour:

Deeper and Deeper Youtube...
  zondag 30 april 2006 @ 12:16:47 #111
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37422899
De volledige setlist van Coachella en wat veranderingen in de setlist van de tour volgens Madonnatribe:-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 30 april 2006 @ 21:49:47 #112
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37437799
Madonna op Coachella is helaas (nog) niet op de webcam te volgen. Maar leden van madonnatribe kunnen in deze thread wel het één en ander volgen.

De bezoekers van Coachella kunnen al stiekem meegenieten van madonna's soundchecks. In de Saharatent is een catwalk opgezet en in de tent zelfs hangen honderden discoballen. Het podium is knalroze.
  zondag 30 april 2006 @ 21:51:42 #113
130081 manou
me love me boyfriend
pi_37437861
vind nieuwe single keuze erg leuk!!! get together is een van mijn favo's!!
pi_37445288
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef Hapertje het volgende:
Recapitulerend:

May 21 Los Angeles Forum UITVERKOCHT
May 23 Los Angeles Forum UITVERKOCHT
May 24 Los Angeles Forum
May 27 Las Vegas MGM Grand Garden Arena UITVERKOCHT
May 28 Las Vegas MGM Grand Garden Arena
May 30 San Jose HP Pavilion UITVERKOCHT
May 31 San Jose HP Pavilion UITVERKOCHT

June 5 Fresno Save Mart Center UITVERKOCHT
June 6 Fresno Save Mart Center UITVERKOCHT
June 8 Phoenix Glendale Arena UITVERKOCHT
June 10 Phoenix Glendale Arena UITVERKOCHT
June 14 Chicago United Center UITVERKOCHT
June 15 Chicago United Center UITVERKOCHT
June 18 Chicago United Center UITVERKOCHT
June 21 Montreal Bell Centre UITVERKOCHT
June 22 Montreal Bell Centre UITVERKOCHT
June 25 Hartford Civic Centre UITVERKOCHT
June 26 Hartford Civic Centre
June 28 New York Madison Square Garden UITVERKOCHT
June 29 New York Madison Square Garden UITVERKOCHT

July 02 New York Madison Square Garden UITVERKOCHT
July 03 New York Madison Square Garden UITVERKOCHT
July 18 New York Madison Square Garden UITVERKOCHT
July 06 Boston TD Banknorth Garden UITVERKOCHT
July 09 Boston TD Banknorth Garden UITVERKOCHT
July 10 Boston TD Banknorth Garden
July 12 Philadelphia Wachovia Center UITVERKOCHT
July 13 Philadelphia Wachovia Center
July 16 Atlantic City Boardwalk Hall UITVERKOCHT
July 22 Miami AmericanAirlines Arena UITVERKOCHT
July 23 Miami AmericanAirlines Arena UITVERKOCHT

EUROPE:

July 30 Cardiff Millennium Stadium

Aug. 1 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 3 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 9 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 10 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 12 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 13 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 15 London Wembley Arena UITVERKOCHT
Aug. 6 Rome Olympic Stadium UITVERKOCHT
Aug. 20 Dusseldorf LTU Arena UITVERKOCHT
Aug. 22 Hannover AWD Arena UITVERKOCHT
Aug. 24 Horsens (Denmark) Forum Horsens Outdoor UITVERKOCHT
Aug. 27 Paris Bercy UITVERKOCHT
Aug. 28 Paris Bercy UITVERKOCHT
Aug. 30 Paris Bercy UITVERKOCHT
Aug. 31 Paris Bercy UITVERKOCHT

Sept. 3 Amsterdam Arena UITVERKOCHT
Sept. 4 Amsterdam Arena 98% UITVERKOCHT (alleen nog rang 6 beschikbaar!)
Nothing takes the past away like the future!
  maandag 1 mei 2006 @ 19:08:40 #115
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37462384
Aaaargh, wat had ik graag op het Coachella festival willen zijn. Madonna deed haar eerste festival ooit en aan de foto's en verhalen te beoordelen was het geheel HOT.



Madonna speelde ook weer de gitaar gedurende I Love New York ("just go to Texas, and go suck Bush's dick") en Ray Of Light. Ze schijnt echt helemaal uit haar dak te zijn gegaan en ik heb het gevoel dat dit slechts nog voorspel is van wat we op de tour mee gaan maken...
  maandag 1 mei 2006 @ 19:56:18 #116
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_37464011
die armen
could you just [i]not[/i] breathe?
  maandag 1 mei 2006 @ 20:11:37 #117
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37464537
Het zijn tenminste weer de ouwe vertrouwde Madonna-armen. Niet die rietjes van recentelijk.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:12:57 #118
130081 manou
me love me boyfriend
pi_37472173
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef HuubTuub het volgende:
die armen
die armen!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 13:17:22 #119
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_37484845
Nieuwe spoilers over de tour:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:50:19 #120
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37486260
Ooooh, klinkt goed.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:52:03 #121
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37494555
En Madonnatribe heeft ook wat te melden over liedjes en performances tijdens de concerten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 mei 2006 @ 16:24:33 #122
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37514630
Madonna verschijnt binnenkort in W magazine met een 58 pagina's alnge photo portfolio.



Als dit één van de tourkostuums is: wow! De Victoriaanse dramatische stijl, de tophat met daarop een paardenstaart, een zadel op haar rug en het zweepje. Damn! Hot!
quote:
Article by By Karen Thomas , USA TODAY
Who's that girl?
Madonna's multiple personalities collide in the upcoming issue of W magazine, on stands in New York Friday (nationwide on May 19). The singer's proper English horsewoman meets the sexy Material Girl and Boy Toy in a 58-page photo spread. The singer, 47, joined six stallions on a Hollywood soundstage for a shoot with photographer Steven Klein, their second collaboration for W. Just eight months ago, Madonna was injured when she was thrown from a horse.

Among the images: a topless Madonna in fishnet stockings, long leather gloves and riding crop; the singer dressed in black, cavorting with a horse on the sand; Madonna pulling a horse's tail.

Madonna's Confessions tour kicks off May 21 in Los Angeles.
Hier nog eentje en nog eentje.

[ Bericht 56% gewijzigd door MadGuy op 03-05-2006 16:29:41 ]
pi_37529833

DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_37534141
WWWWWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW... WAT EEN VROUW!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37534150








[ Bericht 20% gewijzigd door Hapertje op 04-05-2006 03:44:16 ]
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:08:06 #126
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37549753
Geweldige foto's inderdaad zeg. Surrealistisch, soms controversieel. Heel eigen. Heel Madonna.

Ook de schetsen voor de tourkostuums al gezien?

pi_37553090
Het wordt helemaal fantastisch! De gerruchten gingen dat de Confessions Tour weinig show zou bevatten, maar deze foto's en schetsen spreken dat gerucht helemaal tegen! Ik heb er zin in!
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:53:44 #128
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37555902
Ooooh, maar dat zit wel snor hoor.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:16:55 #129
147288 juffie77
Dance like nobody is watching
pi_37567745
die foto's hebben een beetje een 'frozen' sfeer! Mooiiiiii!
Waar is W te halen?? In de gewone kantoorboekhandels?

I juf you!
pi_37567822
Ja... waar zijn de W en de Rolling Stone eigenlijk te koop?!
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:33:31 #131
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37572796
Ik vind de sfeer ook veel weg hebben van de serie Carnivale. Heel surrealistisch, maar ook licht disturbing.

De W en Rolling Stone zijn gewoon bij de beter gesorteerde boekhandel te koop zoals Bruna of AKO. De American Bookcenter in Amsterdam en Den Haag hebben ze zeker.
  zondag 7 mei 2006 @ 16:54:04 #132
147288 juffie77
Dance like nobody is watching
pi_37631706
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:33 schreef MadGuy het volgende:

De W en Rolling Stone zijn gewoon bij de beter gesorteerde boekhandel te koop zoals Bruna of AKO. De American Bookcenter in Amsterdam en Den Haag hebben ze zeker.
Ok, thanks! Ik zal op zoek gaan!
Enneh: ik dacht natuurlijk aan Frozen vanwege de paarden en het zwart/wit. Carnavale ken ik niet... Maar ik geloof je meteen!
I juf you!
  zondag 7 mei 2006 @ 17:35:04 #133
16715 Mylene
*schatje*
pi_37632931
  zondag 7 mei 2006 @ 18:52:53 #134
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37635083
Graag gedaan, juffie!

Oeh nog twee weken. Time goes by so slowly.

Als het goed is wordt een van de concerten tijdens de tour wel live uitgezonden, in tegenstelling tot de RIT. Dat betekent dat we in Europa de kans krijgen hem te zien alvorens we het met eigen ogen kunnen gaan aanschouwen.
pi_37644383
Ik ga de show zeker NIET kijken op tv. Ik wil het eerst live zien, ik zorg wel dat ik aan een kopietje kom, maar kijk die pas NA de show!
Nothing takes the past away like the future!
  zondag 7 mei 2006 @ 23:04:47 #136
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37644435
Ik weet nu al dat ik dat niet vol kan houden. Hetzelfde geldt meestal voor spoilers of CD's. Uiteindelijk doet het bij mij niet echt af aan de beleving, heb ik gemerkt. Maar goed, het is nog niet zover!
pi_37644464
Hmmm... Re-Invention kon ik van voor tot achter meezingen toen ik Londen zat hahaha
Nothing takes the past away like the future!
pi_37659787
Even een vraagje; zingt Madonna live tijdens tours?
pi_37661165
Ja... bijna alles! Alleen nummers als Vogue hebben een achtergrondband vanwege de heavy dans!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37661995
Okay.. ik dacht dat ze alles playbackte?
pi_37662115
Dan ben je blijkbaar nog nooit naar een concert van haar geweest. Enne... playbacken, dat doet die andere held van je, Michael Jackson!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37662303
Ehm, waarom begin je nu opeens over Michael Jackson als ik vragen mag? Voel je je aangevallen? Ik vraag gewoon of ze playbackt - bedoel er niets mee -, was alleen geïnteresseerd omdat ik hoorde dat ze daar kritiek over kreeg.

Dat Madonna aanhangers MJ belachelijk maken betekent nog niet dat het andersom ook is,
pi_37662478
Hmmm... wel vreemd dat je ineens vanuit het niets dit forum opzoekt met zo'n domme vraag! Ze krijgt altijd kritiek dat ze vals zou zingen, waarom zou ze dan playbacken?! Nee, een bullshit vraag!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37662568
En oh ja... dat vals zingen is ook een gerucht waar niets van waar is!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37662599
Uit het niets dit forum opzoekt? Ik zit elke dag op dit forum? Lol.. Ik lees dit topic ook wel eens mee.

Nou waarom zou ze playbacken.. Misschien omdat ze nou niet bekend staat om d'r geweldige stem? Nogmaals.. ik snap niet waarom je nu aangevallen voelt; het was gewoon een vraag.
pi_37662654
Vragen mag.. en het antwoord weet je nu!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37662705
En nogmaals ... ze zingt hooguit op 1 nummer met een achtergrondband mee! Dat is geen playback. Maarre... de discussie is over. Je kan uitlokken wat je wilt, ik trap er niet in!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37662767
Sjezus zeg, ik lok helemaal niets uit.

Maar goed, 'discussie' idd over.
  maandag 8 mei 2006 @ 18:35:13 #149
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37664718
Hapertje, reageer niet zo overtrokken man.

Rnnz: als je iets moois van Madonna live zou willen horen zou je eens ergens de live versie van Lament zien te downloaden ofzo. Hij zit in ieder geval in haar documentaire I'm Going To Tell You A Secret.
pi_37667347
Niet overtrokken, Madguy.. in allerlei fora zat rnnz te eikelen. That's all!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37667370
Maar het is goed nu. We hebben de strijdbijl begraven hahaha
Nothing takes the past away like the future!
  maandag 8 mei 2006 @ 20:00:29 #152
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37667811
Eind goed, al goed.

Om het te vieren wat nieuwe spoilertjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het schijnt dat Japan en Brazillië nog doorgang kunnen vinden. Het zal mij benieuwen allemaal.
pi_37680961
Nog meer spoilers!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing takes the past away like the future!
pi_37681279
Nothing takes the past away like the future!
pi_37703256
Madonna Underground heeft belangrijke informatie ontvangen betreffende Madonna's shows in the Amsterdam ArenA op 3 en 4 september. We hebben de informatie ontvangen van de concertorganisator en is voor iedere bezoekers zeer belangrijk om te weten.

Er wordt een inloopconstructie gebouwd voor de twee veldingangen (laag hekwerk), zodat dit zorgt voor een veilige inloop, kaartcontrole en fouillering. De constructie bestaat uit een 8 tal poortjes met een smalle entree waar jij als bezoeker doorheen loopt. Uit veiligheidsoverwegingen wordt niet (!) toegestaan dat hier de nacht wordt doorgebracht. De feitelijke toegang zal zijn in de loop van de ochtend van het concert. Zodra het vak gevuld is (op de manier dat iedereen ruim zit) worden er geen mensen meer in dit vak toegelaten. De mensen die hierna nog komen, kunnen dan voor de entree in een rij plaatsnemen. Je mag ten alle tijde uit deze constructie lopen voor bijv. toiletbezoek etc. (dus gelukkig geen herhaling Arnhem). Maar je kunt hier geen rechten aan ontlenen, zeker niet als je lang wegblijft!. Er wordt geadviseerd vooral zelf drinken en eten mee te nemen.
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:48:54 #156
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37714854
In Arnhem kon je er ook gewoon uit voor het toilet enzo hoor.

Get Together single cover:-



[ Bericht 34% gewijzigd door MadGuy op 10-05-2006 19:10:56 ]
pi_37715980
Ik vind de cover helemaal toppie! Stuart op de voorgrond, Madonna op de achtergrond! En zelfs Angela staat erop! Cool!
Nothing takes the past away like the future!
pi_37715998
Maar waar zijn Donna en Nicki?
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:19:17 #159
130081 manou
me love me boyfriend
pi_37731371
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 06:32 schreef Hapertje het volgende:
Madonna Underground heeft belangrijke informatie ontvangen betreffende Madonna's shows in the Amsterdam ArenA op 3 en 4 september. We hebben de informatie ontvangen van de concertorganisator en is voor iedere bezoekers zeer belangrijk om te weten.

Er wordt een inloopconstructie gebouwd voor de twee veldingangen (laag hekwerk), zodat dit zorgt voor een veilige inloop, kaartcontrole en fouillering. De constructie bestaat uit een 8 tal poortjes met een smalle entree waar jij als bezoeker doorheen loopt. Uit veiligheidsoverwegingen wordt niet (!) toegestaan dat hier de nacht wordt doorgebracht. De feitelijke toegang zal zijn in de loop van de ochtend van het concert. Zodra het vak gevuld is (op de manier dat iedereen ruim zit) worden er geen mensen meer in dit vak toegelaten. De mensen die hierna nog komen, kunnen dan voor de entree in een rij plaatsnemen. Je mag ten alle tijde uit deze constructie lopen voor bijv. toiletbezoek etc. (dus gelukkig geen herhaling Arnhem). Maar je kunt hier geen rechten aan ontlenen, zeker niet als je lang wegblijft!. Er wordt geadviseerd vooral zelf drinken en eten mee te nemen.
dus het polsbandjes systeem?
pi_37731472
Nee. Dat zal (waarschijnlijk) alleen gelden in hek voorste vak in het stadion.
In de wachtrij wordt ervan uit gegaan dat de mensen dat zelf regelen.

Zo ging het tenminste bij anderen concerten.

[ Bericht 2% gewijzigd door calvobbes op 11-05-2006 11:44:15 ]
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:31:52 #161
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37742927
Lijkt mij ook het meest logische systeem ook. Meestal loopt dat wel goed.
pi_37743213
@Hapertje: ik ben ook zo'n eikel

@MadGuy: ik zal eens gaan zoeken naar live concerts van d'r.
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:51:38 #163
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37743438
Probeer vooral de documentaire te downloaden, daar zitten een aantal mooie live performances in.
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:01:15 #164
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37745125
Meer tour kostuums, ontworpen door Jean-Paul Gaultier. Let op! Spoilers!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37750755
Niet geheel onverwacht, maar Amsterdam heeft waarschijnlijk niet de laatste concerten... 6 en 7 september zou ze nog in Praag optreden en de 12de op het rode plein in Moskou. Volgens de geruchten tenminste...
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:37:24 #166
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37767909
Ik denk dat het er dik inzit dat ze nog ergens anders komt inderdaad. Nog even afwachten.
pi_37849944
Het is stil!
Nothing takes the past away like the future!
  maandag 15 mei 2006 @ 17:44:18 #168
147288 juffie77
Dance like nobody is watching
pi_37850421
Zaterdag zijn de repetities geweest met tourkostuums. De repetities zijn van 9-9 en volgens Madonnalicious komt Her Madgesty om 13.00 uur, na haar quality time met kinderen en manager. Respect voor deze inzet van alle medewerkers!!

Time goes by...enz.
I juf you!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:12:31 #169
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37872343
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:24 schreef Hapertje het volgende:
Het is stil!
Komt omdat ik mijn adem inhoud. :p

  donderdag 18 mei 2006 @ 10:49:51 #170
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37943552
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:38:01 #171
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37959099
Oh man, dat is gaaf.
pi_37962211
Enne... helemaal geweldig is dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOW!
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:55:56 #173
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37966970
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef Hapertje het volgende:
Enne... helemaal geweldig is dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOW!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37977314
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 26% gewijzigd door Hapertje op 19-05-2006 08:48:34 ]
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 07:27:18 #175
16874 creno
born this way
pi_37977911
Wat kan een droom toch leuk zijn, maar wat is het dan een tegenvaller als je wakker wordt.
Ik droomde vannacht dat ik een dvd en een cd van Madonna kocht, ze zat erbij naast die winkel en signeerde m'n cd. Maar dat was niet alles, ik kreeg ook nog een gouden VIP kaart voor het concert, en toen werd ik wakker....
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_37978541
Creno... jouw bijzin bij je avatar klopt niet. Even tippen: het is viva la diva... bij le diva moet je aan een dragqueen denken! Maar Diva is vrouwelijk, dus la! Verders een geweldige avatar!
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:17:02 #177
16874 creno
born this way
pi_37984662
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 08:50 schreef Hapertje het volgende:
Creno... jouw bijzin bij je avatar klopt niet. Even tippen: het is viva la diva... bij le diva moet je aan een dragqueen denken! Maar Diva is vrouwelijk, dus la! Verders een geweldige avatar!
I know, het is ook expres gedaan dat LE diva. Geintje tussen mij en mijn vriend (hij is geen drag btw). Ik noemde hem een keer een diva, dus vandaar viva le diva
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_37986653
Oh na het songfestival had ik Dana International teveel in mijn hoofd!

Ik heb even je site bekeken waar de ontwikkeling van je huis is te volgen! Ik moet meteen aan 2004 denken. Ging ik eindelijk verhuizen, veel verbouwingen en dergelijke en dus veel geld kwijt aan het huis, kwam Madonna ineens naar Europa. Had eigenlijk geen geld, maar ben toch naar 3 concerten geweest toen. Maak jij nu hetzelfde mee?
Nothing takes the past away like the future!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:13:31 #179
16874 creno
born this way
pi_38006399
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef Hapertje het volgende:
Oh na het songfestival had ik Dana International teveel in mijn hoofd!

Ik heb even je site bekeken waar de ontwikkeling van je huis is te volgen! Ik moet meteen aan 2004 denken. Ging ik eindelijk verhuizen, veel verbouwingen en dergelijke en dus veel geld kwijt aan het huis, kwam Madonna ineens naar Europa. Had eigenlijk geen geld, maar ben toch naar 3 concerten geweest toen. Maak jij nu hetzelfde mee?
Ja inderdaad, ik wilde eigenlijk naar één concert, maar door omstandigheden werden het er twee (vervelend he ). En eigenlijk kan ik het geld heeeel goed gebruiken voor mijn huis, maar het is Madonna !! En ik heb het voor mezelf goed gepraat dat ik een hoop geld had terug gekregen van de ziekenfonds
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:35:12 #180
16715 Mylene
*schatje*
pi_38012554
OMG, ik heb net die rehearsal clip van La Isla Bonita gezien en damn wat klinkt dat goed .

En ze ziet er geweldig uit .
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:06:34 #181
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38014649
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:35 schreef schatje het volgende:
OMG, ik heb net die rehearsal clip van La Isla Bonita gezien en damn wat klinkt dat goed .

En ze ziet er geweldig uit .
Waar?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:21:01 #182
16715 Mylene
*schatje*
pi_38014999
Op het forum van Madonnalicious.

En het staat ook op youtube.com.

Moet je zoeken op 'Madonna Confessions Tour Rehearsal'.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:21:09 #183
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_38022526
Ook nu weer een ABBA homage.
De outfit die Madonna in de La Isla Bonita clip draagt is bijna een kopie van ABBA's 1979 world tour costumes.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:35:39 #184
130081 manou
me love me boyfriend
pi_38022871
die outfit is zoo lelijk!!!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:44:00 #185
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38023044
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:35 schreef schatje het volgende:
OMG, ik heb net die rehearsal clip van La Isla Bonita gezien en damn wat klinkt dat goed .

En ze ziet er geweldig uit .
Wow dat ziet er best gaaf uit. En het klinkt ook best cool, zo'n versnelde versie!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:47:52 #186
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_38023145
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:35 schreef manou het volgende:
die outfit is zoo lelijk!!!
Jij gaat je tijdens La Isla Bonita vast rot ergeren
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:11:38 #187
130081 manou
me love me boyfriend
pi_38029739
nee tuurlijk niet wat is dat voor dom antwoord?! ik vind het gewoon absoluut niet mooi thats all
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:34:01 #188
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38030766
Ik vind het wel een cool outfit. Enorm retro door de vette knipoog naar ABBA en toch weer ontzettend nieuw en hip. Tuurlijk kun je zoiets alleen dragen tijdens optredens.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 23:56:11 #189
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_38034067
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:34 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het wel een cool outfit. Enorm retro door de vette knipoog naar ABBA en toch weer ontzettend nieuw en hip. Tuurlijk kun je zoiets alleen dragen tijdens optredens.
Cool! Zo moet je die over-the-top outfits ook zien. Een beetje bad taste is niet verkeerd
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  zondag 21 mei 2006 @ 00:06:36 #190
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_38034476
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef manou het volgende:
nee tuurlijk niet wat is dat voor dom antwoord?! ik vind het gewoon absoluut niet mooi thats all
Beetje licht geraakt? Nee toch?

[ Bericht 11% gewijzigd door ABBAfan op 21-05-2006 00:26:51 ]
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  zondag 21 mei 2006 @ 10:16:18 #191
16715 Mylene
*schatje*
pi_38039751
Op drownedmadonna.com staan foto's van het concert dat gisteren speciaal is gegeven voor vrienden en familie.

Het lukte een groepje fans om ook binnen te komen waarvan één het volgende verslag schreef.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 21 mei 2006 @ 13:40:41 #192
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38044074
Klinkt goed en ziet er gaaf uit. Ik ben zéér benieuwd nu. Vanavond de officiële premiere! *o*
pi_38048691
WE LOVE MADONNA!!!
just too bad I haven't got tickets....
achja, 'ooit' zie ik 'r nog wel gok ik
let's face it; I'm hot
  zondag 21 mei 2006 @ 16:37:25 #194
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38048904
Je kunt volgens mij nog kaartjes krijgen hoor, en binnenkort zullen er heus nog wel meerdere vrijkomen.
pi_38049716
OMG! Blond Ambition... watch out... dit kan mijn favo-tour worden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FANTASTISCH!
Nothing takes the past away like the future!
  zondag 21 mei 2006 @ 19:38:20 #196
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_38055428
I reaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllly can´t wait!
geweldig allemaal... ben benieuwd naar de 1e pic´s van vandaag, LA...!!!!
:: my weblog ::
  zondag 21 mei 2006 @ 19:43:24 #197
130081 manou
me love me boyfriend
pi_38055594
dit wordt mijn 4de tour die ik ga zien...maar ik denk ook dat dit alles gaat overtreffen! tot nu toe was re-invention mijn favo...
pi_38056448
La Isla Bonita klinkt al helemaal geweldig! Enne.. de foto's van gisteravond zijn echt helemaal top! Ik wil nu nog naar LA!
Nothing takes the past away like the future!
  zondag 21 mei 2006 @ 20:12:46 #199
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38056770
Ik ken het gevoel, Hapertje. Maar ik weet ook dat een eerste show meestal heel strak en onwennig is, dus ik ben blij dat wij een wat latere show hebben.

Ik weet niet of het mijn tofste tour ooit wordt, maar het ziet er wel veelbelovend uit. RIT blijft altijd wel een speciaal plekje in mijn hart houden; ik zag Madonna voor het eerst en ze spuugde me zowat in mijn gezicht.
pi_38056992
Voor mij blijft het Blond Ambition in Rotterdam, maar RIT staat op een goede tweede plek! Ik zit me nu al zorgen te maken of ik vooraan moet gaan staan of toch voor de middelste catwalk. Ik vind de opkomst altijd zo geweldig. Als je vooraan staat mis je het en zie je Madonna van achter... moeilijk, moeilijk, moeilijk!
Nothing takes the past away like the future!
pi_38057893
Are you ready to ... jump?! Get ready to jump! Just take my hand and get ready to... Are you ready?
Nothing takes the past away like the future!
  zondag 21 mei 2006 @ 20:54:42 #202
130081 manou
me love me boyfriend
pi_38059054
wat zou dan de best staplek zijn tijdensdee tour? toch midden? schijnt allemaal erg hoor te zijn dus helemaal vooraan lijkt mij niet echt helemaal geweldig
  zondag 21 mei 2006 @ 21:10:47 #203
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38059943
Ik zou even de tourreports afwachten, maar volgens mij sta je totaal niet slecht als je niet helemaal vooraan tegen het hoofdpodium staat. Je ziet Madonna overal wel aardig.
  zondag 21 mei 2006 @ 21:39:03 #204
16874 creno
born this way
pi_38061642
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 21 mei 2006 @ 22:22:33 #205
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38064551
Like A Virgin video

Alleen op klikken als je spoilers wilt zien, het is een clip van de dress rehearsals en geeft veel weg van het optreden.

Haar stem!

En een gedeelte van Madonna's speech voor de dress rehearsal voor familie en vrienden.

[ Bericht 21% gewijzigd door MadGuy op 21-05-2006 22:27:46 ]
  maandag 22 mei 2006 @ 10:29:45 #207
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38076498
JAAAA! The Confessions Tour is dan eindelijk begonnen, gisternacht in Los Angeles.

De fans zijn zo te lezen razend enthousiast en Madonna zong en performde goed. Dat belooft alleen maar wat voor de rest van de show.



Van Madonnalicious, waar ook meerdere reports en foto's zijn te vinden.
  maandag 22 mei 2006 @ 11:37:59 #208
16715 Mylene
*schatje*
pi_38078293
Damn zeg, ik ben er gewoon sprakeloos van na het zien van al die beelden .
pi_38078647
Ik glij zo van de bank na het zien van Like A Virgin! GEWELDIG!

[ Bericht 58% gewijzigd door Hapertje op 22-05-2006 12:27:20 ]
Nothing takes the past away like the future!
  Moderator maandag 22 mei 2006 @ 12:37:14 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_38080063


Madonna hangt aan kruis en beledigt George Bush

LOS ANGELES - Bij het eerste concert van haar nieuwe wereldtournee, zondag in Los Angeles, zag een enthousiaste menigte hoe Madonna (47) aan een kruis hing, president George Bush beledigde en dat alles, volgens velen, sexyer dan ooit.


Madonna blijft twee maanden met haar Confessions-tour in de VS, gaat naar Canada en Japan en komt ook naar Europa. De koningin van de popmuziek geeft op 3 en 4 september een optreden in de Amsterdam ArenA.

Voor de Confessions Tour werkt Madonna opnieuw samen met director Jamie King en musical director Stuart Price. Modeontwerper Jean Paul Gaultier en Arianne Phillips zijn verantwoordelijk voor de kostuumdesigns.

Tijdens nieuw en oud werk, als Like a Virgin, Ray of Light en Lucky Star, zijn videobeelden te zijn van hongerende kinderen, Tony Blair, George Bush, Osama bin Laden en de Zimbabwaanse president Robert Mugabe. Madonna wisselt zeker zes keer van kleding en danst onder meer in een sm-outfit. (telegraaf.nl)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 22 mei 2006 @ 18:46:25 #211
16715 Mylene
*schatje*
pi_38093759
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:37 schreef Gert het volgende:

Madonna hangt aan kruis en beledigt George Bush

Tijdens nieuw en oud werk, als Like a Virgin, Ray of Light en Lucky Star, zijn videobeelden te zijn van hongerende kinderen, Tony Blair, George Bush, Osama bin Laden en de Zimbabwaanse president Robert Mugabe. Madonna wisselt zeker zes keer van kleding en danst onder meer in een sm-outfit. (telegraaf.nl)
Moet je dat commentaar erbij lezen. Inmiddels 3 pagina's .
quote:
Gaat het niet een beetje snel voor de kerk? Eerst de DaVinci code en een week later Madonna aan het kruis... hahaha. Ik kan niet wachten op de volgende openbaring!
quote:
Dow wijf met het beledigen van Bush,er is geen betere leider dan Bush! Madonna ik kots haar uit!
quote:
Walgelijk. Bush is de leider die ons beschermt tegen de islam. Ze zal het wel een beetje teveel met negers hebben gedaan.
  maandag 22 mei 2006 @ 19:21:35 #212
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38095072
LOL @ die reacties. Maar ja, Telegraaf hè...
  maandag 22 mei 2006 @ 19:37:13 #213
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38095594


Leuk detail: aan haar kroon hangen rode kristallen. Bloeddruppels?
pi_38096543
Madonna
Al 20 jaar fan en dit jaar ga ik haar eindelijk voor het eerst zien. Heb me nog nooit zo verheugd op een concert Die foto's... voorpret!

En die filmpjes

[ Bericht 17% gewijzigd door Sfuf op 22-05-2006 20:09:02 ]
  maandag 22 mei 2006 @ 21:22:18 #215
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38099810
Via www.madonna-connexion.com kun je nu HQ foto's downloaden van de premiereshow.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 00:40:00 #216
16715 Mylene
*schatje*
pi_38109257
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:37 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]

Leuk detail: aan haar kroon hangen rode kristallen. Bloeddruppels?
Het is in ieder geval gelukt om de kerk op de kast te jagen.
quote:
Madonna slammed by religious groups

Madonna has come under fire from religious groups after hanging from a cross and wearing a crown of thorns.

The stunt was part of an elaborate stage setup on the Los Angeles leg of her current world tour. The singer was strapped to a 20 foot crucifix, and religious groups have been outraged at the gesture.

A spokesman for the Church of England said: "Is Madonna prepared to take on everything else that goes with wearing a crown of thorns? And why would someone with so much talent seem to feel the need to promote herself by offending so many people?"

Madonna also directed mocking sentiment towards both Tony Blair and George W. Bush, in a video sequence that put the pair next to Osama bin Laden, Adolf Hitler and Robert Mugabe.
bron
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:07:19 #217
148553 AngieLoves
Like It ....
pi_38119733
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:30 schreef _simone_ het volgende:
WE LOVE MADONNA!!!
just too bad I haven't got tickets....
achja, 'ooit' zie ik 'r nog wel gok ik
je kan gaan hoor ! heb nog 2 veldkaarten over voor de eerste dag
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:43:52 #218
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38131924
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 00:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is in ieder geval gelukt om de kerk op de kast te jagen.
Dat zat er wel in natuurlijk. Het grappige is vervolgens dat men de context eromheen niet kent. Ik ken hem zelfs nog niet precies.
pi_38149857
Aan het kruis maakt ze heel duidelijk wat er mis is in de samenleving. Zo vertelt een van de dansers wat hem is gebeurd. Hij is misbruikt binnen een zwaar katholieke opvoeding. Madonna hangt aan het kruis met daarboven het aantal doden, die geveld zijn door het AIDS-virus, ze hangt daar voor de gestorvenen en gesneuvelden die in de oorlog zijn gevallen. Ze heeft kritiek op Bush en de banale acties van hem! Zij durft er tenminste iets van te zeggen en inhoudelijk prima verwoord in beeld. Madonna rules!
Nothing takes the past away like the future!
pi_38151010
Amsterdam dus zeker niet de laatste concerten
quote:
Having opened to fabulous reviews on Sunday night in Los Angeles, tour promoters The Next Adventure and Kyodo Tokyo are pleased to confirm that Madonna will visit Japan this September. Madonna Confessions Tour will play the Osaka Dome on Saturday, Sept. 16th and Tokyo Dome on Wed. Sept. 20.
Ticket reservations will begin on Saturday, June 10th with public on sale Sunday, July 9th. Ticket prices will be 14.000 yen, 11,000 yen with special seats available for 50,000 yen. Additional ticket information will be announced soon. For Concert Inquiries, please contact: Kyodo Tokyo, Inc. For Ticket and Ticket Package Information, please contact PIA.
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:11:53 #221
147288 juffie77
Dance like nobody is watching
pi_38171019
AAAAAAAHHHHHH!!!! Geweldig allemaal. Ik kan niet wachten...
Wel leuk dat het begin van de tour zelfs gemeld wordt bij bijvoorbeeld RTL Boulevard en Shownieuws! Madonna rules!

Enneh, als je nu nog geen kaartjes hebt, ben je toch geen echte fan??
I juf you!
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:40:37 #222
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38171947
Oeh, ik heb eigenlijk alweer teveel gezien en gehoord.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door MadGuy op 24-05-2006 20:18:39 ]
  woensdag 24 mei 2006 @ 20:50:23 #223
130081 manou
me love me boyfriend
pi_38177410
beetje jammer dat overal foto's ed worden geplaatst...weinig zal ds verrasing zijn tijdens het concert
  woensdag 24 mei 2006 @ 21:01:11 #224
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38177842
Hm, ja. Dat hou je niet echt tegen natuurlijk. Foto's vertellen wel wat, maar niet alles, gelukkig voor degenen die nog verrast willen worden. Filmpjes downloaden en bekijken heb je altijd in eigen hand.
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:03:09 #225
88775 HuubTuub
slurfmannetje
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:13:06 #226
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38193667
Liz Smith over de Confessions Tour:-
quote:
Here's a review of Madonna's tour written by Liz Smith at the New York Post:

'THIS IS who I am/You can like it or not/You can love me or leave me 'cause I'm never gonna stop."

So sings Madonna.

FORGET THE crucifix. No, really. It has already become the visual image of Madonna's spectacular (and spectacularly ambitious) "Confessions" concert. But as usual, there is more to M's work than meets the eye. The "blasphemous" sequence, in which she sings "Live to Tell" suspended on a cross, is accompanied by desperate images and dire statistics about children dying of AIDS in Africa. Why the cross? Don't ask M, who'll only tell you her work must speak for itself and she believes in the intelligence and imagination of her audience.

In spite of the crucifix controversy, this show contains some of the great set pieces of Madonna's career. "Music" is transformed into an homage to 1970s disco in general and John Travolta in his white-suited "Saturday Night Fever" persona in particular. This incredible number is worth the exorbitant price of admission. There is her entrance from the ceiling in a giant glitter ball . . . "Like a Virgin" performed in her dominatrix equestrian outfit, playfully gyrating like a 20-year-old on an oversized saddle . . . "Ray of Light" and "I Love New York," display Madonna's impressive guitar licks and her ability to command the stage as a rock-chick extraordinaire. "I Love New York," which is one of the weakest songs on her "Confessions" album, comes alive, thanks to Madonna's ferocious in-the-flesh tackle of it. The sinewy, sometimes androgynous singer/dancer channels Iggy Pop in her angry, defiant "Let It Will Be," and then switches moods instantly with a haunting "Drowned World." Both songs question fame, in a different frame of mind, reflecting Madonna's continuing search for peace within this maelstrom of her own making.

There are the head-scratching moments, numbers that don't come off ("Erotica") and cringe-inducing profanity directed at the president. (Really, at almost 48 years old, there's no need for Madonna to engage in juvenile pandering. Especially as she makes her political point powerfully in a video montage that includes George W. Bush existing side by side with Hitler, Mussolini and other charmers.)

Even if you are not especially a Madonna fan, I defy anybody to watch this woman work for two hours onstage and come away unimpressed. (She is greatly assisted by her incredible troupe of dancers, of whom Daniel "Cloud" Campus and Leroy "Hypnosis" Barnes are standouts. But every single one in her cast is brilliant!)

Madonna is determined to tattoo her vision onto her audience and make them think whether they want to or not. She is equally passionate that her fans get the very best of her, doing what they want to see her do. She sings (live), she dances like time has stopped and surely she never fell off that horse! The star provides an ongoing visual feast; almost too much happens on a Madonna stage (and in her head!). She and director Jamie King are over-fond of the giant visuals that back Madonna and can overwhelm her, but these are often beautiful, and for the fans in the nosebleed seats, they're compensation for watching their idol from a vantage point that reduces her to the size of a postage stamp.

THOUGH THEY seem polar opposites, Madonna and Marlene Dietrich have a lot in common. Marlene also offered herself as fans wanted to see her - encased in sequined gowns, a shimmy here, a hand gesture there. Madonna's act is considerably more athletic, but nonetheless a result of iron stamina, perfectionism, self-love and a professional standard that is out of reach by even the most dedicated performers. (Indeed there is an almost Prussian, compulsive work ethic in Madonna's personality.) Old age and infirmity stopped Marlene, and she drew the curtain on her public self. Madonna is still a young woman, but not a youngster. Watching her aerobic intensity, one wonders how much longer she can do it. And why she wants to continue the brutal grind? Why? Because whatever her art and world attention has meant to Madonna, it hasn't altered. She has changed in some ways: married, a mother of two, a devotee of religion, but the great need that propelled her from Michigan to Manhattan way back when is as strong as ever. She wants to be adored - she wants to shock, confound, create, never rest on what has been. She looks to the future. Madonna is consumed by ambition and ego yet sometimes longs to free herself.

"Confessions" - which might be subtitled "I'm Still Here Ha! Ha! Ha!" - isn't a perfect concert, though by the time it reaches N.Y.C. in June, it might be. But it is a perfect showcase for a woman who has imposed her will on the world. And has no intention of loosening her grip.

ONE OF the happiest people at Madonna's concert was pal Rosie O'Donnell, loaded down with camera equipment. It was her first time out with a digital camera; she usually prefers old-fashioned film - "I love that darkroom smell!" Rosie compared notes with celeb lensman Kevin Mazur, much loved for his talent and good manners. Rosie has long documented Madonna's concerts. "I send her scrapbooks. I figure when we're both 80 we'll be in rocking chairs, going, 'Ah, remember the "Confessions" tour, honey?' "

Maybe. But I have a feeling M will be on her "Madonna 80: Ready, Willing and Still Able" tour.
pi_38269917
De nieuwe single van Madonna is deze week Dancesmash op radio 538
Wat een top plaat !
  zaterdag 27 mei 2006 @ 20:34:10 #228
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38280390
Een heerlijk swingnummer inderdaad.

Via ICON radio op de officiële fansite van Madonna is nu ook een mix van Erotica te horen zoals die gebruikt wordt tijdens de Confessions Tour. Deze mix bevat extra vocalen uit een vroege versie van Erotica, genaamd You Thrill Me. Stuart Price heeft er een geweldige mix van gemaakt die niet zou misstaan op Confessions On A Dancefloor.
pi_38283894
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:29 schreef Wilfret het volgende:
De nieuwe single van Madonna is deze week Dancesmash op radio 538
Wat een top plaat !
[afbeelding]
mooie cover!
pi_38297614
Erotica 2006 klinkt helemaal geweldig! Ik vond de demo van You Thrill Me altijd een beetje saai, maar nu ze het opnieuw heeft ingezongen en gemixed met Erotica vind ik het fantastisch!
Nothing takes the past away like the future!
  zondag 28 mei 2006 @ 13:09:14 #231
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38297711
Ze zou het eigenlijk uit moeten brengen op een heruitgave van Confessions, tussen Jump en How High in!
pi_38297957
Na Get Together als zomerrelease zou wel leuk zijn!
Nothing takes the past away like the future!
  zondag 28 mei 2006 @ 13:36:27 #233
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38298536
Dit is een YouTube filmpje waarin een montage te zien is van de eerste avond van de tour, inclusief het moment in Let It Will Be waar Madonna's microfoon door haar wilde dansbewegingen van het podium afrolt...

Let vooral op de jongen vooraan die schrikt.
  zondag 28 mei 2006 @ 17:13:41 #234
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38306869
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:13 schreef MadGuy het volgende:
Goed nieuws ook wat betreft het geluid in de Arena:

http://img97.imageshack.us/my.php?image=arena29qz.jpg
quote:
Hoe het resultaat van al deze verbeteringen uitpakt kunt u vanavond zelf beoordelen
Een leuk reclame foldertje dat bij de toppers concerten is uitgedeeld?

Ben in iedergeval zeer benieuwe. Het is in ieder geval een goed teken dat er eindelijk wat aan gedaan is!
pi_38307081
quote:
Nieuw geluidssysteem
Amsterdam ArenA is recent overgegaan tot de aanschaf van een nieuwe geluidsinstallatie. Met deze investering van ¤ 700.000 worden twee functies gecombineerd; de ontruimings- en de entertainmentfunctie. Na uitgebreid onderzoek en praktijktests is de keuze gevallen op een Line Array-systeem. Een van de grote voordelen van dit systeem is de gerichtheid. Het geluid komt alleen aan op de plaats waar het publiek zich bevindt en niet op plaatsen die voor veel galm en echo zorgen, zoals het dak en de gracht. Op deze manier neemt de verstaanbaarheid van de artiest of de stadionspeaker enorm toe. Bovendien kan de nieuwe installatie fungeren als delay-systeem naast de geluidsinstallatie van de bezoekende artiest. Bij de systeemkeuze is een beroep gedaan op de expertise van Sherif el Barbari, de vaste geluidstechnicus van Robbie Williams. Het nieuwe geluidssysteem wordt momenteel geïnstalleerd en eind mei bij ‘Toppers in Concert’ officieel in gebruik genomen.

Optimalisering akoestiek
In opdracht van de Amsterdam ArenA is door de firma Peutz een akoestisch onderzoek gedaan om de geluidskwaliteit bij evenementen, en met name voor versterkte muziek, substantieel te verbeteren. Naar aanleiding daarvan wordt in het dak van het stadion ter hoogte van de catwalk zwaar absorptiemateriaal aangebracht, zogenaamde baffles. Dit zijn panelen van 7m hoog, 2,5m breed en 30 cm dik. De mineraalwolelementen waaruit deze baffles zijn opgebouwd, zijn door middel van een railsysteem verrijdbaar, zodanig dat ze gestald kunnen worden onder het gesloten dakdeel. Er komen totaal 160 baffles te hangen met een oppervlakte van 3.000 m². Het ontwerp en de productie van deze baffles zijn verzorgd door de firma G+H Akoestiek te ’s Hertogenbosch. De baffles in combinatie met het nieuwe geluidssysteem zullen leiden tot een aanzienlijke verbetering van de geluidskwaliteit.
Dat is wat de Amsterdam ArenA er zelf over zegt op hun website.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:10:37 #237
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38308836
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:06 schreef calvobbes het volgende:
Een leuk reclame foldertje dat bij de toppers concerten is uitgedeeld?

Ben in iedergeval zeer benieuwe. Het is in ieder geval een goed teken dat er eindelijk wat aan gedaan is!
Juist. Is er hier iemand nog geweest naar die concerten en is het geluid echt verbeterd? Ik ben wel benieuwd.
  zondag 28 mei 2006 @ 22:11:30 #238
16715 Mylene
*schatje*
pi_38316018
Mihran .









  zondag 28 mei 2006 @ 22:21:36 #239
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38316508
Hé. Dit is een Madonna adoratietopic hoor!

pi_38330440
Maarre... MMmmmmmmirhan! Zo heb ik nog niet tegen hem aangekeken!
Nothing takes the past away like the future!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 07:14:42 #241
16715 Mylene
*schatje*
pi_38357979
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:53 schreef Hapertje het volgende:
Maarre... MMmmmmmmirhan! Zo heb ik nog niet tegen hem aangekeken!
Hij is lekker hè? Hij is ook danser geweest voor Pink en Britney. Hij rapt ook en heeft zelfs een cd uitgebracht.

Check mihran.am voor foto's en meer.

Nog wat foto's speciaal voor jou:









  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:19:05 #242
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38362813
Interessant...
quote:
There is a rumour going on right now that Madonna is in serious talks with the Swedish clothing giant H&M for a modelling campaign contract, writes the Swedish newspaper Expressen. The officials at H&M are unwilling to comment on the topic, and says quote, "We want to surprise our customers" (Lisa Stenvinkel, Head of informations).Madonna would definitely put focus away from the controversy H&M had with Kate Moss last year Expressen writes further.
Drownedmadonna.com
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:16:50 #243
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38510070
Liquid Love is gelekt!
pi_38522791
Liquid love zou helemaal op 'Ray of light' gepast hebben.

tis wel een cool nummer
pi_38524849
AAAAAAAAAAAAGGGGGHHH!!! Ben ik eens een avond uit, gebeurt dit! Ik kan LL nergens vinden! AAAAAAAAAAAAAAAAGGGGHHHH!! Ik word gek! Please pm me... iemand .... helppppp!!!
Nothing takes the past away like the future!
  zondag 4 juni 2006 @ 12:39:28 #246
130081 manou
me love me boyfriend
pi_38525669
ik ken em ook nergens vinden
pi_38525843
effe googlen met

madonna media hollywood forum liquid love

en dan heb je m gevonden
  zondag 4 juni 2006 @ 12:48:43 #248
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38525887
quote:
Op zondag 4 juni 2006 09:51 schreef Mistadabolina het volgende:
Liquid love zou helemaal op 'Ray of light' gepast hebben.

tis wel een cool nummer
Terwijl het eigenlijk een Musictrack is.

Overigens kun je hem ook op de bekende fora vinden.
  maandag 5 juni 2006 @ 10:42:42 #249
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_38553007
could you just [i]not[/i] breathe?
  maandag 5 juni 2006 @ 10:55:58 #250
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38553203
Nee, maar ik bestel nooit meer bij Play.com, hoe goedkoop ook.

Leuke merchandise ook :

quote:


Riding Crop
(MDN38743)

A genuine leather riding crop. With an extravagant black and silver shaft. There is a black loop on the handle for a firm grip. The bottom is decorated with a M disco ball.


Die zal ik nodig hebben om mezelf naar een gunstige plek te meppen in de Amsterdam Arena.
pi_38568751
Liquid Love is niet veel bijzonders, beetje veel herhaling... maar wel heerlijk zomers!
Nothing takes the past away like the future!
  maandag 5 juni 2006 @ 19:53:46 #252
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38568871
Ik vind het wel grappig. Niet echt wereldschokkend, maar wel leuk.

En nu allemaal Get Together kopen!
pi_38568970
Tsjaaaaa. Ik wacht tot 16 juni! Ik wil de 6-track maxisingle... niet de 3-track die ook op de 6-track staan!
Nothing takes the past away like the future!
  maandag 5 juni 2006 @ 19:59:48 #254
130081 manou
me love me boyfriend
pi_38569093
wann komt de clip uit?
  maandag 5 juni 2006 @ 20:14:58 #255
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38569721
Ja. Dat is geloof ik nog niet écht bekend. Er is in ieder geval veel onduidelijkheid. Maar goed, wat betreft Madonna singles wordt er wel eens vaker amateuristisch geklooid.
  donderdag 8 juni 2006 @ 08:46:11 #256
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_38646058
Ik vind Liquid Love wel een erg geinig nummer. Toch wel erg Ray of Light-stijl.

Maar die Erotica "Confessions tour" versie is erg gaaf. SINGLE!.... NU!!
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_38650637
Jaaaaaaa! Erotica 2006 moet de volgende single worden... in augustus/september... lekker nazomernummer!
Nothing takes the past away like the future!
pi_38653570
De studio versies van de Re-Invention tour zijn uitgelekt! Het gaan om The Beast Within (megacoole versie), Vogue (met een compleet nieuw ingezongen versie door Madonna), Frozen, Nobody Knows Me (way too cool!), Express Yourself (schaamtelijk slechte versie zeg!) en Bedtime Stories! Zoekt en gij zult vinden!

[ Bericht 4% gewijzigd door Hapertje op 08-06-2006 13:15:35 ]
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:08:36 #259
16715 Mylene
*schatje*
pi_38655784
Half augustus hangt er in de schappen van de H&M een trainingspak speciaal ontworpen door Madonna.

zie De H&M #3 laatste pagina
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:28:19 #260
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38656493
Thanks, Hapertje. Dat gaan we eens even opsnorren.

En een Madonna trainingspak.
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:37:12 #261
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38656815
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:28 schreef MadGuy het volgende:
Thanks, Hapertje. Dat gaan we eens even opsnorren.
EDIT: Volgens mij zijn ze redelijk fake.

En dan op quote drukken ipv edit.
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:37:46 #262
148553 AngieLoves
Like It ....
pi_38656839
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:08 schreef schatje het volgende:
Half augustus hangt er in de schappen van de H&M een trainingspak speciaal ontworpen door Madonna.

zie De H&M #3 laatste pagina
is ie al te koop? iedereen heeft het erover, maar niemand kan zeggen waar en wanneer ?
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:39:04 #263
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38656886
Misschien is het handig om ook daadwerkelijk te lezen.
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:05:06 #264
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_38664459
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:07 schreef Hapertje het volgende:
De studio versies van de Re-Invention tour zijn uitgelekt! Het gaan om The Beast Within (megacoole versie), Vogue (met een compleet nieuw ingezongen versie door Madonna), Frozen, Nobody Knows Me (way too cool!), Express Yourself (schaamtelijk slechte versie zeg!) en Bedtime Stories! Zoekt en gij zult vinden!
Je hebt het dan over "Best Re-Invention Remixes 2004 Vol 1 - 10"?

Heb vandaag nog een leuk ceedeetje (Sweet Relief) gevonden, het nummer had ik al maar nu dan ook de officiele cd waar Madonna samen met Joe Henry "Guilty by association" zingt.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_38664842
Guilty By Association is zooooo mooi!

Enne... geen idee... ik heb die demo's gevonden. Ze werden gisteravond voor het eerst gepost!
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:40:25 #266
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_38665484
Tracklist Volume 1 - 10

01. American Life (DJ Matt Maddy's Gone Tipsy Remix) (3:57)
02. Bedtime story (Orbital mix) (7:44)
03. Candy Perfume Girl (Mellow-Rmx) (4:51)
04. Crazy For You (Tony Moran Circuit Boys Remix) (9:08)
05. Die Another Day (Thee Retrolectro Mix) (7:00)
06. Dress You Up (Felix Meow's In Style Mix) (6:51)
07. Easy Ride (Dream For The Reality Mix) (6:24)
08. Express Yourself (Stop & Go Dubs) (10:52)
09. Frozen (Idaho's Kingston Reggae Mix) (6:09)
10. Hollywood (Stuart Price Remix) (7:10)

==============================================

Madonna Best Re-Invention Remixes 2004 Vol 02

Tracklist:

01. American Pie (Richard Humpty Radio Mix) (4:26)
02. Bad Girl (Dikkie's Good Boy Mix 2002) (5:20)
03. Buenos Aires Nova Bossa Mix (4:26)
04. Deeper And Deeper (Dance Club Mix) (5:33)
05. Don't Tell Me (Thunderpuss 2001 Hands In The Air Anthem) (10:16)
06. Erotica - Guyom's All Over Mix (2:57)
07. Express Yourself (Sister Sledge Remix 2001) (8:46)
08. Rescue Me (Saint Ken's Full Sp) (10:39)
09. Shanti Ashtangi (Electric Mantra Mix) (14:19)
10. The Power Of Good- Bye (Dallas Extended Mix) (7:27)

==============================================

Madonna Best Re-Invention Remixes 2004 Vol 03

Tracklist:

01. Over and Over (Idaho's Funky D (5:44)
02. Peter Rauhofer's Drowned World Dub (8:26)
03. Sky Fits Heaven (Calderone Future Mix) (8:40)
04. Take A Bow (Silky Soul Mix) (4:10)
05. Thief Of Hearts (TC Rob Impetuous Club Mix) (8:34)
06. True Blue (Deep Magic Dance Mix) (8:03)
07. Where Life Begins (Elijah Mix) (4:36)
08. Words Of The Prophecy (A!O Mix - New Edit) (4:17)
09. X-Static Process (Live) (4:23)
10. Your Honesty (Jason Nevins Remix) (4:13)

==============================================
Madonna Best Re-Invention Remixes 2004 Vol 04

Tracklist:

01. Hollywood (Club Dance Mix) (4:21)
02. I Want You (Obsessive Mix) (5:31)
03. I'm So Stupid (Dikkie's Alternate Version 2003) (4:15)
04. Intervention (Samuel Slow Lounge Mix) (3:50)
05. Like A Flower (Dalyx Frequence Restoration Mix) (4:59)
06. Live To Tell (David Morales Mix) (5:31)
07. Love Don't Live Here Anymore (Junior vs. Madonna Direct Hit Mix) (6:13)
08. Love Tried To Welcome Me (Idaho's Lonely Remix) (6:31)
09. Material Girl (Extended Dance Mix) (6:10)
10. Mother & Father (Donny's Wild Child Mix) (4:50)

==============================================
Madonna Best Re-Invention Remixes 2004 Vol 05

Tracklist:

01. Ray Of Light (Victor Calderone Club Mix Radio Edit) (4:55)
02. Runaway Lover (Victor Calderone Provocateur Mix) (9:41)
03. Sanctuary (Remix Maniac's Sacred Mix) (8:22)
04. Secret Garden (secret dance mix)(1) - Madonna - Secret Garden (secre (8:06)
05. Bedtime Story (A!O's Cookie Mix G!H Edit) (3:39)
06. Erotica ( A!O's Parlo Dub 2003) (5:31)
07. Secret ( A!O Swept Mambo 2K2) (3:34)
08. The Beast Within (Acapella) (6:20)
09. To Have And Not To Hold (Remixmaniac's Breakbeat Mix) (6:19)
10. You Must Love Me (Live From Oscar) (3:12)

==============================================
01. Love Don't Live Here Anymore (Edge Factor Mix) (8:37)
02. Madonnaholic!s Megamix (14:14)
03. Mother & Father (Mike Danavan & Idaho's Matricide Edit) (4:04)
04. Nobody Knows Me (Official Peter's Private Life Mix Pt 1) (8:10)
05. Open Your Heart (Ornique's Abrupt & Turbulent Instrumental) (4:37)
06. Paradise (Not For Me) (A!O Live Drum-Dub-Apella) (5:13)
07. Rain (2003 Thunderdance Remix) (6:10)
08. Ray of light (Ultra Bright Hard Mix) (5:26)
09. Secret (Junior Vasquez Sound Factory Mix) (10:17)
10. Spanish Eyes Sstone's Extended Mix) (7:25)

==============================================

Madonna Best Re-Invention Remixes 2004 Vol 07

Tracklist:

01. Keep It Together (Single Remix) (LAP Remastered) (4:32)
02. Like a Virgin [12'' Remix] (Re (6:09)
03. Love Don't Live Here Anymore (MARK!s Full On Vocal) (10:04)
04. Me Against The Music (Mike Danavan & Idaho's Lolitas R.I.P Edit) (4:27)
05. Megamix (Remixed Bj Dj A!O - Dance In The 80's And The 90's) (3:20)
06. Mer Girl (Future Dub Mix) (5:35)
07. Music (DJ Beeker Remix) (4:17)
08. Nobody Knows Me (White Label Mix) (7:39)
09. Nothing Fails (Jackie's In Love In The Club Mix) (7:28)
10. Nothing Really Matters (Vikram Remix) (8:40)

==============================================
Madonna Best Re-Invention Remixes 2004 Vol 08

Tracklist:

01. Human Nature (Love Is The Nature Mix) (6:41)
02. I Want You (Skin Bruno HipHop Mix) (4:18)
03. Impressive instant (Peter Rauhofer radio remix) (5:32)
04. In This Life (Saint (4:39)
05. Inside Of Me (Remix) (4:48)
06. Intervention (Not-Religious Mix) (3:24)
07. Into The Hollywood Groove (John Flax Remix Edit) (3:44)
08. La Isla Bonita (Saint Ken's Extended Latin Rm Club Mix) (8:20)
09. Like A Prayer (Guyom's High on Emotion Mix) (6:53)
10. Little Star (Sp!n Slow House Mix) (8:21)

==============================================
Madonna Best Re-Invention Remixes 2004 Vol 09

Tracklist:

01. Everybody Thrill Me (Mike Danavan's Tweakin On Speed Dub) (7:34)
02. Express Yourself 1990 (Shep's'Spressin'Himself Re-Remix) (9:33)
03. Frozen (Hardcore Remix) (5:06)
04. Gone Gone Gone (Remix Briann's Bound To Happen Mix) (1:46)
05. Goodbye To Innocence (Nic's Lost 12inch Club Mix) (7:41)
06. Holiday (Illicit 2003 White Label Mix) (6:28)
07. Hollywood (Eljah Everybody Is A Star Club Mix) (6:46)
08. Papa Don't Preach (stem's 2003 (5:50)
09. Paradise (Not For Me) - Donny's Extended Dance Mix (6:29)
10. Promise to Try (Ornique's Remix Edit) (5:19)

==============================================
Madonna Best Re-Invention Remixes 2004 Vol 10

Tracklist:

01. Words Of The Prophecy (G!H EDIT) (3:44)
02. Buenos Aires (A!O's Doo Mee Doo Mee G!H EDIT) (3:23)
03. Frozen (A!O & SP!N's Melting Heart Mix G!H EDIT) (4:27)
04. Time Stood Still (Leroy's Soft House Mix) (7:04)
05. Vogue (2000 House Remix) (8:23)
06. Waiting (Remix) (4:40)
07. What It Feels Like For A Girl (That Kid Chris Cali Mix) (9:48)
08. Where's The Party (Donny's Losing Control Mix) (6:01)
09. Who's That Girl (2002 House Mix) (6:52)
10. X-Static Process (Mike Danavan's Dancing In The Dark Vocal Mix) (8:15)
could you just [i]not[/i] breathe?
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:30:49 #267
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38667120
Nee, dat zijn ze niet. Het zijn 'studio versies' van de RIT performances...
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:36:40 #268
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_38667300
okay, dan is het duidelijk.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_38672124
Wow... wat een gave tracklists HuubTuub... waar heb je die vandaan?
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:34:04 #270
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_38683803
Ook een "zoekt en gij zult vinden" actie iets met rennende torretjes en een mini websites waar je dat op kunt zoeken.
je kunt ook effe mailen via m'n profiel... Dan kun je me meteen laten weten waar je zoiets als studio versies van RIT kunt vinden...
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_38695784
You got mail!
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:43:44 #272
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_38696031
thanks.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_38719820
Op Madonna Fanzine zijn nog meer studio versies uitgelekt. Beste zijn I'm With Stupid en Dress You Up (die klinkt cooooool!)
Nothing takes the past away like the future!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:26:37 #274
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38731748
Ik snapte eigenlijk nooit zo waarom mensen nu in godsnaam Dress You Up live wilden horen. Met deze versie snap ik het alweer wat meer.
  maandag 12 juni 2006 @ 22:20:44 #275
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38794412
De IGTTYAS versie van I Love New York is gelekt.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:21:57 #276
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_38827277
I LOVE NEW YORK! EINDELIJK EEN GOED NUMMER!

Ik vind de COADF-versie niet veel aan! Maar deze versie rockt!
pi_38827355
WWWWWWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWW! I LOVE I LOVE NEW YORK!

[ Bericht 12% gewijzigd door Hapertje op 14-06-2006 04:05:01 ]
Nothing takes the past away like the future!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:36:43 #278
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38827874
Layout verneuker

Maar wel gaaf. Je kunt ook al de bonusclips van de DVD downloaden en enkele tracks. Allemaal clandestien natuurlijk. Ach, de release is nu dichtbij...
pi_38838073
Layout hersteller I am!
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:34:45 #280
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38876377
Haha!

De Get Together video is inmiddels uitgebracht.



Hier kun je hem streamen. Als het goed is er een verschil tussen deze digitale versie en de versie voor de televisie. Ik ben benieuwd!
pi_38879622
YEAAAAAAAAHHHHHH!!! Ik heb de dvd van I'm Going To Tell You A Secret binnen. Mooi geluid zeg en de extra's gaan diep. Een zelfreflectie waarin Madonna haarzelf behoorlijk bloot geeft! Verjaardagsfilmpje is leuk! Mo is een beetje tipsy, krijgt een opblaaspop als cadeau en Your Honesty in 5.1 dolby digital! Stuart en Mike als drags en lovers is erg leuk! De CD klinkt erg lekker. Alles is goed en snel gemixt. Al mis ik Express Yourself heel erg. Mooi boekwerkje. Ja... dit is een uitstekende release!

She is a brain, she is a head and she is a heart (Jean Paul Gaultier)
Nothing takes the past away like the future!
pi_38883696
Ga hem zo even halen!! heeft iemand de 6 track Maxi van Get together al gespot?
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:41:42 #283
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38891787
Ah is de DVD al uit? Mooi! Misschien morgen of anders maandag maar even halen. Ik krijg hem voor mijn verjaardag.

De 6-track heb ik nog niet gezien, overigens...
pi_38911155
6-track wel al lang en breed besteld, maar nog altijd niet in mijn brievenbus beland
Wel al gedownload uiteraard, dusse....

En bol.com heeft de dvd aan mij verzonden, lees ik zojuist
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:54:25 #285
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38929913
Ik heb de DVD net gehaald. Bij de FRS was die al uitverkocht.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 21:01:26 #286
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38930095
Ik ga ook 2x naar de Arena!
zondag staan en maandag zitten in vak 123
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 21:10:32 #287
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38930306
Just watch CrazyDutchPunk burn!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 21:13:37 #288
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38930373
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 21:10 schreef MadGuy het volgende:
Just watch CrazyDutchPunk burn!
Ik trek zo mn rode jurkje aan hoor
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:39:58 #289
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_38941628
Heb net wel de DVD gehaald, de 6track cd zou met een week uitgesteld zijn. Ik zag wel dat er een I love New York mix op staat.
Het zijn wel de live nummers op de CD geen studioversies.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_38946747
Wel tof geluid man! Enne... in 5.1 klinkt het helemaal fantastisch. Is jullie al opgevallen dat het einde van de film een stuk langer is. Nu krijgt Madonna bijna ruzie met haar security team, omdat ze een bepaald graf niet mag bezoeken in Israel vanwege haar veiligheid. Mooie televisie!
Nothing takes the past away like the future!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 19:32:43 #291
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38950790
Ik moet hem nog gaan bekijken, deze zondag hopelijk. Ik ben benieuwd naar het alternatieve einde. Ik ben overigens zeer in mijn nopjes met de live-CD die erbij zit; jammer genoeg niet heel het concert, maar EINDELIJK een live-CD! Yay!
pi_39029833
Live-cd, live-cd...

Het mag de naam live-cd eigenlijk niet hebben. Pas bij het vierde nummer (American Life) wordt daadwerkelijk live gezongen. Beetje nutteloos, net als Hollywood die er ook op staat. In de film is dat een geweldig stukje, maar zonder beeld slaat het niet echt ergens op.
pi_39032807
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:35 schreef Mistadabolina het volgende:
Live-cd, live-cd...

Het mag de naam live-cd eigenlijk niet hebben. Pas bij het vierde nummer (American Life) wordt daadwerkelijk live gezongen. Beetje nutteloos, net als Hollywood die er ook op staat. In de film is dat een geweldig stukje, maar zonder beeld slaat het niet echt ergens op.
Gezongen, gezongen...

Het mag de naam gezongen eigenlijk niet hebben.
You think that everything's alright
I think you might be wrong
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:17:53 #294
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39033034
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:35 schreef Mistadabolina het volgende:
Live-cd, live-cd...

Het mag de naam live-cd eigenlijk niet hebben. Pas bij het vierde nummer (American Life) wordt daadwerkelijk live gezongen. Beetje nutteloos, net als Hollywood die er ook op staat. In de film is dat een geweldig stukje, maar zonder beeld slaat het niet echt ergens op.
Dat is nog altijd de meerderheid live gezongen (Simpleton, luister eens naar Lament jij!)

Nah, ik denk dat men vooral voor de 'vibe' van het concert ging. Dus kop (The Beast Within) en staart (Holiday) en daartussen in dus de hoogtepunten van het concert. Men wilde geen compleet concert live uitbrengen wat twee CD's zou beslaan. Logisch dus dat ze het zo hebben gedaan en ik ben er erg blij mee dat ze het zo hebben gedaan. Wat mij betreft is het een live-CD.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:18:58 #295
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39043551
This is Madonna....I figured out what H&M stands for. It stands for 'Her Majesty'. Isn't that nice of H&M thinking about me?

You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_39066084
Heb de live-cd van The Confessions Tour elke dag in de auto! Dat wordt me een belevenis. Kijk nu al uit naar Music Inferno!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 21 juni 2006 @ 10:32:25 #297
16715 Mylene
*schatje*
pi_39066202
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:32 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet hem nog gaan bekijken, deze zondag hopelijk. Ik ben benieuwd naar het alternatieve einde. Ik ben overigens zeer in mijn nopjes met de live-CD die erbij zit; jammer genoeg niet heel het concert, maar EINDELIJK een live-CD! Yay!
Eindelijk? Bij het dikke Girlie Show boek is ook een live cd toegevoegd. Ik geloof 3 a 4 nummers .
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:01:47 #298
130081 manou
me love me boyfriend
pi_39078853
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:29 schreef Hapertje het volgende:
Heb de live-cd van The Confessions Tour elke dag in de auto! Dat wordt me een belevenis. Kijk nu al uit naar Music Inferno!
zonde!!!!!! geen verrasing meer tijdens het concert dus...
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:21:11 #299
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39084027
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:32 schreef schatje het volgende:

[..]

Eindelijk? Bij het dikke Girlie Show boek is ook een live cd toegevoegd. Ik geloof 3 a 4 nummers .
Maar alleen bij het boek uitgebracht. Drie nummers slechts, dus eigenlijk een single of vooruit: EP
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:24:14 #300
16715 Mylene
*schatje*
pi_39084124
Jij win .

Heb je een nieuw deel klaar staan?

  woensdag 21 juni 2006 @ 18:40:18 #301
69950 MadGuy
Fever Ray
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')