Ik trek zo mn rode jurkje aan hoorquote:
Gezongen, gezongen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:35 schreef Mistadabolina het volgende:
Live-cd, live-cd...
Het mag de naam live-cd eigenlijk niet hebben. Pas bij het vierde nummer (American Life) wordt daadwerkelijk live gezongen. Beetje nutteloos, net als Hollywood die er ook op staat. In de film is dat een geweldig stukje, maar zonder beeld slaat het niet echt ergens op.
Dat is nog altijd de meerderheid live gezongen (Simpleton, luister eens naar Lament jij!)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:35 schreef Mistadabolina het volgende:
Live-cd, live-cd...
Het mag de naam live-cd eigenlijk niet hebben. Pas bij het vierde nummer (American Life) wordt daadwerkelijk live gezongen. Beetje nutteloos, net als Hollywood die er ook op staat. In de film is dat een geweldig stukje, maar zonder beeld slaat het niet echt ergens op.
Eindelijk? Bij het dikke Girlie Show boek is ook een live cd toegevoegd. Ik geloof 3 a 4 nummersquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:32 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet hem nog gaan bekijken, deze zondag hopelijk. Ik ben benieuwd naar het alternatieve einde. Ik ben overigens zeer in mijn nopjes met de live-CD die erbij zit; jammer genoeg niet heel het concert, maar EINDELIJK een live-CD! Yay!
zonde!!!!!! geen verrasing meer tijdens het concert dus...quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:29 schreef Hapertje het volgende:
Heb de live-cd van The Confessions Tour elke dag in de auto! Dat wordt me een belevenis. Kijk nu al uit naar Music Inferno!
Maar alleen bij het boek uitgebracht. Drie nummers slechts, dus eigenlijk een single of vooruit: EPquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Eindelijk? Bij het dikke Girlie Show boek is ook een live cd toegevoegd. Ik geloof 3 a 4 nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |