lol het was maar een grapjequote:Op donderdag 13 april 2006 20:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jeetje.. Gaat lang duren voor jou dus voordat het mei is!
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:07 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb gewonnen!
Daarnaast gaven we drie VibroExciters van Eroware weg. Het enige juist antwoord is: "Pak je Gemak". De volgende mensen gaan spannende avonden tegemoet:
Sandertje21
About2Break
eusje
OK ...quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:07 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb gewonnen!
Daarnaast gaven we drie VibroExciters van Eroware weg. Het enige juist antwoord is: "Pak je Gemak". De volgende mensen gaan spannende avonden tegemoet:
Sandertje21
About2Break
eusje
* avotar meldt...quote:
kijk... dat gevoel deel ik dan weerquote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef t0n het volgende:
hehe. ik wilde alleen maar melden dat ik ook geil ben, maar da's chronisch.
wat ben ik ontzettend niet geil zeg.. poeh poeh..quote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom zal ik dan mijn best doen om jullie geil te krijgen, als jullie dat toch al zijn
En nu dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom zal ik dan mijn best doen om jullie geil te krijgen, als jullie dat toch al zijn
dan heb je nu je kans mij dat ook te makenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En wat ben ik heerlijk opgewonden vandaag...
Mij ook wel. Heb een vermoeiende dag gehad, dus dat kon nog wel eens een uitdaging worden . . .quote:Op donderdag 20 april 2006 13:41 schreef avotar het volgende:
dan heb je nu je kans mij dat ook te maken
iemandquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef Bizznitch het volgende:
Oh lol hij is vol gekomen!
ik heb echt een zwaar sex tekort
iemand?
Vrijwillegers genoeg denk ik zo, kan alleen niet op de zaterdag middag . . .quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef Bizznitch het volgende:
ik heb echt een zwaar sex tekort
iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |