misschien ben ik daar een unicum in.. maar dat hele anale gedoe heeft me nooit echt getrokken.. heb liever een meisje dat slikt dan eentje waarbij ik hem in d'r reet mag duwen..quote:Op woensdag 26 april 2006 16:41 schreef t0n het volgende:
what about anal?
Het gaat om sex hoor, je mag haar toch niet houden...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:05 schreef avotar het volgende:
mooooie tetters... en ze moet lief geil zijn
Of eentje waarbij het alle twee gebeurt??quote:Op woensdag 26 april 2006 16:47 schreef avotar het volgende:
[..]
misschien ben ik daar een unicum in.. maar dat hele anale gedoe heeft me nooit echt getrokken.. heb liever een meisje dat slikt dan eentje waarbij ik hem in d'r reet mag duwen..
Niet eens ?? Dat vind ik nou flauw . . .quote:Op woensdag 26 april 2006 18:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het gaat om sex hoor, je mag haar toch niet houden...
Het was ook niet voor jou, het was voor iemand anders.. Maar jij mag ook best mee doen aan de wedstrijd hoor!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet eens ?? Dat vind ik nou flauw . . .![]()
Ja, lekker! Mijn weekend is vandaag begonnen!!!quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, lekker! Mijn weekend is vandaag begonnen!!!
Iets ernstigs ??quote:Moet alleen morgen even naar dokter...
Wie weet.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En ga je verder nog wat spannends doen het weekend??
Ik wil even afwachten hoe het straks bij de dokter afloopt, maar ik ben wel van plan om vanavond de kroeg in te gaan. Speelt een heerlijke band! En zal daarna wel weer alleen naar huis gaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:01 schreef t0n het volgende:
[..]
Wie weet.
Vanaaf eten met wat (vrouwelijke) collega's. Daarna de stad in met wat vrienden... Zaterdag ook de stad in, of naar Arnhem/Amsterdam.. Zondag... kweenie nog..
Jij.. ?
en hoe was het....quote:
ja erg he.. hoe komt dat tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |