We wachten allemaal op jouw sappige verhalen!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:36 schreef ThunderChild het volgende:
Zit er dan toch nog wat vaart in ??![]()
Ehhh, tja. Dat wordt dan een kort verhaaltje . . .quote:Op woensdag 12 april 2006 18:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
We wachten allemaal op jouw sappige verhalen!!!
quote:Sorry, is niet gelukt met de foto's.. Je moet nog even geduld hebben.. Doe het voorlopig maar even met je gedachtes Ik ga nu slapen, kijken of ik weer zo'n geile droom als een hele poos geleden krijg, met een erg onverwachts einde..........
Heb je aan één nacht wel genoeg??quote:Op donderdag 13 april 2006 16:28 schreef t0n het volgende:
Zo kan je 't noemen... ik zat ook te fantaseren over wat we allemaal gedaan hebben... en vanavond/nacht gaan doen
Mijn nachtrust, wat doe je . . .quote:Op donderdag 13 april 2006 13:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Van goede sex krijg je meer energie dan van acht uren slaap... De baas kan het dan toch alleen maar toejuichen dunkt mij..
OMFG!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:28 schreef t0n het volgende:
Zo kan je 't noemen... ik zat ook te fantaseren over wat we allemaal gedaan hebben... en vanavond/nacht gaan doen
Jaja, ik weet dat jij liever slaapt..quote:Op donderdag 13 april 2006 16:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mijn nachtrust, wat doe je . . .![]()
![]()
Jeetje.. Gaat lang duren voor jou dus voordat het mei is!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:26 schreef Joene het volgende:
Vooruitzicht , thuis komen, wachten tot vriendin van dr werk komt , zeg schat zullen we weer eens ? ... nah deze maand hebben we het al gedaan...
lol het was maar een grapjequote:Op donderdag 13 april 2006 20:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jeetje.. Gaat lang duren voor jou dus voordat het mei is!
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:07 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb gewonnen!
Daarnaast gaven we drie VibroExciters van Eroware weg. Het enige juist antwoord is: "Pak je Gemak". De volgende mensen gaan spannende avonden tegemoet:
Sandertje21
About2Break
eusje
OK ...quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:07 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb gewonnen!
Daarnaast gaven we drie VibroExciters van Eroware weg. Het enige juist antwoord is: "Pak je Gemak". De volgende mensen gaan spannende avonden tegemoet:
Sandertje21
About2Break
eusje
* avotar meldt...quote:
kijk... dat gevoel deel ik dan weerquote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef t0n het volgende:
hehe. ik wilde alleen maar melden dat ik ook geil ben, maar da's chronisch.
wat ben ik ontzettend niet geil zeg.. poeh poeh..quote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom zal ik dan mijn best doen om jullie geil te krijgen, als jullie dat toch al zijn
En nu dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom zal ik dan mijn best doen om jullie geil te krijgen, als jullie dat toch al zijn
dan heb je nu je kans mij dat ook te makenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En wat ben ik heerlijk opgewonden vandaag...
Mij ook wel. Heb een vermoeiende dag gehad, dus dat kon nog wel eens een uitdaging worden . . .quote:Op donderdag 20 april 2006 13:41 schreef avotar het volgende:
dan heb je nu je kans mij dat ook te maken
iemandquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef Bizznitch het volgende:
Oh lol hij is vol gekomen!
ik heb echt een zwaar sex tekort
iemand?
Vrijwillegers genoeg denk ik zo, kan alleen niet op de zaterdag middag . . .quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef Bizznitch het volgende:
ik heb echt een zwaar sex tekort
iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |