Wat is dan wel de juiste manier?
Slaappillen zijn niet altijd even effectief, en als het mislukt en ze pompen je maag leeg, dan zijn je kansen verkeken. Ze gooien je met een beetje pech in een tehuis uit de buurt van scherpe voorwerpen enzo...
Een pistool is effectief, maar ja, hoe kom je aan zo'n ding? Naar Belgie rijden en dan? Waar zitten dat soort zaken en hoe duur is zo'n apparaat?
Van een gebouw springen, lijkt me ook wel een goede optie. Maar ben je dan weer asociaal bezig, omdat je misschien een onschuldige voorbijganger een trauma bezorgt?
Weet iemand anders nog andere effectieve manieren?
Ik zou naar ik nu denk, nooit zelfmoord willen plegen, maar je weet maar nooit...en een beetje voorbereid zijn kan geen kwaad.
[Dit bericht is gewijzigd door random op 08-12-2001 02:52]
quote:In beide gevallen een hele nare pijnlijke dood...
Op zaterdag 08 december 2001 02:49 schreef ullie het volgende:
Ehm je doodrinken/snuiven/slikken of van een veerboot af springen ergens midden op de noordzee.
Verdrinkingsdood schijnt het ergste te zijn wat er is... (waar men deze kennis vandaan haalt is mij dan weer een raadsel
)
quote:Lijkt me dat verbranden meer pijn doet. Dat is dan ook de pijnlijkste.
Op zaterdag 08 december 2001 02:52 schreef Lamon het volgende:[..]
In beide gevallen een hele nare pijnlijke dood...
Verdrinkingsdood schijnt het ergste te zijn wat er is...
(waar men deze kennis vandaan haalt is mij dan weer een raadsel
)
quote:Precies.
Op zaterdag 08 december 2001 02:52 schreef random het volgende:
Beetje maf topic, op het moment dat je zelfmoord wilt plegen dan snij je bewust alle banden met je huidige leven door. Wat dus indirect inhoudt dat je om niets of niemand meer iets geeft. Wat zou jij die voorbijganger dan kunnen bommen met zijn trauma, als jij zelfmoord wilt plegen ben jij er wel iets erger aan toe.
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 08-12-2001 02:58]
quote:Ik heb juist gehoord dat verdrinkingsdood dus best meevalt.
Op zaterdag 08 december 2001 02:52 schreef Lamon het volgende:[..]
In beide gevallen een hele nare pijnlijke dood...
Verdrinkingsdood schijnt het ergste te zijn wat er is...
(waar men deze kennis vandaan haalt is mij dan weer een raadsel
)
quote:Misschien wel, ja. Maar het aantal mensen dat zichzelf in de fik steekt is op 1 hand te tellen, denk ik...
Op zaterdag 08 december 2001 02:54 schreef Dagootje het volgende:[..]
Lijkt me dat verbranden meer pijn doet. Dat is dan ook de pijnlijkste.
Anyway, verhanging lijkt me echt niks.
Maar ik vrees dat wanneer je in dat water aan het spartelen bent, de overlevingsdrang toch weer toeslaat. En dan wordt het alsnog een erg onaangename ervaring.
Mijn voorkeur ligt toch bij het pistool. Maar dat is niet reeel, zo'n ding heb je gewoon niet 1,2,3...
En van een hoog gebouw springen staat me ook wel aan..
En als je in het bezit bent van een beetje gezonde haat jegens de hedendaagse samenleving, is met een hakbijl door het beursgebouw rauzen, tot een agent je neerknalt ook nog best een aantrekkelijke optie.
quote:Och idd, of in je bloed spuiten. Zo effectief als wat.
Op zaterdag 08 december 2001 03:12 schreef Ringo het volgende:
Pakje shag in een glas water laten weken (1 nacht), shag goed uitknijpen en het resterende donkerbruine vocht opdrinken. Nicotinevergiftiging van heb-ik-jou-daar. Ja, je hebt me. Boem. Dood.
quote:En 't lijkt net een hartaanval, dus niemand hoeft het te ontdekken en niemand heeft een schuldgevoel.
Op zaterdag 08 december 2001 03:14 schreef Koekepan het volgende:[..]
Och idd, of in je bloed spuiten. Zo effectief als wat.
quote:En minder vies dan het opdrinken
Op zaterdag 08 december 2001 03:17 schreef ullie het volgende:[..]
En 't lijkt net een hartaanval, dus niemand hoeft het te ontdekken en niemand heeft een schuldgevoel.
Wat me een belangrijkere reden lijkt om het te injecteren.
quote:Vooral omdat ik het al eerder gezegd had. Zo fantasieloos is het nou.
Op zaterdag 08 december 2001 03:33 schreef Koekepan het volgende:
Typisch een VVD'ersreactie, fantasieloos as ever. 'Nou, niet.'
.
Maar in geval van 'wel' zou het in elk geval 100% zeker lukken. Dus geen pistolen, slaappillen en dat soort dingen want dat mislukt heel vaak. De beste methode is trouwens te vinden op de bekende zelfmoordwebsite.
quote:Ja, dan moet je weer 1 nacht wachten!
Op zaterdag 08 december 2001 03:12 schreef Ringo het volgende:
Pakje shag in een glas water laten weken (1 nacht), shag goed uitknijpen en het resterende donkerbruine vocht opdrinken. Nicotinevergiftiging van heb-ik-jou-daar. Ja, je hebt me. Boem. Dood.
dat is een vage kennis van m'n pa overkomen.... brr
quote:Tijdens voerderijd lijkt me effectiever, probeer jij maar eens het eten van een leeuw af te pakken.
Op zaterdag 08 december 2001 08:22 schreef Sunflower het volgende:
Spring vlak voor voedertijd in de leeuwenkuil van Artis .
quote:[off topic]
Op zaterdag 08 december 2001 03:17 schreef ullie het volgende:[..]
En 't lijkt net een hartaanval, dus niemand hoeft het te ontdekken en niemand heeft een schuldgevoel.
..overigens krijg je volgens mij ook verschijnselen als bij een koortsstuip, draaien met je ogen, schuimbekken en het maken van spastische bewegingen..
Geloof dus niet dat die optie van dat pakje shag een pijnloze snelle dood is..
schieten gaat sneller..
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® op 08-12-2001 10:05]
quote:Geef mij wat van je paddo's.
Op zaterdag 08 december 2001 10:07 schreef Chandler het volgende:
Niet: want daar is het leven veelste mooi voor
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 10:08 schreef Koekepan het volgende:[..]
Geef mij wat van je paddo's.
Ik hoop niet dat ik jullie op foute ideen breng
Ze dobberden allemaal rond in de koude zee, hunlichaam staat warmte af om de omgeving op te warmen, en dat blijkt "een prettig" gevoel te zijn. Omdat de zee natuurlijk heel groot is, staat je lichaam nog meer warmte af. Gevolg: onderkoeling => bewusteloos => dood.
Conclusie: onderkoeling is een vorm van zelfmoord dat niet asociaal is tov andere mensen en dat niet eens echt pijn doet!
niet dat ik van plan ben zelfmoord te plegen...
quote:Niet de pijnlijkste manier hoor, je sterft meestal door zuurstof tekort. oftewel verstikking.
Op zaterdag 08 december 2001 02:54 schreef Dagootje het volgende:[..]
Lijkt me dat verbranden meer pijn doet. Dat is dan ook de pijnlijkste.
quote:Ik zou zelf denk ik nooit zelfmoord plegen, maar inderdaad zoals GizartFRL hier als optie aandraagt, lijkt het mij als autoliefhebber en vooral autorijd-liefhebber mooi om in het harnas te sterven, dus door een auto ongeluk. Klinkt luguber, maar het is snel en vrijwel pijnloos, denk ik. Wel zou ik het asociaal van mezelf vinden als ik andere mensen hiermee zou belasten of in gevaar brengen, dus met een auto uit de bocht vliegen of tegen een boom kan wel, maar tegen een andere auto, een muur van een woonhuis of een vrachtwagen is NOT DONE...uit den boze.
Op zaterdag 08 december 2001 11:29 schreef GizartFRL het volgende:
Ik denk dat ik mezelf met een auto tegen een boom/muur/vrachtwagen zou rijden.
Misschien pijnlijk maar wel effectief.
Zeker boven de 150 km / uur
Maar vooralsnog is het leven te leuk om er tussen uit te knijpen...
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 11:45 schreef Ulx het volgende:
Met een zooi wapens en explosieven een drukke straat inlopen, daar een bloedbad aanrichten en me dan overhoop laten schieten door een arrestatieteam.
wat een lugubere zelfmoordopties hier allemaal...
quote:Inderdaad, maar gezien jouw nickname wel lucratief voor jou, toch?
Op zaterdag 08 december 2001 11:48 schreef the_undertaker het volgende:[..]
wat een lugubere zelfmoordopties hier allemaal...
Ach, de dood is het meest onzekere dat de mensheid kent, maar tevens het enige zekere dat de mensheid in zijn leven kent....en in een tijd dat bekend staat als het EGO tijdperk waarin alles gecontroleerd wordt en waarin mensen steeds meer te zeggen willen hebben, tja, waarom dan ook geen controle over je eigen dood, toch? Maar ik prefereer ouderdom boven eigenkeus....
van een zelfmoord site,...
pistool door me hoofd,.. word te bloedrig, en weaar vind je zo'n ding,.
pols doorsnijden,.. ja wel in de lengte he!~nietz zoals in de film dwars,.. dan bloed je niet (snel genoeg) dood,...
lijkt me te pijnlijk, en te veel zoeken(ik zal vast missnijden)
Ik ben overigens niet van plan mezelf van kant te maken,..
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 11:54 schreef Doix het volgende:[..]
Inderdaad, maar gezien jouw nickname wel lucratief voor jou, toch?
neej ik blijf maar gewoon in leven
quote:URL?
Op zaterdag 08 december 2001 11:55 schreef Swatkat het volgende:
van een zelfmoord site,...
Je sterft dan aan een koolstofmonooxide vergiftiging.
Effectief en pijnloos.
Maar ook ik heb nog veel te veel plezier in het leven
quote:Goddess:
Op zaterdag 08 december 2001 12:26 schreef goddess in heaven het volgende:
neej ik blijf maar gewoon in leven
Zelf heb ik het wel eens overwogen, maar het schuldgevoel tegenover je vrienden / familie wint het toch steeds .. en dan realiseer je weer dat je die problemen wel weer zal overwinnen.
Always have, always will
quote:Ja, maar dan wordt ik weer gek van dat alarm wat dan af gaat .... ik heb een koolstofmonoxydedetector (mooi woord voor scrabble)
Op zaterdag 08 december 2001 13:31 schreef Pikakonijn het volgende:
Met een niet goed brandende gaskachel in een kleine ruimte gaan zitten, zonder ventilatie.Je sterft dan aan een koolstofmonooxide vergiftiging.
Effectief en pijnloos.
optie 1:
2) Cursus parachut springen nemen.
3) Cursus vliegen nemen.
3) Briefie op de post doen. (met de ptt duurt het toch 3 dagen
5) Een porsche huren
6) Een paar mensen pesten (lees vermoorden)
7) Naar duitsland rijden met een snelheid van 190 km/h
8) Een klein eenpersoonsvliegtuigje stelen
9) Naar Zweden vliegen en dan jumpen.
optie2:
2) met die gun mezelf van het leven beroven en tegelijk wat mensen meenemen
quote:Onzin. Er zijn meerdere gevallen bekend van mensen die uit een vliegtuig vielen/sprongen waarbij de parachute niet openging maar het toch overleefd hebben.
Op zaterdag 08 december 2001 11:00 schreef starghost het volgende:
gewoon niet.
en als je het leven toch niet ziet zitten kun je net zo goed uit het vliegtuig springen zonder parachute. heeft nog nooit iemand overleeft dusssssss....
staan leuke dingen tussen.
[edit: link verwijdert]
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 08-12-2001 16:19]
quote:Ben ook niet van plan om zelfmoord te plegen maar als het zover komt dan zou ik het zeker (ook als autoliefhebber) doen in mijn auto.
Op zaterdag 08 december 2001 11:39 schreef Doix het volgende:[..]
Ik zou zelf denk ik nooit zelfmoord plegen, maar inderdaad zoals GizartFRL hier als optie aandraagt, lijkt het mij als autoliefhebber en vooral autorijd-liefhebber mooi om in het harnas te sterven, dus door een auto ongeluk. Klinkt luguber, maar het is snel en vrijwel pijnloos, denk ik. Wel zou ik het asociaal van mezelf vinden als ik andere mensen hiermee zou belasten of in gevaar brengen, dus met een auto uit de bocht vliegen of tegen een boom kan wel, maar tegen een andere auto, een muur van een woonhuis of een vrachtwagen is NOT DONE...uit den boze.
Maar vooralsnog is het leven te leuk om er tussen uit te knijpen...
quote:De meest bizarre suicide uit de geschiedenis is toch wel die in NYC 11 sept...
Op zaterdag 08 december 2001 13:50 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Onzin. Er zijn meerdere gevallen bekend van mensen die uit een vliegtuig vielen/sprongen waarbij de parachute niet openging maar het toch overleefd hebben.
Niet dat ik er voorstander van ben, want ik vind het verschrikkelijk, maar het blijft een bizarre.
quote:Daar werden teveel onschulduge mensen mee geraakt , en van echte zelfmoord mag je hier niet spreken.
Op zaterdag 08 december 2001 14:04 schreef Devnull het volgende:[..]
De meest bizarre suicide uit de geschiedenis is toch wel die in NYC 11 sept...
Niet dat ik er voorstander van ben, want ik vind het verschrikkelijk, maar het blijft een bizarre.
quote:Wat is dan volgens jou de definitie van zelfmoord?
Op zaterdag 08 december 2001 14:07 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Daar werden teveel onschulduge mensen mee geraakt , en van echte zelfmoord mag je hier niet spreken.
In mijn ogen is dat als je jezelf van het leven berooft. Dat hebben ze gedaan. (alleen de kapers die als piloot fungeerde althans).
Dat er veel onschuldigen mee gingen ... dat gebeurt ook als je op een verkeerde manier je auto de vangrail inrijdt.
Het aantal doet er dan niet toe denk ik. De kapers hadden alleen andere motieven dan persoonlijke problemen, maar dat verandert nog niets aan het feit dat het zelfmoord is.
maar ongebluste kalk lijkt me ook supertof!
Zoek ook eens op het web naar de Darwin Awards. Geweldig veel originele tips.
Pijnloze dood is koolmonoxide vergiftiging. Ga je vanzelf slapen, doet geen pijn.
quote:Och er valt mee te leven
Op zaterdag 08 december 2001 12:26 schreef goddess in heaven het volgende:
dan kan het zijn dat je gered wordt maar de rest van je leven in een rolstoel ofzo door moet brengen...
Zelfmoord plegen zal voor mij erg lastig worden maar dat boeit me niet hou t nog wel ff vol
quote:Klopt, maar wel een beslissing!!
Op zaterdag 08 december 2001 03:33 schreef Koekepan het volgende:
Typisch een VVD'ersreactie, fantasieloos as ever. 'Nou, niet.'
.
[groenlinks mode on]
Hmmmm, zelfmoord...uh, hmmmmm, hoe???
trein, nee geen optie, sneu voor de machinist
polsen doorsnijden, nee ook niet, doet pijn.
brug/gebouw, ook maar niet, mischien spring ik bovenop iemand.
verdrinking, nee vind ik te eng.
pistool, ook niet, uit politiek oogpunt.
Marokkaan boos aankijken, nee ook maar niet, zijn mijn stemmers.
Uhhhhh, hoe dan?? wil ik eigenlijk nog wel zelfmoord plegen?? Ik weet het niet meer. Ook zo sneu voor de familie enz.
Idee!! Ik zeg gewoon dat ik een dodelijke ziekte heb, kunnen we alvast aan het idee wennen dat ik dadelijk dood ben, hoef ik ook geen zelfmoordbriefje meer te schrijven! Scheelt weer een hoop werk, en heb ik nog ff de tijd om over een goede oplossing na te denken.
[groenlinks mode off]
BTW als je zelfmoord pleegt dan ga je naar de hel !
Of ik zou van een hoog gebouw ofzo springen. Of, bij m'n vriend in de buurt is een snelweg, en daarboven een bruggetje voor voetgangers en fietsers. Daar zou ik dan vanaf springen, precies als er een vrachtwagen aan komt scheuren.
En inderdaad, als je een einde aan je leven wilt maken, denk je niet echt aan de trauma's die andere mensen eventueel zullen oplopen...
Je polsen doorsnijden in bad, onder water, schijnt minder pijnlijk te zijn. Maar je moet wel heel diep snijden idd, is makkelijker gezegd dan gedaan...
maar wrom hebben we t hier over?
Met zon topic kanje mensen die diep in de shit zitten ideeen geven.
Dat kan gewoon bijna niet goed zijn
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 18:00 schreef Lady_Faolan het volgende:maar wrom hebben we t hier over?
Ik denk dus dat het wel zal meevallen met het ideeen geven.
quote:hmm, als iemand zelfmoord pleegt dan doet hij dat toch wel, hij heeft al meer dan genoeg mogelijkheden ( ook zonder dit topic). Maar het is misschien wel morbide dat er hier opties worden aangereikt, die het rustiger, schoner en prettiger voor de omgeving maken en voor diegene zelf natuurlijk.
Op zaterdag 08 december 2001 18:11 schreef Lady_Faolan het volgende:
yeah right ja
Jullie hebben het er over wat je t beste kan doen..
Dus JA dan zou je als mens kunnen denken van 'oh goh kan ik beter dat doen..' *bv*
maar misschien ben ik daar wel te naief voor ofzo..
sorry
ik denk dat verhangen een redelijk makkelijke methode is, weinig rotzooi ook...
gewoon ff 112 bellen, springen (flink hard vallen), je nek breekt en je bent vlot dood, je lichaam kan vrij snel worden opgeruimd door de gewaarschuwde instanties.
Ik bedoelde er niet mee dat mensen helemaal gaan uitrekenen en bedenken hoe ze zelfmoord kunnen gaan plegen..
Want over t algemeen doen ze dat niet.
Maar er zitten wel eventuele ideeen tussen, waarmee sommige mensen misschien dus wel mee kunnen gaan tobben die eerst met twijvels zaten OM zelfmoord te willen plegen maar t niet durfden (ofzo)
grmbl.. vergeten te quoten.
Was dus voor zodiakk bedoeld..
quote:Jawel hoor, best vaak. Het record is een rus die een val van 7 kilometer heeft overleefd. Heel soms worden er zelfs illegale wedstrijden in gehouden.
Op zaterdag 08 december 2001 11:00 schreef starghost het volgende:
en als je het leven toch niet ziet zitten kun je net zo goed uit het vliegtuig springen zonder parachute. heeft nog nooit iemand overleeft dusssssss....
Persoonlijk zou ik een klein vliegtuigje charteren, een cessna'tje of misschien zelfs een zweefvliegtuig (mooi geluidloos) en daar allemaal aerobatics mee uithalen.
quote:doet pijn (een flinke jaap, in de lengte...), duurt vreselijk lang, geeft enorme teringzooi, mislukt nogal vaak...
Op zaterdag 08 december 2001 17:07 schreef Pauline het volgende:
Ik denk dat ik ouderwets mijn polsen door zou snijden. En ik vind het argument: Maar dat doet pijn! niet zo gelden, want als je Echt zelfmoord wil plegen, is die fysieke pijn maar een bijzaak.. Als dat een argument is om het niet te doen mag je in je handjes knijpen, want dan wil je blijven leven!
quote:Ja dan moet je even aan m'n broer vragen hoe dat precies moet, want die is het namelijk al een keer gelukt. Is ook een erg prettige ervaring (dus echt iets om op terug te kijken) voor de mensen die je vinden
Op zaterdag 08 december 2001 18:17 schreef Jordy-B het volgende:
hmmm...ik denk dat verhangen een redelijk makkelijke methode is, weinig rotzooi ook...
gewoon ff 112 bellen, springen (flink hard vallen), je nek breekt en je bent vlot dood, je lichaam kan vrij snel worden opgeruimd door de gewaarschuwde instanties.
Oftewel: een asociale manier voor de achterblijvers
quote:idd...
Op zaterdag 08 december 2001 18:35 schreef buzzer het volgende:[..]
Ja dan moet je even aan m'n broer vragen hoe dat precies moet, want die is het namelijk al een keer gelukt. Is ook een erg prettige ervaring (dus echt iets om op terug te kijken) voor de mensen die je vinden
Oftewel: een asociale manier voor de achterblijvers
goed lezen: 112 bellen...
't is niet de bedoeling dat je 3 dagen hangt en daarna door een naaste gevonden wordt...
quote:Xnapum
Op zaterdag 08 december 2001 18:52 schreef Jordy-B het volgende:[..]
idd...
goed lezen: 112 bellen...
't is niet de bedoeling dat je 3 dagen hangt en daarna door een naaste gevonden wordt...
quote:Er zit een systeem op dat automatisch je reserveparachute opent op een bepaalde hoogte als je snelheid daar te hoog is.
Op zaterdag 08 december 2001 19:49 schreef jonko-man het volgende:
de allerbeste manier lijkt mij nog om te gaan parachutespringen
een paar lesjes nemen zodat je alleen mag springen en dan gewoon niet je parachute openen
krijg je tenminste nog een flinke adrenaline rush
en ik neem toch aan dat je dan morsdood bent
quote:Maar er zit ook een koord aan waarmee je de parachute los kan maken van je harnas.
Op zaterdag 08 december 2001 20:00 schreef Bazyx het volgende:[..]
Er zit een systeem op dat automatisch je reserveparachute opent op een bepaalde hoogte als je snelheid daar te hoog is.
quote:Waarop die chauffeur zich zo rot schrikt dat ie de macht over t stuur verliest waarna de ravage niet te overzien is nee dat lijkt me nou helemaal niets lijkt me de trein nog beter..
Op zaterdag 08 december 2001 17:27 schreef Lanai het volgende:Of bij m'n vriend in de buurt is een snelweg, en daarboven een bruggetje voor voetgangers en fietsers. Daar zou ik dan vanaf springen, precies als er een vrachtwagen aan komt scheuren.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 09-12-2001 17:04]
quote:Ik denk niet dat geld dan nog een rol speelt
Op zaterdag 08 december 2001 02:45 schreef Lamon het volgende:
Een pistool is effectief, maar ja, hoe kom je aan zo'n ding? Naar Belgie rijden en dan? Waar zitten dat soort zaken en hoe duur is zo'n apparaat?
Jat een vliegtuig (f16 bij voorkeur) en ga ervoor , heb je nog een paar uur goedkope leut.
Overval een bank , wordt je gepakt pleeg je alsnog zelfmoord , heb je een paar ton houd je nog eerst vakantie.
Eerst een week lang overal te hard rijden en bonnen verzamelen ...
Rook je eigen suf , drink je eigen klem en spuit alle aderen kapot ... who cares als ge toch gaat uiteindelijk ?
Doe een ajax shirt om en ga winkelen in rotterdam.
quote:Wel als je het niet hebt.
Op zondag 09 december 2001 01:20 schreef Pardonlul het volgende:[..]
Ik denk niet dat geld dan nog een rol speelt
quote:En waarom niet?
Op zaterdag 08 december 2001 18:00 schreef Lady_Faolan het volgende:
maar wrom hebben we t hier over?
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken, en dat zelfmoord geen laffe uitweg is, maar een moedige persoonlijke beslissing...
For the funniest possible suicide you need:
6 Stories length of bungee cord.
4 Stories length piano wire.
Superglue.
A party hat.
A party blower/whistle.
A 20 story office building. (Bonus if its an office building you work at.
The ingredients combine as such.
First, attach the bungee to the building and then your ankles as would normally be done for a bungee jump.
Second, fashion a noose out of the piano wire and place around your neck.
Third, Superglue the party hat to your head.
Fourth, Superglue the party blower to your lips.
Fifth, Superglue your hands to your head, fingers pointed towards the ground, heel of the palm aimed skyward.
Then jump off the building.
If any of you are missing Imagination32.dll, I'll explain the results. As you jump, and the four stories of piano wire runs out, your head is severed from your body. The bungee cord length then runs out. The net result is that you are left holding your decapitated head, complete with party whistle and party hat, whilst dangling upside down. Thus the bonus for doing this in a building you work at. If you can measure the distance just right, you end up smiling in at your bosses office.
--------------------------------------------------------
As a side note, during a recent conversation, it has come to my attention that a rubber chicken sticking head first from your fly would be an added option to increase the hilarity of the suicide.
Ik weet het - dit is een redelijk serieus topic, maar toen ik deze voor de eerste keer las was ik zo ongelooflijk hard aan het lachen... hij is echt geniaal!
Komt van Everything2 de gaafste database over alles op aarde!
quote:
Op zondag 09 december 2001 04:13 schreef MadScientist het volgende:
For the funniest possible suicide you need:
6 Stories length of bungee cord.
4 Stories length piano wire.
Superglue.
A party hat.
A party blower/whistle.
A 20 story office building. (Bonus if its an office building you work at.The ingredients combine as such.
First, attach the bungee to the building and then your ankles as would normally be done for a bungee jump.
Second, fashion a noose out of the piano wire and place around your neck.
Third, Superglue the party hat to your head.
Fourth, Superglue the party blower to your lips.
Fifth, Superglue your hands to your head, fingers pointed towards the ground, heel of the palm aimed skyward.
Then jump off the building.
If any of you are missing Imagination32.dll, I'll explain the results. As you jump, and the four stories of piano wire runs out, your head is severed from your body. The bungee cord length then runs out. The net result is that you are left holding your decapitated head, complete with party whistle and party hat, whilst dangling upside down. Thus the bonus for doing this in a building you work at. If you can measure the distance just right, you end up smiling in at your bosses office.
--------------------------------------------------------
As a side note, during a recent conversation, it has come to my attention that a rubber chicken sticking head first from your fly would be an added option to increase the hilarity of the suicide.
Ik weet het - dit is een redelijk serieus topic, maar toen ik deze voor de eerste keer las was ik zo ongelooflijk hard aan het lachen... hij is echt geniaal!
Komt van Everything2 de gaafste database over alles op aarde!
Ik vind em leuk. Alleen dat van die 'bosses office' ontgaat me een beetje.
Zo belangrijk is je baas toch niet? Zeker een Amerikaanse site, daar geldt nog steeds work=life...
Nee, ik zou never zelfmoord plegen en mocht ik dus een antwoord móeten geven dan zou ik denk ik kiezen voor....euh..iets als met glad weer mijn nek breken ofzo
of anders mn polsen op een of andere manier verdoven en dan doorsnijden...
Of je neemt een overdosis drugs.. iig een manier waarbij je zelf niet hoeft te lijden
Ikzelf heb gelukkig geen deathwish maar zou het lukken met 15 of 20 xtc´tjes ofzo?????
..Vraag me überhaupt af wat er dan met je zou gebeuren zou ja dan doodgaan na zo´n dosis???
quote:Maar geeft ook veel meer troep, en heel vaak (vaker dan je denkt) mislukt het. Het is enorm moeilijk om jezelf dood te schieten (nee, ik heb geen ervaring)
Op zaterdag 08 december 2001 10:03 schreef Quenda® het volgende:..overigens krijg je volgens mij ook verschijnselen als bij een koortsstuip, draaien met je ogen, schuimbekken en het maken van spastische bewegingen..
Geloof dus niet dat die optie van dat pakje shag een pijnloze snelle dood is..
schieten gaat sneller..
Nicotinevergifitiging is wel een hele goede, binnen 1 a 2 minuten ben je weg, pijnloos.
Nog mooier (voorzover je van "mooi" kan spreken) is een gasmasker gekoppeld aan een tank met pure N2O, lachgas dus. Zorg dat er geen zuurstof bij kan komen. Dan begin je eerst waanzinnig te trippen, daarna ga je snel out, en je sterft pijnloos in je slaap door zuurstoftekort.
quote:Is idd wel de 'schoonste' methode, zeker als je gelijk 112 belt... Ook wel de snelste, je breekt je nek en je bent weg!!
Op zaterdag 08 december 2001 18:17 schreef Jordy-B het volgende:
hmmm...ik denk dat verhangen een redelijk makkelijke methode is, weinig rotzooi ook...
Ook afscheidsbrieven e.d. kun je dan op je eigen lichaam plakken.
Maar ook ik heb geen neigingen hoor, ik heb het nog veel te veel naar m'n zin!!
quote:Helemaal mee akkoord. Het is de lafste daad die iemand kan doen.
Op zaterdag 08 december 2001 02:56 schreef Vampier het volgende:
wat denk je van niet?
quote:Waarom is het laf?
Op dinsdag 11 december 2001 15:39 schreef DOMINIUM het volgende:[..]
Helemaal mee akkoord. Het is de lafste daad die iemand kan doen.
quote:Daar ga ik toch effe van kotsen
Op zaterdag 08 december 2001 17:14 schreef bossie het volgende:
-knip-BTW als je zelfmoord pleegt dan ga je naar de hel !
Ik neem toch aan dat je dit niet serieus meent... wat een idote denkwijze
Het afschieten van een kruisboog door je oogbol zou indien goed aangebracht ook tot een zodanig effect moeten lijden, maar het vereist wel stalen zenuwen.
quote:Wat dacht je van NIET!
Hoe zou jij zelfmoord plegen?
Maarre....als het dan toch moet, neem ik er wel een paar met me mee. Dus mezelf opblazen of zo...
quote:Hahaha....kan jou dat in vredesnaam schelen hoe duur zo'n ding is?
quote:Je moet hem wel kunnen betalen om em mee te krijgen.
Op woensdag 12 december 2001 00:13 schreef mondeo1000 het volgende:[..]
Hahaha....kan jou dat in vredesnaam schelen hoe duur zo'n ding is?
Zou je der van balen dat je na de actie rood zou staan?
quote:Oh? Bezit jij de unieke gave om een ander zijn gevoel te kunnen ervaren?
Op dinsdag 11 december 2001 15:39 schreef DOMINIUM het volgende:
Het is de lafste daad die iemand kan doen.
quote:Wrom iemand meenemen
Op dinsdag 11 december 2001 23:53 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Maarre....als het dan toch moet, neem ik er wel een paar met me mee. Dus mezelf opblazen of zo...
smvs denk dat je dan wel een grote bek moet hebben maarja je gebit hoef jeje geen zorgen om te maken dat is waar
quote:Als je je polsen door snijdt moet je dit in de lengte doen en niet in de breedte anders schijnt het dus niet echt te werken!!
Op zondag 09 december 2001 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
Overdosis pretpillen. Polsen doorsnijden werkt 90% van de keren niet, omdat je niet goed snijdt, pillen zijn vrij pijnloos en als je ervoor zorgt dat je niet gevonden wordt, ook nog werkend.
Maar voorlopig heb ik het hier wel naar mn zin.......
Trein springen; wat boeit jou de conducteur, je gaat toch dood. Het is makkelijk, je moet alleen het lef kweken om ineens ervoor te springen. Majah... die conducteur, ergens wortel ik urmee
Polsen doorsnijden; probeer maar ns diep in je arm te snijden, en dan te bedenken dat je je hele slagaders naar de kut moet helpen, lukt niet.
Slaappillen; genoeg nemen, zak over je kop en je bent dood
OPhanging; sja... tak breekt? kans dat t mislukt is geloof ik wel groot
Van t Hilton afspringen: dé manier
niemand n trauma, tenzij er een toerist rondwandelt waa rje bovenop flikkert
Maar ja, moet je weer een pistool gaan kopen....
quote:ik heb de antwoorden achter de quotes gezet.
Ik lees net dat voor de trein springen 'not done' is, omdat het zielig is voor de conducteur.
Als het leven zo ondraaglijk is geworden, dat je er per direct een eind aan wil maken, kan ik me overigens voorstellen dat de emotionele staat van een onbekende conducteur niet zo hoog op je prioriteitenlijstje staat, maar goed...Wat is dan wel de juiste manier?
Slaappillen zijn niet altijd even effectief, en als het mislukt en ze pompen je maag leeg, dan zijn je kansen verkeken. Ze gooien je met een beetje pech in een tehuis uit de buurt van scherpe voorwerpen enzo... klopt denk ik.
Een pistool is effectief, maar ja, hoe kom je aan zo'n ding? Naar Belgie rijden en dan? Waar zitten dat soort zaken en hoe duur is zo'n apparaat? gewoon opde kroeghoek. voor 150 hylden ,oet er wel wat teregelen zijn./ bel me op
0615-769-567
dan moet je alleen wel zelf aan munitie kopen maar bij westpoint verkopen se zelfs 9mm aan iemand met een .357 of .44 op ze verlof.
als je het allemaal legaal wilt doen ben je denk ik voor het wapen zo'n 1000 euro kwijt wil je een goed wapen hebben. je kan het natuurlijk met een glock doen maar je wilt natuurlijk wel in stijl doodgaan
voor de vereniging is het.
vereniging: 1000 denk ik, met munitie en lidmaatschap.
BTW glock kost dacht ik zo'n 600 euro.
je hebrt dabn dcht ik wel met verstelbaar vizier want ze jkosten 1500 met vizier en 1250 zonder.Van een gebouw springen, lijkt me ook wel een goede optie. Maar ben je dan weer asociaal bezig, omdat je misschien een onschuldige voorbijganger een trauma bezorgt? ik zou het op deze manier doen.
Weet iemand anders nog andere effectieve manieren? jezelf doodsteken maar dat ik een beetje moeilijk.
naar het mercatorplein gaan en roepen dat turkije en marokko zuigen.
Ik zou naar ik nu denk, nooit zelfmoord willen plegen, maar je weet maar nooit...en een beetje voorbereid zijn kan geen kwaad.
[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 20-06-2002 18:17]
Dus met 200 tegen een betonnen muur rijden, of een kogel door mn kop.
eerst ff wat mensen neerknallen, dan de hand aan mezelf slaan, zodat ik het in de hel/hemel nog gezellig heb
quote:dit is ook meer een what if... topic, denk dat de meeste mensen er wel over hebben nagedacht al.
Op donderdag 20 juni 2002 22:44 schreef buzzer het volgende:
Ik zou het gewoon niet doen en zo mijn nabestaanden niet in verlegenheid brengen....
Van een dak springen ofzo heb je altijd nog kans dat je nog leeft :/
Alleen zwaar half d00d ligt......dat is niet de bedoeling
Polsen snijden lijkt mij ook verekte pijnlijk..maar ik denk als je zelfmoord wilt plegen dat geen fuck uit maakt.
Wat een klote topic .....
of gewoon een vliegtuig afhuren en een gebouw invliegen
quote:Waarom een gebouw, 500 meter hoog vliegen en de motoren uitzetten en naar beneden duiken op landbouwgrond is effectief genoeg hoor...
Op donderdag 20 juni 2002 23:45 schreef cenobite het volgende:
snelle dood en ik zou dus WEL voor die trein springen die voorbij raast met 120 km p/u.. omdat dit simpelweg effectief is.. jammer voor de bestuurder en vertraging etcof gewoon een vliegtuig afhuren en een gebouw invliegen
Niet dat ik zelfmoord zou gaan plegen hoor.
Sowwy, beetje offtopic, maar ben gewoon happy dat ik me hierover niet meer druk maak...
ik zou denk ik pillen slikken...
Polsen doorsnijden is best moeilijk en pijnlijk enzow. Zou het ook niet in bad willen doen dan, want dan word je naakt gevonden en ookal ben je dan dood en merk je er dus niks van, het idee vind ik niet prettig.
Pistool enzow heb ik niet.
Van een gebouw springen, dit leek me altijd de beste optie. Maar jah, welk gebouw? Hoe kom je zomaar binnen en op het dak? En waarschijnlijk durf ik het toch niet dan.
Mezelf ophangen, ik zou niet weten waar en waarmee. En ook hier geldt dat ik het vast niet durf.
Prettigste lijkt me dan toch pillen, evt. in combi met alcohol. En dan gewoon op bed liggen enzow. Wel als er voorlopig niemand thuis is natuurlijk. En dan kun je ook eruit zien zoals jij wilt, etc. Ik wil ook niet gevonden worden dat er niks meer van me over is enzow. Gewoon, gevonden worden zoals ik ben (of was..).
Alleen kom je niet zomaar aan pillen. En heb ook niet echt geld voor drugs. Bovendien zou ik niet weten hoe ik aan drugs zou moeten komen ofzow.
quote:Dus ik zou er maar niet aan beginnen als ik jou was
Op woensdag 16 oktober 2002 23:20 schreef texelonia het volgende:
Ik zou niet voor de trein springen. Niet eens vanwege de machinist ofzow, maar ik zou het niet eens durven. En zou ook niet weten waar dan een geschikte plek is dat te doen, op een station stoppen de meeste treinen, of ze rijden langzamer enzow..Polsen doorsnijden is best moeilijk en pijnlijk enzow. Zou het ook niet in bad willen doen dan, want dan word je naakt gevonden en ookal ben je dan dood en merk je er dus niks van, het idee vind ik niet prettig.
Pistool enzow heb ik niet.
Van een gebouw springen, dit leek me altijd de beste optie. Maar jah, welk gebouw? Hoe kom je zomaar binnen en op het dak? En waarschijnlijk durf ik het toch niet dan.
Mezelf ophangen, ik zou niet weten waar en waarmee. En ook hier geldt dat ik het vast niet durf.
Prettigste lijkt me dan toch pillen, evt. in combi met alcohol. En dan gewoon op bed liggen enzow. Wel als er voorlopig niemand thuis is natuurlijk. En dan kun je ook eruit zien zoals jij wilt, etc. Ik wil ook niet gevonden worden dat er niks meer van me over is enzow. Gewoon, gevonden worden zoals ik ben (of was..).
Alleen kom je niet zomaar aan pillen. En heb ook niet echt geld voor drugs. Bovendien zou ik niet weten hoe ik aan drugs zou moeten komen ofzow.
Ikzelf zou mezelf helemaal bezuipen op een flatrand en dan springen
(niet dat ik het oooooooooit zal doen)
Aan de ene kant ga je dan wel voor je dood maar dan wel met de laatste kick, dat je ziet dat de grond nadert, dat je weet dat je zo in een flits morsdood zal zijn. Pillen enzo leken me te vaag ik wil niet induttend sterven.
quote:*ril*
Op donderdag 17 oktober 2002 00:30 schreef brammus het volgende:
Geld sparen, een 9mm met demper op de kop tikken, matras+dekbed voor tegen de rotzooi en het lawaai (de demping van een demper schijnt ook vrij relatief te zijn)...
De kat naar iemand brengen waarvan ik weet dat ze goed en met leifde verzorgd zou worden...
Naar de douchecel, dekbed aan de ene kant, tegen de muur, matras tegen mij aan, pistool in mond --> end of story...
quote:Ik had er misschien bij moeten zeggen dat dit uiteraard in het hypothetische geval zo zou kunnen gaan...
Op donderdag 17 oktober 2002 00:35 schreef heaven7 het volgende:[..]
*ril*
Wel eens per ongeluk teveel genomen/te lang door gegaan, je beseft niet eens dat je over de rand heen loopt dan wel valt.
Foutje sorry
Is alweer een tijd geleden en NEE ik wil niet door eigen toedoen deze wereld verlaten.
Zo makkelijk zijn jullie niet van mij af!
[Dit bericht is gewijzigd door major_fuck_up op 17-10-2002 01:01]
*edit* lol ik had al in dit topic gepost, nou ja, ik ben van gedachte veranderd
quote:OD van heroine is idd niet zo fijn stikken in je eigen kots is niet echt je van het.
Op donderdag 17 oktober 2002 01:00 schreef Dagootje het volgende:
Ik heb denk ik niet de lef om van een gebouw af te springen of de trekker over te halen. Idem voor polsen snijden. Voor de trein springen enzo doet echt fucking pijn. Ik zou trouwens sowieso nog een keer Heroine gebruiken, maar buiten dat, een OD schijnt ook heel kut te kunnen uitvallen. Ik denk dat ik voor de co2 vergiftiging ga.. Gewoon in de garage met draaiende motor ofzo.*edit* lol ik had al in dit topic gepost, nou ja, ik ben van gedachte veranderd
Zelfmoord, I swear, ismoeilijker dan je denkt. Het is dus over het algemeen niet zo dat het allemaal geen flikker meer uitmaakt. Meestal is het een gevolg van een minderwaardigheidscomplex. "De wereld is beter af zonder mij." Dan wil je dus niet die machinist aandoen dat hij jouw bloedspetters van zn trein moet afwassen bij wijze van spreken.
In de tijd dat ik mijn zelfmoordpoging deed, heb ik van een goede leerlingbegeleider op school een boekje gekregen. Ik weet atm nie meer hoe het heet. Hierin staan serieuze tips over zelfmoord, waar je aan moet denken, voor je eigen bestwil en degene die je vindt.
Enkele dingen die ik onthouden heb:
Springen (voor de trein, van de flat): Uhuh, not done. Als het lukt, is het een gruwelijk gezicht voor de achterblijvers. Groter is de kans dat het niet lukt.
Polsen doorsnijden: Doodbloeden doet pijn. Veel pijn. Bovendien gaat maar 5% van demensen die hun polsen doorsnijdt ook echt dood.
Gas: mmm.. in de auto bijvoorbeeld kan het. In huis niet aan te raden. Wat als je familie binnenkomt en het licht aandoet? Juist ja, BOEM!
OD: dan moet je echt 20 gram zooi in je aderen spuiten. De meeste mensen die OD proberen zijn gewend aan drugsgebruik. Hun lichaam ook. In combinatie met alcohol wil wel es helpen.
* fee-tje kende iemand die een eind aan zn levenmaakt met een spuit x aantal gram coke in zn aderen
Medicijnen: voor de leek niet aan te raden. Hoe kom je aan slaappillen, als deze alleen op recept zijn te verkrijgen? Een goede huisarts schrijft depressieve patienten geen slaappillen voor. Dan wordt het al gauw mixen. Mixen van medicijnen door leken is gevaarlijk: er is een grotere kans op bijv. hersenbeschadiging dan op de dood.
Ik heb toendertijd wel een medicijn-OD genomen. Waarom ik leef? In het ziekenhuis mn maag eruitgekotst omdat ik een infuus kreeg met braakbevorderaar en een leverversterkend middel. Welk medicijn? Zeg ik niet. Ik wil niks op mijn geweten hebben. Weet wel dat ik nu nog (het is bijna een jaar geleden, ruim voor mijn Fok!-tijd) nu nog dus, leverproblemen heb en misschien zelfs hersenbeschadigingen.
Nicotinevergiftiging zoals eerder voorgesteld lijkt me onhaalbaar. Je gaat kokhalzen voor het spul in je maag zit. En het werkt pas als het opgenomen wordt in je bloed, zeg een paar uurtjes later. Dan zit je een paar uur lekker ziek te zijn.
Als ik het weer zou doen, zou ik gaan voor de medicijnen. Vooral omdat ik nu weet hoe het wel weet. Klinkt eng, maar is wel een geruststellend gevoel voor mezelf.
VOORDAT ze me permbannen: ik ben dus niet van plan om t te doen, ik wou alleen een mooie post afleveren.
Trouwens, bij zelfmoord komt een stuk meer kijken dan alleen dood willen en jezelf van kant maken. Je geeft altidj wel een beetje om iemand en je hebt altijd een boodschap die je wil achterlaten. Dit is moeilijker dan de zelfmoord zelf vond ik.
quote:En wat als je op je 5-jarige spelende buurjongetje valt? Of er vlak naast?
Op donderdag 17 oktober 2002 01:37 schreef texelonia het volgende:
éérst dronken worden, en dán van een gebouw springen is wel een idee dan jah...
Egoistisch genoeg om dood te willen is 1 ding, anderen meenemen terwijl je dat kon voorkomen is imho heel wat anders.
Excuse me als ik een beetje fel ben...
ik denk dat 2 ladingen TNT aan beiden kanten van je hoofd the trick wel snel doen
quote:Denk ten eerste niet dat ik het gebouw zou gebruiken waar ik woon.
Op donderdag 17 oktober 2002 01:47 schreef fee-tje het volgende:
En wat als je op je 5-jarige spelende buurjongetje valt? Of er vlak naast?Egoistisch genoeg om dood te willen is 1 ding, anderen meenemen terwijl je dat kon voorkomen is imho heel wat anders.
Excuse me als ik een beetje fel ben...
quote:Da's makkelijk praten als het niet gelukt is.
Op donderdag 17 oktober 2002 01:34 schreef fee-tje het volgende:
Trouwens, bij zelfmoord komt een stuk meer kijken dan alleen dood willen en jezelf van kant maken. Je geeft altidj wel een beetje om iemand en je hebt altijd een boodschap die je wil achterlaten. Dit is moeilijker dan de zelfmoord zelf vond ik.
Gewoon een spuitje dus :p
quote:Oe oe, wat dacht je van een mooi uitzicht tijdens je dood?
Op donderdag 17 oktober 2002 09:19 schreef Bastard het volgende:
Op een spiraal bed gaan liggen en die aansluiten het stroomnetwerk dmv een tijdschakelaar.
Savonds gewoon naar bed gaan en midden in de nacht springt de spanning er op.. Ik zou sterven in mn slaap.
quote:Onzin. Waarom?
Op donderdag 17 oktober 2002 09:08 schreef Koekepan het volgende:[..]
Da's makkelijk praten als het niet gelukt is.
Gezien de huidige winters lijkt slaappillen me toch wel een aardig alternatief.
quote:zullen we het houden op een snelheid boven de 170?
Op zaterdag 8 december 2001 11:29 schreef GizartFRL het volgende:
Ik denk dat ik mezelf met een auto tegen een boom/muur/vrachtwagen zou rijden.
Misschien pijnlijk maar wel effectief.
Zeker boven de 150 km / uur
quote:je zou ook gewoon naar de kartbaan kunnen gaan en daar bij dat indutrie gebeuren kunnen gaan crossen.
Op zaterdag 8 december 2001 14:00 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ben ook niet van plan om zelfmoord te plegen maar als het zover komt dan zou ik het zeker (ook als autoliefhebber) doen in mijn auto.
Op een stilstaande vrachtwagen zonder bestuurder of een muur van een bedrijf ofzo. iig niet dat ik er andere mensen mee zou kunnen verwonden.
quote:en las je het overleefd dan heb je daarna een flinke revalidatie hoor en dat is ook geen pretje
Op zaterdag 8 december 2001 15:38 schreef plok het volgende:
Spuitje met lucht in je aderen spuiten. Is wel erg pijnlijk, maar het duurt vrij kort. En is zeer effectief, werkt namelijk altijd.Zoek ook eens op het web naar de Darwin Awards. Geweldig veel originele tips.
Pijnloze dood is koolmonoxide vergiftiging. Ga je vanzelf slapen, doet geen pijn.
klinkt erg onlogisch maja ik zal waarschijnlijk toch nooit zelfmoord plegen maar als ik echt op zo'n punt ben dat ik nix meer heb om voor te leven dan zou ik dat doen of het vreemdelingenlegioen ofzo totdat ik wel weer zin heb om te leven, zelfmoord vind ik zo iets matigs je veranderd per dag zo vaak van mening waarom zou je ook niet op een gegeven moment niet van mening veranderen over de zin van je leven?
quote:Daar ga je niet doodvan, je valt of flauw of je raakt bewusteloos, en als dat gebeurd is ga je vanzelf weer ademen, tenzij je daar iets op hebt gevonden natuurlijk.
Op donderdag 17 oktober 2002 12:47 schreef Cynic het volgende:
Adem inhouden
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 01:34 schreef fee-tje het volgende:
Mijn reactie dan maar...Zelfmoord, I swear, ismoeilijker dan je denkt. Het is dus over het algemeen niet zo dat het allemaal geen flikker meer uitmaakt. Meestal is het een gevolg van een minderwaardigheidscomplex. "De wereld is beter af zonder mij." Dan wil je dus niet die machinist aandoen dat hij jouw bloedspetters van zn trein moet afwassen bij wijze van spreken.
In de tijd dat ik mijn zelfmoordpoging deed, heb ik van een goede leerlingbegeleider op school een boekje gekregen. Ik weet atm nie meer hoe het heet. Hierin staan serieuze tips over zelfmoord, waar je aan moet denken, voor je eigen bestwil en degene die je vindt.
Enkele dingen die ik onthouden heb:
Springen (voor de trein, van de flat): Uhuh, not done. Als het lukt, is het een gruwelijk gezicht voor de achterblijvers. Groter is de kans dat het niet lukt.
Polsen doorsnijden: Doodbloeden doet pijn. Veel pijn. Bovendien gaat maar 5% van demensen die hun polsen doorsnijdt ook echt dood.
Gas: mmm.. in de auto bijvoorbeeld kan het. In huis niet aan te raden. Wat als je familie binnenkomt en het licht aandoet? Juist ja, BOEM!
OD: dan moet je echt 20 gram zooi in je aderen spuiten. De meeste mensen die OD proberen zijn gewend aan drugsgebruik. Hun lichaam ook. In combinatie met alcohol wil wel es helpen.
* fee-tje kende iemand die een eind aan zn levenmaakt met een spuit x aantal gram coke in zn aderen
Medicijnen: voor de leek niet aan te raden. Hoe kom je aan slaappillen, als deze alleen op recept zijn te verkrijgen? Een goede huisarts schrijft depressieve patienten geen slaappillen voor. Dan wordt het al gauw mixen. Mixen van medicijnen door leken is gevaarlijk: er is een grotere kans op bijv. hersenbeschadiging dan op de dood.Ik heb toendertijd wel een medicijn-OD genomen. Waarom ik leef? In het ziekenhuis mn maag eruitgekotst omdat ik een infuus kreeg met braakbevorderaar en een leverversterkend middel. Welk medicijn? Zeg ik niet. Ik wil niks op mijn geweten hebben. Weet wel dat ik nu nog (het is bijna een jaar geleden, ruim voor mijn Fok!-tijd) nu nog dus, leverproblemen heb en misschien zelfs hersenbeschadigingen.
Nicotinevergiftiging zoals eerder voorgesteld lijkt me onhaalbaar. Je gaat kokhalzen voor het spul in je maag zit. En het werkt pas als het opgenomen wordt in je bloed, zeg een paar uurtjes later. Dan zit je een paar uur lekker ziek te zijn.
Als ik het weer zou doen, zou ik gaan voor de medicijnen. Vooral omdat ik nu weet hoe het wel weet. Klinkt eng, maar is wel een geruststellend gevoel voor mezelf.
VOORDAT ze me permbannen: ik ben dus niet van plan om t te doen, ik wou alleen een mooie post afleveren.
quote:Hmmm...daar vergis je je in, zelfmoord is niet iets dat men op een dag verzint en dan gelijk uitvoert, daar gaan weken, maanden overheen voordat je het werkelijk doet. En daarbij is het echt niet makkelijk om van mening te veranderen als je al zo diep in de shit zit, want dat zit je echt als je hier over nadenkt
Op donderdag 17 oktober 2002 12:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
zelfmoord vind ik zo iets matigs je veranderd per dag zo vaak van mening waarom zou je ook niet op een gegeven moment niet van mening veranderen over de zin van je leven?
[Dit bericht is gewijzigd door No Nick op 17-10-2002 15:44]
Toen ik werkzaam was bij een diergeneesmiddelenfabriek, moest ik onder andere dat maken.
Dat gaat met tonnetjes pentobarbital, alleen al van het stoffen bij het toevoegen (dat gaat met 250kilo daarvan op 700kilo ethanol50%), werd ik zó high dat ze mij een uur buiten hebben gezet, om bij te komen, had uiteindelijk pas 's avonds geen problemen meer
Had het verkeerde stofmaskertje op en ja, ze waren zwaar pissed op mij...
quote:Ho! stop!
Op donderdag 17 oktober 2002 12:46 schreef sp3c het volgende:weer zin heb om te leven, zelfmoord vind ik zo iets matigs je veranderd per dag zo vaak van mening waarom zou je ook niet op een gegeven moment niet van mening veranderen over de zin van je leven?
ontopic:
quote:WTF??
fee-tje schreef:
In de tijd dat ik mijn zelfmoordpoging deed, heb ik van een goede leerlingbegeleider op school een boekje gekregen. Ik weet atm nie meer hoe het heet. Hierin staan serieuze tips over zelfmoord,
quote:Waarom
Op donderdag 17 oktober 2002 13:01 schreef Marc_mga het volgende:
![]()
![]()
Zijn er nog meer mensen die serieus hierover hebben nagedacht?
quote:Over dat boekje, en mijn mening daarover..
Op donderdag 17 oktober 2002 23:00 schreef -Dalai- het volgende:WTF??
Vooral de vragen die de schrijver stelde en de houding die hij aannam von dik persoonlijk erg goed. IMHO blijft zelfmoord een optie om je problemen weg te laten gaan. Ik zeg niet dat het een goede optie is, maar het is een optie. Ik vind dat er fatsoenlijk over gediscussieerd en gepraat moet kunnen worden, al is het om de mensen die er eventueel aan denken een goede voorlichting te geven.
Aanvulling:
die houding die de schrijver aannam even snel verwoord:
Je bent oud en wijs genoeg om over je leven te beslissen. Jij weet zelf wat het beste is, dat weet niemand anders. Mensen kunnen je proberen te helpen zoeken naar wat je echt wilt, maar je moet het zelf doen en willen. Ik probeer je te helpen met het uitzoeken of zelfmoord de geschikte oplossing is voor jou, maar jij neemt de beslissing.
Waarom zo geweldig? Omdat het niet betutteld is, omdat hij er niet meteen van uit dat je gek bent, omdat hij jou zelf laat zoeken zonder dat je het zelf door hebt. En vooral omdat het boek zo is geschreven dat je aan het eind echt niet meer dood wilt. Je wordt met je neus op de feiten gedrukt en dat helpt gigantisch imho.
[Dit bericht is gewijzigd door fee-tje op 18-10-2002 00:12]
quote:Nouja, oplossen...
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:06 schreef fee-tje het volgende:
IMHO blijft zelfmoord een optie om je problemen op te lossen.
quote:Hehe verkeerde woordkeus... problemen weg te halen oid. Sowry!
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:09 schreef Fogerty het volgende:[..]
Nouja, oplossen...
Ik denk dat je sinds 1945 de eerste bent die het woord 'oplossen' op die manier gebruikt
quote:offtopic:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:06 schreef fee-tje het volgende:[..]
Over dat boekje, en mijn mening daarover..
Mensen zijn slimmer dan je denkt. Depressieve mensen zijn over het algemeen heel creatief op een rare manier. Niet creatief genoeg om hun problemen op te lossen, maar wel om ze te beeindigen. Geef ze dan goede begeleiding imho.
Dat boekje had een test waarmee je in redelijke mate kon leren overzien wat je problemen zijn en hoe permanent/langdurig deze zijn. Er stonden complete vragenlijsten en opdrachten in. Wat ik een van de sterkere punten vond, is dat ze mij lieten nadenken over de gevolgen van zelfmoord. Niemand kan jou tegenhouden in principe, en je hoeft je van niemand iets aan te trekken. Maar als je het dan toch doet, kun je best even rekening houden met een ander. Je kun naar je familie en vrienden toegaan (je loved-ones zeg maar) en ze goed uitleggen waarom je dit wilt. Laat ze niet achter met een schuldgevoel. Als jij niet kunt uitleggen waarom, heb je er niet goed genoeg over nagedacht.
Je moet nadenken over het hoe. Zoals ik al eerder tegen Texelonia zei, wat nou als je van de flat springt en je landt op je buurjongetje? Als er genoeg manieren zijn om het schoon en ongevaarlijk te doen, waarom zou je dan onschuldige mensen een levenslang trauma toebrengen omdat zij jouw hersens tegen de muur hebben zien vliegen? Waarom zou je het jezelf aandoen dat je straks niet dood bent maar zwaar gehandicapt?Vooral de vragen die de schrijver stelde en de houding die hij aannam von dik persoonlijk erg goed. IMHO blijft zelfmoord een optie om je problemen op te lossen. Ik zeg niet dat het een goede optie is, maar het is een optie. Ik vind dat er fatsoenlijk over gediscussieerd en gepraat moet kunnen worden, al is het om de mensen die er eventueel aan denken een goede voorlichting te geven.
heel slecht..
quote:Ik zeg NERGENS dat het de goede oplossing is. Maar ik weet uit ervaring dat je niemand tegen kunt houden. Je kan lullen wat je wil maar het helpt niet. Ik vond het voordeel van het boekje juist dat ze zo hard waren. Er is niemand daar die jou zielig vind. Het leert je beter kijken naar wat je echte problemen zijn en bood ook oplossingen. Als je eenmaal in de problemen ziet, heb je de neiging om dingen op te blazen en meer problemen in het leven te roepen terwijl deze er eigelijk niet zijn. Dat vond ik dus de stijl van het boek, dat ze je daar over laten nadenken. En ik denk dat het voor een persoon in die toestand heel gezond is om heel even echt goed na te denken, rationeel.
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:13 schreef -Dalai- het volgende:[..]
offtopic:
ik vind het de overrationalisering van een emotioneel probleem. beeindiging is inderdaad niet de oplossing en zou dus ook op geen enkele manier gepropagandeerd moeten worden.heel slecht..
Ik heb liever een man/vriend/moeder die zelfmoord pleegt en mij heeft uitgelegd waarom, die rustig gestorven is in vrede; dan een man/vriend/vrouw die zelfmoord pleegt en ik weet nooit precies waarom en ik kan zijn herzens van het plafond schrapen.
En ja, ik weet nu precies waarover ik het heb. Ik heb het meegemaakt.
quote:Ik heb liever een vrouw/vriendin/moeder die GEEN zelfmoord pleegt en die een boekje leest waarin ze wordt verteld dat een stomme koe is als ze dat wel doet.
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:18 schreef fee-tje het volgende:[..]
Ik zeg NERGENS dat het de goede oplossing is. Maar ik weet uit ervaring dat je niemand tegen kunt houden. Je kan lullen wat je wil maar het helpt niet. Ik vond het voordeel van het boekje juist dat ze zo hard waren. Er is niemand daar die jou zielig vind. Het leert je beter kijken naar wat je echte problemen zijn en bood ook oplossingen. Als je eenmaal in de problemen ziet, heb je de neiging om dingen op te blazen en meer problemen in het leven te roepen terwijl deze er eigelijk niet zijn. Dat vond ik dus de stijl van het boek, dat ze je daar over laten nadenken. En ik denk dat het voor een persoon in die toestand heel gezond is om heel even echt goed na te denken, rationeel.
Ik heb liever een man/vriend/moeder die zelfmoord pleegt en mij heeft uitgelegd waarom, die rustig gestorven is in vrede; dan een man/vriend/vrouw die zelfmoord pleegt en ik weet nooit precies waarom en ik kan zijn herzens van het plafond schrapen.
En ja, ik weet nu precies waarover ik het heb. Ik heb het meegemaakt.
bah
waar hebben we het over??? overrationalisering dus, dat dit soort dingen zo ver gaan tegenwoordig is (lees: vind ik) echt absurd.
edit: ik zal me er wel niet in kunnen verplaatsen ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door -Dalai- op 18-10-2002 00:39]
Dat zelfmoord volgens velen een laffe daad en per definitie geen oplossing zou zijn, baart me zorgen.
Zelfmoord hoeft geen spontane ,en dus ondoordachte aktie te zijn. Niemand kan een anders lijden voelen, het is allemaal puur suggestie en ongesubstiantieerde extrapolatie. De enige die weet of zijn/haar leven ondraaglijk is, is de desbetreffende persoon zelf. Oordelen over de ernst van de gevoelens van een ander is onmogelijk.
Het bagataliseren van die gevoelens door te beweren dat iemand de makkelijkste uitweg zou nemen getuigt niet van respect en is zelfs asociaal te noemen.
Iedereen maar zeiken over de discriminatie en intolerantie in dit land en niemand die hier enige aanstoot aan neemt.
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:28 schreef Lamon het volgende:
Niemand kan een anders lijden voelen, het is allemaal puur suggestie en ongesubstiantieerde extrapolatie. De enige die weet of zijn/haar leven ondraaglijk is, is de desbetreffende persoon zelf. Oordelen over de ernst van de gevoelens van een ander is onmogelijk.
quote:Jij hebt liever een vrouw/vriendin/moeder die doodongelukkig leeft, maar ja... dan hoef jij niet in te zien dat het gewoon niet gaat voor haar.
Ik heb liever een vrouw/vriendin/moeder die GEEN zelfmoord pleegt en die een boekje leest waarin ze wordt verteld dat een stomme koe is als ze dat wel doet.
Als jij denkt dat zelfdoding een oplossing is die alleen egoistische mensen aangrijpen om hun zielige leventje te beeindigen met probleempjes die ze zelf eigelijk ook best heel makkelijk hadden kunnen oplossen maar ze waren te lui, fine by me. Maar reken er niet op dat ik die mening deel of ga delen ooit. Ik probeer jou niet een mening aan te praten, ik probeer in vriendelijke woorden (tot nu ongeveer) uit te leggen wat ik ervan dacht en probeer iedereen in zijn waarde te laten. Woorden als "stomme koe" geven wel aan dat jij dat niet doet. Als je er niet tegen kan, bemoei je er niet mee.
NOFI
quote:haha, rustig maar hoor, ik kijk er best wel luchtig tegen aan verder
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:42 schreef fee-tje het volgende:Jij hebt liever een vrouw/vriendin/moeder die doodongelukkig leeft, maar ja... dan hoef jij niet in te zien dat het gewoon niet gaat voor haar.
Ennogmaals, het boekje was juist zo opgezet dat de mensen voor wie zelfmoord geen geschikte oplossing is, dat die dat aan het eind ook inzagen. Voor de anderen was het een goede hulpgids om zo min mogelijk "rommel" achter te laten.Als jij denkt dat zelfdoding een oplossing is die alleen egoistische mensen aangrijpen om hun zielige leventje te beeindigen met probleempjes die ze zelf eigelijk ook best heel makkelijk hadden kunnen oplossen maar ze waren te lui, fine by me. Maar reken er niet op dat ik die mening deel of ga delen ooit. Ik probeer jou niet een mening aan te praten, ik probeer in vriendelijke woorden (tot nu ongeveer) uit te leggen wat ik ervan dacht en probeer iedereen in zijn waarde te laten. Woorden als "stomme koe" geven wel aan dat jij dat niet doet. Als je er niet tegen kan, bemoei je er niet mee.
NOFI
ik heb gewoon een beetje moeite met:
quote:dit vind ik persoonlijk te ver gaan, aangezien ik denk dat het voor niemand de goede oplossing is.
Voor de anderen was het een goede hulpgids om zo min mogelijk "rommel" achter te laten.
quote:dat heb je mij niet horen zeggen, ik ben alleen ingegaan op je zelfmoordboekje. het lijkt me logisch dat sommige mensen niet zelf hun problemen kunnen oplossen, maar dan moeten ze dat ook niet op een radicale manier proberen aan de hand van zo'n boekje.
Als jij denkt dat zelfdoding een oplossing is die alleen egoistische mensen aangrijpen om hun zielige leventje te beeindigen met probleempjes die ze zelf eigelijk ook best heel makkelijk hadden kunnen oplossen maar ze waren te lui
Over het boekje 2:
Deels met je eens. Boekje lezen is nooit de oplossing voor een dergelijk ingewikkeld probleem. Een van de redenen waarom zelfmoord kan gebeuren is omdat mensen hun problemen zo hoog laten opstapelen dat ze er zelf geen gat meer in zien. Hier is waar ik het boekje heel goed vond: het laat je nadenken over wat je problemen zijn en hoe ze op te lossen.
Ten tweede: ik weet zeker dat er een groep harde-kerners is die om de een of andere manier niet tegen is te houden. Dan heb ik dus echt wel liever dat ze hun actie zo ondernemen dat zo weinig mogelijk mensen er last van hebben. Maar das mijn mening dan he... duidelijk een feit en geen mening.
Ten derde had ik nog iets maar dat ben ik vergeten
grote rol prikkeldraad, nee niet zoals ze bij de boer hebben, maar met van die scheermesjes achtige "prikkels".
generator erbij, prikkeldraad uitrollen, output van generator op het prikkeldraad, en erin springen.
door de stroom blijf je bewegen, en wordt het een enorme bende.
of, jezelf inwikkelen met visdraad, op een aantal plekken stevig aan een touw binden. dat touw goed vastbinden, en dan van een flat afspringen. kom je mooi in veel stukjes beneden.
quote:ga eens ontopic.
Op vrijdag 18 oktober 2002 21:48 schreef Ramonkey het volgende:
NIET!!! Ik walg van dit topicSlotje ??
of bedoel je dat je jezelf opsluit?
quote:ontopic??
Op vrijdag 18 oktober 2002 21:52 schreef Hrun het volgende:[..]
ga eens ontopic.
of bedoel je dat je jezelf opsluit?
*edit* Stukje ingekort ivm de layout
[Dit bericht is gewijzigd door No Nick op 19-10-2002 00:23]
Over het algemeen voor iedereen:
als je niets toe te voegen hebt in duscussiewaarde gan dan ook geen domme reacties geven thx.
Zak over je kop en flinke dosis slaappillen schijnt ook goed te werken.
quote:Brechtje geeft m.i. géén domme reaktie! En ze zal niet bewust de lay-out verneukt hebben!
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:19 schreef fee-tje het volgende:
Brechtje wees es ff nie zo layoutverneukend bezig.Over het algemeen voor iedereen:
als je niets toe te voegen hebt in duscussiewaarde gan dan ook geen domme reacties geven thx.
Brechtje ik vond je reaktie hartstikke goed!
quote:Er word hier gevraagd naar hoe je zelfmoord zou plegen,
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:22 schreef just me het volgende:[..]
Brechtje geeft m.i. géén domme reaktie! En ze zal niet bewust de lay-out verneukt hebben!
Even serieus: Als ik het ga doen, dan wel op een zo pijnloos mogelijke manier. Ik hoorde dat dat kan met bijvoorbeeld koolstofdioxide, maar hoe dat precies werkt, geen idee. Een pistoolschot is ook goed, de snelheid van de kogel is als het goed is sneller dan de snelheid dat de pijnprikkel de hersenen kan bereiken.
quote:Ik ook.
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:22 schreef just me het volgende:[..]
Brechtje geeft m.i. géén domme reaktie! En ze zal niet bewust de lay-out verneukt hebben!
Als je aankondigt het in praktijk te brengen krijg je een permban, maar de praktijk zélf mag uitgebreid beschreven worden, tot in de kleinste details.
Dubbele moraal.
quote:hear hear
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:27 schreef CartWOman het volgende:
Dubbele moraal.
quote:Daar ben ik het dan wel weer mee eens.
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:27 schreef CartWOman het volgende:[..]
Ik ook.
Wat een baggertopic, zeg....Als je aankondigt het in praktijk te brengen krijg je een permban, maar de praktijk zélf mag uitgebreid beschreven worden, tot in de kleinste details.
Dubbele moraal.
quote:Dan mag jij me uitleggen wat dit voor zin heeft.
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:50 schreef fee-tje het volgende:[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.
Maar nogmaals: om een mening over zelfmoord wordt niet gevraagd, daar loopt in R&P al een mooi topic over. Het is de vraag HOE je het zou doen, niet OF je het zou doen.
quote:Als je het toch niet doet, reageer je niet?
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:56 schreef CartWOman het volgende:[..]
Dan mag jij me uitleggen wat dit voor zin heeft.
Als je het toch niet zal doen.
En nu ontopic
Ik zou het op een manier doen dat niemand anders er hinder van ondervind. Dus niet van een gebouw springen, niet voor de trein etc.
quote:Een kijkje naar de gedachtegang van je medemens.
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:56 schreef CartWOman het volgende:
Dan mag jij me uitleggen wat dit voor zin heeft.
Als je het toch niet zal doen.
En de opmerking over een dubbele moraal is compleet gelul trouwens. Je zelfmoord hier aankondigen is emotionele chantage, da's iets compleet anders.
Als je dat niet doorhebt, vind ik dat tamelijk kortzichtig.
quote:*glimlach* hmmz.. ik had alleen de eerste pagina gelezen, dus dit gaat niet op voor mijn persoontje
Op zaterdag 19 oktober 2002 00:33 schreef Marc_mga het volgende:
waarom gaat iedereen pas na 9 pagina's zeuren over het onderwerp, meelopers
quote:Lees het topic in Feedback. Het is nu een beladen onderwerp geworden, dat was het een half jaar geleden nog niet.
Op zaterdag 19 oktober 2002 00:33 schreef Marc_mga het volgende:
waarom gaat iedereen pas na 9 pagina's zeuren over het onderwerp, meelopers
quote:Wat niet wegneemt dat dit topic volledig terecht open blijft.
Op zaterdag 19 oktober 2002 00:50 schreef Fogerty het volgende:
Lees het topic in Feedback. Het is nu een beladen onderwerp geworden, dat was het een half jaar geleden nog niet.
Cyanide, als je eraan kunt komen is zeer effectief.
Wel te krijgen in de states.
----edit: niet toegestane link---
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 19-10-2002 01:15]
Gewoon bommetje in me jas, lekker late ontploffen bij 1 of andere flut optreden van een 17 jarig meisje dat denk te kunnen zingen, en ondertussen alleen zwoel en hijgend de camera inkijkt...
Hmm nu ff serieus...ik heb geen idee hoe je het het beste zou kunnen doen...ik wil het eigenlijk ook niet eens weten....
quote:--Edit; policy overschrijdende opmerking verwijderd---
Op zaterdag 19 oktober 2002 01:42 schreef popolon het volgende:
dicht
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 19-10-2002 02:08]
Kogel door me kop zou ik niet doen, maakt zo'n bende, en bij mij zal je zien dat ik mis schiet...zit ik vervolgens met hoofdpijn ook nog..
quote:zoiets....
Op zaterdag 8 december 2001 02:49 schreef ullie het volgende:
Je polsen doorsnijden, maar dat schijnt verrekte pijn te doen aangezien je slagaders nogal diep liggen. Dus dat valt eigenlijk af...Ehm je doodrinken/snuiven/slikken of van een veerboot af springen ergens midden op de noordzee.
ik doe het liever helemaal niet..
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 02:19 schreef shavirah het volgende:
ik heb vroeger mijn polsen doorgesneden..ik moet zeggen dat je het op dat moment niet voelt omdat je in een soort roes zit.. ik voelde er iig niets van..dat ik nu leef heb ik trouwens aan mijn doodsangst te danken, ik wilde graag dood, maar durfde uit eindelijk niet meer zodat ik er voor zorgde dat het stopte met bloeden...(zoveel mogelijk verbinden en op naar het ziekenhuis) zou het nu nooit meer doen, heeft van het leven leren genieten... overdosis pillen kan ik ook niet echt aanraden..de verdrinkingsdood lijkt mij het beste, ik ken wel wat mensen die ooit eens bijna verdronken zijn een zwembad, voelde wel vredig aan, en het bekende mooie bloemen, fel lichtverhaal..etc..
Kogel door me kop zou ik niet doen, maakt zo'n bende, en bij mij zal je zien dat ik mis schiet...zit ik vervolgens met hoofdpijn ook nog..
quote:policy overschrijdende opmerking vergeten te verwijderen
Op zaterdag 19 oktober 2002 01:42 schreef popolon het volgende:
dicht
Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |