als we zo spelen gaan we nooit de CL halen hoor. we kunnen niet blijven overleven met die goals van KJH.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:20 schreef Chadi het volgende:
Kom op zeg als het goed mis loopt met AZ en Feyenoord staat straks Groningen of Utrecht in de voorronde CL en hebben we maar 1 CL club straks. Liever Ajax dan al verdienen we het absoluut niet.
Kan het niet terugvinden op de sitequote:Volgens de Gazetta dello Sport heeft vandaag Hatem Trabelsi de medische keuring ondergaan. Aan het eind van dit seizoen is Hatem Trabelsi ook contractvrij.
Hatem Trabelsi heeft al meerdere malen laten weten te willen spelen in het buitenland. Een Europese topclub heeft natuurlijk zijn voorkeur. Met Internazionale lijkt Hatem Trabelsi zijn topclub gevonden te hebben. Afgelopen zomer had Internazionale ook al belangstelling.
Het probleem is wel dat Trabelsi geen Nederlands paspoort heeft. Aangezien hij 5 jaar non-stop in Nederland heeft gevoetbald lijkt dit geen probleem te zijn. Dit paspoort is nodig omdat er in Italië een regel geldt dat clubs maar maximaal 5 spelers buiten de EU mogen aantrekken. Aangezien Inter dat maximale al bereikt heeft, lijkt een Nederlands paspoort voor Trabelsi erg handig te zijn.
Naar verluidt zal Hatem Trabelsi 3 jaar te bewonderen zijn bij Inter, waarbij hij een slordige 2 miljoen euro per jaar gaat verdienen.
Halen we denk ik ook niet. Maar ja het balletje kan alle kanten op rollen dit seizoen met Ajax.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
als we zo spelen gaan we nooit de CL halen hoor. we kunnen niet blijven overleven met die goals van KJH.
Wat een spitsquote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Ajax heeft ZO natuurlijk niets in de CL te zoeken... maar goed, volgend seizoen kan heel anders zijn, dus we moeten er wel gewoon voor gaan.
Maar die KJH moet toch gewoon NU al een standbeeld ergens? Echt niet normaal wat die gast in zo;n korte tijd al voor Ajax gedaan heeft.....
Maar met Trabelsi welquote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef -Wolf- het volgende:
Trabelsi naar Inter? Da's echt een baggerclub om te spelen.Die winnen bijna nooit iets.
Lekker belangrijk voor 2 miljoen per jaar zal ik denkenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef -Wolf- het volgende:
Trabelsi naar Inter? Da's echt een baggerclub om te spelen.Die winnen bijna nooit iets.
Hij vertrekt denk ik op het juiste moment (voor Ajax dan) . .quote:Op donderdag 13 april 2006 09:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben nog aan het bijkomen van gisteren.
Maar wat een baggerploeg... Wat is er in godsnaam met Galasek aan de hand
Das een andere toch? Ik mis die rode baan vanaf de nek...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |