Jij moet bij voetbalzone gaan werken joh. Die posten ook alles zonder ook maar iets te lezen. Dit shirt is namelijk gephotoshopt.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dit schijnt het uitshirt te worden
[afbeelding]
Het is de nieuwe lijn van Adidas, dus de kans is groot dat dit hem zal worden.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij moet bij voetbalzone gaan werken joh. Die posten ook alles zonder ook maar iets te lezen. Dit shirt is namelijk gephotoshopt.
Dat klopt. Het kraagje zit ook in de echte nieuwe Adidas shirts. Denk ook wel dat het uitshirt er ongeveer zo uit ziet maar vooralsnog is het maar gephotoshopt.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is de nieuwe lijn van Adidas, dus de kans is groot dat dit hem zal worden.
Volgens mij zou zo'n tenue echt ontzettend lelijk eruit zien in actie, ondanks dat het zo mooi klinkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:03 schreef -Wolf- het volgende:
en toch heb ik liever een rood shirt met een zwarte baan net als het thuistenue. dan lijkt 'ie ook echt op de vlag van Amsterdam.
Goed nieuwsquote:Defour sluit Chelsea uit
12 april 2006, 16:01
Door: Jelmer Geerds
Ajax lijkt de beste papieren te hebben om Steven Defour te contracteren. De 18-jarige aanvaller van Racing Genk laat doorschemeren open te staan voor een transfer naar de Amsterdammers, terwijl hij Chelsea uitsluit.
"Ik wil best bij Genk blijven maar als je een kans krijgt die je niet kan weigeren, moet je ze grijpen", zegt Defour in het Gazet van Antwerpen. "Als een topclub uit Nederland, Frankrijk, Duitsland of Engeland zich meldt en Genk wordt er ook beter van, moet je die kans grijpen. Ik zal niet voor een appel en een ei vertrekken. En het sportieve plaatje moet ook kloppen."
Daarmee spreekt het veelbesproken Belgische talent veelzeggende woorden. Voor zover bekend hebben voornamelijk Ajax en Chelsea interesse voor de aanvaller, maar de Engelse miljoenenformatie is geen optie, zo zegt hij later in het interview. "Ik heb geen probleem met concurrentie, nooit gehad. Ik zal wel knokken voor mijn plaats. Maar ik zal niet voor een club kiezen die de ene speler na de andere binnenhaalt. Chelsea maakt dus geen kans, zeg je? Die moeten me op dit moment inderdaad niet vragen."
Is hij zo goed dan? Heeft iemand wedstrijden van deze jongen gezien? Wat voor type speler is het? Praat iemand ons ff bij als die dat wilt...quote:
Veel plezier vanavondquote:Op woensdag 12 april 2006 18:14 schreef Jasza het volgende:
Defour is goed ja, heeft goed inzicht en een goede pass en trap![]()
Ik ben naar het stadion, veel succes allemaal
Je hebt t-shirtjes in de toeristenwinkeltjes in A'dam die zoiets hebben. Ik zou zeggen, trek er een aan en ren een rondje om het veld.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij zou zo'n tenue echt ontzettend lelijk eruit zien in actie, ondanks dat het zo mooi klinkt.
en film hetquote:Op woensdag 12 april 2006 18:46 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je hebt t-shirtjes in de toeristenwinkeltjes in A'dam die zoiets hebben. Ik zou zeggen, trek er een aan en ren een rondje om het veld.
Uit de picture houden.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef twi het volgende:
Kwartfinale Franse beker nu op Eurosport, met Gourcuff op de bank. Waarom zetten ze 'm nou uitgerekend nu op de bank
hij doet het nietquote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
http://www.staderennais.com/index.php?rb=15-18&id=FC5
Voor de fans!
Verwacht je in deze vorm ook maar enige kans te maken?quote:
Ja grote kans op 2 verlies partijenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Verwacht je in deze vorm ook maar enige kans te maken?
Ik ga mijn hoofd iig niet laten zakkenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 12 april 2006 20:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik ga mijn hoofd iig niet laten zakken
Hoezo, we hebben met deze vorm ook van AZ gewonnen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja vraag niet hoe maar laten we hopen dat het nog een keer luktquote:Op woensdag 12 april 2006 20:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoezo, we hebben met deze vorm ook van AZ gewonnen.
Boeiend, winst = winst. Het boeit me echt niet hoe we winnen tegenwoordig. ( Ik voel me een kakkerlakquote:Op woensdag 12 april 2006 20:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ja vraag niet hoe maar laten we hopen dat het nog een keer lukt![]()
Dat winst = winst ben ik volkomen met je eens maar als de tegenstander gewoon veel sterker is doordat Ajax zo slecht speelt kan het nooit lang goed gaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Boeiend, winst = winst. Het boeit me echt niet hoe we winnen tegenwoordig. ( Ik voel me een kakkerlak! )
En het dan raar vinden dat er geen steun is aan Dannyquote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef HeatWave het volgende:
Tis te debiel voor woorden.. 11 nederlagen.....
Bedankt...
Dat is bullshit, zijn we zondag vernederdquote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef HomerJ het volgende:
Misschien is het beter zo, dit team verdiend na dit seizoen echt helemaal niks. Bovendien worden we toch vernederd als we nog tegen Feyenoord of AZ moeten
nee, dat vind ik niet zo raarquote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat er geen steun is aan Danny
Ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is bullshit, zijn we zondag vernederd![]()
in een kut seizoen is punten pakken het belangrijkste, dan komt het spel op de 2de plaatsquote:
Tuurlijk, het was schandalig...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gemengde gevoelens hoor.
Aan de ene kant mooi, voor de CL volgend seizoen en revanche op Feyenoord. Aan de andere kant weer schandalig de manier waarop.
quote:
Zondag hebben we Pienaar en Emanuelson weerquote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef Trancelocator het volgende:
Nu zijn we nog blij, maar ik zie het nog fout gaan dit weekend.
x3quote:
Ajax en Groningen in de play-offs. Zou leuk zijn tochquote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef venomsnake het volgende:
daar kwamen jullie ff goed weg zeg..![]()
![]()
?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef HeatWave het volgende:
Tis te debiel voor woorden.. 11 nederlagen.....
Bedankt...
Over vandaag kan ik niet oordelen. Tegen Roda was de stemming de hele wedstrijd al prima.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat iemand z'n beklag deed over de wedstrijd Feyenoord - Ajax. Het Feyenoord publiek zou zich 'schuldig' maken aan "sing when you're winning".
Ik heb nu twee wedstrijden van Ajax meegekregen (Roda en nu) en kan toch niets anders zeggen dan dat ik het Ajax publiek pas hoorde in de blessuretijd van de 2e helft
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat iemand z'n beklag deed over de wedstrijd Feyenoord - Ajax. Het Feyenoord publiek zou zich 'schuldig' maken aan "sing when you're winning".
Ik heb nu twee wedstrijden van Ajax meegekregen (Roda en nu) en kan toch niets anders zeggen dan dat ik het Ajax publiek pas hoorde in de blessuretijd van de 2e helft
Was wel buitenspel maar erg minimaal (20-30cm misschien). Logisch dus dat het niet gezien is.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef WebForce het volgende:
Ik begreep dat de 1-1 een buitenspelgoal was?![]()
Zijn nog steeds aan het wachten op het bloemetje van Luinge.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef Cart_man het volgende:
Zou wel aardig van jullie zijn, om morgen een bloemetje naar van Egmond te sturen.
Dan nogquote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was wel buitenspel maar erg minimaal (20-30cm misschien). Logisch dus dat het niet gezien is.
* Jajong Jaloers is.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja 10 minuten fietsenIk was 10 over 10 uit het stadion en om half was ik binnen
![]()
Het was 2 keer buitenspel! Eerst diegene die hem doorkopte en daarna nog Huntelaar ook!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was wel buitenspel maar erg minimaal (20-30cm misschien). Logisch dus dat het niet gezien is.
Mensen die eerder weggaan...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
Heerlijk trouwens voor die mensen die eerder weggaan, GOD STRAFT METEEENPaar plekken naast me gingen ook 3 man weg, ik hoop dat ze van de trap geflikkert zijn
Ja ik haat dat zo hequote:
Na FC Thun uit en Roda zouden ze nu toch echt beter moeten weten...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja ik haat dat zo heIk vind het altijd zo heerlijk als ze dan zo genaait worden, en dan nog leren ze er niet van
![]()
Ik heb ooit de radio uitgezet bij AJAX-Groningen jaaaaaaaaaren geleden toen het 3-3 was. Nou, ik heb het geweten, bij Studio Sport zag ik 's-avonds tot mijn verbazing de 4-3 erin vliegen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja ik haat dat zo heIk vind het altijd zo heerlijk als ze dan zo genaait worden, en dan nog leren ze er niet van
![]()
Haha die wedstrijd was ook gekkenhuis ja, die kan ik me nog goed herrinerenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik heb ooit de radio uitgezet bij AJAX-Groningen jaaaaaaaaaren geleden toen het 3-3 was. Nou, ik heb het geweten, bij Studio Sport zag ik 's-avonds tot mijn verbazing de 4-3 erin vliegen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef djstoffel het volgende:
Had tijdens de rust al voorspeld op een ander forum dat huntelaar in de 89e minuut de gelijkmaker zou scoren en dat daarna ook de winnende nog zou vallen.
Vinden mensen het nog gek ook dat ajax de meest gehate ploeg van nederland is...........gelukkig spelen ze in de play-offs tegen feyenoord. Is het alsnog snel afgelopen voor die kutjoden.
Heb Blind op de radio niet horen jammeren over de scheids deze keer.........
Lekker belangrijk wat andere van Ajax vindenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef djstoffel het volgende:
Vinden mensen het nog gek ook dat ajax de meest gehate ploeg van nederland is...........gelukkig spelen ze in de play-offs tegen feyenoord. Is het alsnog snel afgelopen voor die kutjoden.
Heb Blind op de radio niet horen jammeren over de scheids deze keer.........
Kunnen we naderhand nog een DVD uitbrengen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat andere van Ajax vinden![]()
Tegen Feyenoord is het alleen maar een extra kans, na zo'n kut seizoen alsnog een kans op CL.
ja, droom lekker verder (ps: ben geen feyenoorder, wel ajaxhater),quote:Op woensdag 12 april 2006 22:57 schreef Tobbes het volgende:
Na dit seizoen Feyenoord IN Rotterdam uitschakelen in de play-offs zou echt geweldig, ongrelovelijk en toch ook wel een lachertje zijn.
Ajaxhater.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja, droom lekker verder (ps: ben geen feyenoorder, wel ajaxhater),
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:05 schreef Suijk het volgende:
Als we winnen van RKC hebben we net meer dan de helft van onze eredivisie wedstrijden gewonnen.
Ajaxhaterquote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja, droom lekker verder (ps: ben geen feyenoorder, wel ajaxhater),
Moet nog komenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef 5th_Ave het volgende:
Even een vraagje,
hebben ze de samenvatting van Ajax-Vitesse al op Talpa laten zien?
Of moet die nog komen?
Op dit moment is het sparta-willem II
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef TC03 het volgende:
'k Snap niet wat iedereen hier weer loopt te zeuren. Ajax speelde zeer goed en die drie punten zijn verdiend.
Aandoenlijk dat een Feyenoorder dit zegtquote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef TC03 het volgende:
'k Snap niet wat iedereen hier weer loopt te zeuren. Ajax speelde zeer goed en die drie punten zijn verdiend. Ajax is gedurende het hele seizoen beter geweest dan dat pauper Utrecht ofGroningen
. Dik verdiend die vierde plek. Ajax was één van de clubs met het beste voetbal.
[14.gif]
Ach ja, nu is het nog aandoenlijk, straks breken ze weer hun eigen stad af.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Aandoenlijk dat een Feyenoorder dit zegt
jaloezie??????? hahahahaha..............voor geen miljoen zou ik in zo´n shirt willen lopen. Zou me diep schamen. Het heeft met goed voetbal weinig meer te maken. Bij een goed voetballende ploeg kan ik er wel mee leven,. Geluk dwing je vaak ook af. Dit geldt echter niet voor deze luizenploeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajaxhater, frustratie & jaloezie...aandoenlijk
![]()
Hoezo? Volgens mij is Feyenoord nog niet in de race voor een prijs hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach ja, nu is het nog aandoenlijk, straks breken ze weer hun eigen stad af.
Met eindeloze gelukquote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef djstoffel het volgende:
[..]
jaloezie??????? hahahahaha..............voor geen miljoen zou ik in zo´n shirt willen lopen. Zou me diep schamen. Het heeft met goed voetbal weinig meer te maken. Bij een goed voetballende ploeg kan ik er wel mee leven,. Geluk dwing je vaak ook af. Dit geldt echter niet voor deze luizenploeg.
Het eindeloze geluk en de grote bek staan me gewoon tegen. Daar kweek je gewoon weinig sympatie mee. In ieder geval niet bij mij. Daar wil ik niet mee geassioceerd worden.
Heb blind vandaag niet gehoord over dat buitenspel doelpunt bijvoorbeeld. Geen gejammer dit keer.
Toen ajax achterstond was t ook angstig stil op deze topic.
Na de 2-1 kropen ze weer massaal uit hun hol. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik weet niet waar jij de laatste 20 minuten was?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik bedoelde met afbreken dat wat er vorig jaar gebeurde, na Feyenoord - Ajax.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij is Feyenoord nog niet in de race voor een prijs hoor.Maar 7 mei weer op een parkeerplaats staan zal vast ook gezellig zijn.
![]()
Die 2 ploegen hebben inderdaad de meeste kansen. Helaas zijn wij afhankelijk van anderen...tenzij we met 0 - 10 winnenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik gun het Groningen meer als Utrecht maarja het zal Utrecht en Ajax wel worden![]()
ach, moet ik nog op zo´n zielepoot reageren. Probeer te be-argumenteren waarom ik een hekel aan ajax heb. Dat heb je gewoon te respecteren. Verlang ook niet dat je ermee eens bent, flapdrol. Wat is anders de functie van een forumquote:Op woensdag 12 april 2006 23:05 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ajaxhater.
Haat vloeit rechtstreeks voort uit jaloezie. Op zich kun je daar niks aan doent.
Maar je bent een sneue kut-user, en daar kun je wel wat aan doen.
bla bla jij was er ook niet bij vanavond bij je clubquote:Op woensdag 12 april 2006 23:34 schreef devv05 het volgende:
Weer een tyfuswedstrijd.
En al die kleuters in dit topic mogen doodvallen.
Toen is er vrij weinig afgebroken hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik bedoelde met afbreken dat wat er vorig jaar gebeurde, na Feyenoord - Ajax.![]()
Zal ik je vast even een lijstje geven?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
En open, voor wie nu niet normaal kan doen regel ik een ban.
Jorienvandenherik, Dirk_kuyt dan ben je klaarquote:Op woensdag 12 april 2006 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
djstoffel vond ik een stuk vervelender.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jorienvandenherik, Dirk_kuyt dan ben je klaar![]()
Je bent er een paar vergeten weg te halen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
CMT & leolinedance verdienen het 10 keer meer. Maar blijkbaar hebben die twee wel heel veel krediet bij Vaduz e.aquote:Op woensdag 12 april 2006 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jorienvandenherik, Dirk_kuyt dan ben je klaar![]()
De beelden van toen doen anders geloven.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen is er vrij weinig afgebroken hoor.![]()
Niet overdrijven johquote:Op woensdag 12 april 2006 23:57 schreef Radegast het volgende:
Die Schilder hadden ze ook beter Schildpad kunnen noemen, allejezus wat is die gozer traag!
Nou, in onze trein was het wel feest hoor!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen is er vrij weinig afgebroken hoor.![]()
Dan heb jij toch hele andere beelden gezien dan ik.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:58 schreef Trancelocator het volgende:
De beelden van toen doen anders geloven.
Mwah..quote:Op donderdag 13 april 2006 00:00 schreef PLAE@ het volgende:
hehe die strandballenactie op 410.
Ik was vandaag teletekstsup dus heb het niet gezien. Maar zie er de humor wel van in.
Hier in Amsterdam zal wel wat open zijn, maar dag later is toch niet erg alsof er een rush komt ofzoquote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef F1Bas het volgende:
Gaan we dat krijgen, de verkoop begint op 2e paasdag.
zo snel mogelijk afschaffen ja. we hebben er misschien geluk mee dit jaar, maar aan de andere kant verhult het zo wel uiteindelijk wat voor een rotseizoen het is dit jaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef devv05 het volgende:
Ik ga toch niet heen, commerciele kut playoffs. Hoop dat ze massaal geboycot worden.
Kon je dat niet irl vragen Daan?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee hahaha maar ik hoorde wel van bossie wie jij was dus ik moest het even checken
dat klopt............maar een domme reactie lokt vaak weer een domme reactie uit. En domme reacties lees ik hier genoeg. En in mijn meer serieuze postings geef ik duidelijk aan waarom ik er zo over denk.. Dat heeft niks met opruiende teksten te maken. Het staat gewoon recht tegenover de opinie van de meesten hier, maar dat zijn bijna allemaal ajacieden. Dus vrij logisch. Echter zijn de meesten niet in staat om hier normaal op te reageren. Da´s vrij jammer.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Domme en opruiende opmerkingen hebben weinig met discussieren te maken.
-we gaan inhoudelijk verder-quote:Op donderdag 13 april 2006 00:15 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dat klopt............maar een domme reactie lokt vaak weer een domme reactie uit. En domme reacties lees ik hier genoeg. En in mijn meer serieuze postings geef ik duidelijk aan waarom ik er zo over denk.. Dat heeft niks met opruiende teksten te maken. Het staat gewoon recht tegenover de opinie van de meesten hier, maar dat zijn bijna allemaal ajacieden. Dus vrij logisch. Echter zijn de meesten niet in staat om hier normaal op te reageren. Da´s vrij jammer.
Dat was vóór de wedstrijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou, in onze trein was het wel feest hoor!
Bal op Charisteas voor het doorkoppen was wel dik buitenspel. Dat geef ik eerlijk toe. Dus we hebben geluk gehad.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef Cruoninga het volgende:
Voor ons wel vervelend dat jullie er nog even twee in peerden. Moet helaas stellen dat die eerste goal wel een terechte was, ondanks een luchtje van buitenspel. Zo'n klein verschil kan de grensrechter immers niet in een fractie waarnemen en wordt dus de regel toegepast dat bij twijfel de aanvallende partij in het voordeel wordt gesteld.
Dat klopt maar je vergeet het moment daarvoor..........charisteas stond immers bijna een meter buitenspel bij t moment van spelen (toen die terug kwam lopen om m door te koppen). Bij huntelaar was t centimeter werkquote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef Cruoninga het volgende:
Voor ons wel vervelend dat jullie er nog even twee in peerden. Moet helaas stellen dat die eerste goal wel een terechte was, ondanks een luchtje van buitenspel. Zo'n klein verschil kan de grensrechter immers niet in een fractie waarnemen en wordt dus de regel toegepast dat bij twijfel de aanvallende partij in het voordeel wordt gesteld.
CHO cho choquote:Op donderdag 13 april 2006 00:19 schreef -Wolf- het volgende:
Hoor ik hier een echo?
Je weet donders goed wat ik bedoel.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan heb jij toch hele andere beelden gezien dan ik.
we zijn al vaak genoeg unlucky geweest dit seizoen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef Cruoninga het volgende:
Dus jullie geven mij gewoon de voorzet om hier als vanouds 'lucky ajax!!' te komen roepen? Die vergissing gaat ons immers Europees voetbal kosten waarschijnlijk.
Feestje bouwen lijkt me een beetje overdreven niet dan? Ik ben uiteraard zeer blij dat de 3 belangrijke punten binnen zijn, ging ook zeker wel even uit mn dak in het stadion. Maar om er nou een feest van te maken nee wat ze voor de rest lieten zien was gewoon weer een wanprestatie. Nee de motivatie zat er weer lekker in bij de jongens van Blind. De belangrijkste wissel was gewoon sneijder hij bracht net eventjes dat beetje xtra, en een perfecte indirecte vrije trap waar Chari mooi van kon profiteren. De afgelopen tijd nam Rosales ze steeds maar Blind schijnt nog steeds niet te begrijpen dat die jonge amper tot niet kan passen of vrije trappen nemen of corners.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou, in onze trein was het wel feest hoor!
Jullie zijn gewoon 5e nu toch, boven utrecht?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef Cruoninga het volgende:
Dus jullie geven mij gewoon de voorzet om hier als vanouds 'lucky ajax!!' te komen roepen? Die vergissing gaat ons immers Europees voetbal kosten waarschijnlijk.
Volgens mij had ie het niet echt over deze wedstrijdquote:Op donderdag 13 april 2006 00:24 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Feestje bouwen lijkt me een beetje overdreven niet dan? Ik ben uiteraard ..... bla bla
als je een doelsaldo hebt van +7 t.o.v. +3 dan sta je er gewoon nog boven hoor....quote:Op donderdag 13 april 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon 5e nu toch, boven utrecht?
Nee, Utrecht staat er op doelsaldo boven.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet op basis van het doelsaldo...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
6e op doelsaldo geloof ik. Hadden ze met 3-0 gewonnen, waren ze wel 5e geweest.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk nooit aan jullie zelf, hè.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zal ik je vast even een lijstje geven?
toch teveel gezopen..quote:Op donderdag 13 april 2006 00:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij had ie het niet echt over deze wedstrijd
Daar werden agenten gesloopt.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je weet donders goed wat ik bedoel.![]()
Nee het ligt dit seizoen altijd aan de scheids.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk nooit aan jullie zelf, hè.
Zal wel een Drama worden dan.quote:Ik heb wel zin in de aankomende ontmoetingen met ajax. Eens zien of we weer een dvd kunnen uitbrengen aan het einde.
waarom niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je moet gewoon helemaal niks schrijven hier.
Denk het wel, alleen niet als back.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Schilder, heeft hij potentie of niet?
Ik niet hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 00:33 schreef M0NTANA het volgende:
Best gelachen, de benamning Lucky Ajax was vanavond terecht, maar who cares?
Dat jullie winnen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee het ligt dit seizoen altijd aan de scheids.
hmmmm heerlijk alle feyenoorders die je hoort zijn zo positief over een eventueel treffen wat wel te begrijpen is natuurlijk gezien de afgelopen 2 klassiekers maar het maakt ajax de underdog en dat is naar mijn mening nooit een slechte positie.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk nooit aan jullie zelf, hè.
Ik heb wel zin in de aankomende ontmoetingen met ajax. Eens zien of we weer een dvd kunnen uitbrengen aan het einde.
Ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Schilder, heeft hij potentie of niet?
Ach, fuck de play-offs. Wanneer Ajax verliest van Feyenoord, is dat gezien de eindstand in de competitie niet meer dan logisch (en terecht), maar wanneer Feyenoord door Ajax wordt uitgeschakeld, staan jullie mooi voor lul met die kut-DVD's.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat jullie winnen.
Ach, we zullen zien met de playoffs...
Ik denk dat de onderliggende reden dat veel mensen je niet serieus nemen is dat je jezelf een ajaxhater noemt. Als een klein jochie je uitscheld voor eikel ga je ook niet even rustig de tijd nemen om een goed debat met hem te voeren. Kortom, debatteren is prima, maar je moet jezelf wel eerst even waardig houden als je een debat wilt aangaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:32 schreef djstoffel het volgende:
[..]
waarom niet?
Ben zelf vitessenaar (met seizoenskaart) dus had een groot belang bij deze wedstrijd. Bekeek de wedstrijd alleen van de andere kant. Voor sommige is dat helaas moeilijk te accepteren. Vitesse is nu nagenoeg kansloos voor de play-offs. Een nederlaag in amsterdam calculeer je normaal gesproken in maar op deze manier is t moeilijk te accepteren (goede spel vitesse, dwaling grensrechter, het eeuwige lucky ajax etc)
Het enige doel van vitesse is nog om onze vijand NEc uit de play-offs te houden.
Amen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, fuck de play-offs. Wanneer Ajax verliest van Feyenoord, is dat gezien de eindstand in de competitie niet meer dan logisch (en terecht), maar wanneer Feyenoord door Ajax wordt uitgeschakeld, staan jullie mooi voor lul met die kut-DVD's.
Grappig. Vooral ook omdat voor dat 2e doelpunt iedereen toch al aan het juichen is.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:40 schreef Jasza het volgende:
Hier het filmpje van de 2-1 van Charisteas, ook leuk die spelers van Fietstas:
http://rapidshare.de/file(...)ax-vitesse_.ASF.html
Heb jij die zelf gemaakt of? welk vak zit je? 427 ofzo? ik 429quote:Op donderdag 13 april 2006 00:40 schreef Jasza het volgende:
Hier het filmpje van de 2-1 van Charisteas, ook leuk die spelers van Fietstas:
http://rapidshare.de/file(...)ax-vitesse_.ASF.html
punt 1: ben ouder dan je denkt al komt dat niet in iedere posting (bewust) tot uiting.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:38 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de onderliggende reden dat veel mensen je niet serieus nemen is dat je jezelf een ajaxhater noemt. Als een klein jochie je uitscheld voor eikel ga je ook niet even rustig de tijd nemen om een goed debat met hem te voeren. Kortom, debatteren is prima, maar je moet jezelf wel eerst even waardig houden als je een debat wilt aangaan.
Misschien over een paar jaar als je wat groter bent?
Het zou helpen als je wat normaler zou posten, ook met taalgebruik.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:49 schreef djstoffel het volgende:
[..]
punt 1: ben ouder dan je denkt al komt dat niet in iedere posting (bewust) tot uiting.
punt 2: heb in een serieuze posting precies uitgelegd waarom ik ajax haat. Daar kun je het mee oneens zijn maar het is geen onzinverhaal, dus te respecteren.
Neuh. Maar ook de 93e minuut hoort nog bij de wedstrijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:41 schreef Merkie het volgende:
Ja, echt belachelijk. De twee late treffers waren dan ook volkomen verdiend.
Rest van het seizoen ook gezien,quote:Op donderdag 13 april 2006 08:41 schreef Merkie het volgende:
Ja, echt belachelijk. De twee late treffers waren dan ook volkomen verdiend.
nou eerste goal was ongeveer een meter buitenspel hoor.. bij het door koppen kwam hij uit buitenspel positie gelopen en na het door koppen stond klaasje ook buitenspel.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
derde van rechts naast Blind op de bank ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Schilder heeft absoluut potentie, maar dan op de 3....
als we zo spelen gaan we nooit de CL halen hoor. we kunnen niet blijven overleven met die goals van KJH.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:20 schreef Chadi het volgende:
Kom op zeg als het goed mis loopt met AZ en Feyenoord staat straks Groningen of Utrecht in de voorronde CL en hebben we maar 1 CL club straks. Liever Ajax dan al verdienen we het absoluut niet.
Kan het niet terugvinden op de sitequote:Volgens de Gazetta dello Sport heeft vandaag Hatem Trabelsi de medische keuring ondergaan. Aan het eind van dit seizoen is Hatem Trabelsi ook contractvrij.
Hatem Trabelsi heeft al meerdere malen laten weten te willen spelen in het buitenland. Een Europese topclub heeft natuurlijk zijn voorkeur. Met Internazionale lijkt Hatem Trabelsi zijn topclub gevonden te hebben. Afgelopen zomer had Internazionale ook al belangstelling.
Het probleem is wel dat Trabelsi geen Nederlands paspoort heeft. Aangezien hij 5 jaar non-stop in Nederland heeft gevoetbald lijkt dit geen probleem te zijn. Dit paspoort is nodig omdat er in Italië een regel geldt dat clubs maar maximaal 5 spelers buiten de EU mogen aantrekken. Aangezien Inter dat maximale al bereikt heeft, lijkt een Nederlands paspoort voor Trabelsi erg handig te zijn.
Naar verluidt zal Hatem Trabelsi 3 jaar te bewonderen zijn bij Inter, waarbij hij een slordige 2 miljoen euro per jaar gaat verdienen.
Halen we denk ik ook niet. Maar ja het balletje kan alle kanten op rollen dit seizoen met Ajax.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
als we zo spelen gaan we nooit de CL halen hoor. we kunnen niet blijven overleven met die goals van KJH.
Wat een spitsquote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Ajax heeft ZO natuurlijk niets in de CL te zoeken... maar goed, volgend seizoen kan heel anders zijn, dus we moeten er wel gewoon voor gaan.
Maar die KJH moet toch gewoon NU al een standbeeld ergens? Echt niet normaal wat die gast in zo;n korte tijd al voor Ajax gedaan heeft.....
Maar met Trabelsi welquote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef -Wolf- het volgende:
Trabelsi naar Inter? Da's echt een baggerclub om te spelen.Die winnen bijna nooit iets.
Lekker belangrijk voor 2 miljoen per jaar zal ik denkenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef -Wolf- het volgende:
Trabelsi naar Inter? Da's echt een baggerclub om te spelen.Die winnen bijna nooit iets.
Hij vertrekt denk ik op het juiste moment (voor Ajax dan) . .quote:Op donderdag 13 april 2006 09:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben nog aan het bijkomen van gisteren.
Maar wat een baggerploeg... Wat is er in godsnaam met Galasek aan de hand
Das een andere toch? Ik mis die rode baan vanaf de nek...quote:
Ik bewaar het geld wel voor die DVD'squote:Op donderdag 13 april 2006 10:14 schreef -Wolf- het volgende:
kost ook weer 5 euro meer dan vorig jaar.
als we ons plaatsen, want we kunnen zomaar van RKC vereliezen, dan boycot ik de PL.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Weet nog niet wat ik ga doen, grote groep boycot de play-offs en aan de ene kant ben ik het wel met hun standpunt eens, maar aan de andere kant mis je dan wel de ontmoetingen tegen Feyenoord.
Mooi shirt hoor. Hopelijk een shirt die ons veel succes gaat brengenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Shirt:
[afbeelding]
Broek:
[afbeelding]
Behalve dan dat jaar dat hij zich even te goed voelde voor Ajax. Ik hoop dat dat hem lekker zijn kans op een paspoort ontneemt. Niemand is groter dan Ajax.quote:Het probleem is wel dat Trabelsi geen Nederlands paspoort heeft. Aangezien hij 5 jaar non-stop in Nederland heeft gevoetbald lijkt dit geen probleem te zijn
quote:De rechter heeft in de zaak voor het opschorten van 107 stadionverboden bepaald dat de Rodafans onschuldig zijn. Hierdoor kunnen de Rodafans aanstaande zondag weer de wedstrijd Roda JC – Heracles bezoeken. De rechter zegt dat de KNVB maar meer bewijs moet hebben om dat stadionverbod te rechtvaardigen. De stadionverboden werden uitgedeeld na een incidentje bij het bekerduel Ajax – Roda JC.
Dat moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef mroijjoijoi het volgende:
Groningen in de Champions League.. Ik zou het niet erg vinden, maar voor Nederlands Voetbal lijkt het me beter dat Ajax/Feyenoord(/AZ) het wordt..
denk het niet.... anders is het een mooie kans voor roseberg op 9 en mitea op 11...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef Cart_man het volgende:
Benieuwd of KJH geschorst gaat worden naar aanleiding van zijn elleboogstoot gisteren. Natuurlijk niet vertoond op talpa, maar zal vast wel onder de aandacht van de knvb gebracht worden...
Zie je het al voor je, groningen tegen barcelonaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef mroijjoijoi het volgende:
Groningen in de Champions League.. Ik zou het niet erg vinden, maar voor Nederlands Voetbal lijkt het me beter dat Ajax/Feyenoord(/AZ) het wordt..
Dit Ajax tegen Barca lijkt me ook geen pretjequote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef DuranK het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, groningen tegen barcelona![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |