Moet je beunen??quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vrijwillegers genoeg denk ik zo, kan alleen niet op de zaterdag middag . . .![]()
Nee, verjaardag . . .quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Moet je beunen??
Cybersexquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:54 schreef t0n het volgende:
Er zou 'n soort van www.chattijd.nl moeten zijn, maar dan voor geauthoriseerde users op Fok. Dan kunnen we elkaaar via internet wellicht van de geilheid afhelpen.
Dat is zooooo vorige eeuw . . .quote:
lololol er is een IRC kanaal voor.... irc://irc.fok.nl/fok-sex al een jaar dood thoughquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:54 schreef t0n het volgende:
Er zou 'n soort van www.chattijd.nl moeten zijn, maar dan voor geauthoriseerde users op Fok. Dan kunnen we elkaaar via internet wellicht van de geilheid afhelpen.
Ik ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:30 schreef Bizznitch het volgende:
wat VM zegtik ga alleen voor het echte werk
![]()
Dit wil ik niet weten . . .quote:
Jaloers kreng!!quote:Op maandag 24 april 2006 17:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
[..]
Dit wil ik niet weten . . .![]()
quote:
Optimistquote:Op woensdag 26 april 2006 09:35 schreef avotar het volgende:
och.. ergens eind mei is dit topic wel vol ge slowchat
Als je zo door blijft raden, ben je in ieder geval al 12 posts verder!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef avotar het volgende:
juni dan..?
ja goed he..quote:Op woensdag 26 april 2006 14:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je zo door blijft raden, ben je in ieder geval al 12 posts verder!
Of eeeuh.. Wacht, ik weet wat... Als jij goed gegokt hebt dan, wanneer het topic dicht gaat, win jij gewoon een grote beurt!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:54 schreef avotar het volgende:
[..]
ja goed he..
en dan zal ik het woordje geil er zo nu en dan inzetten..
blijven we nog ontopic ook..
ow.. maar dat vind ik wel stoer..quote:Op woensdag 26 april 2006 14:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of eeeuh.. Wacht, ik weet wat... Als jij goed gegokt hebt dan, wanneer het topic dicht gaat, win jij gewoon een grote beurt!!!
Van een dame naar keuze.. Omschrijf maar waar ze aan moet voldoen, en ik zoek wel een matchquote:Op woensdag 26 april 2006 15:12 schreef avotar het volgende:
[..]
ow.. maar dat vind ik wel stoer..
en van wie krijg ik die grote beurt dan...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |