Met Pinkpop. Maar de flyer lekt altijd een paar dagen van tevoren uit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:04 schreef sound-storm het volgende:
Wanneer word het programma ongeveer bekend?
Rond juni meestal toch ?
ik hoor wel vaker iets, bron?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik hoorde iets over Snow Patrol op Lowlands laatst....
Cool, weer een leuke band erbij. Was ook wel te verwachten want ze spelen al op festivals in de buurt dus dan kunnen de volgende ook bij de geruchten:quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:07 schreef biggetje het volgende:
Ik hoorde gisteren (of eergisteren) een interview met Snow Patrol op 3FM en daarin bevestigden zij zichzelf voor Lowlands![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:24 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Cool, weer een leuke band erbij. Was ook wel te verwachten want ze spelen al op festivals in de buurt dus dan kunnen de volgende ook bij de geruchten:
MORRISSEY
Whoaaaaaaaaaaaaaaquote:CALEXICO
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mattafix
Dat zou echt te vet zijn. Maar ik betwijvel het. 1 gast is overleden aan een hartaanval een ander bandlid is overhoop geschoten door een drive-by shooting. (blijft toch body count...quote:BODY COUNT FEAT. ICE-T
Leuk, muziek makenquote:Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef Fiama het volgende:
[..]
Dat zou echt te vet zijn. Maar ik betwijvel het. 1 gast is overleden aan een hartaanval een ander bandlid is overhoop geschoten door een drive-by shooting. (blijft toch body count...)
Wel is het zo dat ze weer met de band wilde starten maargoed, ik ga er maar niet vanuit dat ze daadwerkelijk komen.
Had het inderdaad ook gelezen in de OOR, laten we hopen dat het lukt. Hij zegt in ieder geval dat hij deze bands wil hebben dus als hij ze kan programmeren komen ze.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Morrissey moet komen!
In de Oor zegt Eric van Eerdenburg (de man van Lowlands dus) dat hij veel naar de Veils, Arctic MOnkeys, Hard-Fi (puh-lease, wat een bagger, maar ja, anders teveel keuzes maken, dus toch fijn), Kasabian, Magic Numbers, Dead 60's, PANIC! At The Disco, Belle & Sebastian, Jackson & His Computer Band, Devendra Banhart, Yeah yeah yeahs, Gogol Bordello, Damian Marley, Matafic, Hot Chip, The Kooks en vele anderen luistert. En dat hij hoopt dat hij die groepen enzo ook voor Lowlands kan strikken.
Dus dat zijn dan ook geruchten.
Zo geil is dat lijstje niet.. ik zie liever een ander lijstjequote:Op dinsdag 18 april 2006 17:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jezus, wat loopt iedereen te hypen over dat lijstje van van Eerdenburg zeg? Alleen Mattafix en Damian Marley kunnen mij werkelijk boeien daarvan![]()
Aangezien ik britpop erg leuk vind geil ik wel op het lijstjequote:Op dinsdag 18 april 2006 17:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zo geil is dat lijstje niet.. ik zie liever een ander lijstjebeter dit jaar weer wat variteit in muziek, evenveel harde muziek als britpop bijv zou welkom zijn
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien ik britpop erg leuk vind geil ik wel op het lijstjeMaar kan me voorstellen dat het een beetje overkill is als je er niet van houdt
Mag van mij... Alles om maniacken te ontlopenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zo geil is dat lijstje niet.. ik zie liever een ander lijstjebeter dit jaar weer wat variteit in muziek, evenveel harde muziek als britpop bijv zou welkom zijn
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mag van mij... Alles om maniacken te ontlopen![]()
Fear Factory zou vet zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:07 schreef Fiama het volgende:
Minder britpop en meer variatie aub...![]()
Overigens die nieuwe namen van pukkelpop:
Nickelback, The Dresden Dolls, Fear Factory en Soulfly.
Zouden daar naast Dresden Dolls nog 1 van die namen van komen? Ze spelen allemaal behalve FF op Pinkpop. Ik hoop dus ook dat FF Lowlands aan doet, mag Textures ook wel weer een keertje langs komen.
als Nickelback maar niet komtquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:07 schreef Fiama het volgende:
Minder britpop en meer variatie aub...![]()
Overigens die nieuwe namen van pukkelpop:
Nickelback, The Dresden Dolls, Fear Factory en Soulfly.
Zouden daar naast Dresden Dolls nog 1 van die namen van komen? Ze spelen allemaal behalve FF op Pinkpop. Ik hoop dus ook dat FF Lowlands aan doet, mag Textures ook wel weer een keertje langs komen.
Oyquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
![]()
liever 1 britpopband aan de strop dan 10 op het podium![]()
Beetje boos?quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Beetje boos?![]()
Ach... wees gerust.. zoals het er nu naar uitziet komt er best veel Britpop...
Heulemoal niet!quote:En ik eis, dat als er geen goeie (ska)punkbands komen, dat we een dikke moshpit maken bij Arctic Monkeys![]()
Echt welquote:Op woensdag 19 april 2006 12:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Beetje boos?![]()
Ach... wees gerust.. zoals het er nu naar uitziet komt er best veel Britpop...
En ik eis, dat als er geen goeie (ska)punkbands komen, dat we een dikke moshpit maken bij Arctic Monkeys![]()
Bij Arctic Monkeysquote:Op woensdag 19 april 2006 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt welMaar wees gerust, die moshpit die komt er, of je nou wil of niet
![]()
Uhm, ik meen het serieus hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 12:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Bij Arctic Monkeys
lalalaala on the dancefloor llalalalaalalalalal *MOSSSSSSHPIT EVERYONE!!!! * LALAALALALA MOSHPIT ON THE DANCEFLOOOR!!! WUAAAAUWAAAAAAAWWWW!!!! *![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm, ik meen het serieus hoorIn de Melkweg was er ook een moshpit, iedereen werd compleet gek. Duwen/springen enz. Na twee nummers stond ik van het midden opeens aan de zijkant, en niet omdat ik dat zelf had gedaan
![]()
weet niet of bovenstaand mailtje in ons voordeel is of niet, andere (grote) bands als Live, Korn en Foo Fighters combineerden ook wel een optreden op LL met een optreden in bv Ahoyquote:ARNHEM - Pearl Jam komt naar Nederland. Na een afwezigheid van zes jaar geeft de Amerikaanse rockband op 29 augustus een optreden in het Gelredome in Arnhem. De voorverkoop begint op 28 april, zo liet concertorganisator Mojo woensdag weten. Op die dag ligt ook het nieuwe album 'Pearl Jam' in de winkels.
'Pearl Jam' is het achtste studioalbum van de band. Het vorige dateert van vier jaar geleden. Behalve nieuw materiaal, ontbreken tijdens het optreden in het Gelredome ook klassiekers als Alive, Jeremy en Black niet. Samen met Nirvana was Pearl Jam tijdens de jaren '90 een van de populairste rockbands. Wereldwijd verkocht de band bijna 60 miljoen albums.
Pearl Jam heeft na het dramatische verloop op het Deense festival Roskilde geen optredens meer in Europa gegeven. Tijdens die show verloren in het gedrang negen mensen het leven, onder wie een Nederlander
Nickelback mag inderdaad echt thuis blijven...quote:Op woensdag 19 april 2006 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Nickelback maar niet komtbrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]Ik dacht altijd dat Britpoppers alleen maar hun hoofdjes op en neer deden
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:22 schreef hydraulix het volgende:
Inderdaad, zelfs compleet met crowdsurfen![]()
Ik heb het gevoel dat het idd vooral Engels is. Als er geen Engels publiek is, dan vaak ook geen ruig gedoe. Bij de Arctic Monkeys stikte het van de Britten.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste kennismaking met indie/britpop was best een shock, was bij een optreden van Brakes in Londen. Ging er zo ruig aan toe
Edit: misschien is het gewoon iets engels, bij een optreden van Shane McGowan ging het er ook zo ruig aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |