hij heeft ook gewoon een eigen site!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:06 schreef koen_pijl het volgende:
Alle LTV afleveringen van 20001 t/m 2005 hier te vinden.
Link naar Lowlands de Powlands
Misschien leuk voor in de OP?
ja die filmpjes had ik een week of 2 al gevondenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef koen_pijl het volgende:
Er zijn zelfs t shirts te koop van Lowlands de Powlands! Als je de filmpjes weer wilt zien, moet je op de bovenste link klikken en dan op 2005.
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef Luni het volgende:
tvp
Klinkt erg grappigquote:Op donderdag 13 april 2006 09:00 schreef hydraulix het volgende:
Tai Chi
Met je brakke kop (= kater) in balans gaan staan op een zondagmorgen! Ja voor herhaling vatbaar
Zeker als je net je eerste bak koffie vast hebt en dan vrolijk mee gaat doen. De combinatie tussen je balans houden, je poten verbranden en de kloppende kater is inderdaad geniaal.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:00 schreef hydraulix het volgende:
Tai Chi
Met je brakke kop (= kater) in balans gaan staan op een zondagmorgen! Ja voor herhaling vatbaar
Met Pinkpop. Maar de flyer lekt altijd een paar dagen van tevoren uit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:04 schreef sound-storm het volgende:
Wanneer word het programma ongeveer bekend?
Rond juni meestal toch ?
ik hoor wel vaker iets, bron?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik hoorde iets over Snow Patrol op Lowlands laatst....
Cool, weer een leuke band erbij. Was ook wel te verwachten want ze spelen al op festivals in de buurt dus dan kunnen de volgende ook bij de geruchten:quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:07 schreef biggetje het volgende:
Ik hoorde gisteren (of eergisteren) een interview met Snow Patrol op 3FM en daarin bevestigden zij zichzelf voor Lowlands![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:24 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Cool, weer een leuke band erbij. Was ook wel te verwachten want ze spelen al op festivals in de buurt dus dan kunnen de volgende ook bij de geruchten:
MORRISSEY
Whoaaaaaaaaaaaaaaquote:CALEXICO
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mattafix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |