en de link naar het vorige deel: Nieuw Photoshop wedstrijdtopic! [Deel 3]quote:Op maandag 13 september 2004 18:20 schreef BazzoS het volgende:
Photoshoptopic deel 3 alweer
NIEUW photoshop wedstrijdtopic! Deel 1
Nieuw Photoshop wedstrijdtopic! [2] Deel 2
[PTA] Photoshop wedstrijden voor auto's.
Het idee is simpel, er wordt een plaatje hier gepost en iedereen mag hem bewerken.
De Regels
- Je moet de opgegeven auto bewerken
- De orginele auto moet herkenbaar blijven
- Het moet je eigen bewerking zijn. Niet een van internet, niet een van je broer/neef/vriend/whatever.
- Voorkom plaggiaat/gebruik van zelfde onderdelen. Blijf orgineel!
- De bewerking moet geresized worden naar 800x600.
- De rondes zijn alsvolgt ingedeeld:
Er Wordt 1 week over een foto gedaan en dan wordt er gestemd
- In dit topic post je alleen je final afbeelding, geen work in progress plaatjes.
- Dit topic is voor de lol, Het moet wel leuk blijven.
Andere Photoshop topics
PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 6) (dit topic is voor alle offtopic geblaat zodat dit topic schoon blijft!!)
Tutorials:
Tutorial1
Tutorial 2
[url=-http://www.xclusivepictuners.com/Tutorials.htm]Tutorial 3[/url]
Tutorial 4
Tutorial 5
Ik vind je rims vetquote:Op woensdag 12 april 2006 11:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
En de reden waarom ik deze geopend heb natuurlijk:
ik had ook een uurtje tijd![]()
let niet op de details
[afbeelding]
Dankquote:Op woensdag 12 april 2006 14:48 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik vind je rims vetmooi dat je ook de banden erbij hebt gedaan; dat ziet er gaaf uit.. Ik kon geen goede donor vinden voor nieuwe banden
imageshack werkt echt al een hele tijd hier niet...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:43 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Hoezo werkt imageshack hier nou weer niet
iedereen nog een beetje wakker hiero btw?
Type Tigraquote:Op zondag 21 mei 2006 19:25 schreef pvdplanet het volgende:
Ok hier mijn bijdrage:
[[url=http://www.pvdplanet.net/images/Yhonda-type-r.jpg]afbeelding][/url]
Honda Civic Type-R Twin Turbo AWD Coupe
mocht honda willen!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:25 schreef pvdplanet het volgende:
Ok hier mijn bijdrage:
[[url=http://www.pvdplanet.net/images/Yhonda-type-r.jpg]afbeelding][/url]
Honda Civic Type-R Twin Turbo AWD Coupe
Nicely done, mooie stripingquote:
Thanxquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Nicely done, mooie striping
Btje jammer van de achterspoiler en roofscoop, vooral de eerste is uit perspectief
hey! Btje mijn striping jatten is not-done hequote:
Lijkt me duidelijk, denk dat ie zich tot de besten onder de photoshoppers mag rekenen hier....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:13 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
henkmanz hoeft zichzelf niet meer te bewijzen!![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:13 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
henkmanz hoeft zichzelf niet meer te bewijzen!![]()
Haha, thanks guys...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, denk dat ie zich tot de besten onder de photoshoppers mag rekenen hier....
als ik jou was zou ik aan de andere kant van de auto ook maar even het raam dichtmaken, ziet er zo vreemd uit.quote:
haha dankje!quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:09 schreef CittaR het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik aan de andere kant van de auto ook maar even het raam dichtmaken, ziet er zo vreemd uit.
whehehe deze photoshop is al denk wel een half jaar oud. toen weer een begon werd gedaan dit topic leven in te balazen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
hey! Btje mijn striping jatten is not-done he
Heb je die zelf eigenlijk gemaakt?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
hey! Btje mijn striping jatten is not-done he
de eerste hit geloof ik zelfsquote:
photoshop natuurlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:38 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ziet er strak uit. Hoe heet dat programma? dan ga ik het ook kopen / downloaden
![]()
wat bedoel je nou?quote:Hoe heet dat programma? dan ga ik het ook kopen / downloaden
ik zag het, gedoe gehad met mn webspace. Ik zal hem weer uploaden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:57 schreef K33T het volgende:
Henkmanz, je plaatje van Civic is trouwens offline.
Shit googol, kies je meteen een nieuwe of wachten we nog even? Tering, respect!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:02 schreef Googolplexian het volgende:
Nou dan ik maar
[afbeelding]
Best veel aan veranderd, toch redelijk strak gebleven imo
edit - Toch maar even alle veranderingern listen:
- verlaagd,
- kleur aangepast (licht chameleon effect),
- Mustang GT500 wielen met remschijven,
- SLR uitlaten,
- NSX luchthapper aan de zijkant,
- Lotus Elise tankdop,
- Intercooler met NISMO logo,
- carbon motorkap en afdekkap tussen de lichten,
- carbon lichten-units,
- Cold-Air Intakes,
- diffuser,
- deurgreep vervangen door ééntje die wegklapt,
- achterbumper een stuk hoger gemaakt voor de diffuser,
- normaal dak erop,
- knipperlichten voor weggehaald,
- grotere luchthappers in de voorbumper,
- veel naden verwijderd,
- decals,
- hightlight- en shadow-lijntjes
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:47 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Shit googol, kies je meteen een nieuwe of wachten we nog even? Tering, respect!![]()
Kaj!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:36 schreef Kaj_A het volgende:
Hey Googol, toch wat vrije tijd gevonden voor een photoshop? Ziet er echt goed uit
whoow whoow, ik voel me hier erg vereerd manquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ik verwacht nog wel wat tegenstand, hoor. O.a. van jou en Sjoewe
edit - ben ook wel benieuwd naar een serieuze soep van Turquaz52, btw
issie nog niet klaar dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
whoow whoow, ik voel me hier erg vereerd man![]()
,, ik zal kijken wat ik kan, maar er is natuurlijk wel concurentie hoor
hoelang heb ik er voor??
Neej manquote:
kdenk et, is mn eerste wedstrijd waar ik aan mee doequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef Venco16 het volgende:
wel weinig deelnemers. Is dat altijd zo?
Ik heb niet zoveel tijd, anders had ik het meteen gedaan... er komt hoe dan ook een photoshop van mij aan hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:22 schreef K33T het volgende:
Henkmanz, we wachten nog steeds op je revanche op Googolplexian.
Hoe wist je datquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:10 schreef Venco16 het volgende:
Wat denk je, ik maak hem extra blurry, zien ze de oneffenheden ook niet![]()
![]()
sorry maar daar kan ik niet tegen opquote:
T-Rexquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik je soep niet zo mooi Sjoewe, heb mooiere van je gezien
Het verhaal over perspectief in offtopic geblaat is hier ook wel van toepassing vind ik, de auto lijkt raar opdeze achtergrond IMO. Kan misschien aan de stand van het achterwiel liggen bedenk ik me nu.
Hoe je de kleuren hebt aangepast is wel erg mooi moet ik zeggen, maar je luchtinlaten voor lijken er wel opgeplakt. Dat kan beter
Misschien heb ik morgen nog ff tijd om die van mij af te maken
die is mooi, echt wel! nice let wel ff op de afwerkingen van de banden,, prima!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef Begieltie het volgende:
Nog niet helemaal af, maar bij deze alvast mijn bijdrage![]()
[afbeelding]
deze heeft idd wel potentie, even de kleur nog mooi egaal maken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef Begieltie het volgende:
Nog niet helemaal af, maar bij deze alvast mijn bijdrage![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:43 schreef Venco16 het volgende:
Iedereen tevreden met de poll?
jawel, maar FF zat weer es een paar plaatjes aan het " negeren" waaronde de mijnequote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef Googolplexian het volgende:
Kijk je wel goed?
Dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Henkmanz gestemd, in potentie een hele mooie, als ie wint mag hij vast bepalen hoe lang de volgende ronde duurt he
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
jawel, maar FF zat weer es een paar plaatjes aan het " negeren" waaronde de mijne![]()
ik heb op » Begieltie « gestemd![]()
maar vond die van Sjoewe zijn nog mooier
![]()
Huh? ik heb op Googolplexian gestemt. Die vond ik gewoon de mooiste van allemaal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:54 schreef Henkmanz het volgende:
ik heb sinz gestemd. Strakke soep, mooie kleuren, en ik ben een sucker for stripings he..
Maar Venco, waarom heb je op Begieltie gestemd? Licht je keuze eens toe
Je mot soepen om 'm d'r goed uit te laten zien. Anders kun je net zo goed een M6 nemen. Die ziet er standaard ook al beter uitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:40 schreef pvdplanet het volgende:
Wat je er ook mee doet, een BMW 650i gaat er altijd beter uitzien
Haha, nu zie ik het.. sorry, mijn foutquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:46 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Huh? ik heb op Googolplexian gestemt. Die vond ik gewoon de mooiste van allemaal.
waarom ga jij niet weg? dan heb ik owk geen last van jou bullshit, thnq..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:02 schreef K33T het volgende:
[..]...
Blijf alsjeblieft weg uit PTA, for Christ sake.
wowquote:Op zondag 11 juni 2006 00:16 schreef Bot13 het volgende:
Heb geen verstand van auto-tuning, maar ik had een vrije avond, dus ik kon ff lekker klooien met photoshop![]()
![]()
Jij ookquote:[b]Op zondag 11 juni 2006 02:06
Maar je bent wel vergeten om de voorruit transparant te maken![]()
![]()
[afbeelding]
Appart voorwielquote:
Hoe de achterspoiler vast zit links en rechts verschilt nogalquote:Op zondag 11 juni 2006 03:06 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Beter of nogsteeds snoeilelijk?
[..]
Appart voorwiel![]()
Nope ... voor zo'n snelle soep en voor iemand die niet echt met autotuning bezig is vind ik 'm niet slechtquote:
Kloptquote:Op zondag 11 juni 2006 21:25 schreef Venco16 het volgende:
Het idee is erg leuk. Maar die bobbeltjes die net door de daklijn heen komen en de donkere kleur zijn wel minder.
Ik niet want die van Sjoewe klopt nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:53 schreef Begieltie het volgende:
Niet liegen he, die letters op het gebouw zijn niet gebrushed
![]()
Knap gedaan verder, qua techniek, maar ik vind die van sjoewe toch mooier![]()
dat snap ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef Googolplexian het volgende:
ma3stro : 't Is een bootdoe je niet veel aan. Ik wilde alleen een zo realistisch mogelijke M6 GTR neerzetten (zoals M3 > M3 GTR). Dit ziet imo uit als iets waar BMW nog wel mee op de Nür zou testen
ik had destijds een velgencollectie van 4 GB aan JPEGs, alleen velgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef Googolplexian het volgende:
ma3stro : 't Is een bootdoe je niet veel aan. Ik wilde alleen een zo realistisch mogelijke M6 GTR neerzetten (zoals M3 > M3 GTR). Dit ziet imo uit als iets waar BMW nog wel mee op de Nür zou testen ALS ze zoiets zouden maken (vandaar ook de uitwisselbare achterspoiler ... je kunt wel raden wat ze aan het testen was ... wie? Sabine, natuurlijk!
)
Begieltie :thanx maar check de oude soeps van de oude garde. Omdat ik veel bezig ben met grafische programma's (vanwege m'n werk) zit 't bij mij nog in de vingers. Wacht maar tot Sjoewe, T-Rex, Henkmanz, etc de oude trukendoos weer opentrekken. In het verleden hadden we complete databases met skirts, velgen, spoilers, etc ... die benne we inmiddels kwijt, denk ik.
Kijk....dat is DE SHIT!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:19 schreef Henkmanz het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt hem. Dan maar wat nachtwerk erbijNiet je van het, maar hier doen jullie het maar mee
.
Aanpassingen:
- Kleur;
- Nieuwe bumpers & sideskirt
- Getinte ruiten
- Inlaatje
- Leuke velgies
- paar vinyls en decals
- nieuw chromen spiegeltje
- Spoilert
- Lekker gecleand
- voor zover het te zien is, een beetje HUD werk
Dat was het wel.
Nu slapen
Zz.
Dat is pas netjesquote:
Ik moet zeggen dat hij toch echt een nette auto heeft.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Doet-ie best knap, 6 stemmen met één gepostte stem
Wat dacht je van Mr Timbo.B dan met 6 stemmen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
ach is altijd al zo geweest kwa stemmen en zal ook wel niet veranderen helaasquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:35 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mr Timbo.B dan met 6 stemmen.![]()
Heb ook op Zhukov gestemdquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
de keus is dus uit de bovenstaande en deze:quote:Op zondag 25 juni 2006 20:59 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien lekker aan de soepers overlaten ... het onderwerp is een CRX type II ... degenen die een voorkant willen pakken de rooie en degenen die een achterkant willen de gele
Met de poll blijkt dan wel of je keuze verstandig was
Hoe waardelozer de te soepen auto des te meer skills nodig zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:06 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het -met alle respect- een waardeloze photoshop-autoik wacht ook liever op de volgende.
Zelfde hier.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:51 schreef Sjoewe het volgende:
Pff als dat de instelling hier is dan is dit mn laatste wedstrijd hier.
Sorry sjoewe, maar als ik de auto waardeloos vind ben ik toch niet verplicht om mee te doen? Het is niet zo zeker mijn mentaliteit, ik heb er gewoon weinig plezier in als ik deze auto moet soepen. Ik snap wel dat je het jammer vindt als er weinig mensen meedoen, maar er hóeft toch niet per se met 10 man gesoept te worden? Zoals in dit topic al eerder gezegd is; er waren vroeger ook wel 's polls met 3 man. Dat gebeurt soms... Het is nu een combinatie van het weer, het WK en de -naar mijn mening- niet echt leuke auto...quote:Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
Het gaat niet om het winnen het gaat om de wedstrijd.
Onzin ... twee weken de tijd gehad, NL is uit het WK dus dat kijken we niet meer ... Het weer zuigt momenteel. Enige wat overblijft is de auto.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:35 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Sorry sjoewe, maar als ik de auto waardeloos vind ben ik toch niet verplicht om mee te doen? Het is niet zo zeker mijn mentaliteit, ik heb er gewoon weinig plezier in als ik deze auto moet soepen. Ik snap wel dat je het jammer vindt als er weinig mensen meedoen, maar er hóeft toch niet per se met 10 man gesoept te worden? Zoals in dit topic al eerder gezegd is; er waren vroeger ook wel 's polls met 3 man. Dat gebeurt soms... Het is nu een combinatie van het weer, het WK en de -naar mijn mening- niet echt leuke auto...
nee wacht ff.. ik ga nog een poging wagen! ff heel snel (slowmotion) Photoshop downloaden...quote:Op zondag 9 juli 2006 15:16 schreef Demon-X het volgende:
nou zo te zien was dat et wel...kom maar op met die vote
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:50 schreef Demon-X het volgende:
* Demon-X hoopt dat nu niet iedereen op turq gaat zitte wachten
Prima, let's go.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:52 schreef SiNz het volgende:
Wat dachten jullie hiervan?!? Vast wel wat leuks van te brouwen toch??
[afbeelding]
Ik doe ook mee!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:32 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Prima, let's go.
o wacht dit is een hele late reactie![]()
Is leuk voor een eerste poging, maar euh...moet je via de kofferbak naar binnen??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:41 schreef Bradovic het volgende:
Mijn eerste geshopte auto ooit![]()
[[url=http://images6.theimagehosting.com/Audi-RS6-Pimped.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mja dat is de 1-deurs versiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:41 schreef Bradovic het volgende:
Mijn eerste geshopte auto ooit![]()
[[url=http://images6.theimagehosting.com/Audi-RS6-Pimped.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:31 schreef Henkmanz het volgende:
Goeie ouwe tijd. Ik mis het wel, stiekem.
Oew, handen jeukenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:05 schreef Googolplexian het volgende:
alsjeblieft ... een opgave:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |