Die Britten kunnen er wat van jaquote:Op woensdag 19 april 2006 17:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het idd vooral Engels is. Als er geen Engels publiek is, dan vaak ook geen ruig gedoe. Bij de Arctic Monkeys stikte het van de Britten.
Nuancering... Misschien is het gewoon niet-Nederlands. Bij Mando Diao in Doornroosje werden de vele Duitsers ook gek..
Klopt, scheen in Groningen ook zo te zijn. Je kon de muziek amper horen vanwege de schreeuwende Duitse meisjes voor het podiumquote:Op woensdag 19 april 2006 17:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het idd vooral Engels is. Als er geen Engels publiek is, dan vaak ook geen ruig gedoe. Bij de Arctic Monkeys stikte het van de Britten.
Nuancering... Misschien is het gewoon niet-Nederlands. Bij Mando Diao in Doornroosje werden de vele Duitsers ook gek..
ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dan niet op Lowlands zouden staan.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:43 schreef marcek het volgende:
volgens een artikel op 3voor12 gaat urban dance squad enkele nederlandse zomerfestivals spelen.
volgens het management van de band is het de bedoeling dat ze op pukkelpop spelen , al is hier nog niks voor bevestigd.
lowlands???????
*hoopt stiekem van wel
laatste keer dat ik ze zag was in de westergashouder enkele jaren geleden , en die show was erg ok.![]()
link naar artikel
klik
dat ligt eraan hoe bont en blauw rudeboy zijjn medebadnleden slaat.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm.. Urban Dance Squad... vergane glorie?
Wie?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:01 schreef Luni het volgende:
Joris Voorn treed op zondag op met een live set
Voorn live is wel lekker als begin van een technoavond!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:07 schreef rubbereend het volgende:heb al jaren de afsluitende zondag act niet gezien omdat er goede dj's tegelijkertijd draaien
![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Voorn live is wel lekker als begin van een technoavond!
Ow fantastischquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:01 schreef Luni het volgende:
Joris Voorn treed op zondag op met een live set
quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop niet dat het weer zo'n drama als vorig jaar wordt.
Drama Britpop bedoelt iequote:
Ow heeft ie dan niks om te bekijken gehad afgelopen jaar?quote:
Geen ideequote:Op zondag 23 april 2006 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow heeft ie dan niks om te bekijken gehad afgelopen jaar?
En wat valt dan allemaal onder britpop volgens hem uit de geruchtenlijst?
Ik noem:quote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee ik vind er tot nu toe weinig boeiends tussen staanIk mis echte Festivalbands.
Vorig jaar vond ik eigenlijk alleen Dropkick Murphy's echt gaaf en de Alpha DJ's
Zijn definitie is waarschijnlijk: Een festivalband is een band die ik leuk vindquote:Op zondag 23 april 2006 21:56 schreef peaceman het volgende:
Graag hoor ik jouw definitie van DE FESTIVALBAND
Dat vermoed ik ook en als het zo is, weet ik verder gelijk hoe serieus ik hem moet nemen.quote:Op zondag 23 april 2006 22:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zijn definitie is waarschijnlijk: Een festivalband is een band die ik leuk vind
Is dat niet bij iedereen zo?quote:Op zondag 23 april 2006 22:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zijn definitie is waarschijnlijk: Een festivalband is een band die ik leuk vind
quote:Op maandag 24 april 2006 02:03 schreef rubbereend het volgende:
2 euro en als je bekers inleverd () 1,80 ofzo
Dan krijg je dus een piepklein biertje voor 4,50 gulden...quote:Op maandag 24 april 2006 02:03 schreef rubbereend het volgende:
2 euro en als je bekers inleverd () 1,80 ofzo
Ik denk dat je hooguit een vragende blik krijgt voor vier en een halve gulden.quote:Op maandag 24 april 2006 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan krijg je dus een piepklein biertje voor 4,50 gulden...![]()
Kerel anders verbreed je je muziekbeleving even zeg. jezus.quote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee ik vind er tot nu toe weinig boeiends tussen staanIk mis echte Festivalbands.
Vorig jaar vond ik eigenlijk alleen Dropkick Murphy's echt gaaf en de Alpha DJ's
met 1 procent alcohol hequote:Op maandag 24 april 2006 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan krijg je dus een piepklein biertje voor 4,50 gulden...![]()
M'n muzieksmaak is nog veel breder hoor alleen die bands of bestaan niet meer / treden niet meer op of niet elke lid blaast nog adem uitquote:Op maandag 24 april 2006 05:20 schreef Laton het volgende:
[..]
Kerel anders verbreed je je muziekbeleving even zeg. jezus.![]()
ga eens een keer voor dingen die je juist niet kent. Wie weet wordt je blij verrastquote:Op maandag 24 april 2006 09:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
M'n muzieksmaak is nog veel breder hoor alleen die bands of bestaan niet meer / treden niet meer op of niet elke lid blaast nog adem uit
Maar idd ik heb niks met hedendaagse rock (een heel klein aantal uitzonderingen daargelaten) / pop / R&B / Rap (Op Eminem, Cypress Hill, Beastie Boys en Osdorp Posse na) en al helemaal niks met dance. Daar heb ik gewoon een gigantische hekel aan.
Kortom dan blijft er niet zo heel veel over wat op Lowlands staat, toch ga ik voor de vijfer keer op rij omdat er altijd wel wat leuks staat. En ik kan erg genieten van de Alpha DJ's na de bands.
Geloof me, Acrtic Monkeys zijn echt niet slaapverwekkendquote:Op zondag 23 april 2006 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is dat niet bij iedereen zo?
Maar bands als Flogging Molly, Dropkick Murphy's, Guns N' Roses, Metallica, Rammstein vind ik echte Festival bands. Bands met peper in hun reet waar je lekker op uit je plaat kan gaan.
Van die Britpop groepjes is alleen maar saai en slaapverwekkend.
Vind ik.
Zolang het geen Dance is wil ik dat best doen. Dance vind ik gewoon niks, hoe vaak ik het ook luister. Maar dat heeft iedereen wel bij een bepaalde muzieksoort denk ikquote:Op maandag 24 april 2006 09:28 schreef Laton het volgende:
[..]
ga eens een keer voor dingen die je juist niet kent. Wie weet wordt je blij verrast
quote:Op maandag 24 april 2006 10:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zolang het geen Dance is wil ik dat best doen. Dance vind ik gewoon niks, hoe vaak ik het ook luister. Maar dat heeft iedereen wel bij een bepaalde muzieksoort denk ik
Arctic Monkeys klinkt nog wel leuk overigens...
Nee, er zijn ook mensen die aan anderen denkenquote:
Dus als een band geen peper in zijn reet heeft, is het geen festivalband?quote:Maar bands als Flogging Molly, Dropkick Murphy's, Guns N' Roses, Metallica, Rammstein vind ik echte Festival bands. Bands met peper in hun reet waar je lekker op uit je plaat kan gaan.
Wie dan zoal? Zoals eerder gevraagd: Welke namen uit de voorlopige lijst schaar je onder Britpop?quote:Van die Britpop groepjes is alleen maar saai en slaapverwekkend.
Vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |