Moet je beunen??quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vrijwillegers genoeg denk ik zo, kan alleen niet op de zaterdag middag . . .![]()
Nee, verjaardag . . .quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Moet je beunen??
Cybersexquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:54 schreef t0n het volgende:
Er zou 'n soort van www.chattijd.nl moeten zijn, maar dan voor geauthoriseerde users op Fok. Dan kunnen we elkaaar via internet wellicht van de geilheid afhelpen.
Dat is zooooo vorige eeuw . . .quote:
lololol er is een IRC kanaal voor.... irc://irc.fok.nl/fok-sex al een jaar dood thoughquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:54 schreef t0n het volgende:
Er zou 'n soort van www.chattijd.nl moeten zijn, maar dan voor geauthoriseerde users op Fok. Dan kunnen we elkaaar via internet wellicht van de geilheid afhelpen.
Ik ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:30 schreef Bizznitch het volgende:
wat VM zegtik ga alleen voor het echte werk
![]()
Dit wil ik niet weten . . .quote:
Jaloers kreng!!quote:Op maandag 24 april 2006 17:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
[..]
Dit wil ik niet weten . . .![]()
quote:
Optimistquote:Op woensdag 26 april 2006 09:35 schreef avotar het volgende:
och.. ergens eind mei is dit topic wel vol ge slowchat
Als je zo door blijft raden, ben je in ieder geval al 12 posts verder!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef avotar het volgende:
juni dan..?
ja goed he..quote:Op woensdag 26 april 2006 14:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je zo door blijft raden, ben je in ieder geval al 12 posts verder!
Of eeeuh.. Wacht, ik weet wat... Als jij goed gegokt hebt dan, wanneer het topic dicht gaat, win jij gewoon een grote beurt!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:54 schreef avotar het volgende:
[..]
ja goed he..
en dan zal ik het woordje geil er zo nu en dan inzetten..
blijven we nog ontopic ook..
ow.. maar dat vind ik wel stoer..quote:Op woensdag 26 april 2006 14:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of eeeuh.. Wacht, ik weet wat... Als jij goed gegokt hebt dan, wanneer het topic dicht gaat, win jij gewoon een grote beurt!!!
Van een dame naar keuze.. Omschrijf maar waar ze aan moet voldoen, en ik zoek wel een matchquote:Op woensdag 26 april 2006 15:12 schreef avotar het volgende:
[..]
ow.. maar dat vind ik wel stoer..
en van wie krijg ik die grote beurt dan...?
misschien ben ik daar een unicum in.. maar dat hele anale gedoe heeft me nooit echt getrokken.. heb liever een meisje dat slikt dan eentje waarbij ik hem in d'r reet mag duwen..quote:Op woensdag 26 april 2006 16:41 schreef t0n het volgende:
what about anal?
Het gaat om sex hoor, je mag haar toch niet houden...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:05 schreef avotar het volgende:
mooooie tetters... en ze moet lief geil zijn
Of eentje waarbij het alle twee gebeurt??quote:Op woensdag 26 april 2006 16:47 schreef avotar het volgende:
[..]
misschien ben ik daar een unicum in.. maar dat hele anale gedoe heeft me nooit echt getrokken.. heb liever een meisje dat slikt dan eentje waarbij ik hem in d'r reet mag duwen..
Niet eens ?? Dat vind ik nou flauw . . .quote:Op woensdag 26 april 2006 18:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het gaat om sex hoor, je mag haar toch niet houden...
Het was ook niet voor jou, het was voor iemand anders.. Maar jij mag ook best mee doen aan de wedstrijd hoor!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet eens ?? Dat vind ik nou flauw . . .![]()
Ja, lekker! Mijn weekend is vandaag begonnen!!!quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, lekker! Mijn weekend is vandaag begonnen!!!
Iets ernstigs ??quote:Moet alleen morgen even naar dokter...
Wie weet.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En ga je verder nog wat spannends doen het weekend??
Ik wil even afwachten hoe het straks bij de dokter afloopt, maar ik ben wel van plan om vanavond de kroeg in te gaan. Speelt een heerlijke band! En zal daarna wel weer alleen naar huis gaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:01 schreef t0n het volgende:
[..]
Wie weet.
Vanaaf eten met wat (vrouwelijke) collega's. Daarna de stad in met wat vrienden... Zaterdag ook de stad in, of naar Arnhem/Amsterdam.. Zondag... kweenie nog..
Jij.. ?
en hoe was het....quote:
ja erg he.. hoe komt dat tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |